Λιθογραφικό Δοκίμιο. Πόσο χρήσιμο είναι ?

Pre-Press, CTP, Press, Post-Press, OffSet, Digital Printing, Υλικά, Φλεξογραφία, Μεταξοτυπία, Βαθυτυπία, Χαρτί, PDF

Λιθογραφικό Δοκίμιο. Το χρησιμοποιείς ?

Νομίζω ότι είναι χρήσιμο. Δεν έτυχε να χρησιμοποιήσω ακόμη.
12
24%
Είναι χρήσιμο και το έχω χρησιμοποιήσει / το χρησιμοποιώ αποκλειστικά.
18
35%
Δεν είναι χρήσιμο. Βγάζω μόνο όταν το απαιτεί ο πελάτης.
0
Δεν υπάρχουν ψήφοι
¶σχετα αν είναι χρήσιμο ή όχι, χρησιμοποιώ άλλες μεθόδους proof.
7
14%
Το χρησιμοποιώ όλο και λιγότερο παρόλο που είναι χρήσιμο.
14
27%
 
Σύνολο ψήφων : 51

Δημοσίευσηαπό tsevis » 08.06.07, 7:31 pm

Themistoklick έγραψε:Πλησιάζω λοιπόν τον φίλο μας τον Ιταλό και ξεκινάω όπως πάντα τις σπαστικές ερωτήσεις στα αγγλικά. Ομολογώ ότι μου τσάκισε τα κόκαλα. Όταν έπινα νουνού ο τύπος μέτραγε μελάνια για την Barilla και άλλους κολοσσούς. Θεός.


Ο τύπος αυτός του οποίου μου διαφεύγει το όνομα είναι όντως παππούς.
Είναι στην DuPont Italia (που είναι υπεύθυνη και για την Ελλάδα) εδώ και πάνω από 20 χρόνια. Η DuPont Italia είναι ένα εργοστάσιο αντίστοιχο με τη δική μας ΦΑΓΕ, για να έχουμε μια εικόνα. Καταλαμβάνει ίσως και μεγαλύτερο χώρο.
Και αυτό που κάνουν σε όλα αυτά τα τετραγωνικά είναι να ασχολούνται με δοκίμια. Καλώς ή κακώς, δεν έχουν μείνει στη DuPont πολλά ακόμη.

Έκανες μια από τις καλύτερες γνωριμίες, Θέμη.
Κράτα επαφή. Γράψτου! Ή καλύτερα πήγαινε να δεις από κοντά.
Πες στον κ. Δημάκη να σε στείλει!!!

Φιλιά

Χ.
******************************
Good design = Good business
******************************
We'll always be together
Together in Electric Dreams
Άβαταρ μέλους
tsevis
Master Member
 
Posts: 6735
Εγγραφή: 26.04.04, 11:27 pm
Τοποθεσία: Pacific Ocean! (in my dreams)

Δημοσίευσηαπό motormount » 08.06.07, 10:32 pm

Εγώ τώρα αν ρωτήσω τι τα κάνουν τα δοκίμια στα τυπογραφεία θα θεωρηθεί flame?

Εμπειρικά μιλώντας(θα πέσει το ταβάνι να με πλακώσει....δεν πέφτει...δε πέφτει....συνεχίζω),εμπειρικά μιλώντας λοιπόν,νομίζω πως το λιθογραφικό δοκίμιο(με όλα τα προβλήματα του και προφανώς εφόσον φιλμογραφούμε ακόμα) είναι στις περισσότερες περιπτώσεις αρκετά ασφαλές.
Έχω συναντήσει περιπτώσεις αστοχίας σε high end proofers*,όσο για λύσεις σαν κι'αυτή που προτείνει ο TOUBALIS ακόμα και όταν στηθεί και μετρηθεί σωστά έχουν περιορισμένη διαρκεία ζωής!

Από την άλλη το φιλμ πεθαίνει,οπότε το δίλλημα λιθογραφικό η μή δοκίμιο δεν θα μας απασχολεί για πολύ ακόμα!
Και μια που δε γνωρίζω και πολλά γραφεία που θα μπορούσαν να αγοράσουν/αποσβέσουν ένα Αpproval π.χ. η λύση που προτείνει ο GEORGE είναι για τους περισσότερους μονόδρομος(και αρκετά ποιοτική μαθαίνω.)



*που τυπώνουν κουκίδα


υγ Τυπογράφε,απάντηση!
:)
Άβαταρ μέλους
motormount
Old Member
 
Posts: 1088
Εγγραφή: 26.04.06, 2:27 pm
Τοποθεσία: Standin next to a mountain...

Δημοσίευσηαπό christosvcdc » 10.06.07, 9:37 pm

Καλησπέρα σε όλους.
Αγαπητέ geomatag δεν κατάλαβα καλά τι ακριβώς θέλεις να κάνεις, αλλά αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι δεν μπορούμε να φέρουμε τη μηχανή στο «δοκίμιο» αλλά το δοκίμιο στη μηχανή. Εκεί βρίσκεται ένα ουσιώδες των ICC profiles.
Ο Θέμης το ανέφερε στη συζήτησή του με τον «παππού της χρωμαλίνης» (το όνομά του δεν το θυμάμαι, αλλά έτσι τον φωνάζουν στα ιταλικά pappa de chromalin, (για τα ιταλικά ας με διορθώσει ο Χάρης) και πριν δεκαπέντε χρόνια που τον γνώρισα ήδη «παππούς» ήταν, σαν το πορτραίτο του Dorian Gray ένα πράγμα).
Themistoklick έγραψε: Μου είπε για την ροή εργασίας. Φέρνουνε τις μηχανές σε μια κατάστασης βέλτιστης λειτουργίας, μετράνε μεγάλο αριθμό στοκ χαρτιού και δημιουργούν τα χρωματικά προφίλ των μηχανών για κάθε χαρτί.

Όπως λέει λοιπόν και ο Θέμης: «Φέρνουν λοιπόν τις μηχανές σε κατάσταση βέλτιστης λειτουργίας, μετράνε αρκετά δείγματα και φτιάχνουν το profile κ.ο.κ.» έτσι είναι, δεν πάνε πέντε δοκίμια και στραμπουλάνε τη μηχανή να τα «πιάσει». Το τι σημαίνει βέλτιστη είναι αυτό που πρέπει να μας απασχολεί φίλε geomatag. (η αναφορά είναι γενική) Π.χ. οι συνθήκες λειτουργίας (αν στο χώρο που δουλεύει μια μηχανή, το χειμώνα έχει 15 C και το καλοκαίρι 35 C δεν μπορούμε καθώς καταλαβαίνεις να έχουμε σταθερά και επαναλαμβανόμενα αποτελέσματα, αλλά ούτε ανοιξιάτικα και φθινοπωρινά ICC profiles (εδώ γελάμε για να εκτονώσουμε λίγο από το άγχος της δουλειάς. Με την αλλαγή της ώρας θα βγαίνει και δελτίο αλλαγής ICC profiles). Υπάρχουν πάρα πολλές παράμετρες τις οποίες πρέπει να έχουμε υπό έλεγχο για να έχουμε τουλάχιστον σταθερά και επαναλαμβανόμενα αποτελέσματα και αυτό να μπορεί να είναι μετρήσιμο και προπαντός διακριβωμένο!!
Αν προσπαθήσουμε να υιοθετήσουμε όλα όσα πρέπει, δεν ξέρω που πρέπει να φτάσει η τιμή του «τσίγκου» και ειδικά αυτοί που αναφέρεις με το «χαρτί το τζάμπα» αν θα εξακολουθήσουν να τυπώνουν σε εσένα. Κακά τα ψέματα, όλοι θέλουμε και τέλεια και φθηνά, συγγνώμη αυτό δεν γίνεται. Πάρα πολλά χρόνια και χιλιάδες δουλειές, είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού αυτοί που είπαν: θέλω να κάνεις αυτό και αυτό και δεν με νοιάζει πόσο κάνει (ένας εξ αυτών, μεταξοτύπης, πήρε και ένα πρώτο βραβείο με τη συμμετοχή του στη Fespa, το έργο αυτό έχω την τύχη να φιλοξενώ στο γραφείο μου, για να μην κακομοιριάζουμε μόνο την Ελληνική πραγματικότητα, και με FM screening) όλοι οι άλλοι η πρώτη κουβέντα είναι «πόσο κάνει;».
Τέλος πάντων, νομίζω ότι μακρηγορώ και ξεφεύγω λίγο.
Τώρα όσον αφορά τα δοκίμια γενικότερα, έχω να προσθέσω ένα-δυό πράγματα από τη δική μου εμπειρία. Για αρχή λίγα και ξεκάθαρα πράγματα για το τεράστιο κεφάλαιο που είναι τα δοκίμια.
Έχω την τύχη και την ατυχία αυτά τα χρόνια που υπηρετώ τις γραφικές τέχνες, να έχει αλλάξει η τεχνολογία σε πάρα πολλά πράγματα δύο και τρείς φορές, ένα εξ αυτών και το δοκίμιο. Έμαθα όμως να ζω με αυτές τις αλλαγές και να κάνω τη δουλειά μου όσο το δυνατόν καλύτερα γιατί αντιμετωπίζω πάντα τα νέα εργαλεία ως εργαλεία για βελτίωση της δουλειάς μου. Βελτίωση όχι μόνο ποιοτική αλλά και οικονομική. Πόσο κοστίζει σήμερα ένα Α4 chromalin στο ατελιέ και πόσο στον πελάτη; Τι προσφέρει περισσότερο από ένα «ψηφιακό»; Συμφωνώ και με τα «εκτυπωτικά» δοκίμια, συμφωνώ και με τα ψηφιακά, συμφωνώ, για όσους τα θέλουν ακόμη και με τα «λιθογραφικά» υπό έναν όμως όρο: να είναι διακριβωμένα και όχι χύμα.
Επίσης είναι απαραίτητα για την ομαλή και διασφαλισμένη ποιότητα της εργασίας μας. Είναι αυτό που «βλέπουν» όλοι, είναι ο κρίκος που ενώνει την αλυσίδα από αυτό που είδε ο πελάτης ως αυτό που θα πρέπει να βλέπει ο λιθογράφος, αν βλέπει «άλλο» και δεν σταματήσει ή δεν του καίγεται καρφί είναι μέρος της δικής του ευθύνης. Η κάθε εργασία έχει τη δική της διασφάλιση ποιότητας. Όπου κριθεί απαραίτητο ας υιοθετηθεί και η πιο «δαπανηρή» λύση. Χωρίς δοκίμιο όμως πάμε σαν τα πρόβατα στη σφαγή. Επί της «νεκροψίας» ο νεκρός δεν έχει άποψη.
Μην δείχνουμε στον πελάτη ένα εκτυπωμένο από τον super εκτυπωτή μας που σε καμιά περίπτωση δεν θα πιάσει η μηχανή (π.χ. κάτι μπλε που σκοτώνουν ή κάτι λαχανιί, με δύο γιώτα, τονίζεται στο δεύτερο) όχι γιατί δεν θέλει ο τυπογράφος αλλά απλά γιατί είναι εκτός γκάμας (Out of gamut). Ή αν δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά τουλάχιστον ας τον προϊδεάσουμε για το τελικό αποτέλεσμα. Ένα από τα σημαντικότερα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε, ακόμη και σήμερα, είναι ότι δεν είναι αυτό που έβλεπα στην οθόνη μου ή δεν είναι αυτό που τύπωσε ο πρίντερ μου κ.τ.λ. Μια λύση π.χ. αν δεν θέλουμε να βγάλουμε δοκίμια, τουλάχιστον ας έχουμε ένα «τυπικό» θέμα σε δοκίμιο ή που έχει ήδη τυπωθεί και εκτυπωμένο από τον πρίντερ μας να το δείχνουμε στον πελάτη και να λέμε «αυτές τις αποκλίσεις θα έχουμε πάνω κάτω». Εκ πείρας οι μεγαλύτεροι «σκοτωμοί» γίνονται όταν το αποτέλεσμα είναι η μέρα με τη νύχτα και όχι συν-πλην κάτι τις. Ακόμα και ο πιο απαιτητικός πελάτης μπορεί να καταλάβει το συν-πλην από μηχανή σε μηχανή ή από δοκίμιο σε μηχανή κ.ο.κ. δεν μπορεί όμως να δεχθεί τη μέρα νύχτα σε καμιά περίπτωση.
Κλείνοντας θα ήθελα να τονίσω την προσοχή ότι τα παραπάνω είναι μια γενική εισαγωγή και όχι το αλφαβητάρι της πετυχημένης ροής εργασίας.

Επίσης, όσον αφορά την κουκκίδα στα δοκίμια (γενικώς), είναι πραγματικά μια ιστορία που μόνο κλαυσίγελο μπορεί να προκαλέσει.
Αυτό όμως σε άλλη συζήτηση.
christosvcdc
Senior Member
 
Posts: 842
Εγγραφή: 21.05.07, 10:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό GiBil » 11.06.07, 9:47 am

GEORGETOUBALIS έγραψε:
Ας ξεκινήσουμε από τα 4000 dpi του εικονοθέτη. Αυτό σημαίνει 0.239mm Για το 100% raster Δηλαδή 239 (μικρα) μm που αφορά την 100% κουκίδα στα 250 lpi. Ομως ο εικονοθέτης για να γεμίσει το χώρο της μιάς κουκίδας ράστερ χρησιμοποιεί μια σειρά από spot - ίχνη του laser που μπορεί να είναι σ' αυτή την περίπτωση 6-8μm και επικαλυπτόμενα κατά max 10-12%



Είτε έχουμε 2340 είτε 2540 είτε 4000 είτε 10000 dpi
το 100% raster στα 250 lpi το μεγεθος κουκιδας ειναι 143 (μικρα) μm
και ειναι σταθερο ανεξαρτητα απο τα σποτ ιχνη που την αποτελουν.

Οι inkject δεν έχουν προβλημα περιγραφής έχουν προβλημα minimum μεγεθους κουκιδας.


Και άσε τα ειδικά συστήματα επιραστέρωσης.

Μα δεν τα υπερασπιστικα.... αυτό που έκανα ήταν να εξηγήσω (και να αποδείξω) την αδυναμια εφαρμογής και την αναγκαστική λύση εξομοιωσης.

GWD


GEORGETOUBALIS έγραψε:
Είτε έχουμε 2340 είτε 2540 είτε 4000 είτε 10000 dpi
το 100% raster στα 250 lpi το μεγεθος κουκιδας ειναι 143 (μικρα) μm
και ειναι σταθερο ανεξαρτητα απο τα σποτ ιχνη που την αποτελουν.

Γιώργο να μου επιτρέψεις να σε διορθώσω κάτι:
Πράγματι το μήκος κύματος (η φαινόμενη διάμετρος μιας κουκίδας 250 lpi, είναι σταθερή όπως λες. Αλλά η ανάλυση του εικονοθέτη όπως λέμε στο παράδειγμα όχι. Ετσι το (μήκος κύματος) spot του laser για συχνότητα 4000 dpi πρέπει να είναι 6,35μm, στα 2540 dpi > 10μm και στα 2340 dpi > 10,8μm.
Ετσι, χονδρικά, λιγότερα - μεγαλύτερα spot γεμίζουν την ίδια κουκίδα 100% των 250 lpi και λιγότερες διαβαθμίσεις της κλίμακας γκρι είναι διαθέσιμες (λιγότερες από τις θεωρητικές 256 των 8 bit).
Η σχέση μεταξύ διαθέσιμων τονικών και αναλύσεων είναι:
Συνολικό τονικό εύρος=(Ανάλυση εικονοθέτη σε dpi/ανάλυση ράστερ σε lpi -1) στο τετράγωνο. Αρα:
1. (4000/250-1)^2=225 τόνοι αντί 256
2. (2540/250-1)^2=83,9 τόνοι αντί 256
3. (2340/250-1)^2=69,8 τόνοι αντί 256

Και πρακτικά εκτός από τα 4000 dpi (για ράστερ 250 lpi) τα υπόλοιπα είνα καλά για πλακάτες μεταξοτυπίες (ίσως).

Κατά τα άλλα ισχύουν βέβαια όσα λετε εσύ και ο Θέμης.
Ευχαριστώ
GiBil
Senior Member
 
Posts: 560
Εγγραφή: 04.06.07, 4:12 pm
Τοποθεσία: Μακρυά από καταπατητές..

Δημοσίευσηαπό GiBil » 11.06.07, 10:39 am

tsevis έγραψε:
Themistoklick έγραψε:Πλησιάζω λοιπόν τον φίλο μας τον Ιταλό και ξεκινάω όπως πάντα τις σπαστικές ερωτήσεις στα αγγλικά. Ομολογώ ότι μου τσάκισε τα κόκαλα. Όταν έπινα νουνού ο τύπος μέτραγε μελάνια για την Barilla και άλλους κολοσσούς. Θεός.


Ο τύπος αυτός του οποίου μου διαφεύγει το όνομα είναι όντως παππούς.
Είναι στην DuPont Italia (που είναι υπεύθυνη και για την Ελλάδα) εδώ και πάνω από 20 χρόνια. Η DuPont Italia είναι ένα εργοστάσιο αντίστοιχο με τη δική μας ΦΑΓΕ, για να έχουμε μια εικόνα. Καταλαμβάνει ίσως και μεγαλύτερο χώρο.
Και αυτό που κάνουν σε όλα αυτά τα τετραγωνικά είναι να ασχολούνται με δοκίμια. Καλώς ή κακώς, δεν έχουν μείνει στη DuPont πολλά ακόμη.

Έκανες μια από τις καλύτερες γνωριμίες, Θέμη.
Κράτα επαφή. Γράψτου! Ή καλύτερα πήγαινε να δεις από κοντά.
Πες στον κ. Δημάκη να σε στείλει!!!

Φιλιά

Χ.

Μάλλον Χάρη μιλάς για τον κ. Massimo Curreli στην Eidomax Μιλάνο (?). Ναί ?
GiBil
Senior Member
 
Posts: 560
Εγγραφή: 04.06.07, 4:12 pm
Τοποθεσία: Μακρυά από καταπατητές..

Δημοσίευσηαπό timi » 11.06.07, 12:33 pm

Προσωπικα η δικη μου εμπειρια πανω στο δοκιμιο ή οπως αλλιως θελει να το λεει ο καθενας (αναλογως τον τροπο εκτυπωσης) ειναι οτι, οχι απλα το να δωσεις σεναν εκτυπωτη "κατι να κοιταει" ειναι εντελως απαραιτητο, αλλα ετσι οπως εχουν καταντησει οι σχεσεις μεταξυ τυπογραφου,γραφιστα και πελατη ειναι αναγκαιο αλλιως υπαρχει σοβαρη περιπτωση να φας τη δουλεια στη μαπα.
Τουλαχιστον για την Θεσσαλονικη,ειναι τοσο λιγοι και τοσο περιεργοι αυτοι που χειριζονται τις offset μηχανες που μονο που δεν ερχονται στα μουτρα να σου πουνε αφου δεν μου εδωσες τη μακετα,το δοκιμιο ετσι βγηκε η δουλεια.
Δεν θα πω ξανα ολα οσα εχετε πει (συμφωνοντας μαζι σας) αλλα τουλαχιστον οταν εγω περνω μια δουλεια που την εχει δημιουργησει καποιος αλλος και δεν εχω μια εκτυπωση ή ενα δοκιμιο για να δωσω στον ανθρωπο που τυπωνει ή θα ζητησω απο τον γραφιστα ή θα βγαλω ενα εγω και θα το χρεωσω στον πελατη.
Προτιμω αυτο παρα να βγει μια δουλεια με φασαρια και με κουραση.
Οταν ερχεται η νυχτα ονειρευσου..Οταν ερχεται το ξημερωμα ανοιξε τα παραθυροφυλλα σου... ολα εχουνε δικαιωμα στο φως..
timi
Member
 
Posts: 19
Εγγραφή: 14.05.07, 2:48 pm
Τοποθεσία: thessaloniki

Δημοσίευσηαπό GiBil » 11.06.07, 12:44 pm

timi έγραψε:Προσωπικα η δικη μου εμπειρια πανω στο δοκιμιο ή οπως αλλιως θελει να το λεει ο καθενας (αναλογως τον τροπο εκτυπωσης) ειναι οτι, οχι απλα το να δωσεις σεναν εκτυπωτη "κατι να κοιταει" ειναι εντελως απαραιτητο, αλλα ετσι οπως εχουν καταντησει οι σχεσεις μεταξυ τυπογραφου,γραφιστα και πελατη ειναι αναγκαιο αλλιως υπαρχει σοβαρη περιπτωση να φας τη δουλεια στη μαπα.
Τουλαχιστον για την Θεσσαλονικη,ειναι τοσο λιγοι και τοσο περιεργοι αυτοι που χειριζονται τις offset μηχανες που μονο που δεν ερχονται στα μουτρα να σου πουνε αφου δεν μου εδωσες τη μακετα,το δοκιμιο ετσι βγηκε η δουλεια.
Δεν θα πω ξανα ολα οσα εχετε πει (συμφωνοντας μαζι σας) αλλα τουλαχιστον οταν εγω περνω μια δουλεια που την εχει δημιουργησει καποιος αλλος και δεν εχω μια εκτυπωση ή ενα δοκιμιο για να δωσω στον ανθρωπο που τυπωνει ή θα ζητησω απο τον γραφιστα ή θα βγαλω ενα εγω και θα το χρεωσω στον πελατη.
Προτιμω αυτο παρα να βγει μια δουλεια με φασαρια και με κουραση.


Αγαπητ(έ)(ή) timi γράφεις:
...αλλα ετσι οπως εχουν καταντησει οι σχεσεις μεταξυ τυπογραφου,γραφιστα και πελατη ειναι αναγκαιο αλλιως υπαρχει σοβαρη περιπτωση να φας τη δουλεια στη μαπα...
Μετά γράφεις: ...ή θα ζητησω απο τον γραφιστα ή θα βγαλω ενα εγω και θα το χρεωσω στον πελατη.

Και τα δύο μαζί δείχνουν το πρόβλημα: Εάν το βγάλεις εσύ, αναλαμβάνεις και την ευθύνη του έργου. Το θέμα είναι τι είδους δοκίμιο είναι αυτό κάθε φορά? Πόσο κοντά πάει στο τελικό αποτέλεσμα? Τι θέλουμε να αποδείξουμε κάθε φορά?
Αυτό νομίζω είναι και το αρχικό ερώτημα του Θέμη (Είναι?)

Ευχαριστώ
GiBil
Senior Member
 
Posts: 560
Εγγραφή: 04.06.07, 4:12 pm
Τοποθεσία: Μακρυά από καταπατητές..

Δημοσίευσηαπό tsevis » 11.06.07, 3:37 pm

GiBil έγραψε:Μάλλον Χάρη μιλάς για τον κ. Massimo Curreli στην Eidomax Μιλάνο (?). Ναί ?


Πάνε πολλά χρόνια, Γιώργο.
Ήταν στα 1995 που τους είχα επισκεφτεί ως DuPont Italia τότε.
Θυμάμαι πως είχα συγκρατήσει τα άλλα αστεία ονόματα που είχαν οι κυρίες του Marketing. Η μία λεγόταν Puzzo κι η άλλη Cazzola!!! Θεέ μου!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Έτσι μου διέφυγε ο παππούς!

Με την ευκαιρία "Nonno di Cromalina" είναι το σωστό.
Τόσοι κερκυραίοι εδώ μέσα. Κάποιος έπρεπε να το ξέρει... :lol: :lol: :lol: :lol:

Χαιρετισμούς σε όλους

Χ.
******************************
Good design = Good business
******************************
We'll always be together
Together in Electric Dreams
Άβαταρ μέλους
tsevis
Master Member
 
Posts: 6735
Εγγραφή: 26.04.04, 11:27 pm
Τοποθεσία: Pacific Ocean! (in my dreams)

Δημοσίευσηαπό GiBil » 11.06.07, 3:43 pm

tsevis έγραψε:
GiBil έγραψε:Μάλλον Χάρη μιλάς για τον κ. Massimo Curreli στην Eidomax Μιλάνο (?). Ναί ?


Πάνε πολλά χρόνια, Γιώργο.
Ήταν στα 1995 που τους είχα επισκεφτεί ως DuPont Italia τότε.
Θυμάμαι πως είχα συγκρατήσει τα άλλα αστεία ονόματα που είχαν οι κυρίες του Marketing. Η μία λεγόταν Puzzo κι η άλλη Cazzola!!! Θεέ μου!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
Έτσι μου διέφυγε ο παππούς!

Με την ευκαιρία "Nonno di Cromalina" είναι το σωστό.
Τόσοι κερκυραίοι εδώ μέσα. Κάποιος έπρεπε να το ξέρει... :lol: :lol: :lol: :lol:

Χαιρετισμούς σε όλους

Χ.

Δεν κάνω πλάκα Χάρη! Εχω την κάρτα του.
Από την άλλη ήταν εντυπωσιακός. Μου μίλαγε πάνω από μία ώρα για χρωμογράφους Crosfield, δοκίμια Cromalin και οθόνες της Barco.

:)
GiBil
Senior Member
 
Posts: 560
Εγγραφή: 04.06.07, 4:12 pm
Τοποθεσία: Μακρυά από καταπατητές..

Δημοσίευσηαπό tsevis » 11.06.07, 4:09 pm

To φαντάζομαι, Γιώργο, πως δεν κάνεις πλάκα. Εγώ κάνω μιας και ήταν όμορφα χρόνια αυτά για μένα. Και τα θυμάμαι πολύ γλυκά.

Ο τύπος είναι πάντως σίγουρα genio!!!

Καλή συνέχεια στην κουβέντα σας.

Χ.
******************************
Good design = Good business
******************************
We'll always be together
Together in Electric Dreams
Άβαταρ μέλους
tsevis
Master Member
 
Posts: 6735
Εγγραφή: 26.04.04, 11:27 pm
Τοποθεσία: Pacific Ocean! (in my dreams)

Δημοσίευσηαπό timi » 12.06.07, 9:54 am

Καλημερα σε ολους..

GIBIL το γεγονος οτι οι σχεσεις των σχεδιαστων με των τυπογραφων ειναι σε ασχημη φαση.
Εγω προσωπικα δεν σπουδασα σε καμοια σχολη και δεν δουλευω σε πενηντα προγραματα .
Εχω βρεθει διπλα σε πολυ παλιους των γραφικων τεχνων και γραφιστες που ξεκινησαν πανω στη πετρα.
Προσωπικα οταν σχεδιαζω μονη μου για τον πελατη ξερω τι βρισκεται που και οταν το παω στη εκτυπωση δινω παντα ενα δοκιμιο.
Οταν τη μηχανη τη δουλευουν ανθρωποι και τα μελανια τα φτιαχνουν στα χερια ειναι λογικο και ανθρωπινο να υπαρχουν αποκλισεις οτι δοκιμιο και να δωσεις.
Ακομα και σε μηχανες με ctp υπαρχει αποκλιση.
Στην εκθεση στην Αγγλια εβλεπες τερατα να χανουν εστω και το 5% του χρωματος.
Οταν ομως εχω να κανω με καποιον γραφιστα εξωτερικο ζηταω παντα ενα δοκιμιο μαζι με τη δουλεια του γιατι απο την στιγμη που ο πελατης τον πληρωνει για τον σχεδιασμο πρεπει να τον πληρωνει και για το δοκιμιο.
Και στην ουσια οταν τυπωνεις συσκευασιες και ειδικα σε μηχανες παλιες offset δεν μπορεις να συζητας τι δοκιμιο θα ειναι,χρωμαλινης ή οχι.
Αναλογα με τη δουλεια δινεις μια εκτυπωση.
Και προσωπικα προτιμω να εχω εγω την ευθυνη και ναποφασιζω πανω στη μηχανη πιο χρωμα θα παει πανω και πιο οχι παρα να αφηνω τη δουλεια στο ελεος. :?
Οταν ερχεται η νυχτα ονειρευσου..Οταν ερχεται το ξημερωμα ανοιξε τα παραθυροφυλλα σου... ολα εχουνε δικαιωμα στο φως..
timi
Member
 
Posts: 19
Εγγραφή: 14.05.07, 2:48 pm
Τοποθεσία: thessaloniki

Δημοσίευσηαπό geomatag » 12.06.07, 1:13 pm

christosvcdc έγραψε:Καλησπέρα σε όλους.
Αγαπητέ geomatag δεν κατάλαβα καλά τι ακριβώς θέλεις να κάνεις, αλλά αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι δεν μπορούμε να φέρουμε τη μηχανή στο «δοκίμιο» αλλά το δοκίμιο στη μηχανή.όχι το αλφαβητάρι της πετυχημένης ροής εργασίας.

Επίσης, όσον αφορά την κουκκίδα στα δοκίμια (γενικώς), είναι πραγματικά μια ιστορία που μόνο κλαυσίγελο μπορεί να προκαλέσει.
Αυτό όμως σε άλλη συζήτηση.


αγαπητέ Xρήστο, κατάλαβες πολύ καλά τι θέλω να κάνω, αλλά και πολύ σωστά επισήμανες το που θα έπρεπε να πανε οι τιμές των εργασιών μετά....

φιλικα geomatag
φεύγωωωω, τώρα φεύγω....
Άβαταρ μέλους
geomatag
Member
 
Posts: 121
Εγγραφή: 16.02.07, 6:48 pm
Τοποθεσία: Βύρωνας

Δημοσίευσηαπό GiBil » 12.06.07, 2:22 pm

geomatag έγραψε:
christosvcdc έγραψε:Καλησπέρα σε όλους.
Αγαπητέ geomatag δεν κατάλαβα καλά τι ακριβώς θέλεις να κάνεις, αλλά αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι δεν μπορούμε να φέρουμε τη μηχανή στο «δοκίμιο» αλλά το δοκίμιο στη μηχανή.όχι το αλφαβητάρι της πετυχημένης ροής εργασίας.

Επίσης, όσον αφορά την κουκκίδα στα δοκίμια (γενικώς), είναι πραγματικά μια ιστορία που μόνο κλαυσίγελο μπορεί να προκαλέσει.
Αυτό όμως σε άλλη συζήτηση.


αγαπητέ Xρήστο, κατάλαβες πολύ καλά τι θέλω να κάνω, αλλά και πολύ σωστά επισήμανες το που θα έπρεπε να πανε οι τιμές των εργασιών μετά....

φιλικα geomatag


Κάποια σχόλια παιδιά.
Ο Χρήστος έγραψε: ...αυτό που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι δεν μπορούμε να φέρουμε τη μηχανή στο «δοκίμιο» αλλά το δοκίμιο στη μηχανή... Χρήστο μάλλον ανάποδα το εννοείς. Ενα υπεγεγραμμένο δοκίμιο Contract Agreement είναι η βάση της δουλειάς - διεθνώς. Εάν η μηχανή δεν μπορεί να το "πιάσει" κάτι άλλο φταίει π.χ. λάθος προφιλ στο δοκίμιο. Αυτό ισχύει διεθνώς όπου καμμιά μεγάλη δουλειά δεν ανατίθεται αλλιώς. Επίσης δεν εννοείται ότι κάνουμε ακροβασίες στην offset για να πιάσουμε το δοκίμιο - συμφωνούμε. Απλά η δουλειά απορρίπτεται - αυτά έξω. Εδώ βέβαια όλα περνάνε - έτσι κι αλλιώς "ποιός καταλαβαίνει, ή ακόμα χειρότερα, ποιός μπορεί να αποδείξει τίποτα ή να βρεί το δίκηο του :x

Η timi έγραψε: ...Εχω βρεθει διπλα σε πολυ παλιους των γραφικων τεχνων και γραφιστες που ξεκινησαν πανω στη πετρα....
Κι εγώ έχω δεί ανθρώπους με λαστιχένια γάντια στη γούρνα να κρατούν βαμβάκι με σιδηροκυάνιο και να κάνουν χρωματικές διορθώσεις (!) στα διαχωρισμένα φιλμ. Το ενδιαφέρον σ' αυτή την υπόθεση ήταν ότι δεν υπήρχε Undo :)

Ευχαριστώ
GiBil
Senior Member
 
Posts: 560
Εγγραφή: 04.06.07, 4:12 pm
Τοποθεσία: Μακρυά από καταπατητές..

Δημοσίευσηαπό Themistoklick » 12.06.07, 2:56 pm

GiBil έγραψε:Το θέμα είναι τι είδους δοκίμιο είναι αυτό κάθε φορά? Πόσο κοντά πάει στο τελικό αποτέλεσμα? Τι θέλουμε να αποδείξουμε κάθε φορά?
Αυτό νομίζω είναι και το αρχικό ερώτημα του Θέμη (Είναι?)


Γεια και χαρά GiBil.

Αυτό ακριβώς είναι το ερώτημα, το οποίο τέθηκε πριν 11 μήνες. Η βασική ιδέα δεν ήταν απλά "ψηφιακό vs λιθογραφικό δοκίμιο" αλλά ένα βαθύτερο πρόβλημα. Πόσο ακριβές είναι ένα δοκίμιο ως προς την τελική εργασία.

Από την στιγμή που ΔΕΝ είναι, προκύπτουν ένα σωρό ερωτήματα με το κυριότερο εν πάσι περιπτώσει το πως μπορεί να γίνει? Σε αντίθετη περίπτωση εάν ένα δοκίμιο ΔΕΝ είναι ακριβές (έστω και με απόκλιση της τάξης του 5%) τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του?

Το ίδιο δοκίμιο, στο ίδιο χαρτί για όλα τα σενάρια εξόδου? για όλα τα χαρτιά ? Είναι δυνατόν ?

Επί έτη, χάναμε από postscript στο φίλμ γιατί ελάχιστα μαγαζιά μέτραγαν με πυκνόμετρο το κέρδος κουκκίδας και ρύθμιζαν τα curves τους. Χάναμε από την μεταφορά στην εκτυπωτική μήτρα και τέλος πάνω στη πρέσα ανά Χ αριθμό τυπογραφικών.

Μου είναι αδύνατο να φανταστώ, γιατί ένα μαγαζί που έχει επενδύσει σε 4χρωμες, συστήματα ψηφ. μοντάζ / CtP / inhouse ψηφ. δοκίμιο (τρελά ποσά) να μην έχει αγοράσει μια συσκευή της X-Rite και να μετρήσει όχι 10, αλλά τουλάχιστον 2 στοκ χαρτιών, πχ βελβετ και γραφής, να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. Είναι τόσο δύσκολο σε κάθε τυπογραφικό να μπαίνει μαζί και μια λωρίδα χρωματικού ελέγχου? Μέσα σε ένα μήνα με αυτό τον τρόπο, θα έχει κανείς παράγει ένα σημαντικό αριθμό δειγμάτων.

Είναι μια σημαντική επένδυση και θεωρώ ότι θα επιστρέψει τα χρήματά της. Θεωρώ ότι αξίζει. Και το CtP είχε κόστος και έξοδα και αρχικά υπήρχαν και αντιδράσεις, και διαφωνίες και αρκετοί είχαν δυσανασχετήσει. Αλλά έφερε και νέα έσοδα στον τυπογράφο. Πρόσφερε μεγαλύτερη ακρίβεια και τονικότητα στο χρώμα και το ράστερ, καλύτερους χρόνους παραγωγής και ένα σωρό άλλα, τα ξέρουμε, μην τα λέμε. Μην βλέπουμε το όποιο κόστος βραχυπρόθεσμα, ας το δούμε σαν επένδυση σε βάθος χρόνου. Αλλιώς να αρκεστούμε στο "μέσο επίπεδο" παροχής υπηρεσιών που προσφέρουν και οι άλλοι και ας μείνουμε με χαμηλή ανταγωνιστικότητα να παρακολουθούμε τις διεθνείς εξελίξεις.
Άβαταρ μέλους
Themistoklick
Master Member
 
Posts: 5292
Εγγραφή: 05.04.04, 1:28 pm

Δημοσίευσηαπό GiBil » 12.06.07, 3:09 pm

Themistoklick έγραψε:
GiBil έγραψε:Το θέμα είναι τι είδους δοκίμιο είναι αυτό κάθε φορά? Πόσο κοντά πάει στο τελικό αποτέλεσμα? Τι θέλουμε να αποδείξουμε κάθε φορά?
Αυτό νομίζω είναι και το αρχικό ερώτημα του Θέμη (Είναι?)


Γεια και χαρά GiBil.

Αυτό ακριβώς είναι το ερώτημα, το οποίο τέθηκε πριν 11 μήνες. Η βασική ιδέα δεν ήταν απλά "ψηφιακό vs λιθογραφικό δοκίμιο" αλλά ένα βαθύτερο πρόβλημα. Πόσο ακριβές είναι ένα δοκίμιο ως προς την τελική εργασία.

Από την στιγμή που ΔΕΝ είναι, προκύπτουν ένα σωρό ερωτήματα με το κυριότερο εν πάσι περιπτώσει το πως μπορεί να γίνει? Σε αντίθετη περίπτωση εάν ένα δοκίμιο ΔΕΝ είναι ακριβές (έστω και με απόκλιση της τάξης του 5%) τότε ποιος ο λόγος ύπαρξης του?

Το ίδιο δοκίμιο, στο ίδιο χαρτί για όλα τα σενάρια εξόδου? για όλα τα χαρτιά ? Είναι δυνατόν ?

Επί έτη, χάναμε από postscript στο φίλμ γιατί ελάχιστα μαγαζιά μέτραγαν με πυκνόμετρο το κέρδος κουκκίδας και ρύθμιζαν τα curves τους. Χάναμε από την μεταφορά στην εκτυπωτική μήτρα και τέλος πάνω στη πρέσα ανά Χ αριθμό τυπογραφικών.

Μου είναι αδύνατο να φανταστώ, γιατί ένα μαγαζί που έχει επενδύσει σε 4χρωμες, συστήματα ψηφ. μοντάζ / CtP / inhouse ψηφ. δοκίμιο (τρελά ποσά) να μην έχει αγοράσει μια συσκευή της X-Rite και να μετρήσει όχι 10, αλλά τουλάχιστον 2 στοκ χαρτιών, πχ βελβετ και γραφής, να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. Είναι τόσο δύσκολο σε κάθε τυπογραφικό να μπαίνει μαζί και μια λωρίδα χρωματικού ελέγχου? Μέσα σε ένα μήνα με αυτό τον τρόπο, θα έχει κανείς παράγει ένα σημαντικό αριθμό δειγμάτων.

Είναι μια σημαντική επένδυση και θεωρώ ότι θα επιστρέψει τα χρήματά της. Θεωρώ ότι αξίζει. Και το CtP είχε κόστος και έξοδα και αρχικά υπήρχαν και αντιδράσεις, και διαφωνίες και αρκετοί είχαν δυσανασχετήσει. Αλλά έφερε και νέα έσοδα στον τυπογράφο. Πρόσφερε μεγαλύτερη ακρίβεια και τονικότητα στο χρώμα και το ράστερ, καλύτερους χρόνους παραγωγής και ένα σωρό άλλα, τα ξέρουμε, μην τα λέμε. Μην βλέπουμε το όποιο κόστος βραχυπρόθεσμα, ας το δούμε σαν επένδυση σε βάθος χρόνου. Αλλιώς να αρκεστούμε στο "μέσο επίπεδο" παροχής υπηρεσιών που προσφέρουν και οι άλλοι και ας μείνουμε με χαμηλή ανταγωνιστικότητα να παρακολουθούμε τις διεθνείς εξελίξεις.


Γεια σου Θέμη. Την ίδια ερώτηση είχα κάνει κι εγώ πριν μερικά χρόνια : ...Μου είναι αδύνατο να φανταστώ, γιατί ένα μαγαζί που έχει επενδύσει σε 4χρωμες, συστήματα ψηφ. μοντάζ / CtP / inhouse ψηφ. δοκίμιο (τρελά ποσά) να μην έχει αγοράσει μια συσκευή της X-Rite ... Γιατί δεν τα κάνει?
Η απάντηση που πήρα ήταν απλή: Αφού επένδυσε κάποιο million ευρώ, περιμένει ότι ο προμηθευτής της offset θα του το κάνει δώρο!!!
Ο προμηθευτής πάλι είπε: Δεν μπορώ να το βγάλω από την αποθήκη με μηδενική αξία τιμολογίου!!! !!!
Εγώ του είπα : Γιατί δεν το ενσωματώνεις στην τιμή της offset ?
Αυτός απάντησε : Ε? ? ? !!! !!! !!!

Ακου τώρα ένα χειρότερο περιστατικό - συνέβει!
Βγάλαν δοκίμιο μόνο που βγήκε λάθος - με απόκλιση σημαντική!
Ο πελάτης το είδε και τρελάθηκε από τη χαρά του!! "Αυτό είναι, τέλειο"
Μετά δεν ήξεραν τι ακριβώς είχαν πειράξει - γιατί βγήκε έτσι!!!
Δεν μπόρεσαν να τυπώσουν έτσι, η offset πήγαινε κανονικά και η δουλειά έβγαινε σωστή χρωματικά.
Ο πελάτης τα γύρισε πίσω σαν ελλατωματικά !!!!

Ελλάς το μεγαλείο σου βασίλεμα δεν έχει...
GiBil
Senior Member
 
Posts: 560
Εγγραφή: 04.06.07, 4:12 pm
Τοποθεσία: Μακρυά από καταπατητές..

Δημοσίευσηαπό Themistoklick » 12.06.07, 3:15 pm

:lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Themistoklick
Master Member
 
Posts: 5292
Εγγραφή: 05.04.04, 1:28 pm

Δημοσίευσηαπό geomatag » 13.06.07, 8:46 pm

Μα τί λέτε τώρα ποιό πυκνόμετρο και από όσους το έχουν πόσοι το χρησιμοποόύν? :D :D :D
Τ ι είναι αυτά που λέτε πού ειστε σε καμμιά χώρα της ΑΦΡΙΚΗΣ :D :D :D . Στην Ελλάδα ζείτε....Ξυπνειστε
ΟΤΙ ΦΑΜΕ ΟΤΙ ΠΙΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΡΠΑΞΕΙ Ο ΚΩΛΟΣ ΜΑΣ..
ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙ ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ΓΑΜΩΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ.

παρεπιπτοντως ελπίζω τον οκτωβριο ή νοεμβριο να μπορεσω να παραθέσω τα αποτελέσματα των μετρήσεών μου σε διάφορα χαρτιά ελπίζω ελπίζω.

φιλικά
geomatag
φεύγωωωω, τώρα φεύγω....
Άβαταρ μέλους
geomatag
Member
 
Posts: 121
Εγγραφή: 16.02.07, 6:48 pm
Τοποθεσία: Βύρωνας

Δημοσίευσηαπό motormount » 14.06.07, 12:17 am

Themistoklick έγραψε:Μου είναι αδύνατο να φανταστώ, γιατί ένα μαγαζί που έχει επενδύσει σε 4χρωμες, συστήματα ψηφ. μοντάζ / CtP / inhouse ψηφ. δοκίμιο (τρελά ποσά) να μην έχει αγοράσει μια συσκευή της X-Rite και να μετρήσει όχι 10, αλλά τουλάχιστον 2 στοκ χαρτιών, πχ βελβετ και γραφής, να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. Είναι τόσο δύσκολο σε κάθε τυπογραφικό να μπαίνει μαζί και μια λωρίδα χρωματικού ελέγχου? Μέσα σε ένα μήνα με αυτό τον τρόπο, θα έχει κανείς παράγει ένα σημαντικό αριθμό δειγμάτων.



Προφίλ υπάρχουν.
Που έχουν δημιουργηθεί με την διαδικασία που περιγράφεις.
Αλλά έχουν μετρηθεί με συγκεκριμένα χαρτιά και μελάνια.

Λέω εγώ τώρα.

α)Eσύ είσαι καλιμπραρισμένος με τα παραπάνω προφίλ αλλά εγώ τυπώνω με κολόχαρτο,γιαπωνέζικα μελάνια και βιάζομαι να προλάβω και τη μπάλλα και η μηχανή τυπώνει στα κόκκινα,θα βγεί άκρη με το δοκίμιο;

β)Ο τυπογράφος τυπώνει με όλα τα ISO και τις διαπιστεύσεις και εγώ διαχωρίζω Japan color 2002 Newspaper-γιατί έτσι τύπωνε ο γιαπωνέζος που ανέβασε το torrent-(εντάξει,αντίστοιχο παράδειγμα είπε και ο Gibill αλλά εξυπηρετεί το σχήμα λόγου μου,συγχωρείστε με,μόλις γύρισα απ?τους motorhead...)
-Εδώ δεν ρωτάω αν θα βγεί άκρη,απαντήθηκε παραπάνω-

γ)Είμαστε και οι δύο κύριοι,(οργανωμένοι,μετρημένοι,διαπιστευμένοι) αλλά κάποιος έκανε μ*λ*κ***.
Το ατελιέ φιλμογράφησε με προπέρσινα υγρά χωρίς να μετρήσει σκάλα;
Η λάμπα στο φωτομεταφορείο έπνεε τα λήσθια;
Accidents happen.
To δοκίμιο παρ'όλα αυτά ήταν σωστό.(Ως καλιμπραρισμένο κ ψηφιακό!)
Θα βγάλουμε άκρη;

Θα πληρώσει δηλαδή ο λάθος;
Στην Ελλάδα;
Τι λέτε;

Μήπως κάποιος φίλος θα ήθελε να απαντήσει και αυτό που ρωτάω πιο πάνω;
(Πως χρησιμοποιούνται τα δοκίμια στα τυπογραφεία)
Δε ρωτάω εξυπνακίστικα στα παραπάνω,πραγματικά το έχω απορία!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

:)
Άβαταρ μέλους
motormount
Old Member
 
Posts: 1088
Εγγραφή: 26.04.06, 2:27 pm
Τοποθεσία: Standin next to a mountain...

Δημοσίευσηαπό geomatag » 14.06.07, 11:46 am

Ο φίλος motormount έχει δίκιο.

Σε ερώτησή μου σε πωλητή εταιρείας χάρτου αρκετά ψαγμένο (αν και θέμη αυτή είναι απάντηση και για αλλο topic που συζητήσαμε) μου απάντησε το εξής και έχει δίκιο τελικά. Τα χαρτιά τους έχουν iso κτλ αλλά η εταιρεία δεν δίνει lpi πχ γιατί δεν ξέρει με τι μελάνια θα τυπώσω εγώ αμα είναι τρεχαγυρευόπουλος τα μελάνια κτλ κτλ. τις θερμοκρασίες που πολύ σωστά κάποιος φίλος είχε πει που επικρατούν στα διάφορα τυπογραφεία κτλ κτλ.
Μού εδειξε χαρτιά εξαιρετικής λευκότητας (πραγματικά εξαιρετικά ήταν) και μου είπε ότι θεωρητικά αντέχουν μεγάλη ανάλυση γραμμών. Από εκεί και πέρα θεωρώ ότι είναι θέμα δοκιμών και δοκιμών και δοκιμών.
Οσον αφορά το πως χρησιμοποιείται τελικά το δοκίμιο είναι και αυτό μιά πικραμένη ιστορία. Μας έχουν τυχει δοκίμιά αναλογικά που δεν ερχόντουσαν με τίποτα τα χρώματα στη μηχανή καί άλλα πού αν εξαιρέσεις την γυαλιστερή πάστα για την προστασία που έχουν πάνω έρχονταν στη μηχανή +-5%.

Επανέρχομαι αργότερα, πρέπει να φύγω συγνώμη
geomatag
φεύγωωωω, τώρα φεύγω....
Άβαταρ μέλους
geomatag
Member
 
Posts: 121
Εγγραφή: 16.02.07, 6:48 pm
Τοποθεσία: Βύρωνας

Δημοσίευσηαπό GiBil » 14.06.07, 4:05 pm

motormount έγραψε:
Themistoklick έγραψε:Μου είναι αδύνατο να φανταστώ, γιατί ένα μαγαζί που έχει επενδύσει σε 4χρωμες, συστήματα ψηφ. μοντάζ / CtP / inhouse ψηφ. δοκίμιο (τρελά ποσά) να μην έχει αγοράσει μια συσκευή της X-Rite και να μετρήσει όχι 10, αλλά τουλάχιστον 2 στοκ χαρτιών, πχ βελβετ και γραφής, να έχουμε ένα σημείο αναφοράς. Είναι τόσο δύσκολο σε κάθε τυπογραφικό να μπαίνει μαζί και μια λωρίδα χρωματικού ελέγχου? Μέσα σε ένα μήνα με αυτό τον τρόπο, θα έχει κανείς παράγει ένα σημαντικό αριθμό δειγμάτων.



Προφίλ υπάρχουν.
Που έχουν δημιουργηθεί με την διαδικασία που περιγράφεις.
Αλλά έχουν μετρηθεί με συγκεκριμένα χαρτιά και μελάνια.

Λέω εγώ τώρα.

α)Eσύ είσαι καλιμπραρισμένος με τα παραπάνω προφίλ αλλά εγώ τυπώνω με κολόχαρτο,γιαπωνέζικα μελάνια και βιάζομαι να προλάβω και τη μπάλλα και η μηχανή τυπώνει στα κόκκινα,θα βγεί άκρη με το δοκίμιο;

β)Ο τυπογράφος τυπώνει με όλα τα ISO και τις διαπιστεύσεις και εγώ διαχωρίζω Japan color 2002 Newspaper-γιατί έτσι τύπωνε ο γιαπωνέζος που ανέβασε το torrent-(εντάξει,αντίστοιχο παράδειγμα είπε και ο Gibill αλλά εξυπηρετεί το σχήμα λόγου μου,συγχωρείστε με,μόλις γύρισα απ?τους motorhead...)
-Εδώ δεν ρωτάω αν θα βγεί άκρη,απαντήθηκε παραπάνω-

γ)Είμαστε και οι δύο κύριοι,(οργανωμένοι,μετρημένοι,διαπιστευμένοι) αλλά κάποιος έκανε μ*λ*κ***.
Το ατελιέ φιλμογράφησε με προπέρσινα υγρά χωρίς να μετρήσει σκάλα;
Η λάμπα στο φωτομεταφορείο έπνεε τα λήσθια;
Accidents happen.
To δοκίμιο παρ'όλα αυτά ήταν σωστό.(Ως καλιμπραρισμένο κ ψηφιακό!)
Θα βγάλουμε άκρη;

Θα πληρώσει δηλαδή ο λάθος;
Στην Ελλάδα;
Τι λέτε;

Μήπως κάποιος φίλος θα ήθελε να απαντήσει και αυτό που ρωτάω πιο πάνω;
(Πως χρησιμοποιούνται τα δοκίμια στα τυπογραφεία)
Δε ρωτάω εξυπνακίστικα στα παραπάνω,πραγματικά το έχω απορία!

Ευχαριστώ προκαταβολικά!

:)


Ο motormount έγαψε: Μήπως κάποιος φίλος θα ήθελε να απαντήσει και αυτό που ρωτάω πιο πάνω;
(Πως χρησιμοποιούνται τα δοκίμια στα τυπογραφεία)
Δε ρωτάω εξυπνακίστικα στα παραπάνω,πραγματικά το έχω απορία!


Εξαιρετική ερώτηση!
Λοιπόν καταθέτω μιά προσωπική εμπειρία: Το είχαν στην κονσόλα και καθότανε - το δοκίμιο ακριβείας που είχαμε στείλει - ήσυχο και ωραίο (το δοκίμιο). Εγώ πιο πέρα συζητούσα για την διπλωτική και κάποιο άλλο πρόβλημα στο δίπλωμα.
Δεν είπα τίποτα πλεόν: ήταν περασμένη η ώρα (9μμ), ήμουνα και φορτωμένος, θα έπρεπε να σκοτώσω. :evil: Το άφησα να πάει
GiBil
Senior Member
 
Posts: 560
Εγγραφή: 04.06.07, 4:12 pm
Τοποθεσία: Μακρυά από καταπατητές..

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο I.V Γραφικές Τέχνες / Εκτύπωση / Συσκευασία

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων

cron