VCDC Showcase // Upload εδώ [ OPEN ]

Ομαδικά δημιουργικά παιχνίδια, το online μας περιοδικό ΟΠΤΙΚΟ Λ6ΚΟ και πολλά άλλα.

VCDC Showcase // Upload εδώ [ OPEN ]

Δημοσίευσηαπό b-positive » 22.09.06, 2:23 pm

Ταυτότητα Πολυχώρου.
"Κυκλάδων Χώρος". Σίφνος,
Απρίλιος - Μάιος 2006


Brief, λίγα λόγια για το έργο.

Ο πελάτης μας ζήτησε 3 λογότυπα για ένα νέο πολυχώρο, στην Απολλωνία Σίφνου. Το ένα του πολυχώρου, ένα για το καφέ που υπάρχει μέσα, και ένα για την αίθουσα τέχνης, η οποία βρίσκεται πάνω από το καφέ. Γενικά, είναι ένα παλιό αρχοντικό, και τα δωμάτια που έχει θα έπαιρναν μορφή μικρών μαγαζιών.

Ανάγκες

Πρώτα πρώτα, υπήρχε πρόβλημα με το όνομα του καφέ και το όνομα του πολυχώρου το όνομα της αίθουσας τέχνης υπήρχε και ήταν "Γιομιστή Κεφαλή", απο το ομώνυμο βιβλίο του Γαίτη. Μας ζητήθηκε να βρούμε κάποιες λύσεις για τα άλλα 2. Μετά τον σχεδιασμό των logos, θα έπρεπε να σχεδιαστούν τα υπόλοπα της εταιρικής.

Καταλήξαμε στα "Rampaya" για το καφέ και "Κυκλάδων χώρος" για τον πολυχώρο.

Το κακό ήταν ότι αφού είδαν τα πρώτα προσχέδια, άλλαξαν την γνώμη τους για το όνομα του καφέ. Δεν ταίριαζε το ξενόγλωσσο όνομα στον χώρο. Όποτε τα προσχέδια εδώ είναι για το "Rambaya" και όχι για το νέο όνομα "Ραμπαγάς". Για το τελικό logo δεν έγιναν προσχέδια. Ητάν απλά αυτό.


Προσχέδια-Logos.
Kυκλάδων Χωρός
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Ραμπαγάς
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Γιομηστή Κεφαλή
Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Τελίκά Logos

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα


Πρόσκληση Eγκαινίων "Κυκλάδων Χώρος"
Τετράπτηχο με "ζώνη" σε φάκελο. 1 μεταλλικό Pantone

Εικόνα

+ μέσα πλευρά

Εικόνα

Κάρτες Γιομηστή Κεφαλή (5x12cm)

Εικόνα

Fliers Γιομηστή Κεφαλή (10x18cm)

Εικόνα

Poster Γιομηστή Κεφαλή (20x40cm)

Εικόνα


Concept Ραμπαγά. Αυτό νιώθω οτι πρέπει να το εξηγήσω.
"Ο Ραμπαγάς" ήταν μια πολιτικό - σατυρική εφημερίδα που κυκλοφόρησε στην Σίφνο γύρω στο 1895. Εκδότης ο Κλεάνθης Ν. Τριαντάφυλλος. Ο τίτλος προερχόταν, απο μια κωμωδία του Γάλλου συγγραφέα Βικτοριέν Σαρδού και σήμαινε τον πολιτικό αρριβίστα, τον ασυνείδητο συμφεροντολόγο, τον αυλοκόλακα, τον καταφερτζή.
Αποφασίσαμε με βάση την τότε εφημερίδα να σχεδιάσουμε τα παρακάτω.

Menu (33x42cm)

Εικόνα

Εικόνα

Menu Κρασιών (21x30)

Εικόνα

Περιτήλιγμα Σάντουίτς (Α3)

Εικόνα

Τραπεζομάντηλο (78x58cm) Kαλύπτει όλο το τραπέζι

Εικόνα

Κάρτες Ραμπαγά (5x12)

Εικόνα

Κοστολόγησή.
Για το σύνολο των λογοτύπων, κειμένων και εφαρμογών η προσφορά μας ήταν στα 8000 + ΦΠΑ.
Τιμή που θεωρούμε ότι είναι φιλική, μιας και η σχέση μας με τους επιχειρηματίες είναι τέτοια.

Ευτράπελα!
Πόσα λάθη μπορεί να κάνει ένας τυπογράφος σε μια μονόχρωμη δουλεία?
Την πρώτη φορά που τυπώσαμε το Menu, δεν είχαν καθαριστεί οι κύλινδροι, με αποτέλεσμα, το χαρτάκι να κιτρινίσει και να έχει "σκουπιδάκια",
Την δεύτερη φορά, έγινε λάθος στο μοντάζ.
Την τρίτη φορά πήγαμε αλλού.

Απορίες

Οτι θέλετε ρωτάτε, απαντάω στα πάντα.
Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
b-positive
Old Member
 
Posts: 1228
Εγγραφή: 19.07.05, 4:19 pm
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό alexandra » 30.09.06, 4:38 pm

Πελάτης: CLUB 18-24
Είδος: coffee – bar
Έδρα: Θεσσαλονίκη
Xρονος Σχεδιασμού: 3 εβδομάδες
Συνεργάτες: onemanshow :lol:
Κοστολόγιο: -
ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΕΣ: officina sans και serif, impact, bp mouse

ΠΕΛΑΤΗΣ
Στην προκειμένη φάση ο πελάτης είναι η ίδια η εταιρία που συνεργάζομαι, γίνεται λοιπόν πελάτης του εαυτού της. Δεν ξέρω αν είναι πιο δύσκολο ή πιο εύκολο από έναν απλό πελάτη. Η εταιρία ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ είναι η διαφημιστική, μεγάλος πελάτης της οποίας είναι το CLUB 18-24 που ανήκει στους ίδιους ανθρώπους.

Καταρχήν πρέπει να σας πω τι είναι το CLUB 18-24. Eίναι μια εταιρία που σκοπό της είναι να δημιουργεί δραστηριότητες για τις ηλικίες αυτές 18-24. Έχει ένα μεγάλο δίκτυο ανθρώπων (σε αυτές της ηλικίες) που ασχολούνται με τη διοργανωση εκδρομών, party, prive party, events και διαχειρίζεται ένα μηναίο εταιρικό περιοδικό 44 σελίδων, ένα site με 2000 ενεργά μέλη, και πλέον και ένα coffee – bar.
Δραστηριοποιείται σε συνολικά 11 πόλεις (Καβάλα, Κομοτηνή, Κοζάνη, Βόλος, Λάρισα, Γιάννενα) με κέντρο όμως τη Θεσσαλονίκη!


BRIEF

Πλέον, το CLUB 18-24, και μετά από παρότρυνση των ίδιων των μελών, δημιούργησε τον χώρο όπου μπορούνε τα μέλη (και όχι μόνο) να έχουν το δικό τους στέκι.
Έτσι βρέθηκε ο κατάλληλος χώρος 300τμ σε κεντρικό σημείο της φοιτητικής ζωής της Θεσσαλονίκης (Αγγελάκι 10)!
Μου ζητήθηκε να δώσουμε – προσαρμωσουμε την ήδη γνωστή εικόνα του 18-24 στα εταιρικά έντυπα, στο λογότυπο, αλλά και στη διακοσμήσει του χώρου (σε συνεργασία με την διακοσμήτρια).
Hδη υπάρχοντα χρώματα: κόκκινο, πορτοκαλί, μαύρο.

TARGET GROUP
Ηλικίες 18-24 φοιτητές, μεγάλο ποσοστό (70%) σε γυναίκες, με γούστο και φινέτσα.
• έτσι ενημερωτικά, ο αριθμός των παιδιών που έχουν έρθει σε εκδηλώσεις ή εκδρομές του CLUB 18-24 τα τελευταία 2 χρόνια ξεπερνά τις 10.000!

------------------------------------------

Εικόνα
το λογότυπο του CLUB 18-24, αρκετα γνωστο στο φοιτητικό κοινο


Εικόνα
το λογότυπο με τη προσαρμογη΄της λέξη "PEOPLE", και με το tagline.

-----------------------------------------

Εικόνα

flyer 12x17cm
δεξιά ειναι τα προσχεδια και αριστερα οι τελικη δουλεια.

-----------------------------------------

Εικόνα
πανω ειναι ο προσωρινος καταλογος (εξωτερικο - εσωτερικο)

σχεδιαστηκαν staff card για καποια προνομιουχα μελη του 18-24
καθως και card visit αλλα και ενα μικρο folder διαστασης 10χ6cm για να μπαινουν μεσα οι αποδειξεις που θα τοποθετουνται στα τραπεζια ορθια.

----------------------------------------

Εικόνα
ένα ενημερωτικο φυλλαδιο διαστασης 31χ12cm με πληροφορίες για τον χώρο και φωτογραφικο υλικο.
Εδω εγινε ενα σχεδιο ετσι ώστε ειτε ειναι κλειστο ειτε ανοιχτο το φυλλαδιο, να διαβαζεται στο μαυρο πλαισιο η ωρα και η μερα των εγκαινιων.


----------------------------------------
Εικόνα

Η πρόσκληση των εγκαιίων, διαστασης 30χ28 ανοιχτη, σε χαρτι 300gr (αν θυμαμαι καλα...)

-----------------------------------------

Εικόνα

εγινε και η πιο μικρη δουλεια οπως τα αυτοκολλητα βινυλλιου για τα wc αγοριων και κοριτσιων... που μπερδευουν ευχαριστα ή τουλαχιστον τους βαζεις να σκεφτουν...

----------------------------------------

Εικόνα

καποια vector για εσωτερικη διακοσμηση....

οι διαστασεις ειναι περιπου 150χ100cm


-----------------------------------------

Εικόνα

και κάποιες φωτογραφίες απο τον χώρο....

δυστυχως δεν εχω το πιο προσφατο φωτογραφικο υλικο, επφυλασσομαι ομως να το ανεβασω!


Γενικα εγιναν παρα πολλες δουλεις περα απο αυτες:
ταμπέλα καταστηματος
ρολοι τοίχου (ειναι αυτο στη δευτερη φωτογραφια)
εφαρμογη του λογοτυπου στις κουπες του καφε
αυτοκολλητα βινυλλια με μερικα απο τα χρωματα του λογοτυπου για πισω απο το μπαρ με εσωτερικο φωτισμο
t-shirt του προσωπικου
διαφανα αυτοκολλητα για διακοσμηση
web banners
καταχωρήσεις

....




Καπου εδω να πω οτι τα περισσοτερα ειναι προσαρμογη της κεντρικης ιδεας που ειναι ουσιαστικα το ιδιο το μαγαζι. Το μαγαζι οπως ειναι ολοκληρωμενο ειναι μονο του η εταιρικη του ταυτοτητα.
Το κοκκινο χρωμα ειναι το χρωμα απο τις τεντες του που καταλαμβανιουν μεγαλο χωρο, οι γκρι καθες ριγες ειναι απο τους τοιχους του μαγαζιου που εχουν βαφει κατα αυτον τον τροπο, και τελος το μαυρο vector που δειχνει κτηρια δεν ειναι τυχαιο... Ειναι το ιδιο το μαγαζι στυλιζαρισμενο και τοποθετημενο στο κεντρο της vector εικονας. Επισεις τα δυο διπλανα κτηρια ειναι οπως και στην πραγματικοτητα ενω τα υπολοιπα δηλωνουν απλα μια γεματη πολη!

:lol:
http://www.twomatch.gr

++live for design and design for life++
Άβαταρ μέλους
alexandra
Site Admin
 
Posts: 3513
Εγγραφή: 26.07.04, 11:49 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 09.10.06, 6:58 pm

Εταιρική ταυτότητα για το κατάστημα ένδυσης και accesories
"Kiss The Frog"
Τρίπολη
(Σεπτέμβριος 2005)
---------------------------------------------------------------------

brief Η πελάτισσά μου, είναι μια νέα, δυναμική γυναίκα που σαν στόχο έχει τη δημιουργία ενός "trendy" καταστήματος σε μια επαρχιακή πόλη, που κάτι τέτοιο πραγματικά σπανίζει, με ελάχιστες εξαιρέσεις.
Τα ενδύματα είναι γνωστών οίκων μόδας, αλλά υπάρχουν και προσιτές, αλλά πάντα άνω του μέσου όρου οικονομικά, προτάσεις.
Επιθυμεί μια "παιχνιδιάρικη εικόνα" και έχει ήδη βρει το όνομα για το κατάστημά της:

"KISS THE FROG"

Βασισμένη στο γνωστό Δυτικοευρωπαϊκό μύθο του βατράχου που μεταμορφώνεται σε πρίγκιπα, όταν τον φιλά μια πανέμορφη κοπέλα.

Συνεπώς όλο το concept πρέπει να ενσωματωθεί στην εταρική ταυτότητα κατά τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σχεδίαση Λογοτύπου

Εικόνα

Το λογότυπο αυτό είναι η τελική επιλογή της πελάτισσας και η δική μου αγαπημένη πρόταση. Η λογική πίσω από το σχεδιασμό έχει ως εξής:
-Για να τονιστεί ο μύθος πίσω από το λογότυπο η φράση Kiss the frog, "σπάει" εκατέρωθεν, από το σήμα στο κέντρο της σύνθεσης, το οποίο αφαιρετικά σχηματίζει ένα στέμμα (ο πρίγκηπας/βασιλιάς, η ποιότητα ) ενώ παράλληλα μπορεί να διαβαστεί και ώς λατινικό W, το οποίο παραπέμπει στο WWW. Αυτό δλδ που προσπάθησα να κάνω είναι να συνδυάσω το μύθο με το σύγχρονο, το "επαναστατικό" (για τον Έλληνα τουλάχιστον) στοιχείο της εποχής μας.
Για να αποδομήσω τη hightech, γεωμετρική γραμματοσειρά από την άλλη, αποφάσισα να χρησιμοποιήσω και πεζά και κεφαλαία ώστε να αποφευχθεί το αυστηρό, επίσημο στύλ.
Τέλος, πρέπει να τονιστεί ότι για λόγους αναγνωρισιμότητας και για ευκολία στην αναπαραγωγή το λογότυπο είχε συμφωνηθεί από την αρχή να είναι μονόχρωμο.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Σχεδίαση επαγγελματικής κάρτας, εκπτωτικού κουπονιού, τσάντας και επιγραφών

Το επόμενο βήμα ήταν να τονίσουμε ακόμη περισσότερο την εικόνα του καταστήματος και ειδικά το fresh look που θέλαμε να περάσουμε με το να χρησιμοποιήσουμε έναν φωτεινό και contemporary συνδυασμό. Συν τοις άλλοις, ένα στυλιζαρισμένο βατραχάκι, κάτω δεξιά, σε όλες τις εφαρμογές ενισχύει ακόμα περισσότερο το "μύθο".
Το slogan του καταστήματος είναι "Θέλετε να αλλάξετε; Τολμήστε το!!" (αλλαγή από βάτραχο/κακοντυμένο σε πρίγκιπα/trendy, αλλαγή νοοτροπίας αλλά και μια παρότρυνση για "άνοιγμα", αλλαγή οπτικής)

Εικόνα
Επαγγελματική κάρτα

Εικόνα
3D mockup της τσάντας για τον κυτιοποιό (σαν οδηγός για το κοπτικό)

Τα αποτελέσματα του τυπογραφίου ήταν άκρως ικανοποιητικά όσο και του κυτιοποιού, με μοναδική παραφωνία την επιλογή ενός πιό έντονου κίτρινου βινυλίου από την πλευρά του επιγραφοποιού κατά την κατασκευή των panels.

Εικόνα
Mockup/oδηγός για τα φωτεινά panels (plexiglass)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Πρόσκληση Εγκαινίων/Αφίσες

Εικόνα
Πρόσκληση Εγκαινίων

Συνεχίζοντας την προσπάθεια να περάσουμε το νέο look στην πόλη, δημιούργησα ένα montage στο photoshop, όπου οι δροσοσταλίδες της φωτογραφίας περιέχουν το...λογότυπο του καταστήματος, ενώ το slogan εξακολουθεί να βομβαρδίζει τον τελικό αποδέκτη.

Στις αφίσες προσπάθησα να δώσω λίγο χιούμορ, περνώντας παράλληλα και την εικόνα του καταστήματος προς τα έξω:

Εικόνα
Σεπτέμβριος 2006

σημείωση: το μέγεθος των εικόνων δεν αντιπροσωπεύει το πραγματικό μέγεθος των εντύπων/συσκευασιών/κατασκευών
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό b-positive » 25.04.07, 11:03 am

Eπι της ευκαιρίας των ΕΒΓΕ 2007, και μιας και βρήκα λίγο χρόνο θα σας παρουσιάσω το παρακάτω project.
Oι εικονογραφήσεις που ακολουθούν μας χάρισαν μια θέση στους Finalist των φετινών βραβείων.

Λίγα λόγια για το έργο.

Ο πελάτης μας είναι ένα ατελιέ ψηφιακών εκτυπώσεων και pre-press. Το ζητούμενο ήταν η αλλαγή της εταιρικής του εικόνας και η δημιουργία μιας σειράς καταχωρήσεων που θα "τρέξει" στα περιοδικά του κλάδου.

Το concept, (προήρθε έπειτα από ένα 2ωρο meeting/brainstorming) ήταν να συνδιάσουμε το όνομα της εν λόγο εταιρείας, (οpus) με την γνωστή φράση Hocus Pocus. Έτσι έγινε το Hocus Opus.
Το concept έχει άμεση σχέση με τις μαγικές αλλαγές που μπορεί να κάνει η opus, σε ένα χώρο. Γενικά θέλαμε να δείξουμε την αλλαγή που μπορεί να προσφέρει το έντονο χρώμα και η φαντασία.

Οι βασικές υπηρεσίες που προσφέρει η opus, είναι:
Pre-press. Ψηφιακές εκτυπώσεις. Graphic Design.
--------------------------------------------------------------------------------

Εικόνα

To νεό logo.

Εικόνα

Τα 5 διαφορετικά logos τα οποιά αλλάζουν ανάλογα την καταχώρηση/εικονογράφηση.

1. Εφαρμογές σε εξωτερικούς χώρους με εκτυπώσεις μεγάλου μεγέθους.
Εικόνα
2. Εφαρμογές σε εξωτερικούς χώρους με εκτυπώσεις μεγάλου μεγέθους.
Εικόνα
3. Εφαρμογές σε μέσα μεταφοράς.
Εικόνα
4. Χρωματική διόρθωση.
Εικόνα
5. Pre-press
Εικόνα

Σε αυτές τις 5 τελικές εικογραφήσεις στηριχτηκε όλο το ντύσιμο της εταιρικής ταυτότητας αλλά και το ντύσιμο των γραφείων τους.

Εικόνα

Η πρώτη καταχώρηση απο τις πέντες, οι άλλες εχουν ανάλογο στήσιμο.
Τα logos τώρα έμειναν black/magenda μιας και θέλαμε να "ξεχωρίζουν" μιας και γενικά υπάρχει πολύ χρώμα στην σύνθεση.

Πάμε τώρα στo stationary.

Εικόνα

Kάρτες μπρός πίσω. Κάθε μία είναι διαφορετική.

Εικόνα

Επιστολόχαρτο.

Εικόνα

Φάκελος DL (115x230mm)

Εικόνα

Φάκελος Α4

Εικόνα

Φάκελος Α2

Εικόνα

Νοte pad A5

Εικόνα

Note pad A4

Εικόνα

Ροζέτες αυτοκόλητες για CD/DVD.

Εφαρμογές στο χώρο.

Εικόνα
Εικόνα

Κουρτίνες.

Εικόνα
Εικόνα

Εξωτερική βιτρίνα του ατελίε

Εικόνα
Εικόνα

Aυτοκόλητα για την Reception.

---------------------------------------------------------------------------

Το prject συνεχίζεται. Έχουμε σχεδιάσει για τον χώρο τους ακόμα 20-25 δημουργικά, πάντα βασιζόμενοι στις εικονογραφήσεις, που θα τυπωθούν σε κανβάδες και αυτοκόλητα για την διακόσμηση του χώρου.
Άβαταρ μέλους
b-positive
Old Member
 
Posts: 1228
Εγγραφή: 19.07.05, 4:19 pm
Τοποθεσία: athens

HARTOBALOTOF /Paper is more effective than any lethal weapon

Δημοσίευσηαπό Cris » 08.01.09, 10:55 pm

Η πηγή έμπνευσης για τη HARTOBALOTOF ™ ήταν τα θλιβερά επεισόδια του Δεκεμβρίου που έλαβαν χώρα στην Αθήνα, με αφορμή τον θάνατο του 15χρονου Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου από πυροβολισμό ειδικού φρουρού και θεωρούνται τα χειρότερα των τελευταίων δεκαετιών.

Η δημιουργία της HARTOBALOTOF ™ έχει σκοπό να αφυπνίσει όλους εμάς, παρουσιάζοντας έναν εναλλακτικό, «ακίνδυνο» αλλά αποτελεσματικό τρόπο για την έκφραση των απόψεών μας, με οδηγό την έντυπη και την οπτική επικοινωνία.

-------------------------------------------------------------------------------------

HARTOBALOTOF ™ was inspired by the riots that took place in Athens on last December and are considered to be the worst of the last decades, after the death of 15 year old Alexis Grigoropoulos by the gunshot of a policeman.

HARTOBALOTOF ™ is composed by three words: Harti (Paper), Bala (Ball) and Molotof (Molotov).

The aim of HARTOBALOTOF ™ is to raise social awareness by demonstrating an effective, though “harmless” alternative means of expressing our opinions, via the use of printed and optical communication.

-------------------------------------------------------------------------------------

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

-------------------------------------------------------------------------------------

Η HARTOBALOTOF ™ είναι ένα “επικίνδυνο” μείγμα οπτικής και έντυπης επικοινωνίας.

Η πρώτη της ύλη είναι ένα λευκό χαρτί, το οποίο αποτελεί και την βάση της ελεύθερης έκφρασης.
Εμείς σας δίνουμε το ερέθισμα και την πρώτη ύλη.

Εσείς δεν έχετε να κάνετε τίποτα άλλο, από το να εκφραστείτε.
Το πόσο μακριά θα φτάσει το μήνυμά σας, εξαρτάται από σας.

-------------------------------------------------------------------------------------

HARTOBALOTOF ™ is a “dangerous” mixture of visual and print communication.

Its feedstock is a white piece of paper which is also the basis of free expression.
We give you the stimulus and the feedstock.

All you have to do is express yourself.
How far your message goes depends on you.

-------------------------------------------------------------------------------------

Credits

Creative Direction Chris Trivizas
Graphic Designer Chris Trivizas
Illustrator Antonis Theodorakis
Text Della Zagouroglou, Vassilis Tsigkas, Elina Yannoulopoulou
Project Management Chris Trivizas
Print Kontorousis Bros.
Photography KITAO - Michalis Gloutinas
Cris
Member
 
Posts: 23
Εγγραφή: 04.10.06, 10:39 pm

Paperkingdom Weekly Diary 2010

Δημοσίευσηαπό Cris » 27.10.09, 11:03 pm

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα

PAPERKINGDOM WEEKLY DIARY 2010

SPECIFICATION

120 pages plus cover
24 x 17 cm
Printed 1 pantone color

Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα
Εικόνα


CREDITS


COMPANY
Chris Trivizas | Design
CLIENT
Paperkingdom
URL
http://www.hartovasilion.gr
COUNTRY
Greece


CREATIVE DIRECTION
Chris Trivizas
TEXT EDITORS
Della Zagouroglou
Vasilis Tsigkas
PROJECT MANAGER
Chris Trivizas
PAPER SUPPLIER
Perrakis Papers
OFFSET PRINTING
Kontorousis Bros.
ENGRAVER
Manselos
COVER FABRIC SUPPLIER
Fragioudakis
PRESS PRINTING
Vasilis Georgiou
BINDING
Kostas Kalogridis
PHOTOGRAPHERS
Chris Trivizas
Antonis Makrigiannis
Michalis Gloutinas
Cris
Member
 
Posts: 23
Εγγραφή: 04.10.06, 10:39 pm

Offradio.gr iPhone App

Δημοσίευσηαπό penlix » 17.01.12, 3:15 am

Θα κάνω το post εδώ, γιατί λείπει ένα digital showcase από το topic :)

Ο Offradio (http://www.offradio.gr) είναι ο κορυφαίος online ραδιοσταθμός στην Ελλάδα, με πλήρες καθημερινό ζωντανό πρόγραμμα, δημοφιλείς παραγωγούς και διεθνές εκλεκτικό μουσικό περιεχόμενο. Ο σταθμός ιδρύθηκε το 2008 στην Ελλάδα και έγινε πολύ γρήγορα το πιο δημοφιλές online ραδιόφωνο της χώρας. Αρκετά σύντομα ο σταθμός έφτασε σε ένα αρκετά σεβαστό αριθμό ακροατών σε 85 χώρες του κόσμου. Ο Offradio επικεντρώνεται στο πιστό και αυξανόμενο κοινό και community του, με στόχο να προσφέρει ποιότητα στη μουσική και σε όλα όσα προσφέρει.

Την Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011 το iPhone app του Offradio έγινε διαθέσιμο για δωρεάν download από το Appstore. Η εφαρμογή σχεδιάστηκε για να δώσει την δυνατότητα στους ακροατές του Offradio, να ακούν τον αγαπημένο τους streaming σταθμό στο iPhone τους, παράλληλα με τον player στην ιστοσελίδα του σταθμού στη διέυθυνση http://www.offradio.gr/player.

Το app έφτασε το Νο 1 στην κατηγορία Music στην Ελλάδα, από την πρώτη ημέρα του, και το Νο 3 στη λίστα με τις 25 πιο δημοφιλείς εφαρμογές στο Ελληνικό Appstore.

Κατεβάστε το application εδώ:
http://bit.ly/offradio

Πελάτης: OFFRADIO - http://www.offradio.gr
Art Direction/Design/UX/UI: Κωνσταντίνος Πενλίδης
Development/UX/UI: Δημήτρης Χατζηελευθερίου
http://www.funkytaps.gr

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm


Επιστροφή στο IV.I VCDC Arena

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων