Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Υποχρεώσεις και δικαιώματα στην αγορά εργασίας. Ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων.

Re: Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Δημοσίευσηαπό Ioanna » 14.07.11, 12:11 pm

Τώρα θυμήθηκα ότι μας είχαν δώσει στα ΤΕΙ φωτοτυπίες από κάποιο βιβλίο που λεγόταν «Διαφήμιση για όλους» και αφορούσε την τοποθέτηση της επιχείρησης και άλλα. Απόσπασμα από το βιβλίο αυτό: «Τοποθέτηση είναι η τέχνη να καθορίζετε πως θέλετε η εταιρία σας, το προϊόν ή η υπηρεσία σας να γίνονται αντιληπτά από τους καλύτερους πιθανούς πελάτες σας.» δηλαδή branding.
Δυστυχώς τα θεωρικά μαθήματα στα ΤΕΙ ήταν πολύ υποτιμημένα όταν σπούδαζα εκεί, δηλαδή οι φοιτητές δεν ενδιαφέρονταν να κάνουν θεωρητικά μαθήματα και οι καθηγητές πολλές φορές δεν μας δίδασκαν τίποτε παρά μόνο μας πέταγαν σημειώσεις-φωτοτυπίες-βιβλία πάνω στα οποία θα γράφαμε εξετάσεις. Νιώθω αρκετά δυσαρεστημένη από αυτό.
Τώρα χρειάζεται να διαβάζω βιβλία - κυρίως στα αγγλικά - σχετικά με επιχειρηματικά θέματα κτλ.
Ioanna
Member
 
Posts: 78
Εγγραφή: 03.04.09, 4:42 pm

Re: Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Δημοσίευσηαπό soffia » 14.07.11, 12:24 pm

Δεν ήταν κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο, ήταν σαν μάθημα μαθηματικών.

τα οποιά μαθηματικά είναι τελείως άχρηστα ε;

http://www.youtube.com/watch?v=egwEA6R8 ... re=related
--------------------------------------
bright new! http://www.stasy.gr
http://www.designobsession.gr
Άβαταρ μέλους
soffia
Old Member
 
Posts: 1590
Εγγραφή: 05.10.05, 6:39 pm

Re: Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Δημοσίευσηαπό Ioanna » 14.07.11, 2:49 pm

Δεν λέω ότι τα μαθηματικά είναι κάτι άχρηστο. Μαθηματικά έμαθα στο σχολείο.
Ioanna
Member
 
Posts: 78
Εγγραφή: 03.04.09, 4:42 pm

Re: Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Δημοσίευσηαπό unholy » 15.07.11, 1:22 pm

soffia έγραψε:
Δεν ήταν κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο, ήταν σαν μάθημα μαθηματικών.

τα οποιά μαθηματικά είναι τελείως άχρηστα ε;

http://www.youtube.com/watch?v=egwEA6R8 ... re=related

Ότι μαθαίνεις είναι χρήσιμο, όταν όμως έχεις περιορισμένο χρόνο σπουδών, αναγκαστικά θα περιοριστείς στα πιο σχετικά και τα πιο σημαντικά....
Άβαταρ μέλους
unholy
Junior Member
 
Posts: 473
Εγγραφή: 22.05.07, 4:24 pm
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Δημοσίευσηαπό Ioanna » 16.07.11, 3:54 pm

unholy έγραψε:
soffia έγραψε:
Δεν ήταν κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο, ήταν σαν μάθημα μαθηματικών.

τα οποιά μαθηματικά είναι τελείως άχρηστα ε;

http://www.youtube.com/watch?v=egwEA6R8 ... re=related

Ότι μαθαίνεις είναι χρήσιμο, όταν όμως έχεις περιορισμένο χρόνο σπουδών, αναγκαστικά θα περιοριστείς στα πιο σχετικά και τα πιο σημαντικά....


+1
Ioanna
Member
 
Posts: 78
Εγγραφή: 03.04.09, 4:42 pm

Re: Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Δημοσίευσηαπό the_eg » 17.07.11, 11:51 am

Ioanna έγραψε:...
Γενικό παράδειγμα: βλέπουμε ένα λογότυπο και αναγνωρίζουμε ότι είναι της coca-cola λόγω του σχήματος και του χρώματος των γραμμάτων.
Αυτό σημαίνει ότι η γραφιστική και ο σχεδιασμός είναι το Α και το Ω για την επιτυχία μίας επιχείρησης...


The Coca-Cola script was designed by an amateur, Frank Robinson, the fledgling company's bookkeeper. He devised both the Spencerian script and the brilliantly concise words beneath: "Delicious and Refreshing."
Αυτό της nike κέρδισε σε διαγωνισμό (spec work που θα λεγαμε και σήμερα) για 35$ (καμιά 200αρια σημερινά).
Κανένα logo δεν μπορεί να κάνει ένα κακό προϊον επιτυχιμένο για πολύ καιρό. Ούτε είναι το Α&Ω. Αν η coke είχε σκ*τά γευση (αντί για την super γεύση που έχει, ή καθόλου καφεϊνη/ κοκα τα πρώτα χρόνια) δεν θα ήταν αυτό που είναι σήμερα, (πιθανώς να μην ήταν καν σήμερα). Το καλό logo αυτό που κάνει είναι να ταυτοποιεί, να ξεχωρίζει και να μπορεί να απομνημονευθεί.Όμως χρειάζεται kai ένα αξιόλογο προιόν για να μπεί πάνω και ΚΥΡΙΩΣ υποστήριξη (συνεχή υπενθύμιση, προώθηση).Έχεις (έχουμε) δει τόσες διαφημήσεις (έμμεσες & αμεσες) της κολα, που σχεδόν ότι logo και να είχε (παρεπιπτώντως το logo της coke θεωρείται -δεν το κρίνω εγώ- απο σχεδιστκής πλευράς χάλια) θα έκανε τη δουλειά.
---{Paul Rand, one of the world’s greatest designers states that “a logo is a flag, a signature, an escutcheon, a street sign. A logo does not sell (directly), it identifies. A logo is rarely a description of a business. A logo derives meaning from the quality of the thing it symbolizes, not the other way around. A logo is less important than the product it signifies; what it represents is more important than what it looks like. The subject matter of a logo can be almost anything.”
For more on Paul Rand, consider reading the book Design, Form & Chaos.}..---

Ααα..συμφωνώ (ευτυχώς ή δυστυχώς με motormount)

Ανεβάζω μερικές σελίδες (λιγότερο ή περισσότερο σχετικές, αλλά πιστέψε με απολαυστικές) απο το "The Art Of Looking Sideways" του Alan Fletcher
http://www.mediafire.com/?4nlrlef7sfyrh
Η απάντηση σ'αυτή την ερώτηση είναι όχι?
>error
Άβαταρ μέλους
the_eg
Member
 
Posts: 77
Εγγραφή: 24.04.06, 1:50 am

Re: Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Δημοσίευσηαπό the_eg » 17.07.11, 12:31 pm

Ioanna έγραψε:Πάντως καθώς διαφορετικές επιχειρήσεις απευθύνονται σε διαφορετικό κοινό με διαφορετικές ανάγκες και παιδία λογικό είναι και η επικοινωνιακή πολιτική των επιχειρήσεων να διαφέρει ανά επιχείρηση.

#(συμφωνώ 100%)#

ΑΛΛΑ ειναι αυτό Brief?:(bold διαφωνω, UL ok)

Επομένως δεν μπορεί ένας σχεδιαστής/γραφίστας να σχεδιάζει π.χ. το ίδιο φυλλάδιο για ένα κομμωτήριο π.χ. στο Κολωνάκι και για ένα κομμωτήριο π.χ. στα Άνω Λιόσια. Χοντρικά αν το δούμε ένας πελάτης του Κολωνακιότικου κομμωτηρίου ζητάει ένα μοδάτο και κλασάτο κούρεμα/χτένισμα χωρίς να τον ενδιαφέρει η τιμή και θα επιστρέψει σε καμιά εβδομάδα πάλι για χτένισμα.Ενώ κάποιος στα Άνω Λιόσια θέλει κάτι μεν εντυπωσιακό αλλά φθηνό και που να μπορεί να φτιάξει μετά εύκολα τα μαλλιά του μόνος του στο σπίτι. Άρα τα δύο κομμωτήρια χρειάζονται διαφορετικά φυλλάδια.


Πως υλοποιείς τέτοια concepts σε ένα σχέδιο? Και γιατί αποκλείεται να αντιστραφούν τα ζητουμενα (π.χ η κυρα Τινα απο τα Λιόσια να θέλει ένα κλασάτο κουρεμα για τον Hi class γάμο της ανηψιάς της που ξελόγιασε τον Τακη απο το κολωνάκι. Ή ο μπάρμαν απο τα λιοσια που δουλεύει στο κολωνάκι να θέλει να το ξυρίσει στο κολωνάκι, για να είναι ιν στην πιάτσα του) Το concept μπορεί να βασιστεί σε ιδέες όπως {οικονομικό, πολυτιμο, συγχρονο, κλασικό, πολυτελές,fan, προσιτό, γρηγορο, περιποιητικό, χαβαλέ} αλλά δεν νομίζω οτι έχει σχέση με το κούρεμα αυτό καθεαυτό. Δηλ. υπάρχει κάποιο κούρεμα που μπορεί να το κάνεις μόνο στο κολωνάκι και όχι στα λιόσια ή το αντίστροφο?

Το συμπέρασμα είναι ότι δεν μπορεί ένας σχεδιαστής να σχεδιάζει ντιζαινάτη ή γκλαμουρατη δουλειά για όλους τους πελάτες του.


Τί ακριβώς σημαίνει ντζαινάτη / γκλαουράτη δουλειά (προιόν σχεδιασμού) ?

Φυσικά είναι ευνόητο δεν είναι καλό να σχεδιάζει ένας γραφίστας έντυπα κιτσάτα για επιχειρήσεις που οι πελάτες τους δεν είναι τόσο σικάτοι.

Σορρυ κιόλας αλλά οι λέξεις είναι σκέψεις και αν σε ανθολογίσω (μοδάτο και κλασάτο,ντιζαινάτη ή γκλαμουρατη,κιτσάτα,σικάτοι.) δε ξέρω τι έχεις στο μυαλό σου. Συγγνώμη αν αισθάνεσαι προσβεβλημένη, δεν έχω καμιά τέτοια διάθεση.
Η απάντηση σ'αυτή την ερώτηση είναι όχι?
>error
Άβαταρ μέλους
the_eg
Member
 
Posts: 77
Εγγραφή: 24.04.06, 1:50 am

Re: Τα είχαμε χύμα, μας έρχονται και τσουβαλάτα!!!

Δημοσίευσηαπό dimitrapettrak » 20.02.15, 12:40 am

Τα ΙΕΚ ειναι κατω του μετριου, οποιος πληρωνει παιρνει πτυχιο ξεκαθαρα. Οι πλειοψηφια των ατομων που γνωρισα σε διαφορα ΙΕΚ δεν παρεδωσαν καν καποια πτυχιακη. Στα ΤΕΙ που εχω μιλησει με ατομα και εκει ενας ψιλοχαμουλης γινεται. Η αληθεια ειναι οτι το θεμα ειναι να το ψαχνεις απο μονος σου, να ενημερωνεσαι συνεχως και απο παντου. Αν το αγαπας πραγματικα και το κυνηγας γινεσαι καλος στον τομεας σου. Και καλως ή κακως θα εχουμε ολοενα και περισσοτερους που θα δηλωνουν γραφιστες ανευ πτυχιου αφου με την εξελιξη των socila media και των video στο youtube κλπ μεχρι και ο αδερφος μου που ειναι τωρα 11 χρονων εμαθε να χειριζεται το premier (ειναι μοδα τωρα στα μικρα αυτο). Φανταστειτε λοιπον αν τα 11χρονα τωρα χειριζονται το premier τι θα κανουν σε καμια δεκαρια χρονια :think :think
dimitrapettrak
Member
 
Posts: 7
Εγγραφή: 11.02.15, 12:07 am

Προηγούμενη

Επιστροφή στο IΙI.II Εργασιακά - Ασφαλιστικά - Πνευμ. Δικαιώματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων