Τι είναι σχεδιασμός ? What is design ? Was ist Design?

Χρηστικά αντικείμενα, σκεύη, οχήματα, έπιπλα, φωτιστικά

Τι είναι σχεδιασμός ? What is design ? Was ist Design?

Δημοσίευσηαπό Themistoklick » 18.07.05, 2:52 pm

Η ερώτηση - σε αντίθεση με το περιεχόμενο - είναι απλή.

Τι είναι σχεδιασμός ?

What is design ?

Was ist Design?
Τελευταία επεξεργασία από Themistoklick και 15.10.06, 12:54 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Άβαταρ μέλους
Themistoklick
Master Member
 
Posts: 5292
Εγγραφή: 05.04.04, 1:28 pm

Δημοσίευσηαπό penlix » 19.07.05, 3:52 pm

designiskinky!

:)

Τώρα, χωρίς να εκθέσω ακόμα δική μου γνώμη σε ένα τόσο μεγάλο και ενδιαφέρον θέμα που άνοιξες Θέμη, να παραθέσω τον ορισμό του Design απο το Google, σε μία πολύ ενδιαφέρουσα συγκεντρωτική σελίδα:=

define:DESIGN
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm

Δημοσίευσηαπό cynic » 19.07.05, 4:20 pm

Τί είναι Τέχνη; Ποιος την ορίζει; Αυτό που σήμερα αμφισβητείται, αύριο μπορεί να είναι ο ορισμός της Τέχνης.
Τί είναι σχεδιασμός; Τί είναι Γραφίστας; Ποιος ορίζει ποιος είναι ικανός να κατέχει αυτόν τον τίτλο και με βάση ποια κριτήρια; Πτυχίο; Σπουδές; Εμπειρία; Αισθητική; ναι! αισθητική!!! ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ! και ποιος ορίζει την "καλή" και την "κακή" αισθητική; και τι είναι "καλό" και "κακό";
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: ¨

ας μην ξεχνάμε επίσης ότι η γλώσσα δεν είναι παρά μία σύμβαση μεταξύ των ανθρώπων-άρα μια συμφωνία. Δεχόμαστε ότι όταν λέμε "καρέκλα" εννοούμε εκείνο το αντικείμενο με τα τέσσερα πόδια, φτιαγμένο από ξύλο που έχει μια συγκεκριμένη χρηστική αξία. Μέχρι εδώ καλά πάμε...Όταν πρόκειται για έννοιες που δεν μπορούν να περιγραφούν;!;
visuals_static & in motion
Άβαταρ μέλους
cynic
Junior Member
 
Posts: 454
Εγγραφή: 09.07.05, 8:30 pm
Τοποθεσία: Athens, Greece

Δημοσίευσηαπό sirca » 20.07.05, 12:44 am

Design is our souls interpretation on reality.

Τουλαχιστον για μένα...

:wink:
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
sirca
Site Admin
 
Posts: 1826
Εγγραφή: 24.02.04, 5:39 pm

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 20.07.05, 6:49 am

Άν το δούμε το θέμα καθαρά ιστορικά έχουμε τα εξής:

Κατά τη διάρκεια του Μεσοπολέμου δημιουργήθηκε στη Βαϊμάρη της Γερμανίας η πρώτη σχολή design-η οποία σαν σκοπό είχε να το συνδυασμό όλων των εικαστικών τεχνών και των τεχνιτών (δλδ Arts & crafts), πρός τη δημιουργία ενός ενιαίου "πλαισίου", κατά το οποίο η νεοσύστατη τότε εμπορική βιομηχανία της Γερμανίας θα μπορούσε να τις αξιοποιήσει ώστε να γίνει πιό ανταγωνιστίκη έναντι των αντιπάλων αγορών.

Ήταν κάτι αναμενόμενο: μετά την ταπεινωτική ήττα του Άξονα κατά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο, οι όροι που είχαν θέσει οι σύμμαχοι ήταν πολύ σκληροί, καθώς απαγόρευαν δια ροπάλου στη Γερμανία να προχωρήσει σε οποιαδήποτε κατασκευή/παραγωγή στρατιωτικού υλικού, που με τη σειρά του θα μπορούσε να απειλείσει την -ήδη -κλονιζόμενη ειρήνη.
Όπως καταλαβαίνει κανείς, τα τμήματα παραγωγής προϊόντων της βαρειάς βιομηχανίας της Γερμανίας (AEG, Braun, BMW κλπ) άρχισαν τότε να παράγουν καθημερινά σκεύη, οικιακές συσκευές, τις πρώτες ηλεκτρικές συσκευές κλπ. ώστε να αποκτήσουν οικονομική ισχύ.

Ας μην ξεχνάμε πώς στην Αμερική, την ίδια εποχή, υπήρξαν αντίστοιχες κινήσεις, όπως αυτή του Raymon Loewe (ιδρυτής της γνωστής βιομηχανίας Loewe), όπου και έθετε ήδη τις αρχές του design.

Ήταν απόλυτα λογικό λοιπόν σε τέτοιες χώρες όπου άρχιζε να ανθίζει η βαρειά βιομηχανία και η μαζική παραγωγή να αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ, να δημιουργηθεί και εκείνο το κομμάτι της βιομηχανίας πουθα "εξανθρώπιζε" τη μηχανή, θα την έκανε ΚΑΙ φιλική πρός τον χρήστη ΚΑΙ αισθητικά άρτια. Άρα και ο όρος που ανέφερα παραπάνω (arts &crafts) αρχίζει σταδιακά να εγκαταλείπεται καθώς αναφέρεται στη βιοτεχνική πραγματικότητα της, μέχρι τότε, ρομαντικής Μ.Βρεττανίας.

Στη Βαϊμάρη λοιπόν, ιδρύεται to Βauhaus, όπου φιλοξενεί επί σειρά ετών "τεράστια" ονόματα του χώρου των εικαστικών τεχνών- Wassili Kadinsky, Paul Klee κλπ. και καταφέρνει να δημιουργήσει τμήματα όπως:
δημιουργική τυπογραφία (γραφιστική δλδ), τυπογραφία, σχεδίαση προϊόντων, Αρχιτεκτονική, ζωγραφική κλπ. Είναι πραγματικά εκπληκτική η προσέλευση φοιτητών-οι οποίοι παρεπιπτόντως πληρώνουν ένα ασήμαντο ποσό διδάκτρων στη διεύθυνση της σχολής. Το κλίμα άλλωστε, θυμίζει περισσότερο μια βουδιστική σχολή, όπου οι σπουδαστές σύν τοις άλλοις υποχρεωτικά γυμνάζονται κάθε πρωί και διδάσκονται την φιλοσοφία της σχολής, ασχολούνται με τα κοινά (απόλυτη δημοκρατία) διοργανώνουν θεατρικές παραστάσεις-happenings. Η Braun και πολλές άλλες εταιρείες ζητούν από τον Walter Gropius (διευθηντή) αποφοίτους για να στελεχώσουν τα αντίστοιχα, πρωτόλεια τμήματα, των επιχειρήσεών τους.

Τα πάντα όμως έχουν ένα τέλος. Η άνοδος του Ναζισμού στη Γερμανία και το κλίμα πολεμικής υστερίας και ολοκληρωτισμού που καταλαμβάνει τη γερμανική ψυχή, έχει σαν αποτέλεσμα τη δίωξη τόσο του Gropius όσο και της ίδιας της σχολής η οποία τελικά βάζει "λουκέτο" μετά από έντονες πιέσεις και επεισόδια της Ναζιστικής νεολαίας.

Συνεπώς μπορούμε να πούμε ότι το design:

Δημιουργήθηκε μέσα από τις ανταγωνιστίκές τάσεις ενός καπιταλιστικού συστήματος (μέσο προώθησης προϊόντων)

Δημιουργήθηκε για να καλύψει τις αισθητικές ανάγκες τις βιομηχανίας

Δημιουργήθηκς για να καλύψει τις εργονομικές ανάγκες της βιομηχανίας.

Το design αποτελεί, κατά τη γνώμη μου, την εφαρμογή των καλλιτεχνικών δεξιοτήτων του δημιουργού σε ένα προϊόν ή στην προώθηση ενός προϊόντος ΜΕΣΩ των εικαστικών αρχών που έχουν τεθεί από την αρχαιότητα και ισχύουν και σήμερα, όπου γινεται χρήση της σημειολογίας και των αρχών της εικαστικής ψυχολογίας.

Έχουμε λοιπόν μια ΚΑΘΕΤΗ διαφοροποίηση από τις "κλασσικές" εικαστικές τέχνες, όπου ο καλλιτέχνης εκφράζεται απόλυτα ελεύθερα και όπου η τέχνη του δεν είναι απαραίτητο ότι θα εξυπηρετεί κάποιο σκοπό.

Μέσα από την εξέλιξη όμως του ίδιου του design σαν μορφή υψηλής αισθητικής/λειτουργικότητας στις μέρες μας, βλέπουμε πώς πλέον έχει αποκτήσει μια ξεχωριστή θέση στο μέσο άνθρωπο και τελικά ΑΠΟΤΕΛΕΙ μορφή τέχνης!!!

Νομίζω λοιπόν πώς μπορούμε κάλλιστα να διαγράψουμε πλέον όλη την ιστορική μου παράθεση και τους ορισμούς γιατί νομίζω, πώς το design είναι πλέον αυτό που λέει και το όνομα του-ή θα είναι σίγουρα σε λίγα χρόνια: design

Όπως αγάπη, μίσος, έρωτας, πόλεμος...
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό Justelene » 15.10.06, 11:15 am

Design is an idea that grows like a tree and flies away like a bird

Το Design Manifesto μου
Everything. Everyone. Everywhere. Ends.
www.statikmotion.com
Justelene
Old Member
 
Posts: 1159
Εγγραφή: 13.12.05, 3:15 am
Τοποθεσία: Under Construction

Δημοσίευσηαπό crosti » 15.10.06, 12:36 pm

design is...a good idea :D
Άβαταρ μέλους
crosti
Old Member
 
Posts: 1690
Εγγραφή: 29.10.05, 7:32 pm
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό tsevis » 15.10.06, 12:39 pm

Justelene έγραψε:Design is an idea that grows like a tree and flies away like a bird

Το Design Manifesto μου


:wink:
******************************
Good design = Good business
******************************
We'll always be together
Together in Electric Dreams
Άβαταρ μέλους
tsevis
Master Member
 
Posts: 6735
Εγγραφή: 26.04.04, 11:27 pm
Τοποθεσία: Pacific Ocean! (in my dreams)

Δημοσίευσηαπό Rising Angel » 15.10.06, 2:45 pm

η υπογραφή του μυαλού του καθενός...
de-sign= the sign= η υπογραφή!

:P
мЄšŧåŔĭă ° яЇşĩиĝ ÅņģęŁ
Άβαταρ μέλους
Rising Angel
Junior Member
 
Posts: 264
Εγγραφή: 13.06.06, 7:19 pm
Τοποθεσία: Honolalaou

Δημοσίευσηαπό =FREqu(E)nce513= » 15.10.06, 4:02 pm

..____HUMAN'S NATURE DESIRES 2 EXPRESS ITS E.motion.S____..
__________________________________________________
DESIGN IS THE STATE OF ART THAT ENCAPSULATES THOSE
EmotionS AND EXPRESSES THEM 2 THE PUBLIC THROUGH
THE SENSE OF SIGHT
__________________________________________________
YOUR BODY MAY DIE BUT YOUR DESIGN LIVES FOREVER
.______________DESING=SOUL=IMMORTAL_______________

___________CREATE ART & U WILL LIVE FOREVER___________
[ a__R___t_s___A_V_E___s ]
Άβαταρ μέλους
=FREqu(E)nce513=
Member
 
Posts: 168
Εγγραφή: 16.05.06, 2:54 pm
Τοποθεσία: [in__KING's___NOTHING__throne]

Δημοσίευσηαπό sergiokomic » 15.10.06, 7:51 pm

sokalegga έγραψε:Άν το δούμε το θέμα καθαρά ιστορικά έχουμε τα εξής:

Κατά τη διάρκεια του Μεσοπολέμου δημιουργήθηκε στη Βαϊμάρη της Γερμανίας η πρώτη σχολή design-η οποία σαν σκοπό είχε να το συνδυασμό όλων των εικαστικών τεχνών και των τεχνιτών (δλδ Arts & crafts), πρός τη δημιουργία ενός ενιαίου "πλαισίου", κατά το οποίο η νεοσύστατη τότε εμπορική βιομηχανία της Γερμανίας θα μπορούσε να τις αξιοποιήσει ώστε να γίνει πιό ανταγωνιστίκη έναντι των αντιπάλων αγορών.

Ήταν κάτι αναμενόμενο: μετά την ταπεινωτική ήττα του Άξονα κατά τον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο, οι όροι που είχαν θέσει οι σύμμαχοι ήταν πολύ σκληροί, καθώς απαγόρευαν δια ροπάλου στη Γερμανία να προχωρήσει σε οποιαδήποτε κατασκευή/παραγωγή στρατιωτικού υλικού, που με τη σειρά του θα μπορούσε να απειλείσει την -ήδη -κλονιζόμενη ειρήνη.
Όπως καταλαβαίνει κανείς, τα τμήματα παραγωγής προϊόντων της βαρειάς βιομηχανίας της Γερμανίας (AEG, Braun, BMW κλπ) άρχισαν τότε να παράγουν καθημερινά σκεύη, οικιακές συσκευές, τις πρώτες ηλεκτρικές συσκευές κλπ. ώστε να αποκτήσουν οικονομική ισχύ.

Ας μην ξεχνάμε πώς στην Αμερική, την ίδια εποχή, υπήρξαν αντίστοιχες κινήσεις, όπως αυτή του Raymon Loewe (ιδρυτής της γνωστής βιομηχανίας Loewe), όπου και έθετε ήδη τις αρχές του design.

Ήταν απόλυτα λογικό λοιπόν σε τέτοιες χώρες όπου άρχιζε να ανθίζει η βαρειά βιομηχανία και η μαζική παραγωγή να αποτελεί εκ των ων ουκ άνευ, να δημιουργηθεί και εκείνο το κομμάτι της βιομηχανίας πουθα "εξανθρώπιζε" τη μηχανή, θα την έκανε ΚΑΙ φιλική πρός τον χρήστη ΚΑΙ αισθητικά άρτια. Άρα και ο όρος που ανέφερα παραπάνω (arts &crafts) αρχίζει σταδιακά να εγκαταλείπεται καθώς αναφέρεται στη βιοτεχνική πραγματικότητα της, μέχρι τότε, ρομαντικής Μ.Βρεττανίας.

Στη Βαϊμάρη λοιπόν, ιδρύεται to Βauhaus, όπου φιλοξενεί επί σειρά ετών "τεράστια" ονόματα του χώρου των εικαστικών τεχνών- Wassili Kadinsky, Paul Klee κλπ. και καταφέρνει να δημιουργήσει τμήματα όπως:
δημιουργική τυπογραφία (γραφιστική δλδ), τυπογραφία, σχεδίαση προϊόντων, Αρχιτεκτονική, ζωγραφική κλπ. Είναι πραγματικά εκπληκτική η προσέλευση φοιτητών-οι οποίοι παρεπιπτόντως πληρώνουν ένα ασήμαντο ποσό διδάκτρων στη διεύθυνση της σχολής. Το κλίμα άλλωστε, θυμίζει περισσότερο μια βουδιστική σχολή, όπου οι σπουδαστές σύν τοις άλλοις υποχρεωτικά γυμνάζονται κάθε πρωί και διδάσκονται την φιλοσοφία της σχολής, ασχολούνται με τα κοινά (απόλυτη δημοκρατία) διοργανώνουν θεατρικές παραστάσεις-happenings. Η Braun και πολλές άλλες εταιρείες ζητούν από τον Walter Gropius (διευθηντή) αποφοίτους για να στελεχώσουν τα αντίστοιχα, πρωτόλεια τμήματα, των επιχειρήσεών τους.

Τα πάντα όμως έχουν ένα τέλος. Η άνοδος του Ναζισμού στη Γερμανία και το κλίμα πολεμικής υστερίας και ολοκληρωτισμού που καταλαμβάνει τη γερμανική ψυχή, έχει σαν αποτέλεσμα τη δίωξη τόσο του Gropius όσο και της ίδιας της σχολής η οποία τελικά βάζει "λουκέτο" μετά από έντονες πιέσεις και επεισόδια της Ναζιστικής νεολαίας.

Συνεπώς μπορούμε να πούμε ότι το design:

Δημιουργήθηκε μέσα από τις ανταγωνιστίκές τάσεις ενός καπιταλιστικού συστήματος (μέσο προώθησης προϊόντων)

Δημιουργήθηκε για να καλύψει τις αισθητικές ανάγκες τις βιομηχανίας

Δημιουργήθηκς για να καλύψει τις εργονομικές ανάγκες της βιομηχανίας.

Το design αποτελεί, κατά τη γνώμη μου, την εφαρμογή των καλλιτεχνικών δεξιοτήτων του δημιουργού σε ένα προϊόν ή στην προώθηση ενός προϊόντος ΜΕΣΩ των εικαστικών αρχών που έχουν τεθεί από την αρχαιότητα και ισχύουν και σήμερα, όπου γινεται χρήση της σημειολογίας και των αρχών της εικαστικής ψυχολογίας.

Έχουμε λοιπόν μια ΚΑΘΕΤΗ διαφοροποίηση από τις "κλασσικές" εικαστικές τέχνες, όπου ο καλλιτέχνης εκφράζεται απόλυτα ελεύθερα και όπου η τέχνη του δεν είναι απαραίτητο ότι θα εξυπηρετεί κάποιο σκοπό.

Μέσα από την εξέλιξη όμως του ίδιου του design σαν μορφή υψηλής αισθητικής/λειτουργικότητας στις μέρες μας, βλέπουμε πώς πλέον έχει αποκτήσει μια ξεχωριστή θέση στο μέσο άνθρωπο και τελικά ΑΠΟΤΕΛΕΙ μορφή τέχνης!!!

Νομίζω λοιπόν πώς μπορούμε κάλλιστα να διαγράψουμε πλέον όλη την ιστορική μου παράθεση και τους ορισμούς γιατί νομίζω, πώς το design είναι πλέον αυτό που λέει και το όνομα του-ή θα είναι σίγουρα σε λίγα χρόνια: design

Όπως αγάπη, μίσος, έρωτας, πόλεμος...


Με τρομάζεις!!
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Άβαταρ μέλους
sergiokomic
Old Member
 
Posts: 1901
Εγγραφή: 14.12.05, 5:38 pm
Τοποθεσία: ααχ, Αθήνα!

Δημοσίευσηαπό doctor_john » 17.10.06, 7:04 pm

sokalegga έγραψε:Στη Βαϊμάρη λοιπόν, ιδρύεται to Βauhaus...
:yes_master :clapclap :yes_master :clapclap :yes_master :clapclap :yes_master

cynic έγραψε:Τί είναι Τέχνη; Ποιος την ορίζει; Αυτό που σήμερα αμφισβητείται, αύριο μπορεί να είναι ο ορισμός της Τέχνης.
Τί είναι σχεδιασμός; Τί είναι Γραφίστας; Ποιος ορίζει ποιος είναι ικανός να κατέχει αυτόν τον τίτλο και με βάση ποια κριτήρια; Πτυχίο; Σπουδές; Εμπειρία; Αισθητική; ναι! αισθητική!!! ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ! και ποιος ορίζει την "καλή" και την "κακή" αισθητική; και τι είναι "καλό" και "κακό";


Δε νομίζω ότι κρίνουμε και κρινόμαστε με βάση το γούστο μας ή του κριτή μας. Πιστεύω ότι ένα "έργο" κρίνεται με βάση την συνέπεια του δημιουργού του στις αρχές που ο ίδιος όρισε.

8)
Άβαταρ μέλους
doctor_john
Old Member
 
Posts: 1431
Εγγραφή: 08.07.05, 6:04 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό doctor_john » 17.10.06, 7:19 pm

μια που αναφέρθηκε :roll: :
http://www.bauhaus.de/english/

8)
Άβαταρ μέλους
doctor_john
Old Member
 
Posts: 1431
Εγγραφή: 08.07.05, 6:04 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό cynic » 17.10.06, 11:38 pm

doctor_john έγραψε:Δε νομίζω ότι κρίνουμε και κρινόμαστε με βάση το γούστο μας ή του κριτή μας. Πιστεύω ότι ένα "έργο" κρίνεται με βάση την συνέπεια του δημιουργού του στις αρχές που ο ίδιος όρισε.
8)


Θες να πεις ότι ο σχεδιασμός δεν έχει να κάνει με καθαρή τύχη αλλά διέπεται από κάποιες αρχές και κανόνες; Kατάλαβα καλά;
Αν μου απαντήσεις 'ναι'. να σου θυμίσω την περίπτωση του David Carson
(για να μείνουμε στο design και να μην πλατιάσουμε), τον 'καταστροφέα'
της κανναβου και της ελβετικης σχολής. Μας αρέσει δεν μας αρέσει ο Carson έχει ήδη
δημιουργήσει σχολή και ρεύμα (ξεπερασμένο θα μου
πεις) και βρίσκεται ήδη ανάμεσα στους σημαντικούς εκπροσώπους του
σχεδιασμού. Η Ιστορία έχει γράψει ήδη γι'αυτόν. Ο,τι έκανε το έκανε με συνέπεια
(πιστός στις αρχές του) και φυσικά όπως καθετί πρωτοποριακό στην εφαρμοσμένη
και μη τέχνη (με η χωρίς εισαγωγικά), αμφισβητήθηκε
έντονα.
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει τον Carson, αυτό που έχει μείνει
από εκείνον πάντως λέει πολλά: άνοιξε πολλά μονοπάτια.
Το γούστο διαμορφώνεται από πολλούς παράγοντες, δεν είναι κάτι τυχαίο.
Στη διαμόρφωσή του λοιπόν συνεισφέρουν πολλά στοιχεία όπως η παιδεία,
η μόρφωση, το οπτικό σου (μας) περιβάλλον και ίσως και λίγο η τύχη.
Τι εννοείς με τη λέξη 'συνέπεια'; Γιατί αν βάση για την κρίση ενός
έργου είναι (μόνο) η συνέπεια του δημιουργού (κάτι για το οποίο δεν
αμφιβάλλω), τότε όλοι οι άνθρωποι είναι εν δυνάμει σχεδιαστές.
Εσύ Γιάννη, εγώ, ο Κώστας, η Ματίνα, ο Λάμπρος κ.ο.κ. (τα ονόματα τυχαία).
Μια υπόθεση που, επίσης αν ισχύει, με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο. Όλοι
οι άνθρωποι είναι εν δυνάμει σχεδιαστές, όπως όλοι οι άνθρωποι είναι
εν δυνάμει τραγουδιστές, ηθοποιοί, μαραγκοί, χειριστές κλαρκ. ψαράδες
κ.ο.κ. Το αν θα γίνουν καλοί ηθοποιοί ή κακοί μαραγκοί είναι άλλο
θέμα....
Όλοι μπορούμε να πιάσουμε ένα μικρόφωνο και να τραγουδήσουμε, να
γκαρίσουμε, να ουρλιάξουμε κ.ο.κ.
Μπορώ για παράδειγμα να πάρω ένα μικρόφωνο και να κατακρεουργήσω
ένα τραγούδι του Frank Sinatra. Δεν είμαι τραγουδιστής, ποτέ δεν υπήρξα
και γελάω με τη χροιά της φωνής μου. Μπορώ όμως να δοκιμάσω με
συνέπεια να τραγουδήσω, δηλαδή να προσπαθήσω
να πω σωστά τους στίχους, να ακολουθήσω τις μελωδικές γραμμές χωρίς να φαλτσάρω κλπ, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι θα γίνω ρόμπα. Αυτό με κάνει τραγουδιστή; Είναι δηλαδή μόνο η συνέπεια στοιχείο κρίσης;
Πιστεύω τελικά πως κρίνουμε αποκλειστικά και μόνο με το υποκειμενικό
μας γούστο (το οποίο, όπως ήδη είπα δ ι α μ ο ρ φ ώ ν ε τ α ι από
τρίτους παράγοντες, με πρώτο και καλύτερο ίσως την Παιδεία).
Δεν ξέρω αν κατάλαβα καλά, αλλά θα ήθελα πολύ να διευκρινίσεις λίγο
περισσότερο την άποψή σου Γιάννη. Ειλικρινά με ενδιαφέρει πάρα πολύ.
:wink:
visuals_static & in motion
Άβαταρ μέλους
cynic
Junior Member
 
Posts: 454
Εγγραφή: 09.07.05, 8:30 pm
Τοποθεσία: Athens, Greece

Δημοσίευσηαπό panevan » 20.10.06, 12:40 pm

crosti έγραψε:design is...a good idea :D


Το Design είναι η οπτικοποίηση της ιδέας στο κοινό.
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Δημοσίευσηαπό nantia » 20.10.06, 5:38 pm

το design και η τέχνη είναι το ίδιο? :roll:
Graphic Design Resources http://www.nantia.co
Άβαταρ μέλους
nantia
Old Member
 
Posts: 1797
Εγγραφή: 10.11.05, 12:42 am
Τοποθεσία: Luxembourg

Δημοσίευσηαπό cynic » 21.10.06, 1:05 pm

nantia έγραψε:το design και η τέχνη είναι το ίδιο? :roll:


αν δώσεις τον ακριβή ορισμό της τέχνης και τον ακριβή ορισμό του design θα μπορέσει να απαντηθεί το ερώτημά σου.
visuals_static & in motion
Άβαταρ μέλους
cynic
Junior Member
 
Posts: 454
Εγγραφή: 09.07.05, 8:30 pm
Τοποθεσία: Athens, Greece

Δημοσίευσηαπό Staff » 22.10.06, 9:37 pm

Εικόνα

:wink:
Άβαταρ μέλους
Staff
Old Member
 
Posts: 1897
Εγγραφή: 23.07.05, 12:32 pm
Τοποθεσία: saLLonica

Δημοσίευσηαπό cynic » 23.10.06, 3:54 am

art=communication.
design=communication.

art=communication=design
or
design=communication=art

so,
where the hell is the intersection?

:?
visuals_static & in motion
Άβαταρ μέλους
cynic
Junior Member
 
Posts: 454
Εγγραφή: 09.07.05, 8:30 pm
Τοποθεσία: Athens, Greece

Δημοσίευσηαπό Staff » 23.10.06, 8:43 am

cynic έγραψε:art=communication.
design=communication.

art=communication=design
or
design=communication=art

so,
where the hell is the intersection?

:?


art=communication.
design=communication.
σήματα Μορς = communication

so, σήματα Μορς = art = design

είσαι λίγο απόλυτος στις εξισώσεις νομίζω... 8)
Άβαταρ μέλους
Staff
Old Member
 
Posts: 1897
Εγγραφή: 23.07.05, 12:32 pm
Τοποθεσία: saLLonica

Επόμενο

Επιστροφή στο VI.I Industrial Design

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων