Ερωτησεις σχετικα με Zbrush/Maya

Προγράμματα μοντελοποίησης και κίνησης που κυκλοφορούν (ή κυκλοφορούσαν στην αγορά).

Ερωτησεις σχετικα με Zbrush/Maya

Δημοσίευσηαπό nikos667 » 22.02.14, 4:36 pm

Το portofolio μου :
http://cod4xd.weebly.com/gallery.html

Καλησπερα σε ολους!
Πρωτου αρχισω της ερωτησεις μου πρωτα απο ολα ειμαι πολυ χαρουμενος που βρηκα την κοινωτητα γιατι πραγματικα πιστευα οτι στην Ελλαδα το επιπεδο στον τομεα ειναι μηδενικο αλλα τελικα εκανα λαθος εριξα μια ματια τριγυρω σε αλλα post και τα επιπεδα γνωσεις ειναι κατι παραπανω απο ικανοποιητικα :)

Λοιπον ξεκινησα σχεδον πριν 3 χρονια 3D Art στην ηλικια 12 χρονων...και ο λογος ηταν οτι μεχρι τοτε εφτιαχνα πιστες για το call of duty 4 μεσω του radiant εαν το εχετε ακουστα...και ειπα μια μερα γιατι να μην μαθω να φτιαχνω δικα μου props!Το οποιο και εκανα στα επομενα χρονια...τοτε λοιπον ειχα ρωτησει και μου πρωτειναν το Blender εφοσον μπορουσε να κανει τα παντα και να εχω full pipeline props για τις πιστες μου...Λοιπον...εφοσον πλεον εχω εξοικιωθει πληρως με το Blender και γνωριζω τις περισσοτερες λειτουργιες(η εκμαθηση του ηταν τρομερα επιπονη διοτι τα παντα σχεδον ειναι shortcuts αλλα σιγουρα αξιζει τον κοπο διοτι ειναι εως και 10χ φορες πιο γρηγορο απο αλλα 3D package!) και με στοχο μια δουλεια στην DICE που φτιαχνει το Battlefield του οποιου ειμαι πολυ μεγαλος fan μπηκα στον κοπο να επικοινωνησω με artist μεσα απο την εταιρια...και μου πρωτεινε τα εξης προγραμματα : Maya/Zbrush/Photoshop οτι αυτα προτιμουνται πιο πολυ πλεον στη συγκεκριμενη εταιρια!(Το Zbrush μου το προτεινε γιατι του ειπα και για characters χεχεχεχ ^^).

Λοιπον οποτε κατεβασα το 3DS MAX και το Maya αμεσως το Maya μου φανηκε ποιο ωραιο και πιο ταιριαστο το interface του και τα tools του...
Zbrush ενα απο τα ιδια εχω εξοικειωθεί αρκετα με το περιβαλλον του...
Photoshop ηξερα απο πριν για Texturing(Normal maps,Ambient Occlusion,Specular,Diffuse,Dissplacement)...

Οπως ειπα τις τεχνικες τις ξερω απο το blender οποτε το μονο ζητημα πλεον για μενα ειναι η πληρη εκμαθηση της τεχνικης πλευρας του Maya...
Zbrush εχω παρει βιβλια ανατομιας(ψηφιακα) και κανω εξασκηση καθε μερα σε ολα τα προγραμματα...
Επισης δουλευω σε 2 ομαδες τωρα τελευται με indie developers σαν 3D Artist...

Εχετε να προτεινετε ομως εσεις κατι το οποιο να ειναι κανονικο βιβλιο να το εχω μαζι μου στο σχολειο?Ετσι ωστε να μπορω να κανω εξασκηση συνεχεια?
Επισης υπαρχει καποιος οδηγος σχετικα με τη δημιουργεια χαρακτηρων πολυ αναλυτικος?Η απλα να καλυπτει την ολη διαδικασια απο το 0 εως το τελος?
Ποσο καιρο θα μου παρει να μαθω το Maya αρκετα καλα δεδομενου οτι ασχολουμαι μαζι του τουλαχιστον 2-3 ωρες καθε μερα μαζι του?
Εχω μια δυσκολια να φιταχνω οχηματα αλλα μπορω να φτιαχνω πολυ ευκολα οπλα κ.τ.λ.(πιο πολυ weapon Artist ειμαι οποτε!) ξερετε πως να βελτιωθω στα οχηματα χρησιμοποιωντας Maya?)
Καμια συμβουλη γενικα?
Συγνωμη για το μεγαλο post και ευχαριστω για το χρονο σας!
nikos667
Member
 
Posts: 1
Εγγραφή: 21.02.14, 11:26 pm

Re: Ερωτησεις σχετικα με Zbrush/Maya

Δημοσίευσηαπό ForzaInter » 27.03.14, 3:27 pm

Γεια σου Νίκο,

Εφόσον σ'ενδιαφέρει η δημιουργία χαρακτήρων και ειδικά για παιχνίδια, και πιο ειδικά για παιχνίδια τέτοιου τύπου, όπου τα μοντέλα γίνονται όλο και πιο ρεαλιστικά, πολύ βασική είναι η γνώση ανατομίας. Τα προγράμματα είναι απλώς εργαλεία. Γι'αυτό, αν σου αρέσει αυτός ο τομέας, αρχικά θα σου πρότεινα να ασχοληθείς με το ανθρώπινο σχέδιο. Θα μπορούσες να δεις ένα βιβλίο όπως αυτό. Επίσης, πάρε ένα sketchbook και ξεκίνα να σχεδιάζεις σε καθημερινή βάση, όσο πιο πολύ μπορείς.

Αυτό που δε θα σου πρότεινα όμως, είναι να παρατήσεις τα μαθήματα του σχολείου. Όσο και να νομίζεις ότι δε σου χρειάζονται, μαθήματα όπως τα μαθηματικά και η φυσική σίγουρα θα σου φανούν χρήσιμα αργότερα, ειδικά αφού θες να ασχοληθείς με παιχνίδια. Γι'αυτό κοίτα να αξιοποιήσεις το χρόνο σου στο σχολείο όσο καλύτερα μπορείς, και όλα θα μπουν στη θέση τους σιγά-σιγά.

Όπως σου είπε και ο 3d artist και απ'όσο γνωρίζω, το Maya χρησιμοποιείται επί το πλείστον από τις εταιρείες. Στο Digital tutors μπορείς να βρεις πάρα πολλά tutorials για το πρόγραμμα, για τη δημιουργία χαρακτήρων κλπ, αλλά και για άλλα πολλά προγράμματα. Αν δε μπορείς να πληρώσεις, μπορείς να ψάξεις στο youtube ή στο google. Σε έντυπη μορφή, απ'ότι έχω ρίξει μια ματιά, κάτι τέτοιο έχει αυτό που θες, αν και αν θυμάμαι καλά, δεν ξεκινάει με το modeling από το 0, με λεπτομέρειες. Δυστυχώς η τιμή του είναι τσιμπημένη, αλλά είναι γομάρι. Πήγαινε μια βόλτα από Παπασωτηρίου και λογικά θα έχει αυτό ή κάποιο από τα επόμενα της σειράς.

Αυτά τα λίγα. Ελπίζω να βοήθησα κάπως. Καλή τύχη με την εξερεύνηση! Είναι τεράστιος ο κόσμος του digital art, απ'ότι θα έχεις διαπιστώσει!
Άβαταρ μέλους
ForzaInter
Junior Member
 
Posts: 379
Εγγραφή: 17.05.06, 7:35 pm
Τοποθεσία: Ελλάδα

Re: Ερωτησεις σχετικα με Zbrush/Maya

Δημοσίευσηαπό dieselakias » 27.03.14, 7:40 pm

Υπάρχει ένας τρόπος να μάθεις όσο το δυνατόν καλύτερα, γρηγορότερα και αξιόπιστα το πρόγραμμα που θέλεις. Αυτός εδώ:

http://www.lynda.com/search?q=maya
Αληθινή απάντηση σε απορία μέλους στο vcdc: "Είναι σαν να μπαίνεις μέσα σε αίθουσα πανεπιστημίου μαθηματικών και να ρωτάς πως γίνεται η πρόσθεση."
dieselakias
Member
 
Posts: 68
Εγγραφή: 03.04.12, 2:41 pm

Re: Ερωτησεις σχετικα με Zbrush/Maya

Δημοσίευσηαπό pagou » 27.03.14, 10:56 pm

επισης υπαρχει και ελληνικη κοινοτητα 3D, ιδιαιτερα αξιολογη: http://www.3dtalk.gr/forum/
Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do. iAsimov
Gournis.
Άβαταρ μέλους
pagou
Old Member
 
Posts: 1939
Εγγραφή: 04.01.09, 3:54 pm
Τοποθεσία: Κατω Αδης

Re: Ερωτησεις σχετικα με Zbrush/Maya

Δημοσίευσηαπό Vaggar » 31.12.14, 12:11 am

Μπές εδώ http://cgpeers.com/login.php και κατέβασε τα Digital Tutors πακέτα που θες (δωρεάν), με torrents. 'Eχει και βιβλία και Gnomon Workshops. :twisted:
Vaggar
Junior Member
 
Posts: 362
Εγγραφή: 31.10.11, 4:54 pm
Τοποθεσία: Crete


Επιστροφή στο V.I 3D modelling & animation

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων

cron