Πώς θα απαλλαγώ από την συμπεριφορική διαφήμιση»

Θέματα web + mobile design, development & cyberculture.

Re: Πώς θα απαλλαγώ από την συμπεριφορική διαφήμιση»

Δημοσίευσηαπό pagou » 30.11.12, 4:40 pm

Mpampirina έγραψε:Το έργο παραμένει ολόκληρο από τη στιγμή που είναι διαθέσιμο σε οποιονδήποτε να το δει ολόκληρο. Ο τρόπος που το βλέπει ο Α δεν επηρεάζει τον τρόπο που το βλέπει ο Β


θεωρεις ως εργο μονο το κοματι που εκανε με τα χερακια του, αλλα οχι το συνολο της εργου, ενδιαφερον. ειπαμε οτι εισαι δημιουργος ;;;


Mpampirina έγραψε:Όταν ο δημιουργός απευθύνεται σε αναγνώστες, είναι ο πρώτος ο οποίος οφείλει να δείξει σεβασμό, ...να απορρίψουν το έργο (ή μέρος του έργου).


αρα δεν το βλεπεις και τελειωσε η υποθεση.

Mpampirina έγραψε:Αυτό που θέλω να πω είναι οτι η "παραβίαση της ιδεατής λειτουργίας του έργου" ξεκινάει από το δημιουργό και οφείλεται εξ'ολοκλήρου σε αυτόν.


αφου το εργο ειναι δικο του!!!
παρεμπίπτοντος μολις εριξες στη πυρα οποιοδηποτε εργο απο την αρχη της ανθρωποτητας εως σημερα, που δεν εγινε απο ρουφιανους πιστους στην νομιμες αρχες της τεχνης συμφωνες με τις κυριαρχες αρχες -κρατος, θρησκεια, λαου, κτλπ.
http://3.bp.blogspot.com/_89_MdGYu_1w/T ... ildren.jpg

theMouth έγραψε:Και ρωτάω εγώ.Ποιός έδωσε το δικαίωμα στον κατασκευαστή-διαφημιστή να μου κατακλύζει τον browser με κακή ποιότητας κώδικα ο οποίος μου καθυστερεί όλον τον υπολογιστή...


δεν το βλεπειs με το ζορι λεμε.
αυτο ηθελε αυτο εκανε, εσυ μην το βλεπεις.
δηλαδη τα περιεργα και υποπτα εργα τεχνης - τονιζω το υποπτα γιατι σε ρουμανα σε ενα bar που τις εδειξα κατι τραπουλοχαρτα μου ειπε οτι ειναι ανωμαλιες αυτα ), για μην να αναφερω που πρεπει να χτυπαμε τατουαζ ωστε να μην προκαλουμε τα χρηστα ηθη που δεν εχει καμια ορεξη η γιαγιακα στο δρομο να βλεπει περιεργους τυπους με λερωμενα χερια, σκουλαρικια και τατουαζ .

theMouth έγραψε:μαγκιά του δημιουργού να βρει τρόπους στους οποίους η διαφημιστική-προβολή θα γίνει ελκυστική

δεν ειναι μαγκια αλλα κερδος του, αγαπητε μου καλβινιστη

theMouth έγραψε:Banner, flashakia, popup και λοιπές παπάντζες νομίζω σε φέρνουν στα άκρα της ανοχής

ειπαμε, δεν τα βλεπεις (ασε το mac και βαλε 7 να σωθεις)

theMouth έγραψε:Παράδοξο το ότι το marketing τα μοσχοπουλάει χρησιμοποιώντας πλαστά δεδομένα traffic σε ανίδεους πελάτες.

αυτο το λεω εδω και χρονια και τις μαλακιες που ακουω τις ξερεις. οποτε απλα τους αφηνεις στο κοσμο τους
Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do. iAsimov
Gournis.
Άβαταρ μέλους
pagou
Old Member
 
Posts: 1937
Εγγραφή: 04.01.09, 3:54 pm
Τοποθεσία: Κατω Αδης

Re: Πώς θα απαλλαγώ από την συμπεριφορική διαφήμιση»

Δημοσίευσηαπό Mpampirina » 30.11.12, 5:51 pm

@unholy :
Δεν έχω απενεργοποιήσει τη συμπεριφορική διαφήμιση συγκεκριμένα ή τα cookies, και ούτε χρησιμοποιώ μηχανές που σέβονται την ιδιοτικότητα κλπ. Απλά έχω μπλοκάρει τις διαφημίσεις γενικά. Ε προφανώς η μπάλα να έχει πάρει και τις συμπεριφορικές. Κι ο λόγος είναι οτι έχω κουραστεί, όχι μόνο από τις διαφημίσεις σαν απόσπαση προσοχής, αλλά γενικότερα από τον περιττό θόρυβο στις ιστοσελίδες.

Είναι φως φανάρι οτι άπειρες ιστοσελίδες δεν είχαν σχεδιαστεί για να φιλοξενήσουν διαφημίσεις εξ'αρχής, όμως κάποια στιγμή οι ιδιοκτήτες αποφάσισαν να γεμίσουν όσο χώρο είχε "περισσέψει" (λέγε με whitespace) με εικόνες και banners. Τι κι αν το banner δε κολλάει με το υπόλοιπο site, το μόνο που αρκεί είναι να έχει τις σωστές διαστάσεις...
Πάντως πίστεψε με, μετά το μπλοκάρισμα, ακόμη και site που είχαν δημιουργηθεί με γνώμονα να φιλοξενούν διαφημίσεις, δείχνουν το ίδιο καλά και χωρίς αυτές.
Άβαταρ μέλους
Mpampirina
Member
 
Posts: 80
Εγγραφή: 31.10.12, 6:43 pm

Re: Πώς θα απαλλαγώ από την συμπεριφορική διαφήμιση»

Δημοσίευσηαπό theMouth » 30.11.12, 5:52 pm

Pagou, τα παλιόφλας κολλάνε τα ΠΑΝΤΑ. τα χω block. όσο για τον μάκη έλα πάρτον. :)
:clap
Mouth of war!
[ illustrate! illustrate! grab your pen and don't be late! ]
http://www.illustration.gr
http://www.thefilthyshow.com
-------------------------------------
http://www.graphicdesign.gr
Άβαταρ μέλους
theMouth
Member
 
Posts: 197
Εγγραφή: 10.02.09, 12:04 pm

Re: Πώς θα απαλλαγώ από την συμπεριφορική διαφήμιση»

Δημοσίευσηαπό pagou » 30.11.12, 6:27 pm

theMouth έγραψε:Pagou, τα παλιόφλας κολλάνε τα ΠΑΝΤΑ. τα χω block. όσο για τον μάκη έλα πάρτον. :)
:clap


αστον εκει χρειαζεσαι κατι για να χανεις αρχεια :twisted:
Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do. iAsimov
Gournis.
Άβαταρ μέλους
pagou
Old Member
 
Posts: 1937
Εγγραφή: 04.01.09, 3:54 pm
Τοποθεσία: Κατω Αδης

Re: Πώς θα απαλλαγώ από την συμπεριφορική διαφήμιση»

Δημοσίευσηαπό Mpampirina » 30.11.12, 8:40 pm

pagou έγραψε:
Mpampirina έγραψε:Το έργο παραμένει ολόκληρο από τη στιγμή που είναι διαθέσιμο σε οποιονδήποτε να το δει ολόκληρο. Ο τρόπος που το βλέπει ο Α δεν επηρεάζει τον τρόπο που το βλέπει ο Β
θεωρεις ως εργο μονο το κοματι που εκανε με τα χερακια του, αλλα οχι το συνολο της εργου, ενδιαφερον.
Δεν καταλαβαίνω πώς βγαίνει αυτό το συμπέρασμα. Να ξεκαθαρίσω οτι και ο Α και ο Β είναι αναγνώστες.

pagou έγραψε:ειπαμε οτι εισαι δημιουργος ;;;
Ναι αμέ, γιατί όχι;

pagou έγραψε:
Mpampirina έγραψε:Όταν ο δημιουργός απευθύνεται σε αναγνώστες, είναι ο πρώτος ο οποίος οφείλει να δείξει σεβασμό, ...να απορρίψουν το έργο (ή μέρος του έργου).
αρα δεν το βλεπεις και τελειωσε η υποθεση.
Ένας συγγραφέας γράφει τρία βιβλία. Τα δύο είναι καλά, το ένα μάπα. Και τα τρία αποτελούν το σύνολο του έργου του συγγραφέα. Το οτι απορρίπτω ένα έργο εν μέρη, δε σημαίνει οτι το απορρίπτω όλο.

pagou έγραψε:
Mpampirina έγραψε: Αυτό που θέλω να πω είναι οτι η "παραβίαση της ιδεατής λειτουργίας του έργου" ξεκινάει από το δημιουργό και οφείλεται εξ'ολοκλήρου σε αυτόν.
αφου το εργο ειναι δικο του!!!
παρεμπίπτοντος μολις εριξες στη πυρα οποιοδηποτε εργο απο την αρχη της ανθρωποτητας εως σημερα, που δεν εγινε απο ρουφιανους πιστους στην νομιμες αρχες της τεχνης συμφωνες με τις κυριαρχες αρχες -κρατος, θρησκεια, λαου, κτλπ.
http://3.bp.blogspot.com/_89_MdGYu_1w/T ... ildren.jpg
Όχι βέβαια! Προφανώς και δεν ρίχνω στην πυρά κανένα έργο!

1) Το οτι ένας δημιουργός φτιάχνει ένα έργο δεν σημαίνει οτι το φτιαχνει για να το πουλήσει, να το χαρίσει ή οτι απευθύνεται σε κάποιον! Μπορεί να το φτιάχνει για τον εαυτό του, ή και για κανέναν!

2) Η "ιδεατή λειτουργία" ενός έργου είναι πιθανό να ταυτίζεται ή να μην έχει καμία σχέση με την πραγματική. Για παράδειγμα:

α. Μεγάλωσα σε ενα χωριό το οποίο καταστράφηκε από βομβαρδισμό και φωτιές. Βλέπω έναν πίνακα ο οποίος απεικονίζει ένα ειρηνικό τοπίο και ένα χωριό που μοιάζει με το χωριό μου. Η ιδεατή λειτουργία του πίνακα, σύμφωνα με το δημιουργό του ήταν να προκαλει ειρηνικά και γαλήνια συναισθήματα στο κοινό. Εμένα όμως μου θυμίζει το χωριό μου που κάηκε, οπότε νιώθω οργή και θυμό. (Εδώ η ιδεατή λειτουργία είναι διαφορετική από την πραγματική).

β. Θέλω να δω κάτι που να μου προξενεί γαλήνια συναισθήματα. Τυχαίνει λοιπόν και βλέπω μία εικόνα η οποία στο πρώτο μισό απεικονίζει τον παράδεισο, και στο δεύτερο την κόλαση. Η ιδεατή λειτουργία συμφωνα με τον δημιουργό ήταν να προκαλούνται συγκρουόμενα συναισθήματα στο κοινό, από τη μία ηρεμία, κι από την άλλη ανησυχία. Ο παράδεισος με κάνει και ηρεμώ, αλλά για την κόλαση... αδιαφορώ. Οπότε απορρίπτω την κόλαση και εστιάζω την προσοχή μου στον παράδεισο. (Εδώ η ιδεατή λειτουργία περιλαμβάνει ένα μέρος της πραγματικής αλλά δεν ταυτίζονται).

γ. Ιδεατή λειτουργία ενός έργου για τον δημιουργό θα μπορούσε να είναι η εκδήλωση της αντίθεσης του προς το συνηθισμένο. Ο θεατής/αναγνώστης πιθανώς να απορρίψει το έργο γιατί δεν έχει συνηθίσει να βλέπει την Χ τεχνοτροπία/μορφή τέχνης, αλλά η ιδεατή λειτουργία του έργου δεν έχει παραβιαστεί, κάθε άλλο, ταυτίζεται με την πραγματική. Άλλοι αναγνώστες στο μέλλον μπορεί να έχουν κάποια άλλη αντίδραση.

3) Μπορώ να παραβιάσω εγώ ως δημιουργός την ιδεατή λειτουργία ενός έργου μου, παρόλο που είναι δικό μου. Παράδειγμα:

Ας πούμε οτι είμαι δημιουργός, έστω web designer, και θέλω να φτιάξω μία ιστοσελίδα η οποία απευθύνεται σε ένα συγκεκριμένο κοινό, έστω ενήλικές. Η ιδεατή λειτουργία της ιστοσελίδας μου είναι να τραβήξω κόσμο και να τους κρατήσω εντός της ιστοσελίδας μου.
Αν ξαφνικά στην ιστοσελίδα, κοτσάρω και μια μουσικούλα να παίζει από πίσω, τότε με μιας έχω καταπατήσει την ιδεατή λειτουργία της ιστοσελίδας μου, καθώς αγνοώ (ή αδιαφορώ να μάθω) ότι το κοινό μου (ενήλικες), εκνευρίζονται όταν ανοίγουν tabs κι απο κάπου μέσα στο χάος ξεκινάει μια μουσική, η οποία ανακατεύεται πιθανώς με ο,τιδήποτε ακούν εκείνη τη στιγμή - με αποτέλεσμα απλά να θέλουν να κλείσουν την καταραμένη σελίδα!


Εν κατακλείδι, pagou, ας συμφωνήσουμε οτι διαφωνούμε, γιατί απ' ό,τι φαίνεται βλέπουμε τα πράγματα τελείως διαφορετικά....

Δεν αντέχω άλλη φιλοσοφική ανάλυση!
Άβαταρ μέλους
Mpampirina
Member
 
Posts: 80
Εγγραφή: 31.10.12, 6:43 pm

Re: Πώς θα απαλλαγώ από την συμπεριφορική διαφήμιση»

Δημοσίευσηαπό pagou » 30.11.12, 9:27 pm

Ένας συγγραφέας γράφει τρία βιβλία. Τα δύο είναι καλά, το ένα μάπα. Και τα τρία αποτελούν το σύνολο του έργου του συγγραφέα. Το οτι απορρίπτω ένα έργο εν μέρη, δε σημαίνει οτι το απορρίπτω όλο.
@
προσπαθω να σου δειξω οτι εργο δεν ειναι αυτο που εσυ αποφασιζεις αλλα ο δημιουργος αυτο που ορισε. οπως.
τα 3 βιβλια λοιπον θα παραμεινουν 3 και εσυ ναι μεν μπορεις να ψαλιδισεις τις σελιδες και να διαβασεις οτι θελεις, αλλα αυτο δεν αποτελει εργο του.

Δεν αντέχω άλλη φιλοσοφική ανάλυση
@
Δεν έχει βρεθεί φιλόσοφος με καρτερία να αντέξει τον πονόδοντο, ίσαμε τώρα
Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do. iAsimov
Gournis.
Άβαταρ μέλους
pagou
Old Member
 
Posts: 1937
Εγγραφή: 04.01.09, 3:54 pm
Τοποθεσία: Κατω Αδης

Προηγούμενη

Επιστροφή στο II.I Ιστοσχεδίαση + Mobile + Διαδίκτυο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων