Ioanna έγραψε:...
Γενικό παράδειγμα: βλέπουμε ένα λογότυπο και αναγνωρίζουμε ότι είναι της coca-cola λόγω του σχήματος και του χρώματος των γραμμάτων.
Αυτό σημαίνει ότι η γραφιστική και ο σχεδιασμός είναι το Α και το Ω για την επιτυχία μίας επιχείρησης...
The Coca-Cola script was designed by an
amateur, Frank Robinson, the fledgling company's bookkeeper. He devised both the Spencerian script and the brilliantly concise words beneath: "Delicious and Refreshing."
Αυτό της nike κέρδισε σε διαγωνισμό (spec work που θα λεγαμε και σήμερα) για 35$ (καμιά 200αρια σημερινά).
Κανένα logo δεν μπορεί να κάνει ένα κακό προϊον επιτυχιμένο για πολύ καιρό. Ούτε είναι το Α&Ω. Αν η coke είχε σκ*τά γευση (αντί για την super γεύση που έχει, ή καθόλου καφεϊνη/ κοκα τα πρώτα χρόνια) δεν θα ήταν αυτό που είναι σήμερα, (πιθανώς να μην ήταν καν σήμερα). Το καλό logo αυτό που κάνει είναι να ταυτοποιεί, να ξεχωρίζει και να μπορεί να απομνημονευθεί.Όμως χρειάζεται kai ένα αξιόλογο προιόν για να μπεί πάνω και ΚΥΡΙΩΣ υποστήριξη (συνεχή υπενθύμιση, προώθηση).Έχεις (έχουμε) δει τόσες διαφημήσεις (έμμεσες & αμεσες) της κολα, που σχεδόν ότι logo και να είχε (παρεπιπτώντως το logo της coke θεωρείται -δεν το κρίνω εγώ- απο σχεδιστκής πλευράς χάλια) θα έκανε τη δουλειά.
---{Paul Rand, one of the world’s greatest designers states that “a logo is a flag, a signature, an escutcheon, a street sign. A logo does not sell (directly), it identifies. A logo is rarely a description of a business.
A logo derives meaning from the quality of the thing it symbolizes, not the other way around. A logo is less important than the product it signifies; what it represents is more important than what it looks like. The subject matter of a logo can be almost anything.”
For more on Paul Rand, consider reading the book Design, Form & Chaos.}..---
Ααα..συμφωνώ (ευτυχώς ή δυστυχώς με motormount)
Ανεβάζω μερικές σελίδες (λιγότερο ή περισσότερο σχετικές, αλλά πιστέψε με απολαυστικές) απο το "The Art Of Looking Sideways" του Alan Fletcherhttp://www.mediafire.com/?4nlrlef7sfyrh