Αγορά adobe master collection και έλεγχος

Κουβέντα γύρω από θέματα της οπτικής επικοινωνίας αλλά και τα σοβαρότερα θέματα της επικαιρότητας.

Αγορά adobe master collection και έλεγχος

Δημοσίευσηαπό kostisgrde » 02.10.13, 9:38 pm

καλησπέρα,
θα ήθελα να μάθω λεπτομέρειες σχετικά με τον έλεγχο που κάνουν σε επιχειρήσεις για γνήσια προγράμματα.
ανοίγουμε εταιρία και ψάχνουμε να αγοράσουμε την master collection suite τις adobe όσο πιο φθηνά γίνετε
ρίξαμε και μια ματιά στο ebay και βρήκαμε την mcs cs5.5 κάπου στα 1100ευρω καινούρια.
από την άλλη όμως βρήκαμε και iMac με εγκατεστημένη την mcs cs6 στα 900ευρω.

θα μπορούσα να πάρω δηλαδή το iMac και να είμαι καλυμμένος? όταν κάνουν τον έλεγχο τι ακριβός ζητάνε; πιστοποίηση ότι το πρόγραμμα είναι γνήσιο;
την απόδειξη από την αγορά;
Άβαταρ μέλους
kostisgrde
Member
 
Posts: 2
Εγγραφή: 20.09.13, 12:29 am

Re: Αγορά adobe master collection και έλεγχος

Δημοσίευσηαπό spilios » 02.10.13, 11:51 pm

τιμολόγιο και το «κλειδί» ενεργοποίησης που είναι στο κουτί (τώρα με την CC δεν ξέρω)
MacPro 12-Core Intel Xeon - MacPro 6-Core Intel Xeon - MacBook Pro - nikon D800
Άβαταρ μέλους
spilios
Junior Member
 
Posts: 486
Εγγραφή: 21.11.05, 2:08 pm
Τοποθεσία: Lykouria

Re: Αγορά adobe master collection και έλεγχος

Δημοσίευσηαπό kostisgrde » 03.10.13, 12:45 am

spilios έγραψε:τιμολόγιο και το «κλειδί» ενεργοποίησης που είναι στο κουτί (τώρα με την CC δεν ξέρω)


ευχαριστω για τιν πλιροφορια.
cc ενοεις το creative cloud? δεν ειναι κατι που μας ενδιαφερει.
Άβαταρ μέλους
kostisgrde
Member
 
Posts: 2
Εγγραφή: 20.09.13, 12:29 am


Επιστροφή στο IV.V VCDC Διάλογος

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων