panevan έγραψε:heretakis έγραψε:Harri mou auto to still to onomazw "microwave illustration"
oulines, paths +textures sto blender kai to apokaloume eikinografisi !
Γίατί το λες αυτό; Είναι ένα στύλ που αν δεν ειχε αντιγραφεί τόσο πολύ, θα ήταν ακόμα ενδιαφέρον. Δεν συμφωνω.
GEORGETOUBALIS έγραψε:Επίσης δεν καταλαβαινω που υπαρχει σχεδιασμος... Σε ελαχιστα
Καλα του ΟΤΕ ειναι τελείως ασχεδιαστο....
Της monster δείχνει τουλαχιστον ένα ματι...
heretakis έγραψε:Agapite George,
Den Milousa gia to logotypo alla gia tin eikonografisi san kai auti se auto to site http://www.anjakroencke.com/
Νέα Εικόνα για την OTENET (14-11-2005)
Η ΟΤΕΝΕΤ ανακοινώνει τη νέα της εταιρική ταυτότητα. Η πληθώρα των υπηρεσιών και προϊόντων της ΟΤΕΝΕΤ, η ανάπτυξη της αγοράς, η εισαγωγή νέων τεχνολογιών και η διεύρυνση των συνόρων «επέβαλλαν» τη δημιουργία μιας νέας ενιαίας ταυτότητας, μιας μοντέρνας ανανεωμένης εικόνας που εκφράζει την εξέλιξη και πρωτοπορία της εταιρίας.
Το νέο λογότυπο αποτελεί μετεξέλιξη του προηγούμενου. Οι αλλαγές εντοπίζονται στο χρώμα και στο σχήμα του συμβόλου, στον τρόπο γραφής της επωνυμίας της εταιρίας αλλά και στη χρήση του νέου σλόγκαν «Εσύ, παντού».
Η αλλαγή του χρώματος συμβολίζει τη συνολική ανανέωση και διαφοροποίηση της ΟΤΕΝΕΤ. Η μετεξέλιξη του σήματος και του τρόπου γραφής συμβαδίζει με το δυναμισμό που χαρακτηρίζει την αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, χωρίς την αποκοπή της ΟΤΕΝΕΤ από τις ρίζες και την ιστορία της. Τέλος, η επιλογή του σλόγκαν «Εσύ, παντού», έγινε γιατί το Internet και η OTENET δίνουν τη δυνατότητα σε όλους να είναι παντού.
Ο κ. Ιωαννίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της OTENET, ανέφερε σχετικά: «Η ΟΤΕΝΕΤ θα συνεχίσει να αγωνίζεται να αναδείξει το Internet ως το μέσο εκείνο που θα παρέχει ολοκληρωμένες ποιοτικές λύσεις σε επιχειρήσεις και ιδιώτες. Η ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και των τεχνολογιών IP θα επηρεάσουν τον τρόπο που επικοινωνούμε, ενημερωνόμαστε, δουλεύουμε, θα «μπουν» στο σπίτι μας και θα αλλάξουν τη ζωή μας. Σήμερα, ανοίγουμε τα σύνορα ενός νέου κόσμου και σας προσκαλούμε να φτάσουμε μαζί παντού.»
Οι αλλαγές αυτές διαμορφώνουν μια ομοιόμορφη εικόνα που θα επικοινωνεί με πιο άμεσο τρόπο τις αξίες της Εταιρίας. Οι αξίες αυτές αφορούν στην πρωτοπορία σχεδιασμού ολοκληρωμένων λύσεων για ιδιώτες και επιχειρήσεις, στο δυναμισμό και τη δραστηριοποίηση της εταιρίας για την αύξηση της διείσδυσης του Internet και τη φιλικότητα στην επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών της.
Τη νέα εταιρική ταυτότητα της OTENET θα πλαισιώσει διαφημιστική καμπάνια, η οποία ξεκινάει σήμερα, ενώ η αντικατάσταση του λογοτύπου σε όλα τα υλικά θα γίνει σταδιακά.
Την επιμέλεια του έργου της νέας εταιρικής ταυτότητας ανέλαβε η Brandexcel, ενώ τη διαφημιστική καμπάνια η Bold Ogilvy & Mather.
Αυτό το κατάφερε η Brandexcel (σχεδιάστρια εταιρεία του νέου logo) με το site της...
Δείτε αυτό (http://www.brandexcel.com/) και αυτό (http://www.4guys.com/)
an1m8or έγραψε:Αυτό το κατάφερε η Brandexcel (σχεδιάστρια εταιρεία του νέου logo) με το site της...
Δείτε αυτό (http://www.brandexcel.com/) και αυτό (http://www.4guys.com/)
τους έστειλα mail με αυτή την παρατήρηση
και μου απάντησαν οτι δεν το είχαν προσέξει
και οτι δεν έχουν ανάγκη να αντιγράψουν
....και καλά
panevan έγραψε:heretakis έγραψε:Harri mou auto to still to onomazw "microwave illustration"
oulines, paths +textures sto blender kai to apokaloume eikinografisi !
Γίατί το λες αυτό; Είναι ένα στύλ που αν δεν ειχε αντιγραφεί τόσο πολύ, θα ήταν ακόμα ενδιαφέρον. Δεν συμφωνω.
Nassos K. έγραψε:Ας πάρουμε τα πράγματα απ'την αρχή.
Οσον αφορά το υπόβαθρο της νέας ταυτότητας,Νέα Εικόνα για την OTENET (14-11-2005)
Η ΟΤΕΝΕΤ ανακοινώνει τη νέα της εταιρική ταυτότητα. Η πληθώρα των υπηρεσιών και προϊόντων της ΟΤΕΝΕΤ, η ανάπτυξη της αγοράς, η εισαγωγή νέων τεχνολογιών και η διεύρυνση των συνόρων «επέβαλλαν» τη δημιουργία μιας νέας ενιαίας ταυτότητας, μιας μοντέρνας ανανεωμένης εικόνας που εκφράζει την εξέλιξη και πρωτοπορία της εταιρίας.
Το νέο λογότυπο αποτελεί μετεξέλιξη του προηγούμενου. Οι αλλαγές εντοπίζονται στο χρώμα και στο σχήμα του συμβόλου, στον τρόπο γραφής της επωνυμίας της εταιρίας αλλά και στη χρήση του νέου σλόγκαν «Εσύ, παντού».
Η αλλαγή του χρώματος συμβολίζει τη συνολική ανανέωση και διαφοροποίηση της ΟΤΕΝΕΤ. Η μετεξέλιξη του σήματος και του τρόπου γραφής συμβαδίζει με το δυναμισμό που χαρακτηρίζει την αγορά των ηλεκτρονικών επικοινωνιών, χωρίς την αποκοπή της ΟΤΕΝΕΤ από τις ρίζες και την ιστορία της. Τέλος, η επιλογή του σλόγκαν «Εσύ, παντού», έγινε γιατί το Internet και η OTENET δίνουν τη δυνατότητα σε όλους να είναι παντού.
Ο κ. Ιωαννίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της OTENET, ανέφερε σχετικά: «Η ΟΤΕΝΕΤ θα συνεχίσει να αγωνίζεται να αναδείξει το Internet ως το μέσο εκείνο που θα παρέχει ολοκληρωμένες ποιοτικές λύσεις σε επιχειρήσεις και ιδιώτες. Η ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας και των τεχνολογιών IP θα επηρεάσουν τον τρόπο που επικοινωνούμε, ενημερωνόμαστε, δουλεύουμε, θα «μπουν» στο σπίτι μας και θα αλλάξουν τη ζωή μας. Σήμερα, ανοίγουμε τα σύνορα ενός νέου κόσμου και σας προσκαλούμε να φτάσουμε μαζί παντού.»
Οι αλλαγές αυτές διαμορφώνουν μια ομοιόμορφη εικόνα που θα επικοινωνεί με πιο άμεσο τρόπο τις αξίες της Εταιρίας. Οι αξίες αυτές αφορούν στην πρωτοπορία σχεδιασμού ολοκληρωμένων λύσεων για ιδιώτες και επιχειρήσεις, στο δυναμισμό και τη δραστηριοποίηση της εταιρίας για την αύξηση της διείσδυσης του Internet και τη φιλικότητα στην επικοινωνία και εξυπηρέτηση των πελατών της.
Τη νέα εταιρική ταυτότητα της OTENET θα πλαισιώσει διαφημιστική καμπάνια, η οποία ξεκινάει σήμερα, ενώ η αντικατάσταση του λογοτύπου σε όλα τα υλικά θα γίνει σταδιακά.
Την επιμέλεια του έργου της νέας εταιρικής ταυτότητας ανέλαβε η Brandexcel, ενώ τη διαφημιστική καμπάνια η Bold Ogilvy & Mather.
Το αποτέλεσμα μου δίνει την αίσθηση βιασύνης και πίεσης, ειδικά αφού διάβασα τη λογική σχεδιασμού "μετεξέλιξη του παλιότερου", ένα Ο και μέσα ένα n σε κάτι που να θυμίζει το @. Καλή λογική, αλλά κάτι πήγε λάθος στην πορεία.
Δεν πιστεύω πως αντιγράψανε το λογότυπο του monster. Ισως επιρρεάστηκαν. Ισως είναι σύμπτωση.
Εν μέρη συμφωνώ με τον GEORGETOUBALIS και τα λογότυπα που παραθέτει δείχνουν το πόσο έχει "παίξει" η σπίρα σε εταιρική ταυτότητα.
Τελειώνοντας, μπορεί να μοιάζουν αλλά δεν μπορεί να θεωρηθεί επιλήψημη αντιγραφή αυτό το ποσοστό ομοιότητας. Αυτό το κατάφερε η Brandexcel (σχεδιάστρια εταιρεία του νέου logo) με το site της...
Δείτε αυτό (http://www.brandexcel.com/) και αυτό (http://www.4guys.com/)
![]()
Τα υπόλοιπα είναι υποκειμενικά
tsevis έγραψε:panevan έγραψε:heretakis έγραψε:Harri mou auto to still to onomazw "microwave illustration"
oulines, paths +textures sto blender kai to apokaloume eikinografisi !
Γίατί το λες αυτό; Είναι ένα στύλ που αν δεν ειχε αντιγραφεί τόσο πολύ, θα ήταν ακόμα ενδιαφέρον. Δεν συμφωνω.
'Οταν θα δεις τα δείγματα φίλε Παναγιώτη, θα καταλάβεις πως δεν μιλάμε για επιρροή από ένα στυλ. Κι η Άνια Κρόνκε έχει επιρροές. Μιλάμε για δουλειά του τύπου:
Βήμα 1ο: Παίρνουμε μια ξένη εικονογράφηση.
Βήμα 2ο: η σκανάρουμε.
Βήμα 3ο: Την εισάγουμε στο όποιο πρόγραμμα πρωτιμούμε.
Βήμα 4ο: Την ξεπατικώνουμε.
Α! Υπάρχει και βήμα 5ο: Την υπογράφουμε ως δική μας.
Αυτά!
X.
panevan έγραψε:tsevis έγραψε:panevan έγραψε:heretakis έγραψε:Harri mou auto to still to onomazw "microwave illustration"
oulines, paths +textures sto blender kai to apokaloume eikinografisi !
Γίατί το λες αυτό; Είναι ένα στύλ που αν δεν ειχε αντιγραφεί τόσο πολύ, θα ήταν ακόμα ενδιαφέρον. Δεν συμφωνω.
'Οταν θα δεις τα δείγματα φίλε Παναγιώτη, θα καταλάβεις πως δεν μιλάμε για επιρροή από ένα στυλ. Κι η Άνια Κρόνκε έχει επιρροές. Μιλάμε για δουλειά του τύπου:
Βήμα 1ο: Παίρνουμε μια ξένη εικονογράφηση.
Βήμα 2ο: η σκανάρουμε.
Βήμα 3ο: Την εισάγουμε στο όποιο πρόγραμμα πρωτιμούμε.
Βήμα 4ο: Την ξεπατικώνουμε.
Α! Υπάρχει και βήμα 5ο: Την υπογράφουμε ως δική μας.
Αυτά!
X.
Καλημερα Χαρη
Την ξερω την ιστορία. Εσυ, νομιζω, μου την ειχες διηγηθεί μια μερα στη σχολή. Αν θυμαμαι καλά καποιος μαθητης σου (ποδοσφαιριστης κιόλας) το είχε προσεξει και ειχε στείλει ενα e-mail στην δημιουργό, νομιζω και την ειχε ειδοποιήσει για την αντιγραφη που της κανουν στην Ελλαδα. Και εκεινη μαλιστα τον ειχε ανταμοίψει με μια ετησια συνδρομη του περιοδικού. Ή κάτι τετοιο τελος παντων.
Δεν αντιλέγω λοιπον οτι υπάρχει αντιγραφή και μαλιστα συνεχης, απλα για το στυλ της συγκεκριμενης εικονογραφου εγραψα οτι είναι πολύ ενδιαφερον και όμορφο αλλα απο την πολυ αντιγραφη, κουραζει πια. Σαν ενα καλό τραγούδι που το παιζει συνεχεια το ραδιόφωνο.
Καλημερα σε όλους