Flash preloader! why?

Adobe Photoshop, Flash, DreamWeaver, FireWorks, Contribute, FreeHand, Director.

Flash preloader! why?

Δημοσίευσηαπό Panagiotis » 18.01.10, 11:00 am

Καλημέρα φίλοι κ συνάδελφοι,

έχω προβληματιστεί γιατί προσπαθώ για έναν απλό ****preloader σε flash cs4 και όποιο tutorial και να έχω δοκιμάσει, σ εμένα ΔΕΝ παίζει!

έχετε κάτι απλό παρακαλώ? αρχίζω να νιώθω καταρραμένος!

:cry: :wall

τα φώτα σας!!!
Web & Visual Communication Services
Άβαταρ μέλους
Panagiotis
Senior Member
 
Posts: 842
Εγγραφή: 07.07.05, 3:48 pm
Τοποθεσία: LosFantazy

Re: Flash preloader! why?

Δημοσίευσηαπό george_l » 18.01.10, 11:16 am

Καλημέρα φίλε μου. Αν το δοκιμάζεις στον υπολογιστή σου είναι λογικό να μην παίζει και να σε βγάζει κατευθείαν στη συνέχεια. Δεν έχει κάτι να φορτώσει μιας και το Movie είναι στον υπολογιστή σου. Για να το δοκιμάσεις πάτα ctrl+enter για να δεις το swf και ξαναπάτα όταν ανοίξει το παράθυρο του Player. Στο παράθυρο αυτό υπάρχει και μία επιλογή ώστε να κάνεις προσομοίωση της ταχύτητας που κατεβαίνει το Movie αλλά έχω καιρό να δουλέψω σε Flash + ότι δεν το έχω σε αυτό το pc οπότε κάποιος πιο σχετικός θα σε ενημερώσει για αυτό.
τους φόβους που σε τρέφουν να τους κάνεις κάτι άλλο
κάνε τους ποίηση/ ή μηχανήματα σπουδαία
μη γυρνάς τη πλάτη μη ζεις στο ψέμα
πολέμησε το άδικο/ και κάθε είδους βία
σκέψου θετικά
και μη γελάς με ηλίθια αστεία
Άβαταρ μέλους
george_l
Senior Member
 
Posts: 506
Εγγραφή: 07.07.05, 4:45 pm
Τοποθεσία: Matrix

Re: Flash preloader! why?

Δημοσίευσηαπό Panagiotis » 18.01.10, 11:53 am

σε ευχαριστώ πολύ george | ! αυτό νομίζω το είχα δει σαν info σε ένα tutorial νομίζω αλλα΄είναι πολύ χρήσιμο πάντως σ ευχαριστώ πολύ!

το δοκίμασα αλλά δείχνει απευθείας ή σε άλλο δεν τρέχει καν το mpvieclip..

μπορεί να δώσει κάποιος μια λειτουργική εκδοχή (forum tutorial)? lol! how to?

έχω σκαλώσει! help!
Web & Visual Communication Services
Άβαταρ μέλους
Panagiotis
Senior Member
 
Posts: 842
Εγγραφή: 07.07.05, 3:48 pm
Τοποθεσία: LosFantazy

Re: Flash preloader! why?

Δημοσίευσηαπό Raytracer » 18.01.10, 3:01 pm

Καλημέρα.

Δυστυχώς δεν δίνεις και πολλά στοιχεία για να σε βοηθήσει κάποιος.

Πρόσπαθησε να δώσεις πιο πολλές λεπτομέρεις όπως τι έκδοση as γράφεις το preloader. Φορτώνεις μήπως δυναμικά αρχεία και έχεις κάποιο πρόβλημα απο εκεί?
Μήπως είναι πολύ μικρο το φλασάκι σου και δεν προλαβαίνεις να δεις τίποτα?
και γενικος όταν λες δεν παίζει τι εννοείς?
Raytracer
Member
 
Posts: 138
Εγγραφή: 09.05.08, 12:58 pm

Re: Flash preloader! why?

Δημοσίευσηαπό Panagiotis » 18.01.10, 4:57 pm

Raytracer έγραψε:...Μήπως είναι πολύ μικρο το φλασάκι σου και δεν προλαβαίνεις να δεις ...?


Φίλτατε Raytracer κι όμως αυτό ήταν αλλά βρήκα σωστό tutorial από τα πιο εύκολα που έχω βρει ως σήμερα!
http://www.webwasp.co.uk/tutorials/b47- ... torial.php

τώρα!

δείτε αυτό:
http://www.flash-gallery-software.com/i ... toFlow.swf

για να γίνεται ένα random δλδ συνεχόμενη ροή προς τα μπροστά οι ίδιες εικόνες, αλλά και η κίνηση που κάνει το καθένα όταν φεύγει το άλλο, λογικά έχει ένα actionscript code γιατί αποκλείεται να κάτσει κανείς να φτιάχνει frame by frame ένα ένα την κίνηση της κάθε εικόνας για να φανεί ότι έρχονται πιο μπροστά, διαφορετικά θα είχε πολλά περισσότερα frames να παίξει άρα θα μεγάλωνε και το size του αρχείου.

ξέρει κανείς τον πιθανό κώδικα αυτής της λειτουργίας? της εναλλασόμενης κίνησης?

help!!!!!!!
Web & Visual Communication Services
Άβαταρ μέλους
Panagiotis
Senior Member
 
Posts: 842
Εγγραφή: 07.07.05, 3:48 pm
Τοποθεσία: LosFantazy

Re: Flash preloader! why?

Δημοσίευσηαπό Raytracer » 18.01.10, 6:47 pm

Χαίρομαι που βρήκες την λύση.

Η άλλη ερώτηση σου τώρα θέλει αρκετές γραμμές κώδικα για να απαντηθεί τώρα.

Εν ολίγης πάντως (θεωρώ οτι γράφεις σε as3 για να σε πω και μερικές εντολές που μπορεί να σε βοηθήσουν)

1) Πρέπει να δουλέψεις με data απο XML η οτιδήποτε άλλο μπορείς να περάσεις στο φλασάκι σου δυναμικά για να μην γίνει τεράστιο όπως λες.

2) Πρέπει να φορτόσεις σε ισάριθμα movieclips τις εικόνες (τα path τα έχεις πάρει απο το XML). Κοίτα για URLLoader, Loader, URLRequest, MovieclipLoader(object) όσο αφορά το loading των images, και addChild.

3) Πρέπει να τοποθετήσεις όλα τα mc σου στο displaylist toy stage και να ορίσεις σε μια μεταβλητή το κέντρο που θές.

Το κέντρο της σκηνής είναι stage.StageWidth/2 kai stage.StageHeight/2.
Αν το registration point είναι πάνω αριστερά (default) τοτε πρέπει να αφαιρέσεις και το μισό του αντικειμένου που θα κεντράρεις.

e.g.
x = stage.stageWidth/2 - my_mc.width/2;

4) Για το εφφέ του 3D πρέπει να ορίσεις άλλες 2 μεταβλητές.
Η μια είναι η προοπτική που θέλεις να δώσεις και η άλλη η μετακίνηση των αντικειμενων σε σχέση με το 0,0 του κέντρου που έχεις ορίσει.
π.χ.

private var persp:Number = 150;
private var step:Number = 10;

Το 3D μπορείς να το κάνεις με μια λούπα που θα περάσει όλα τα movieclips στην σκηνή επάνω (το πλήθος το βρίσκεις απο το length() όταν διαβάζεις το XML), και να αλλάζεις το scale τους ανάλογα την απόσταση που έχουνε απο το κέντρο που όρισες.

Aν τα βάλουμε τώρα όλα αυτά για καθε αντικείμενο που περνάει η λούπα εσύ θές.

α) για να μετακινήσεις τα movieclips
my_mc.x = my_mc.y = my_center + step * i

β) μια μεταβλητή για το scaling
to_resize = (my_mc.y - persp)/(my_center+my_mc.x+my_mc.y-perspective)

γ) και η αλλαγή του scale x,y
my_mc.scaleX = my_mc.scaleY = to_resize*100 (*100 επειδη το scale μετριέται σε ποσοστό).

Αυτός είναι βασικά ο τρόπος για να δώσεις την 3Δ προοπτική.

Tα υπόλοιπα δεν προλαβάνω να στα πώ τώρα αλλα είναι σχετικα απλά. Θα κοιτάξω μήπως βρώ χρόνο αργότερα να στα εξηγήσω.
Raytracer
Member
 
Posts: 138
Εγγραφή: 09.05.08, 12:58 pm


Επιστροφή στο II.II Δημιουργικό λογισμικό σχεδίασης για τα ψηφιακά μέσα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων

cron