HOL - άθλιες υπηρεσίες & άθλιο support

Διαδικτυακή ασφάλεια + λογισμικό, προβλήματα, νέα, σύνδεση στο διαδίκτυο & κόστος, hardware, δίκτυα.

HOL - άθλιες υπηρεσίες & άθλιο support

Δημοσίευσηαπό ^BOOMBOOM » 08.07.08, 11:48 pm

Πρίν περίπου ένα μήνα ο πατέρας μου άλλαξε το τηλέφωνο/internet του σπιτιού από OTE (γραμμή) και forthnet (internet/τηλεφωνία) σε πακέτο εξ'ολοκληρου της HOL (double play).

Το πακέτο αυτό υπόσχεται γρήγορη ταχύτητα στο internet και έχει συμφέρουσες χρεώσεις για τηλεφωνία. Επίσης σου στέλνουν και ένα voip ασύρματο ρούτερ.

Μέχρι εδώ ακούγεται καλό, τα προβλήματα άρχισαν εδώ και περίπου 10 μέρες που ενεργοποιήθηκε η γραμμή.

Η σύνδεση στο internet αν και ενίοτε γρήγορη, δηλαδή μπορεί κάποια στιγμή, κάποτε να κατεβάζω ένα αρχείο με πχ 600kb/s συνεχώς κολάει και σέρνεται. Ζώ μέρες 1998 όταν πρωτομπήκα στο internet με 56άρι modem και συνδεόμουν στα 28kbit.

Όταν η γραμμή έχει κέφια οι σελίδες δεν ανοίγουν με την πρώτη, αργούν, θέλουν refresh 2-3 φορές. Συνήθως μετά απο κάποιες ώρες το ρούτερ μπουκώνει και χρειάζεται επανεκκίνηση (συμβουλή του support της HOL..).

Επίσης επειδή έχω συγγενείς στο εξωτερικό και χρησιμοποιώ καθημερινά skype η συνομιλία πλέον είναι αδύνατη (με το 1mbit της forthnet και ΟΤΕ δούλευε άψογα). Η εικόνα και ο ήχος κολάνε συνέχεια και δεν μπορείς να ανταλλάξεις κουβέντα.

Στο άλλο σκέλος της τηλεφωνίας επίσης γίνεται χαμός, η ποιότητα είναι απλώς απαράδεκτη, με ασύρματο dect τηλέφωνο (που και πάλι δούλευε άψογα πριν) κάποιες ώρες με δυσκολία καταλαβαίνεις τι λέει ο συνομιλιτής σου, λες και μιλας από χαλασμένο ασύρματο του Β'ΠΠ.

2 στα 2 λοιπόν στην ποιότητα internet και τηλεφωνίας, αλλά υπάρχει και μία τρίτη θανατηφόρα πληγή, η τεχνική υποστήριξη.

Κάθε τηλέφωνο στην HOL συνδυάζεται με τουλάχιστον μισή ώρα αναμονής. Μόλις μετά από τόσή ώρα απαντήσει κάποιος αυτός είναι ένας άσχετος (και επισήμως) τηλεφωνητής/τηλεφωνήτρια ο οποίος το μόνο που σου λέει είναι πως 'θα προωθήσει το θέμα στους τεχνικούς'.

Υπάρχει και η πολύ βολική υπηρεσία όπου αντί να περιμένεις το μισάωρο αφήνεις το τηλέφωνό σου και θα σε καλέσουν αυτοί μετά απο 4-5 ή και παραπάνω ώρες. Η κλήση τους έχει μία πιθανότητα επιτυχίας περίπου 10%, συνήθως χτυπάει το τηλέφωνο αλλά κλείνει μόλις απαντήσεις κλπ.

Με λίγα λόγια η HOL πουλάει υπηρεσίες τις οποίες αδυνατεί να καλύψει και το χειρότερο απο όλα αδιαφορεί πλήρως και επιδεικτικά στην όποια προσπάθεια επίλυσης των προβλημάτων των υπηρεσιών της. Τα οποία προβλήματα δεν θα έπρεπε καν να υπήρχαν.

Το συμπέρασμα είναι πως μεθάυριο θα πάω στα κεντρικά της HOL στην Αθήνα για να κάνω ότι χρειάζεται και να πληρώσω όσα κερατιάτικα χρειάζεται για να διακόψω κάθε σχέση με τις άθλιες υπηρεσίες τους. Ελπίζω μόνο να μην μου κάνουν νούμερα και μείνω χωρίς τηλέφωνο/internet μέχρι να απελευθερώσουν την γραμμή στον ΟΤΕ.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
^BOOMBOOM
Old Member
 
Posts: 1032
Εγγραφή: 30.04.06, 10:41 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό El Panos » 09.07.08, 12:20 am

Φίλε BoomBoom έχε υπ' όψη σου ότι αν η υπηρεσία που έχεις είναι over OTE (αν έχεις κρατήσει και την παλιά σου σύνδεση στον ΟΤΕ δηλαδή), η περίπτωση να δουλεύει σωστά είναι μία στις 20 περίπου, είτε λόγω ΟΤΕ, είτε λόγω παρόχου. Δυστυχώς αν κρατάς την παλιά γραμμή του ΟΤΕ, ο μόνος συνδυασμός για να έχεις μια ταχύτητα κοντά στην ονομαστική είναι με OTEnet.

Αν τώρα δεν έχει μείνει στον ΟΤΕ και πατάς αποκλειστικά πάνω στον πάροχο, είναι πιθανό είναι η γραμμή σου να είναι βραχυκυκλωμένη, η ο εξοπλισμός σου ελαττωματικός. Για ιους στο PC δε νομίζω, επειδή λες ότι και το τηλέφωνο σου είναι προβληματικό.

Δυστυχώς - και αυτό συμβαίνει σε όλες τις εταιρείες - τα παιδιά που απαντούν στην εξυπηρέτηση πελατών έχουν ελάχιστες αχταμοποιημένες γνώσης τηλεπικοινωνιοακών δικτύων με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές να πετάνε τη μια βλακεία πίσω από την άλλη... αν δε κάνεις το λάθος να μιλήσεις με δύο διαφορετικά άτομα στο ίδιο κέντρο, μπορεί να ακούσεις δύο τελείως αντιφατικές διαγνώσεις και συνεπώς λύσεις.

Σε μία παρόμοια κατάσταση είχα βρεθεί το Φεβρουάριο με το δικό μου πάροχο (Vivodi). Μετά από 8 κλήσεις στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών (ήμουν ήδη 3 μέρεις με κομμένη τη σύνδεση και μιλούσα από κινητό) παίρνω την 9η φορά και ζητάω τη διευθύνουσα σύμβουλο της Vivodi ονομαστικά. Η τηλεφωνήτρια άρχισε τα γνωστά ποιος είστε και τι θέλετε, αλλά μόλις άκουσε ότι είμαι πελάτης με τεχνικό πρόβλημα μου λέει 'να σας δώσω την τεχνική υποστήριξη'. 'Όχι της λέω θέλω την κ. Τάδε.' Με την τεχνική υποστήριξη έχω μιλήσει 8 φορές και μέ έχουν συνδέσει με Κάιρο'. Μου λέει: 'Καλά, να σας συνδέσω με το διευθυντή του τμήματος της τεχνικής υποστήριξης'. Της πετάω ένα 'τέλος πάντων' ζητάω να μάθω και το όνομά του για να ξέρουμε και με ποιον μιλάμε. Αποτέλεσμα: Μίλησα με τον τεχνικό διευθυντή της Vivodi, το πρόβλημά μου λύθηκε πολύ σύντομα (για τα δεδομένα του ΟΤΕ, αφού η γραμμή είχε κοπεί κάπου στο δρόμο από έργα της ΕΥΔΑΠ) και επιπλέον, επειδή ζήτησα να με ενημερώνουν για ότι γίνεται, αντί να καλώ εγώ από το κινητό μου, με καλούσαν από τη Vivodi στο κινητό μου. Κοντολογής: και ο άγιος φοβέρα θέλει.

Όπως καταλάβατε εδώ πάει ανάποδα από το σποτάκι: Καλύτερα να μιλάς, παρά να μασάς. (οπότε ΜΗ ΜΑΣΑΤΕ)
El Panos
Old Member
 
Posts: 1045
Εγγραφή: 27.06.08, 6:24 am
Τοποθεσία: Πίσω από ένα ViewSonic VA2216w

Δημοσίευσηαπό heinrich » 14.07.08, 11:41 pm

ημουν πελάτης της hol από το 2000 έως και το νοεμβριο του 2007 όπου και διέκοψα λόγω του κακού support. Η αναμονή στο τηλέφωνο είναι απαράδεκτη (πλέον οι εταιρείες πληρώνουν και πρόστιμο) και εγώ έχω πέσει θύμα της ασχετοσύνης τεχνικών.
ΟΤΕ και πάλι ΟΤΕ. Και ας πληρώνω παραπάνω. Τουλάχιστον μπορώ να έχω τηλέφωνο ακόμα και σε διακοπή ρευματος
Άβαταρ μέλους
heinrich
Old Member
 
Posts: 1213
Εγγραφή: 27.03.07, 11:28 am
Τοποθεσία: Aθήνα

Δημοσίευσηαπό dps12 » 15.07.08, 9:52 am

Κάποτε παρακαλάγαμε να έρθουν ιδιωτικές εταιρίες για να δείξουν στον ΟΤΕ πως γίνεται η σωστή δουλειά. Τελικά απεδείχθη το αντίθετο, ο ΟΤΕ μια χαρά ξέρει τη δουλειά του, οι άλλοι πρέπει να ξαναπάνε σχολείο για να μάθουν τα βασικά σε πρώτη φάση ή να επέμβει κάποιος αρμόδιος (που να τα έχει μεγάλα και τριχωτά) και να τους τα κλείσει τα μαγαζάκια τους.

Ήμουνα περίπου10 χρόνια πελάτης της HOL (internet μόνο). Τότε που έκανα τη σύνδεση ήταν ο μόνος αξιόπιστος ISP (από τότε έχει αλλάξει 3 ιδιοκτήτες) μαζί με τη forthnet. Ώσπου πριν κανέναν 2μηνο κόπηκε ξαφνικά και αναπάντεχα η σύνδεσή μου με το Internet. Επί ένα και πλέον μήνα προσπαθούσα να μάθω τι έχει συμβεί, το θέμα ήταν ότι το πρόβλημα είχε αντίκτυπο στη δουλειά μου και στη τσέπη μου λόγω του ότι δεν μπορούσα να λάβω ή να στείλω email και αναγκαζόμουνα να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο (όποιος ζει στην Αθήνα καταλαβαίνει τι σημαίνει αυτό) ή την σύνδεση του σπιτιού μου (otenet) για τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις.

Παρόλο που τους έκανα γνωστό από την αρχή ότι το πρόβλημα είναι σημαντικότερο απ’ ότι φαίνεται και απαιτεί γρήγορη λύση, αυτοί είχαν μάθει ποίημά τους και κάθε φορά που μιλάγαμε έβαζαν τη κασέτα για να μου το απαγγείλει. Φυσικά ούτε λόγος για προϊστάμενο ή διευθυντή, απλά δεν υπήρχαν όπως με διαβεβαίωναν.

Τελικά αποφάσισα να διακόψω τη σύνδεσή μου μαζί τους -μετά από 10 και πλέον χρόνια- με όποιο κόστος συνεπάγεται αυτό λόγω αλλαγής email. Τώρα είμαι στη otenet και επί του παρόντος όλα είναι οκ (μέχρι απόδειξης του αντιθέτου)



Double and κλαίει?
Όχι ευχαριστώ!
dps12
Old Member
 
Posts: 1084
Εγγραφή: 07.07.05, 1:45 pm

Δημοσίευσηαπό LNinio » 15.07.08, 11:01 am

Υπερ του ΟΤΕ είμαι και εγω και δεν το συζητώ επί του παρόντος για δεκάδες λόγους.
Με HOL έχω τραβήξει και εγώ τα πάνδεινα, με τις ποιο γελοίες δικαιολογίες και τον μεγαλύτερο χρόνο αποκρίσεως/αποκαταστάσεως βλαβών.

Με ΟΤΕνετ και ΟΤΕ σε συνδυασμό δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα!
Άβαταρ μέλους
LNinio
Old Member
 
Posts: 1333
Εγγραφή: 03.04.06, 1:32 pm
Τοποθεσία: Area 52

Δημοσίευσηαπό El Panos » 15.07.08, 11:19 am

dps12 έγραψε:Κάποτε παρακαλάγαμε να έρθουν ιδιωτικές εταιρίες για να δείξουν στον ΟΤΕ πως γίνεται η σωστή δουλειά. Τελικά απεδείχθη το αντίθετο, ο ΟΤΕ μια χαρά ξέρει τη δουλειά του, οι άλλοι πρέπει να ξαναπάνε σχολείο για να μάθουν τα βασικά σε πρώτη φάση ή να επέμβει κάποιος αρμόδιος (που να τα έχει μεγάλα και τριχωτά) και να τους τα κλείσει τα μαγαζάκια τους.

Ήμουνα περίπου10 χρόνια πελάτης της HOL (internet μόνο). Τότε που έκανα τη σύνδεση ήταν ο μόνος αξιόπιστος ISP (από τότε έχει αλλάξει 3 ιδιοκτήτες) μαζί με τη forthnet. Ώσπου πριν κανέναν 2μηνο κόπηκε ξαφνικά και αναπάντεχα η σύνδεσή μου με το Internet. Επί ένα και πλέον μήνα προσπαθούσα να μάθω τι έχει συμβεί, το θέμα ήταν ότι το πρόβλημα είχε αντίκτυπο στη δουλειά μου και στη τσέπη μου λόγω του ότι δεν μπορούσα να λάβω ή να στείλω email και αναγκαζόμουνα να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο (όποιος ζει στην Αθήνα καταλαβαίνει τι σημαίνει αυτό) ή την σύνδεση του σπιτιού μου (otenet) για τις επαγγελματικές μου υποχρεώσεις.

Παρόλο που τους έκανα γνωστό από την αρχή ότι το πρόβλημα είναι σημαντικότερο απ’ ότι φαίνεται και απαιτεί γρήγορη λύση, αυτοί είχαν μάθει ποίημά τους και κάθε φορά που μιλάγαμε έβαζαν τη κασέτα για να μου το απαγγείλει. Φυσικά ούτε λόγος για προϊστάμενο ή διευθυντή, απλά δεν υπήρχαν όπως με διαβεβαίωναν.

Τελικά αποφάσισα να διακόψω τη σύνδεσή μου μαζί τους -μετά από 10 και πλέον χρόνια- με όποιο κόστος συνεπάγεται αυτό λόγω αλλαγής email. Τώρα είμαι στη otenet και επί του παρόντος όλα είναι οκ (μέχρι απόδειξης του αντιθέτου)



Double and κλαίει?
Όχι ευχαριστώ!

Φίλε DPS και εμένα την ίδια κασέτα μου είχαν βάλει, ώσπου ζήτησα τη Διευθύνουσα Σύμβουλο. Απλά, όσοι πατάνε επάνω στον ΟΤΕ έχουν το πρόβλημα ότι δε μπορούν να ξέρουν αν η βλάβη είναι του ΟΤΕ ή του παρόχου και μέχρι να το ξεκαθαρίσουν περνάνε πολλές μέρες.

Να διευκρινίσω όμως, ότι στην περίπτωσή μου η γραμμή είναι εξ αρχής Vivodi, οπότε ο ΟΤΕ δεν μπλέκεται (τουλάχιστον όχι άμεσα, γιατί τελικά αν συμβεί κάποια βλάβη, πάλι ο ΟΤΕ έχει τη συντήρηση του δικτύου από το router του παρόχου μέχρι τον κατανεμητή της πολυκατοικίας και όπως είναι ευνόητο, δεν έχει τις γραμμές των ανταγωνιστών του σε πρώτη προτεραιότητα). Πάντως προσωπικά εδώ και 3 σχεδόν χρόνια δεν είχα άλλο πρόβλημα.
El Panos
Old Member
 
Posts: 1045
Εγγραφή: 27.06.08, 6:24 am
Τοποθεσία: Πίσω από ένα ViewSonic VA2216w

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 15.07.08, 1:23 pm

Παίδες τα πράγματα είναι απλά:

Το ΕΛλάντα είναι σκαμμένο από τον προηγούμενο αιώνα από τον ΟΤΕ.
Ο χαλκός που πατάνε οι τελεκομουνικασιόνς ντε Γκρής , είναι πολλοιοιοιοί τόνοι. Και ανήκει στον ΟΤΕ

Οι οπτικές ίνες επίσης.

Οι λοιπές εταιρείες, πότε άρχισαν να περνάνε γραμμές;

Πότε άνοιξε το τηλεικοινωνιακό στην ΕΛλάδα;

Καλώς ή κακώς, έοχυν πολύ δρόμο όλες οι άλλες εταιρείες.......
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό VaLKyRiE » 15.07.08, 1:59 pm

LNinio έγραψε:Με ΟΤΕνετ και ΟΤΕ σε συνδυασμό δεν είχα το παραμικρό πρόβλημα!


κι εγω εχω αντιμετωπισει πολυ σπανια προβλημα με αυτο το συνδυασμο. με τελας ας πουμε ολο επαιρνα τηλ. για προβληματα και μου ελεγαν οτι φταιει ο οτε. ( στανταρ ολοι αυτοι οταν δεν ξερουνε τι φταιει τα ριχνουν στον οτε το ξερω απο "μεσα":P ) τουλχιστον να εχεις οτε - οτενετ, να ξερεις ποιον καταριεσαι στο κατω κατω!!!
Nothing Lasts Forever...!
Άβαταρ μέλους
VaLKyRiE
Master Member
 
Posts: 4402
Εγγραφή: 26.07.05, 9:42 am
Τοποθεσία: Εκεί στο Νότο... & Εκει στα BΔ.Π !

Δημοσίευσηαπό LNinio » 15.07.08, 3:41 pm

Κάπως έτσι είναι Val και ουσιαστικά με την ενοποίηση ΟΤΕ και ΟΤΕνετ πλεον είναι κυριολεκτικα μια εταιρεία οπότε εαν έχεις τον εν λόγο συνδυασμό (απλά δεν μπορούν να σε στείλουν από τον Άννα στον Καιάφα)!!!
Αν παρουσιαστεί πρόβλημα, είναι αποκλειστικά δικό τους... μιας εταιρείας :wink:
Άβαταρ μέλους
LNinio
Old Member
 
Posts: 1333
Εγγραφή: 03.04.06, 1:32 pm
Τοποθεσία: Area 52


Επιστροφή στο II.V ADSL / Modem / Security / Networks

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων