Μοντάρισμα 16σέλιδου - η λογική του

Pre-Press, CTP, Press, Post-Press, OffSet, Digital Printing, Υλικά, Φλεξογραφία, Μεταξοτυπία, Βαθυτυπία, Χαρτί, PDF

Μοντάρισμα 16σέλιδου - η λογική του

Δημοσίευσηαπό onart » 01.11.06, 10:59 pm

Πιθανόν οι περισσότεροι να γνωρίζετε με κλειστά μάτια ένα τέτοιο θέμα.
Για όσους όμως το αγνοούν ή έχουν κάποια κενά πάνω σ' αυτό, παραθέτω έναν κλασσικό έμπρακτο τρόπο που λύνει τα χέρια μας και μας βοηθάει να αποφύγουμε λάθη.

Αν χρειάζεται λοιπόν να μοντάρουμε για φιλμοποίηση ένα 16σέλιδο έντυπο, για να μην κάνουμε λάθος στην τοποθέτηση (προσανατολισμό) και θέση των σελίδων, ακολουθούμε τα παρακάτω πρακτικά βήματα:

Το παράδειγμα ισχύει για όλα τα τυπογραφικά μεγέθη χαρτιών.

- Παίρνουμε μια σελίδα Α4 και την κρατάμε στα χέρια μας οριζόντια (landscape).
- Σημειώνουμε τον αριθμό 1 στην κάτω δεξιά γωνία που θα αναπαριστά την σελίδα Νο. 1
- Αρχίζουμε να διπλώνουμε την σελίδα με τη σειρά των βημάτων που φαίνονται στις παρακάτω εικόνες, φροντίζοντας σε όλη τη διαδικασία ο αριθμός 1 να είναι πάντα στη δεξιά κάτω γωνία.

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

- Τελειώνοντας το δίπλωμα, έχουμε μια μικρογραφία του 16σέλιδου. Σημειώνουμε φυλλομετρώντας το δείγμα τα επόμενα νούμερα κάθε σελίδας στη γωνία τους.
- Ξεδιπλώνουμε το χαρτί και έχουμε από κάθε πλευρά τον τρόπο που πρέπει να μοντάρουμε τη δουλειά μας για κάθε όψη. Δηλαδή έτσι:

Εικόνα
Εικόνα

Τέλος να σημειώσω ένα τελευταίο tip.
Αν η σελίδα 1 είναι το εξώφυλλό μας και ειδικά αν έχει πολλά γεμάτα φόντα, κρατάμε στο μοντάρισμα πάντα αυτή τη σελίδα στο κάτω δεξιό μέρος, ώστε επειδή είναι το πιο κοντινό στα δόντια της τυπογραφικής μηχανής, το όποιο "άνοιγμα" δημιουργηθεί στο χαρτί μας (την ώρα της εκτύπωσης το χαρτί έχει την τάση σαν ζωντανός οργανισμός που είναι να "απλώνει" τη μάζα του ελάχιστα, με κατεύθυνση από τις κάτω γωνίες του -δόντια- προς το μέσον και προς τα πάνω) να μην επηρεάσει τουλάχιστον το εξώφυλλό μας.

Thanks,
Dennis
"Work of art" is not exactly an "object", but rather "part of a communication system."
--Lawrence Alloway--
onart
Junior Member
 
Posts: 439
Εγγραφή: 13.07.05, 8:18 am
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Δημοσίευσηαπό alexandra » 02.11.06, 12:47 pm

:yes_master

thanks Dennis
http://www.twomatch.gr

++live for design and design for life++
Άβαταρ μέλους
alexandra
Site Admin
 
Posts: 3513
Εγγραφή: 26.07.04, 11:49 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό Livya » 02.11.06, 1:01 pm

Εικόνα

ευχαριστούμε Dennis!
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
Livya
Senior Member
 
Posts: 639
Εγγραφή: 16.01.06, 12:22 pm
Τοποθεσία: Εδώ... εκεί... παραπέρα...

Δημοσίευσηαπό GEORGETOUBALIS » 02.11.06, 1:13 pm

Very Nice..!
Άβαταρ μέλους
GEORGETOUBALIS
Senior Member
 
Posts: 561
Εγγραφή: 09.02.06, 11:33 am

Δημοσίευσηαπό penlix » 02.11.06, 2:16 pm

Ευχαριστούμε Dennis!
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm

Re: Μοντάρισμα 16σέλιδου - η λογική του

Δημοσίευσηαπό Michelle » 02.11.06, 2:18 pm

Πολύ χρήσιμο indeed!! :D

Να ρωτήσω κάτι?
Τι εννοείς με το:
onart έγραψε:την ώρα της εκτύπωσης το χαρτί έχει την τάση σαν ζωντανός οργανισμός που είναι να "απλώνει" τη μάζα του ελάχιστα

:shock: :?
Άβαταρ μέλους
Michelle
Old Member
 
Posts: 1610
Εγγραφή: 09.03.06, 12:29 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Re: Μοντάρισμα 16σέλιδου - η λογική του

Δημοσίευσηαπό onart » 02.11.06, 3:53 pm

Michelle έγραψε:Πολύ χρήσιμο indeed!! :D

Να ρωτήσω κάτι?
Τι εννοείς με το:
onart έγραψε:την ώρα της εκτύπωσης το χαρτί έχει την τάση σαν ζωντανός οργανισμός που είναι να "απλώνει" τη μάζα του ελάχιστα

:shock: :?


Hi Michelle,

αν παρατηρήσεις οποιοδήποτε κομμάτι ξύλο, θα διαπιστώσεις οτι η επιφάνειά του διατρέχεται από σχήματα προσανατολισμένα στην ίδια κατεύθυνση. Αυτά είναι "τα νερά" του ξύλου. Κατ' επέκταση και κάθε χαρτί διαθέτει τα ίδια χαρακτηριστικά. Η επιβεβαίωση της παραπάνω ιδιότητας που διαθέτουν τα χαρτιά, γίνεται και με έναν απλό και πρακτικό τρόπο, που σίγουρα θα έχεις δοκιμάσει τυχαία. Αν επιχειρήσεις να διπλώσεις σε ρολλό ένα χαρτί, θα διαπιστώσεις οτι το ρολλάρισμά του γίνεται ευκολότερα μόνο από τη μιά του πλευρά. Αυτό γιατί το δίπλωμά σου τυχαίνει να ακολουθεί και την κατεύθυνση των νερών του.
Οι χαρτοβιομηχανίες που παράγουν τα χαρτιά που χρησιμοποιούμε στις εκτυπώσεις, τα έχουν πάντα κομμένα, ανεξαρτήτου σχήματος, έτσι ώστε τα νερά τους να βρίσκονται στη μεγάλη τους πλευρά. Σε ένα 70Χ100 για παράδειγμα, κρατώντας το landscape τα νερά το διατρέχουν κάθετα.
Όταν λοιπόν ένα χαρτί μπαίνει στην τυπογραφική μηχανή, παράγοντες όπως το πολύ μελάνι, η πίεση, η υγρασία, η θερμοκρασία, οι συνθήκες αποθήκευσής του πριν την εκτύπωση κλπ, δημιουργούν το φαινόμενο το χαρτί (η μάζα του) να έχει την τάση να "ανοίξει" με αναγκαστική διέξοδο την κατεύθυνση των νερών του. Βλέπε σχήμα:

Εικόνα

Άρα αν στο εξώφυλλό σου έχεις πολλά φόντα και πολύ λεπτομέρεια (ας πούμε μικρές στιγμές κειμένου) και το τοποθετήσεις στο μοντάζ σου πάνω αριστερά, θα δεχθεί έντονα όλη την συμπεριφορά του "ανοίγματος" του χαρτιού! Άρα η Michelle για να έχει το κεφάλι της ήσυχο, όταν μοντάρει το έντυπό της, θα φροντίσει να τοποθετήσει το εξώφυλλο κάτω δεξιά κοντά στα δόντια της μηχανής, το μόνο σημείο που είναι ασφαλές από πιθανά ανοίγματα.

That's all
Dennis
"Work of art" is not exactly an "object", but rather "part of a communication system."
--Lawrence Alloway--
onart
Junior Member
 
Posts: 439
Εγγραφή: 13.07.05, 8:18 am
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Δημοσίευσηαπό eleannabar » 02.11.06, 4:38 pm

Και να συμπληρώσω μια και ειδα το θεμα τωρα...

Ακόμη ένας τρόπος να δεις τη φορά των νερών, είναι να σκίσεις το χαρτί κάθετα και στις 2 πλευρές του. Η πλευρά που σκίζεται πιο εύκολα και ομοιόμορφα είναι και η κατεύθυνση των ινών ( ο τρόπος με το ρολό είναι πιο... ανώδυνος!)

Επίσης, η φορά των νερών θα πρέπει να είναι παράλληλη με τη ράχη των βιβλίων - εντύπων στην εκτύπωση ώστε να διπλώνονται ευκολότερα και να μην έχουν πρόβλημα "σπασίματος", ιδαίτερα όταν το έντυπο αποτελείται από πολλές σελίδες και βαρύ χαρτί
Άβαταρ μέλους
eleannabar
Member
 
Posts: 108
Εγγραφή: 16.07.05, 11:34 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μοντάρισμα 16σέλιδου - η λογική του

Δημοσίευσηαπό Michelle » 02.11.06, 7:23 pm

onart έγραψε:
Michelle έγραψε:Πολύ χρήσιμο indeed!! :D

Να ρωτήσω κάτι?
Τι εννοείς με το:
onart έγραψε:την ώρα της εκτύπωσης το χαρτί έχει την τάση σαν ζωντανός οργανισμός που είναι να "απλώνει" τη μάζα του ελάχιστα

:shock: :?


Hi Michelle,

αν παρατηρήσεις οποιοδήποτε κομμάτι ξύλο, θα διαπιστώσεις οτι η επιφάνειά του διατρέχεται από σχήματα προσανατολισμένα στην ίδια κατεύθυνση. Αυτά είναι "τα νερά" του ξύλου. Κατ' επέκταση και κάθε χαρτί διαθέτει τα ίδια χαρακτηριστικά. Η επιβεβαίωση της παραπάνω ιδιότητας που διαθέτουν τα χαρτιά, γίνεται και με έναν απλό και πρακτικό τρόπο, που σίγουρα θα έχεις δοκιμάσει τυχαία. Αν επιχειρήσεις να διπλώσεις σε ρολλό ένα χαρτί, θα διαπιστώσεις οτι το ρολλάρισμά του γίνεται ευκολότερα μόνο από τη μιά του πλευρά. Αυτό γιατί το δίπλωμά σου τυχαίνει να ακολουθεί και την κατεύθυνση των νερών του.
Οι χαρτοβιομηχανίες που παράγουν τα χαρτιά που χρησιμοποιούμε στις εκτυπώσεις, τα έχουν πάντα κομμένα, ανεξαρτήτου σχήματος, έτσι ώστε τα νερά τους να βρίσκονται στη μεγάλη τους πλευρά. Σε ένα 70Χ100 για παράδειγμα, κρατώντας το landscape τα νερά το διατρέχουν κάθετα.
Όταν λοιπόν ένα χαρτί μπαίνει στην τυπογραφική μηχανή, παράγοντες όπως το πολύ μελάνι, η πίεση, η υγρασία, η θερμοκρασία, οι συνθήκες αποθήκευσής του πριν την εκτύπωση κλπ, δημιουργούν το φαινόμενο το χαρτί (η μάζα του) να έχει την τάση να "ανοίξει" με αναγκαστική διέξοδο την κατεύθυνση των νερών του. Βλέπε σχήμα:

Εικόνα

Άρα αν στο εξώφυλλό σου έχεις πολλά φόντα και πολύ λεπτομέρεια (ας πούμε μικρές στιγμές κειμένου) και το τοποθετήσεις στο μοντάζ σου πάνω αριστερά, θα δεχθεί έντονα όλη την συμπεριφορά του "ανοίγματος" του χαρτιού! Άρα η Michelle για να έχει το κεφάλι της ήσυχο, όταν μοντάρει το έντυπό της, θα φροντίσει να τοποθετήσει το εξώφυλλο κάτω δεξιά κοντά στα δόντια της μηχανής, το μόνο σημείο που είναι ασφαλές από πιθανά ανοίγματα.

That's all
Dennis


Wow :shock: Ευχαριστώ πολύ!! :oops: :D
Άβαταρ μέλους
Michelle
Old Member
 
Posts: 1610
Εγγραφή: 09.03.06, 12:29 pm
Τοποθεσία: Γλυφάδα

Δημοσίευσηαπό Antonis Ziogas » 13.11.06, 9:09 pm

Ευχαριστώ και εγώ με τη σειρά μου
Αν να θωρείς όλα αυτά οπού `χεις τη ζωή σου αφιερώσει,τσακισμένα,και πάλι ν`αρχινάς να τα στυλώνεις με εργαλεία φαγωμένα...δικιά σου τότε θα`ναι η γη κι όλα εκείνα που κατέχει
Antonis Ziogas
Member
 
Posts: 6
Εγγραφή: 12.11.06, 5:57 pm

Δημοσίευσηαπό EveD » 18.12.06, 3:05 pm

Ω!! ευχαριστώ πολύ...πάντα ευπρόσδεκτες οι γνώσεις των πιο έμπειρων..
Άβαταρ μέλους
EveD
Member
 
Posts: 127
Εγγραφή: 26.11.06, 7:50 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό chriss_za » 01.06.07, 5:37 am

Κατ' αρχάς θα ήθελα να τονίσω δύο πράγματα: 1) Για να κάνουμε μοντάζ πρώτον θα πρέπει να ξέρουμε πως τυπώνει ο τυπογράφος τούμπα γωνιά ή τούμπα δόντια... στο συγκεκριμένο παράδειγμα από ότι βλέπω είναι τούμπα δόντια...
2) Να ξέρουμε πως διπλώνει η διπλωτική μηχανή... Αν δεν ξέρουμε πως διπλώνει η μηχανή πως θα κάνουμε εμείς μοντάζ;
Οπότε ο μόνος τρόπος είναι να πάμε στο τυπογραφείο και όλη αυτή την διαδικασία με το Α4 και το δίπλωμα πρέπει να το κάνουν εκεί... το παίρνουμε και κάνουμε ότι ακριβώς μας έχουν σημειώσει στο Α4 αυτοί... Δεν ξέρω αν κάνω και λάθος (και αν κάνω παρακαλώ να με διορθώσει κάποιος) αλλά θεωρώ ότι καμία διπλωτική δεν μπορεί να διπλώσει αυτό το παράδειγμα του 16σέλιδου....
chriss_za
Member
 
Posts: 5
Εγγραφή: 24.05.07, 6:21 am

Δημοσίευσηαπό sofia » 01.06.07, 9:03 am

Το παράδειγμα είναι τούμπα γωνία και όχι τούμπα δόντι
για το θέμα του διπλώματος δεν έχω ιδέα, οπότε αν θέλει κάποιος ας μας φωτίσει :)
sofia
Senior Member
 
Posts: 542
Εγγραφή: 20.10.05, 2:33 pm

Δημοσίευσηαπό MAZA » 01.06.07, 9:43 am

Το παράδειγμα είναι τούμπα γωνία και όχι τούμπα δόντι


Πολύ σωστά!! Με πρόλαβες!

καμία διπλωτική δεν μπορεί να διπλώσει αυτό το παράδειγμα του 16σέλιδου....


Μια χαρά είναι. Απλά όταν έχουμε παραπάνω σελ. από 16 πρέπει να είμαστε προσεχτικοί στο 2 τυπογραφικό και μετά. Άλλο μοντάζ έχει η βιβλιοδεσία καρφίτσα και άλλο το κολλητό, ραπτοκολλητό. Στην καρφίτσα μπαίνει το ένα τυπογραφικό μέσα στο άλλο, ενώ στο ραπτό το ένα τυπογραφικό δίπλα στο άλλο.
MAZA
Member
 
Posts: 54
Εγγραφή: 13.03.07, 11:42 am
Τοποθεσία: EARTH

επισης

Δημοσίευσηαπό psofioskorios » 01.06.07, 1:06 pm

πολυ ομορφα και πολυ σωστος ο κυριος που ποσταρε. ομως για δειτε κι αυτο [και δεν αλλαζω ποστ γιατι αφορα σιγουρα τα νερα του χαρτιου]. οποιοδηποτε χαρτι τυπωνω ψηφιακα αντι να απλωσει (ψηφιακα επαναλαμβανω - τουμπα η οχι, στα νερα του η οχι) καταληγει 1mm μικροτερο. δηλαδη μπαζει κατα 1mm. αποτελεσμα? στις τουμπες χανω το register κι εχω αποκλειση αισθητα εως 2χιλιοστα. καμια λυση?
μην πεταχτει κανεις εξυπνος και μου πει να φουρνιζω το βρωμοχαρτο ατυπωτο γιατι θα λιποθυμησω,,, :lol: :lol: κλικ ειναι αυτα... :wink:
Τα πεδία σημειωμένα με * είναι υποχρεωτικά
Άβαταρ μέλους
psofioskorios
Member
 
Posts: 116
Εγγραφή: 24.05.07, 2:58 pm
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό onart » 01.06.07, 9:51 pm

chriss_za έγραψε:Για να κάνουμε μοντάζ πρώτον θα πρέπει να ξέρουμε πως τυπώνει ο τυπογράφος τούμπα γωνιά ή τούμπα δόντια... στο συγκεκριμένο παράδειγμα από ότι βλέπω είναι τούμπα δόντια...


Το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι τούμπα γωνία και μόνο.

Να ξέρουμε πως διπλώνει η διπλωτική μηχανή... Αν δεν ξέρουμε πως διπλώνει η μηχανή πως θα κάνουμε εμείς μοντάζ;
Οπότε ο μόνος τρόπος είναι να πάμε στο τυπογραφείο και όλη αυτή την διαδικασία με το Α4 και το δίπλωμα πρέπει να το κάνουν εκεί... το παίρνουμε και κάνουμε ότι ακριβώς μας έχουν σημειώσει στο Α4 αυτοί...


Σωστό είναι να κάνουμε οτι μας έχουν σημειώσει στο Α4 αυτοί, αλλά ακόμη σωστότερο να καταλαβαίνουμε τι μας γράφουν. Το να μην έχουμε την ευθύνη σε πιθανό λάθος δεν προϋποθέτει οτι λειτουργούμε στα τυφλά, μια και το πιθανό λάθος που θα μας έχουν δώσει, πρώτοι θα το λουστούμε εμείς από τον πελάτη.

Δεν ξέρω αν κάνω και λάθος (και αν κάνω παρακαλώ να με διορθώσει κάποιος) αλλά θεωρώ ότι καμία διπλωτική δεν μπορεί να διπλώσει αυτό το παράδειγμα του 16σέλιδου....


Κάνεις λάθος. Έχω τυπώσει αμέτρητα 16σέλιδα έτσι.
Καλό θα ήταν να είσαι απόλυτα σίγουρος/η όταν αναφέρεσαι σε τεχνικά θέματα, γιατί μπορεί να οδηγήσουν σε λάθη άλλους συναδέλφους.

Thanks
Dennis
"Work of art" is not exactly an "object", but rather "part of a communication system."
--Lawrence Alloway--
onart
Junior Member
 
Posts: 439
Εγγραφή: 13.07.05, 8:18 am
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Re: επισης

Δημοσίευσηαπό christosvcdc » 02.06.07, 6:53 pm

psofioskorios έγραψε:πολυ ομορφα και πολυ σωστος ο κυριος που ποσταρε. ομως για δειτε κι αυτο [και δεν αλλαζω ποστ γιατι αφορα σιγουρα τα νερα του χαρτιου]. οποιοδηποτε χαρτι τυπωνω ψηφιακα αντι να απλωσει (ψηφιακα επαναλαμβανω - τουμπα η οχι, στα νερα του η οχι) καταληγει 1mm μικροτερο. δηλαδη μπαζει κατα 1mm. αποτελεσμα? στις τουμπες χανω το register κι εχω αποκλειση αισθητα εως 2χιλιοστα. καμια λυση?
μην πεταχτει κανεις εξυπνος και μου πει να φουρνιζω το βρωμοχαρτο ατυπωτο γιατι θα λιποθυμησω,,, :lol: :lol: κλικ ειναι αυτα... :wink:

Το post σου αγαπητέ Psofioskorios, αφορά τις ψηφιακές εκτυπώσεις και όχι τα νερά του χαρτιού.
οποιοδηποτε χαρτι τυπωνω ψηφιακα αντι να απλωσει (ψηφιακα επαναλαμβανω - τουμπα η οχι, στα νερα του η οχι) καταληγει 1mm μικροτερο. δηλαδη μπαζει κατα 1mm. αποτελεσμα? στις τουμπες χανω το register κι εχω αποκλειση αισθητα εως 2χιλιοστα. καμια λυση?
μην πεταχτει κανεις εξυπνος και μου πει να φουρνιζω το βρωμοχαρτο ατυπωτο γιατι θα λιποθυμησω,,, :lol: :lol: κλικ ειναι αυτα... :wink:

Το "μάζεμα" οφείλεται στην "αφυδάτωση" που υφίσταται το χαρτί επειδή "ψήνεται". Τα μέτρα είναι θέμα, δυστυχώς, μηχανής.
Καλή επιτυχία.
christosvcdc
Senior Member
 
Posts: 842
Εγγραφή: 21.05.07, 10:16 am
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό graphic-os_X » 03.06.07, 1:32 am

Θα ήθελα κάποιος να μου πει, κατά πόσο είναι χρήσιμες αυτές οι γνώσεις.
Επειδή είμαι σχετικά νέος στο χώρο και προσπαθώ να ταξινομήσω την προτεραιότητα των γνώσεων, θα ήθελα να γνωρίζω αν οι συγκεκριμένες, είναι τόσο απαραίτητες που χωρίς αυτές δεν γίνεται ή αν είναι περισσότερο γνώσεις που καλό θα ήταν να κατέχει κανείς.
Ευχαριστώ.
Η δικαιολογία "το έκανα λίγο βιαστικά" διαψεύδεται αυτομάτως απο το button "upload".
Άβαταρ μέλους
graphic-os_X
Senior Member
 
Posts: 555
Εγγραφή: 26.10.06, 1:17 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Κρονος, στον κοσμο μου

Δημοσίευσηαπό doctor_john » 03.06.07, 12:50 pm

Γειά σου Κυριάκο!

Σαν σχεδιαστές επικοινωνίας, καλούμαστε να ορίσουμε την μορφή της, εκμεταλευόμενοι καθε δυνατή λύση που έχουμε στη διάθεσή μας.

Αν λοιπόν, ΔΕΝ έχουμε γνώσεις όσον αφορά την εφαρμογή αυτών που προτείνουμε, είναι πιθανό αυτά που προτείνουμε να ΜΗΝ εφαρμόζουν, να κοστίζουν ΠΟΛΥ περισσότερο ή να καταστρέφονται μερικώς στην διαδικασία παραγωγής...

Ποιόν θα "κυνηγίσουν" μετά; εμάς! και δίκιο θα ΄χουν! :D

8)
Θέλω να σχεδιάσω τίτλους σε ταινία!!!
Άβαταρ μέλους
doctor_john
Old Member
 
Posts: 1431
Εγγραφή: 08.07.05, 6:04 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό panevan » 04.06.07, 11:20 am

graphic-os_X έγραψε:Θα ήθελα κάποιος να μου πει, κατά πόσο είναι χρήσιμες αυτές οι γνώσεις.
Επειδή είμαι σχετικά νέος στο χώρο και προσπαθώ να ταξινομήσω την προτεραιότητα των γνώσεων, θα ήθελα να γνωρίζω αν οι συγκεκριμένες, είναι τόσο απαραίτητες που χωρίς αυτές δεν γίνεται ή αν είναι περισσότερο γνώσεις που καλό θα ήταν να κατέχει κανείς.
Ευχαριστώ.


Πρόσεξε κατι σημαντικο: Τωρα εισαι μικρος. Εχεις ιδεες & όρεξη και υπερτερεις σ' αυτο εναντι ενος 40 - 45χρονου. Οταν φθασεις ομως εσυ αυτην την ηλικια τοτε το μονο που θα σε κανει να υπερτερεις εναντι των νεότερων - που κακα τα ψέμματα - το μυαλο το εχουμε μονο στο δημιουργικο, θα ειναι αυτο: Το προεκτυπωτικο κομματι.
Κανεις την αδυναμια του άλλλου πλεονέκτημά σου και υπερτερεις στην αγορά.
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Επόμενο

Επιστροφή στο I.V Γραφικές Τέχνες / Εκτύπωση / Συσκευασία

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων