Τί hardware προτείνετε για 3dsmax?

Προγράμματα μοντελοποίησης και κίνησης που κυκλοφορούν (ή κυκλοφορούσαν στην αγορά).

Τί hardware προτείνετε για 3dsmax?

Δημοσίευσηαπό schwertfisch » 20.04.08, 9:20 am

Βασικά θα ήθελα να ξέρω εάν αξίζει να βάλω μνήμη 8gb και αν η ταχύτητα της μνήμης παίζει τόσο πολύ ρόλο (γιατί επηρεάζει πολύ την τιμή)

Kαι επίσης αν ένας 4πύρηνος θα βοηθούσε (δεδομένου ότι είναι κυρίως για multitasking και multithtreading εφαρμογές απ' ότι κατάλαβα) σε σχέση με έναν καλό 2πύρηνο.

Επίσης αν ξερει κανείς για τα Windows xp X64, τα οποία κατ αρχάς τα προτιμώ από τα vista γιατί δεν έχουν περιττές (κατά την γνώμη μου) ομορφιές και έχουν την εξιοπιστία των xp. Γιατί όπου και να ψάξω (eshop, plaisio, multirama), δεν τα πουλάει κανέις!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων! :)
Άβαταρ μέλους
schwertfisch
Member
 
Posts: 22
Εγγραφή: 06.04.08, 4:45 am

Δημοσίευσηαπό awakener » 21.04.08, 10:29 am

Apo oso gnorizo ta XP ipostirizoun mexri 3GB minimi den jero an exei bgei kapio update ala den nomizo!! opote an thes 8GB i esto 4 jexna ta xp :(

I mnimi ine simatniki gia ton ipologisti sou genika!! :D oso pio poli toso pio kala, sto 3D tha tin xriastis perisotero ama doulepsis Z brush.

Oso gia tetrapirino enoite pos Ne!! giati perisoteri epejergastes ligotero rendering.

Telos pare mia kali karta grafikon, afti pezi terastio rolo !!! (real time rendering) ke protino ATI, doulebo Nvidia quadro stin doulia mou ke den ime katholou efxaristimenos, poles mikres asimbatotites pou mou exoun spasi ta nebra!!

Afta :D
Άβαταρ μέλους
awakener
Member
 
Posts: 32
Εγγραφή: 28.03.08, 2:26 pm
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Δημοσίευσηαπό vagos21 » 23.04.08, 8:08 pm

Θα απαντήσω όσο πιο σύντομα μπορώ...

Δουλεύω 3D Studio max 2008.

Παλιό μηχάνημα:
Διπύρηνος Core 2
2GB Ram
Geforce 6800 GS
Windows XP 32bit
Αποτέλεσμα: :evil:

Νέο μηχάνημα:
Τετραπύρηνος Core 2
4GB Ram
Geforce 6800 GS (η ίδια)
Windows XP 64bit
Αποτέλεσμα: 8)

Δέν είναι μόνο ο μισός χρόνος rendering λόγω επεξεργαστή, αλλά μέτρησε πολύ η RAM, και ιδιαίτερα σε μεγάλες σκηνές θα χρειαστείς Windows x64!
Τώρα περί κάρτας γραφικών, στα viewport μέσα δεν έχει πάντα τόσο μεγάλη σημασία το τι θα βλέπεις...
vagos21
Member
 
Posts: 16
Εγγραφή: 14.02.08, 12:06 am

Δημοσίευσηαπό nikosX » 29.04.08, 1:36 pm

vagos21 έγραψε:Θα απαντήσω όσο πιο σύντομα μπορώ...

Δουλεύω 3D Studio max 2008.

Παλιό μηχάνημα:
Διπύρηνος Core 2
2GB Ram
Geforce 6800 GS
Windows XP 32bit
Αποτέλεσμα: :evil:

Νέο μηχάνημα:
Τετραπύρηνος Core 2
4GB Ram
Geforce 6800 GS (η ίδια)
Windows XP 64bit
Αποτέλεσμα: 8)

Δέν είναι μόνο ο μισός χρόνος rendering λόγω επεξεργαστή, αλλά μέτρησε πολύ η RAM, και ιδιαίτερα σε μεγάλες σκηνές θα χρειαστείς Windows x64!
Τώρα περί κάρτας γραφικών, στα viewport μέσα δεν έχει πάντα τόσο μεγάλη σημασία το τι θα βλέπεις...



+1 (με 6 GB RAM εχω σχεδον τους ιδιους χρονους render που ειχα και με 4)


αυτα[/img]
nikosX
Member
 
Posts: 89
Εγγραφή: 21.04.07, 4:19 am
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό Conkrys » 29.04.08, 4:39 pm

nikosX έγραψε:
+1 (με 6 GB RAM εχω σχεδον τους ιδιους χρονους render που ειχα και με 4)


αυτα[/img]


Υποθέτω ότι έχει 64μπιτο λειτουργικό καθώς και 64μπιτη έκδοση του 3d λογισμικού σου. Διαφορετικά με 32 bit δεν παίζουν πάνω από 3gb ανά ανοικτό πρόγραμμα. Άρα 4 (το 1 GB καβατζώνεται από κάποια άλλη λειτουργία) είτε 13 σε 32 bit δεν έχει διαφορά.

Απ' ότι καταλαβαίνω άμα η RAM χωράει τα υλικά και την γεωμετρία τότε η περισσευούμενη είναι περιττή. Επιπλέον παίζει και μεγάλο ρόλο η ταχύτητα της. 6 GB είναι ΑΡΚΕΤΗ RAM και υποθέτω ότι θα χρειάζεται όλη μόνο με βαριά displacment maps, 8Κ textures και εκατομμύρια πολύγωνα! :)
Άβαταρ μέλους
Conkrys
Member
 
Posts: 69
Εγγραφή: 05.04.08, 5:07 am

Δημοσίευσηαπό Conkrys » 29.04.08, 4:48 pm

Λοιπόν αυτό το πόστ είναι από ένα mailing list που είμαι γραμμένος και ο τύπος καλύπτει το θέμα του workstation για 3D πολύ καλά. Είναι στα Αγγλικά δυστυχώς :? και αναφέρεται σε προϊόντα του εξωτερικού αν και πιστεύω ότι μπορούμε να βρούμε τα πάντα και στην Ελλάδα.

Ελπίζω να βοηθήσει. :p

:arrow:
Hi John, I am considering as well a new workstation and have done a
little research.

I second getting a dell 24" screen, this 2405FPW cost a lot of dosh
back a few years ago before the large LCD panels really dropped in
price, but the colour reproduction is great when compared to a really
high quality 17" trinitron CRT I have as a second monitor. But a lot
of the cheap sub-$500 24" screens all tend to use the same samsung
panel so you can't really lose here, but it is probably best to just
get 2x $500 dells.

For hardware and depending on if you can build it or get a computer
shop which can (from umart.net I think the overhead service is $40-80
for them to build it for you, not sure about this) this is the best
bang for buck you can go with, but I guess make sure the warranty is 3
years like dell can offer, often the individual components would have
their own warranties from different companies.

I'm going for two quad core machines and a single fileserver, at the
moment I run a really low priced 1.8ghz core2duo with 2gb ddr2 ram and
an 8600gt video card. I'm taking the ram and cpu out, and I'm putting
it into a mainboard which has either two or four gigabit ports and a
whole bunch of sata ports and will be adding about 4 750GB or 1TB
drives to it and RAID-Z'ing the bugger with ZFS and freebsd7. This OS
might be a little difficult to setup so I guess you could just get
win2003 server or something or find a linux/bsd guru to set it up for
you, because a fileserver is just a "set and forget" kind of job. This
computer will be the centre for your work, so it must be very reliable
and always-on. Alternatively you could get a NAS system, but I'm not
sure which are good.

As for the two workstations, just ignore ddr3 ram as ddr2 is fast
enough and is _cheap_ at the moment. I cannot stress this enough, just
go out and get 8gb ddr2-800 ram (PC6400) if you can as you can get the
stuff in 4x2GB for $200 kingston or $250 geil, pretty decent brands so
no generics here which tend to be unreliable in a few years time (who
knows). As for CPU's, the price of the quad core intel core2 Q6600 has
really dropped dramatically, I think they're around $260 now so very
cheap cheap. Or go with the new Q9300 or Q9450, which have high cache,
higher FSB's and SSE4 (if you're going for video editing, do not look
passed SSE4 as the speed gains are quite crazy for encoding! Just a
lot of the encoders need to play catch-up for now).

Video card? Get an nvidia! 8800GT probably as they're bang for buck
the best, try for a 1GB ram one though so you can load up a lot of
nice high res textures into it for your 3D package and games.

OS? I am a huge fan of linux so I would recommend that if you're
running maya, softimage, houdini or blender but the learning curve of
setting that up could be steep. Either the latest fedora or ubuntu
64-bit, both are great and from testing here, maya really laaags under
windows vs linux on modest scenes, so I favour it when animating.
Probably safer to dual boot with windows XP 64-bit. You can also play
it sneaky and run OSX leopard on one of these workstations or dual or
triple-boot it. Intel cpu+intel chipset+nvidia hardware work great
with leopard hackintoshes, and are not hard to setup at all these
days, just illegal!

Motherboard? Get an asus or gigabyte based on the intel X38 chipset!
They're reliable and fast, with stable drivers. I would stay away from
SLI configurations and nvidia chipsets if you want complete
reliability, that stuff is really for gamers. Make sure the
workstations have one or two gigabit ports! Bare in mind nvidia's SLI
might not work with X38 chipsets, need to look more into that.

I am getting an 8-port netgear metal-cased switch from umart for $140
most likely, I don't trust cheap plastic d-link switches. And to
switch between both workstations, try and invest in a good KVM switch
which does DVI and USB.

Hard drives? I am really liking samsung's push for high platter drives
at the moment. They run fast and seem to be very reliable, but ask
anyone here first if they've had problems. The "sweet spot" $/gb is
pretty much 500gb or 750gb drives right now, with 1tb drives coming
around the corner very soon.

Power supplies? Do not look passed this, it is one of the most
important purchases you will make!!! Do not get a cheap generic one,
get a thermaltake, coolermaster or antec one, 450W should be enough
for each machine. As for cases, you could get nice ones from
coolermaster or thermaltake which have nice big 120mm fans on the
front and rear. $130 for soprano cases with 430W PSUs, there you go.

Now the beauty of having two quad core machines is, you guessed it,
rendering! I'm not a fan of the octo-core setups those mac pros have
because the intel architecture at this point in time really suffers
from memory bandwidth as you scale up in cores so it is probably a lot
more efficient to run two quad workstations with their own 4gb or 8gb
ram.

Ok this is probably a bit too technical, sorry but I hope it helps,
and it gives you some stuff to rattle off when telling the computer
store what to build!
Άβαταρ μέλους
Conkrys
Member
 
Posts: 69
Εγγραφή: 05.04.08, 5:07 am

Δημοσίευσηαπό ^BOOMBOOM » 29.04.08, 5:19 pm

Πολύ χρήσιμο το ποστ, είναι αρκετά αξιόπιστα όσα λέει? Ενδιαφέρομαι και εγώ για να αγοράσω ανάλογο μηχάνημα, σε ένα μήνα περίπου.
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
^BOOMBOOM
Old Member
 
Posts: 1032
Εγγραφή: 30.04.06, 10:41 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Δημοσίευσηαπό nikosX » 29.04.08, 9:16 pm

Conkrys έγραψε:
nikosX έγραψε:
+1 (με 6 GB RAM εχω σχεδον τους ιδιους χρονους render που ειχα και με 4)


αυτα[/img]


Υποθέτω ότι έχει 64μπιτο λειτουργικό καθώς και 64μπιτη έκδοση του 3d λογισμικού σου. Διαφορετικά με 32 bit δεν παίζουν πάνω από 3gb ανά ανοικτό πρόγραμμα. Άρα 4 (το 1 GB καβατζώνεται από κάποια άλλη λειτουργία) είτε 13 σε 32 bit δεν έχει διαφορά.

Απ' ότι καταλαβαίνω άμα η RAM χωράει τα υλικά και την γεωμετρία τότε η περισσευούμενη είναι περιττή. Επιπλέον παίζει και μεγάλο ρόλο η ταχύτητα της. 6 GB είναι ΑΡΚΕΤΗ RAM και υποθέτω ότι θα χρειάζεται όλη μόνο με βαριά displacment maps, 8Κ textures και εκατομμύρια πολύγωνα! :)


Ναι, φυσικα και δουλευω στα 64 bit XP και οπως καταλαβαινεις υπαρχουν σκηνες με εκατομμυρια πολυγωνα, αλλα ευτυχως ειναι 1 στα 50 project. Πολυ σωστα εντοπισες την χρηση της RAM, ομως αυτο ισχυει μονο στο Max καθως πχ το Real Flow χρησιμοποιει την RAM στο simulation και ρουφαει οση βρει. Προσωπικα πιστευω οτι μονο αν δουλευετε σε πολυ απαιτητικα project χρειαζονται τα 6 η και παραπανω GB RAM.

αυτα
nikosX
Member
 
Posts: 89
Εγγραφή: 21.04.07, 4:19 am
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό frruger » 01.05.08, 11:22 am

Σε MentalRay αν πειράξεις τα settings του BSP tree μπορείς να βαρύνεις την
χρήση μνήμης για να επιταχύνεις το Rendering
έτσι μπορείς να χρησιμοποιήσεις την περίσσια RAM σου.
frruger
Member
 
Posts: 107
Εγγραφή: 17.10.07, 11:40 pm


Επιστροφή στο V.I 3D modelling & animation

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων