οι εποχές είναι δύσκολες και σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να πεις οχι
παρόλα αυτά πιστεύω οτι είναι καλό να προσπαθείς να εκπαιδεύεις τον πελάτη σου
αυτό είναι καλό όχι μόνο επειδή θα σε αφίσει να κάνεις την δουλειά σου αλλά κυρίως επειδή θα αρχίσει να καταλαβαίνει την δουλειά σου και ίσως λεω ίσως σιγα σιγά μπορέσει να διαχωσει την ποιοτική και την μη ποιοτική δουλεια και στον χώρο μας.
πέρα απο αυτό πρεπει να υπολογίσεις πως ναι κανεις μια δοθλεια που δεν θες καν να την θυμάσε αλλά τουλάχιστον πληρώθηκες καλα και αυτό βοηθάει λιγο στην μερική απώλεια μνήμης αλλα να είσε σίγουρος οτι εγώ ο ανταγωνιστής σου θα την θυμηθώ αυτή την δουλειά σου και ας μην πιστεύω πως αντιπροσωπεύει την δουλειά σου ή μάλλον κιρίως αν πιστεύω πως δεν την αντιπροσωπεέυει. και για να προλάβω καποιες αντιδράσεις υπάρχουν τρόποι να χρησιμοποιήσεις μια κακή δουλειά ενός ανταγωνιστή σου εναντίων του χωρίς να γινεις κακός ή να τον κακολογείς ανοιχτα
και το μόνο που έχω να πω για αυτόν τον τύπο
http://www.alittlebitofsomething.co.uk/είναι RESPECT