ερωτηση σχετικα με modem

Διαδικτυακή ασφάλεια + λογισμικό, προβλήματα, νέα, σύνδεση στο διαδίκτυο & κόστος, hardware, δίκτυα.

ερωτηση σχετικα με modem

Δημοσίευσηαπό beetlebum » 02.05.09, 9:51 pm

γεια σε όλους!
πρόσφατα έκανα αναβάθμιση της ταχύτητας στο ιντερνετ και μαζί μου έδωσαν και ένα άλλο router για να το συνδεσω.στις οδηγίες χρήσης έχει μεσα και ένα καλώδιο το οποίο
είναι για να το τοποθετήσω σε θύρα ethernet στον υπολογιστη μου πράγμα όμως που δεν έχω...επειδή είμαι άσχετη όσον αφορά αυτό το θέμα...θέλω να μάθω αν μπορεί να δουλέψει και χωρίς αυτο το καλώδιο για το ethernet και παραλληλα να εχω την ταχύτητα που μόλις αναβάθμισα (έως 24mbs)...αλλιώς τι πρέπει να κάνω?να πάω να αγορασω κάρτα ethernet(ή όπως αλλιώς λέγεται...)??
δώστε μου τα φώτα σας!:)
my perfect match went up to flames
beetlebum
Member

Re: ερωτηση σχετικα με modem

Δημοσίευσηαπό platongr » 02.05.09, 11:38 pm

Όλοι οι υπολογιστές των τελευταίων 4-5 ετών έχουν ενσωματωμένη ethernet στο motherboard. Θεωρώ απίθανο να έχεις πιο παλιό υπολογιστή ή τόσο "περίεργο" motherboard που να μην έχει κάρτα δικτύου πάνω.
Συνήθως είναι δίπλα στις usb θύρες (http://www.overclock3d.net/gfx/articles ... 59145l.jpg)

Αν παρόλα ταύτα δεν έχεις, τότε καλό είναι να πάρεις μία (φτηνές είναι).
Η σύνδεση στην ethernet παρά σε usb, πλεονεκτεί τόσο στο θέμα ταχύτητας όσο και σε διάφορα θέματα επίλυσης προβλημάτων :)
platongr
Member

Δημοσίευσηαπό isikol » 03.05.09, 7:12 pm

εχω την εντυπωση οτι μπορεις να το συνδεσεις κατευθείαν σε μια usb 2.0 θυρα χωρίς να εχεις θεμα ταχυτητας...πρακτικά το usb 2.0 μπορει να σου δώσει ταχυτητα διαμεταγωγης 20mb το δευτερόλεπτο οπότε μπορει να υποστηρίξει την 24αρα γραμμή σου...να πιανεις 24 mbps το θεωρώ αδυνατο εκτος και αν μένεις πάνω απο το dslam της γειτονιάς σου....

όλα αυτα χωρις να χρειαστει να βαλεις ethernet καρτα...αλλα αυτη κάνει μόλις 7€ και ειναι πολύ ευκολη στην εγκατασταση της...

σε ποια περιοχή βρίσκεσαι?
http://isikol.deviantart.com
--------------------