Η γνώμη σας μετράει!!! S.O.S

Θέματα web + mobile design, development & cyberculture.

Η γνώμη σας μετράει!!! S.O.S

Δημοσίευσηαπό kostasm » 07.10.15, 11:09 am

Καλησπέρα σε όλους!!

Θα ήθελα μία γνώμη για το πρώτο μου eshop με θήκες και αξεσουάρ κινητών.

Η σελίδα είναι η http://www.thikishop.gr

Πραγματικά η γνώμη σας είναι πολύ σημαντική για μένα!

Αν πιστευέυετε οτι μπορώ να βελτιώσω κάποια πράγματα πείτε μου!!

Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.!
kostasm
Member
 
Posts: 1
Εγγραφή: 07.10.15, 2:06 am

Re: Η γνώμη σας μετράει!!! S.O.S

Δημοσίευσηαπό pkoutsod » 22.10.15, 9:33 am

kostasm, θα επανέλθω με περισσότερο feedback.
Για την ώρα, καλό θα ήταν το μήνυμα για τα cookies να εξελληνισθεί. Τώρα, είναι:

We use cookies to improve our website and your experience when using it. Cookies used for the essential operation of the site have already been set. Privacy Policy Page.
I accept cookies from this site. Bt [AGREE]
Πάνος Κουτσοδημητρόπουλος
User Experience (UX) Designer
Άβαταρ μέλους
pkoutsod
Member
 
Posts: 178
Εγγραφή: 02.09.05, 10:40 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Αττική

Re: Η γνώμη σας μετράει!!! S.O.S

Δημοσίευσηαπό weballey » 05.11.15, 11:43 am

Μια χαρά δουλίτσα, φίλε. Δεν είναι super wow, αλλά αξιοπρεπές και όπως πρέπει.
Απλό, σωστό template, responsive για όλες τις συσκευές.

Αν και είμαι πολύ εναντίον του joomla (κυρίως για το άθλιο cms που παρέχει)...
great job!!
Άβαταρ μέλους
weballey
Member
 
Posts: 33
Εγγραφή: 27.01.15, 10:34 am

Re: Η γνώμη σας μετράει!!! S.O.S

Δημοσίευσηαπό pkoutsod » 16.11.15, 2:04 am

Καλημέρα kostasm!

Ακολουθεί, μερικό feedback για την αρχική σελίδα, που ελπίζω να σε βοηθήσει. :-)

  1. Το favicon είναι άσχετο με το brand image του site.
  2. (Στο λογότυπο) ωραία η προσπάθεια το 'H' να γίνει κινητό, αλλά έχω την αίσθηση πως μπορεί να βελτιωθεί.
  3. (Στο λογότυπο) το ALTernative text αυτού δεν αντιστοιχεί στο "περιεχόμενο" του image: http://thikishop.gr/images/thikishop.png. Είναι "Thikishop Θήκες Κινητών - Αξεσουάρ", ενώ στο image αναγράφεται: "Thikishop.gr Smartphone Cases & Accessories".
  4. (Στο λογότυπο) σε σχέση με το (2), γιατί στο image του logo δεν γράφεις καλύτερα "Θήκες Κινητών - Αξεσουάρ" αντί για "Smartphone Cases & Accessories".
  5. (Στο λογότυπο) στην αρχική σελίδα, το link στον εαυτό της, δηλαδή το: <a class="site-logo_link" href="/"> δεν χρειάζεται.
  6. Όχι κρίσιμο, αλλά συνιστώ να έχεις ένα naming style στα rules των CSS. Π.χ. στο <a> του logo έχεις και υφέν και underscore.
  7. SOS: Κάτω απ' το HTML για το logo έχεις το ακόλουθο <span> όντας visually hidden. SEO wise είναι black hat τεχνική και κινδυνεύει το web site να φάει penalty από Google και πιθανώς κι από άλλες search engines. Περισσότερα στο: Google Search Console Help: Quality guidelines: Hidden text and links
    <span class="site-desc">Θήκες Κινητών - Αξεσουάρ για Smartphones και Tablet , ...</span>
  8. Πάνω δεξιά, στο τηλέφωνο: α) πριν την άνω-κάτω τελεία δεν χρειάζεται space και β) το τηλέφωνο θα ήταν αποτελεσματικό να το κάνεις callable.
  9. Πάνω δεξιά, το καλάθι χρειάζεται ένα label, π.χ. "Περιεχόμενα καλαθιού: [img μαζί με τον αριθμό]"
  10. Στο search field , interaction wise θα βοηθούσε ένα auto-suggest και επίσης το <input> δεν συνοδεύεται από <label>
  11. Information Architecture (IA) wise, τα προϊόντα ανήκουν σε δύο κατηγορίες: τις Θήκες και τα Αξεσουάρ. Αριστερά, στις crawlable επιλογές οι κατηγορίες έχουν ελληνικά labels και στο global nav. στα δεξιά έχουν αγγλικά (Cases και Accessories) και μάλιστα εμφανίζονται με αντίστροφη σειρά.
  12. On mouse-over στα 'ΠΡΟΪΟΝΤΑ', τα sub-menus εμφανίζονται off-grid
  13. On mouse-over στα 'ΠΡΟΪΟΝΤΑ', βλέπω δύο arrows σε κάθε κατηγορία και οριζόντιο scroll-bar
  14. SOS: Το header1 θα σε βάλει σε κίνδυνο για over-SEO. Παραείναι αφύσικο, άσε που και usability wise, δεν βοηθάει που δεν έχει φυσική ροή λόγου.
    <h1 ...>Στο thikishop.gr θα βρείτε Θήκες Κινητών / tablet και Αξεσουάρ για πάνω απο 300 μοντέλα smartphones όπως: Samsung Galaxy / Apple / Lenovo / Lg / Huawei / Sony xperia / Alcatel / Htc / Huawei / Motorola / Nokia Lumia / Vodafone / Zte</h1>
  15. Επίσης στο header1 αναδεκνύεται ένα ακόμη πρόβλημα: Η χρήση styling rules inline:
    <h1 class="entry-title" style="box-sizing: border-box; background: floralwhite; text-transform: none; margin: 0px 0px 10px; font-weight: 400; line-height: 20px; font-family: 'Roboto',sans-serif; font-size: small;">Στο thikishop.gr ...</h1>
  16. Έλεγξε, επίσης, το html linearization. Βλέπω πως π.χ. τα h3 σου προηγούνται του h1
  17. Προτείνω-συνιστώ να τρέξεις ένα report για το performance του site μέσω του GTMetrix. Θα δεις πως το site έχει περιθώριο βελτίωσης. Και κάνε το χρησιμοποιώντας και το Google Developers PageSpeed Insights εργαλείο.
  18. Το ότι στα προϊόντα δεν εμφανίζονται οι πλήρεις ονομασίες είναι usability issue.
  19. Εκεί που αναφέρονται τα: α) "Δωρεάν Αντικαταβολή ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ" και β) "Νέες Μεγάλες Παραλαβές Κάθε μήνα..." το padding έχει "πνίξει" την τυπογραφία.
  20. Όταν σκρολάρω και φτάνω στο footer, το να ακολουθήσω τα social media έχει αποδοθεί (χρωματικά) με την ίδια σημαντικότητα με το 'ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ', που είναι usability issue.
  21. Για το Facebook και Like και Share. Για τα υπόλοιπα δύο κύρια (Twitter, Google+);
  22. Έχω την αίσθηση πως το περιεχόμενο του meta-description δεν θα σε βοηθήσει CTR wise, βλ. παρακάτω. Πρέπει να το κάνεις wanna-be clicked.
    <meta name="description" content="thikishop.gr - Θήκες Κινητών - Αξεσουάρ για Samsung - Apple - Lg - Sony - Lenovo, Huawei tablet,ακουστικά,Βάση αυτοκινήτου,tempered glass,Bluetooth,gadgets" />
  23. To robots.txt αρχείο του site μπλοκάρει 1-2 files, που σου προκαλούν πρόβλημα. Έλεγξε το μέσω του Google Mobile Friendly Test tool.

Αυτά! Όπως αντιλαμβάνεσαι, κρίσιμες σελίδες επίσης είναι: α) του εκάστοτε προϊόντος και β) οι ενδιάμεσες κατηγορίες-υποκατηγορίες και πρέπει κι εκεί να κάνεις σχετικούς ελέγχους.
Last but not least, συνιστώ να κάνεις έναν έλεγχο και σε επίπεδο web accessibility [για επίπεδο WCAG 2.0 (Level AA)] χρησιμοποιώντας 2-3 testing tools σαν τα ακόλουθα. Τα προβλήματα, που θα διαπιστώσεις, θα σε βοηθήσουν να βελτιώσεις και το usability του site.
Πάνος Κουτσοδημητρόπουλος
User Experience (UX) Designer
Άβαταρ μέλους
pkoutsod
Member
 
Posts: 178
Εγγραφή: 02.09.05, 10:40 am
Τοποθεσία: Αθήνα, Αττική


Επιστροφή στο II.I Ιστοσχεδίαση + Mobile + Διαδίκτυο

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων