Καλησπερα , θα ηθελα τις συμβουλες σας και αν γινεται καποιου ειδικου.
Απο τον Ιουλιο εχω αγορασει ενα καινουργιο λαπτοπ τοσιμπα satellite c 55 c 1u8 το οποιο μου βγηκε προβληματικο. Το αντικατεστησαν με τα πολλα και βγηκε και το δευτερο προβληματικο. Το εστειλα πισω κανανε επανεγκατασταση λογισμικου ενω η τοσιμπα μου ειπε οτι οτι ειχανε κανει αντικατασταση σκληρου δισκου οφ δε ρεκορντ...συνεχιστηκαν τα προβληματα. Τωρα ειναι για πρωτη φορα στην ιντεαλ και δεν με εχουν ενημερωσει για την πορεια του. Το πλαισιο με κοροιδευε οτι το ειχε στειλει και τις αλλες φορες στην ιντεαλ ενω δεν ισχυε κατι τετοιο. Η ιντεαλ με κοροιδευε οτι δεν Ειναι εκει το λαπτοπ για σερβις ενω Ειναι και μου ειπε οτι εχουν 2τεχνικους που συνεργαζονται με την τοσιμπα europe. Η εταιρεια εχει κλεισει εδω και ενα χρονο. Ομως κανουν σερβις ενω μου ελεγαν ψεματα οτι δεν κανουν. Τι πρεπει να κανω μου ειπαν οτι μπορει να πιστωσουν τα λεφτα στο πλαισιο για να γινει αντικατασταση αλλα εγω θελω τα λεφτα μου πισω. Μπορω να κινηθω νομικα εναντιον τους? Οταν τους ζητησα στην ιντεαλ να μου δωσουν γραπτως ολα αυτα που μου λενε γιατι θα κανω καταγγελια στο συνηγορο του πολιτη μου ειπαν οτι δεν γινεται γιατι η εταιρεια εχει κλεισει και δεν μπορουν να εκτυπωσουν παραστατικα