Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δελτία τύπου, ανακοινώσεις, εμπορικές παρουσιάσεις, προσφορές υλισμικού.

Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό unholy » 30.12.10, 12:50 pm

Αφιερωμένο στους φανατικούς των Mac :wink:
Από: http://maga.gr/2010/10/09/apple_greece_tragedy/

Μάγκα πήρες Apple στην Ελλάδα; Tράβα Αλβανία, ή Τουρκία καλύτερα για την τεχνική υποστήριξη.

Στις 29 Σεπτεμβρίου 2010, ο Δημήτρης Παπαδημητριάδης, γιατρός, ετών 35 και κάτοικος Αθηνών, είδε στον iMAC υπολογιστή του -της εταιρείας Apple-, γκρίζες περιοχές σε διάφορα σημεία, -της κατά τα άλλα εντυπωσιακής- οθόνης των 27 ιντσών. Οι περιοχές αυτές δεν ανταποκρίθηκαν σε καμία προσπάθεια εξωτερικού καθαρισμού βάσει οδηγιών της κατασκευάστριας και έμοιαζαν ξεκάθαρα πρόβλημα υλικού. Θυμήθηκε ότι είχε ξαναδεί τις ίδιες ακριβώς γκρίζες περιοχές σε έναν ακριβώς ίδιο υπολογιστή Apple που ανήκει σε φίλο του.

Είχε αγοράσει αυτό τον υπολογιστή προς πολλά, πολλά, πολλά ευρώ, τον Ιανουάριο της ίδιας χρονιάς. Αποφάσισε να καλέσει την τεχνική υποστήριξη, ακολουθώντας τις οδηγίες στο www.apple.com. Μέσω των σελίδων τεχνικής υποστήριξης, κατέληξε ο άτυχος σε ένα από τα εξουσιοδοτημένα service της εταιρείας στην Αθήνα. Χρειάστηκε να περιμένει κάποια λεπτά μέχρι να ασχοληθεί κάποιος μαζί του, μολονότι δεν υπήρχαν άλλοι πελάτες. Εν τέλει ένας ευγενής νεαρός του εξήγησε ότι θα κρατούσαν τον η/υ για διερεύνηση και επισκευή. Ζήτησε από τον Δημήτρη να πάρει την κούτα του μηχανήματος μαζί του φεύγοντας, γιατί δεν είχαν και πολύ χώρο… και του είπε ότι θα χρειάζονταν καμιά βδομάδα επισκευής.

Ο Δημήτρης εξεπλάγη αφού η κορυφαίας εξυπηρέτησης Apple διαφήμιζε κατά την αγορά του προϊόντος ότι οι τυχόν επισκευές λαμβάνουν χώρα σε 2 εργάσιμες! Στις 4 Οκτωβρίου παρέλαβε τον υπολογιστή με μια αναλυτική αναφορά επισκευής, στην οποία αναγράφονταν μεταξύ άλλων ότι έγινε αλλαγή της LCD οθόνης (αναπόσπαστου τμήματος του συγκεκριμένου μοντέλου η/υ iMAC), εκτεταμένος έλεγχος της οθόνης, ξηρός εσωτερικός και εξωτερικός καθαρισμός! Όλα καλύπτονταν ασφαλώς από την εγγύηση.

Πανευτυχής παρέλαβε τον η/υ του και ζήτησε πάνω στη μεγάλη του χαρά να του τοποθετήσουν και μια επέκταση μνήμης 2GB, που πλήρωσε 100 ευρώ (!). Επέστρεψε στον χώρο του, έβαλε μπρος τον iMAC των 27 ιντσών και ουυυυπς! Μια ωραιότατη σκιά τον καλημέρισε απειλητικά από το κέντρο της εντυπωσιακής οθόνης. Eπίσης ολίγη υγρασία πίσω από το προστατευτικό πλαστικό της οθόνης… μάλλον από τον “ξηρό” καθαρισμό.

Κοιτάζει λίγο πιο χαμηλά και αντικρίζει μια φθονερή γκρίζα λωρίδα από άκρη σ’άκρη της οθόνης στο κατώτερο μέρος της, που θυμίζε σύνορα στο χάρτη. Κάτωθεν αυτής… μια φωτεινή, υπέρλαμπρη, εντελώς αυτόνομη περιοχή της οθόνης, δέσποζε επαναστατική και έτοιμη για όλα, επιδεικνύοντας με θράσος τη μεγάλη της διαφορά από οποιοδήποτε άλλο κομμάτι της τεράστιας οθόνης.

Μια και δυό, ο Δημητράκης πήρε πάλι παραμάσχαλα τον τεράστιο iMAC κι ένα συνάδελφο γιατρό παρέα (νά ‘χει και μάρτυρα) και ξαναπήγε στο εξουσιοδοτημένο service, ονόματι System Graph ΕΠΕ, επί της λ. Μεσογείων στο Χαλάνδρι. Όχι ιδιαίτερα χαρούμενος αυτή τη φορά, όχι πολύ χαμογελαστός, μάλλον θυμωμένος, για την ακρίβεια σωστός ταύρος μενόμενος εν υαλοπωλείο.

Του είχαν πει στην προηγούμενη επίσκεψη να αγοράσει επέκταση της εγγύησης για 2 χρόνια προς 185 ευρώ “γιατί χαλάνε εύκολα αυτά”, αλλά δεν τους είχε πάρει σοβαρά. Που να φανταστεί ότι εννοούσαν πως η επισκευή είναι άχρηστη.

Επιστράτευσε όλη την ψυχραιμία του και σε πληθυντικό ευγενείας, ζήτησε το λόγο από τους εκεί παριστάμενους, αφού χρειάστηκε να περιμένει αρκετά λεπτά. Αναζήτησε κάποιο προϊστάμενο, κάποιον υπεύθυνο. Κάποιοι είπαν ότι δεν ήταν εκεί κανένας τέτοιος, αλλά ο Δημητράκης θυμώνταν ένα όνομα που άκουσε κάποτε από μια φίλη του.. του ιδιοκτήτη τους ή κάτι παρόμοιο, και τον ζήτησε φωναχτά! Μια υπάλληλος που μάλλον ήξερε από αυτά και μύριζε τον κίνδυνο, τον ενημέρωσε ότι δεν ήταν διαθέσιμος.

Αλλά εν τέλει αυτός ο μάγκα, ξεπρόβαλε οικειοθελώς από τον μικρό του λαβύρινθο, γιατί στην πραγματικότητα στεκόνταν ακριβώς δίπλα στη συζήτηση από την αρχή. Ακολούθησε ένας διάλογος …αρχικά με τα παράπονα του απελπισμένου πελάτη σε χαμηλούς τόνους…, στη συνέχεια σε υψηλούς.

-Ο Δημήτρης του είπε ότι βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας ήθελε να κάνει χρήση του δικαιώματός του να του αντικατασταθεί το προβληματικό προϊόν.

-Ο μάγκας της System Graph ΕΠΕ του πρότεινε να το ζητήσει γραπτώς κι έκανε μια να φύγει, υποθέτοντας μάλλον ότι θα λήξει εκεί.

-Ο Δημήτρης ζήτησε κόλλα Α4 και έγραψε το αίτημα του επιτόπου.

-Ο μάγκας ξαφνιάστηκε μία.. ξαφνιάστηκε άλλη μία όταν του ζητήθηκε να κάνει την Α4 φωτοτυπία και να υπογράψει ότι παρέλαβε το αίτημα!

-Προσπάθησε να εξηγήσει ότι αντικαταστάσεις δεν γίνονται στην Apple! (Μα πως τόλμησε καν ο πελάτης να το σκεφτεί αυτό;;; ποιός νόμος; εδώ είναι APPLE φίλε μου!).

-Αρπάει ο μάγκας την κόλλα Α4 από τα χέρια του Δημήτρη και συμπληρώνει χειρόγραφα ότι “παρέλαβε την επιστολή του Δημήτρη αλλά δεν τη διαβάζει”… και γράφει ακόμη ότι “δεν παραλαμβάνει στο service του τον iMAC γιατί του ζητήθηκε αντικατάσταση με καινούριο και τέτοιο αίτημα δεν το αποδέχεται” (βλ. επισυναπτόμενα PDF στο τέλος αυτού του άρθρου).

Ρε, εδώ είναι APPLE! Ξέρεις τι θα πει Apple φίλε; Γράφει όλα αυτά περί απαξίωσης του αιτήματος και μη παραλαβής του ελαττωματικού υπολογιστή ο μάγκας και λέει στον έκπληκτο καταναλωτή, “πάρε τώρα τον υπολογιστή σου και φύγε, να πας αλλού!”.

Έψαξε ο Δημήτρης να βρει που είναι το αλλού. Κατέληξε σε άλλο ένα από τα 3 στο σύνολο εξουσιοδοτημένα service. Τον αφήνει για διάγνωση. Ψάχνει να μιλήσει με την επίσημη αντιπροσωπεία της Apple στην Ελλάδα αλλά όλοι του λένε ότι αντιπροσωπεία δεν υπάρχει! Μια εταιρεία υπάρχει μόνο, που είναι θυγατρική εκείνης στην οποία ανήκει το service, που διανέμει και εμπορεύεται… απλώς!

Ε πήγε και σε αυτούς.. κάποιους iSQUARE A.E. που έχουν ανοίξει κι ένα μαγαζί -το iSTORM- πολύ design και όλο στυλ- στην πλατεία κολωνακίου, για να προωθήσουν *επιθετικά*, όπως λένε στο internet site τους, τα προϊόντα Apple στην Ελλάδα. Είδες τι σου κάνει το iPhone που το κρατάει και ο τελευταίος έλληνας πιτσιρικάς στην πιο απομακρυσμένη βουνοκορφή και ακριτικό χωριό;

Εκεί ζητάει κάποιον να τα πούνε. Είναι μαζί και ο φίλος του ο άλλος γιατρός. Έρχεται μια κυρία ευγενέστατη και τον συναντάει στα όρθια στην είσοδο.. γιατί φαίνεται αυτή η iSQUARE A.E. που έχει λέμε και επιθετική πολιτική, δεν διαθέτει ακόμα καθίσματα, σαλόνια, ή γραφεία, ή είναι τόσο πολυτελή που θα της τα λερώσουν οι ταπεινοί καταναλωτές.

Τους εξηγεί εκεί στο πόδι η κυρία ότι δεν πρέπει να το κάνουν τόσο μεγάλο θέμα…χαμένος από χέρι είναι ο καταναλωτής που ζητάει αντικαταστάσεις ή επιστροφές χρημάτων, γιατί η πολιτική της Apple δεν είναι να αντικαθιστά βλαμμένους υπολογιστές παιδί μου. Κι ας είναι στην εγγύηση. Εδώ είναι Apple σου λέω Μήτσο, κατάλαβες; Μα η Ελληνική νομοθεσία και η Ευρωπαϊκή λένε άλλα! Τι λε ρε Μήτσο που θα τους τρομάξουν οι νόμοι… εδώ πουλάνε υπολογιστές σου λέει και δεν έχουν καν αντιπροσωπεία!

Ένα αριθμό 00800 του δώσανε του Μήτσου να καλέσει να πει τα προβλήματά του.. Αυτός ο αριθμός, του είπαν, είναι ό,τι πιο κοντά σε αυτή την Apple εδώ στην Ελλάδα, αλλά δεν έχει σχέση με την iSQUARE A.E.

Εγώ θυμάμαι από παιδί ότι με “00″ καλούσαμε εξωτερικό όμως! “Βρε τι σε νοιάζει που είναι”, του λέει η κυρία. “Ούτε εμείς ξέρουμε ακριβώς”! “Κάπου εδώ στην Αθήνα”, αλλά φαίνεται είναι μυστικό!

Ένας τύπος του απάντησε εκεί στο 00800, αυτός που κάπου βρίσκεται και κανείς δεν ξέρει, ..κάτι του είπε όμως πεταχτά ότι βρίσκεται μέσα στο κτίριο αυτής της iSQUARE (εκείνης που δεν έχει καθίσματα.. θυμάσαι παραπάνω;). Του έστειλε αυτός ο τύπος ένα email να παραπονεθεί ο Μήτσος στους Ιρλανδούς γιατί στην Ιρλανδία είναι η ευρωπαία Apple. Κάτι στο πρώτο email του τύπου δεν ήταν και πολύ σωστό όμως γιατί ανήκε σε μια teleperformance.com -που ψάχοντας προέκυψε ως εταιρεία που νοικιάζει τηλεφωνικούς “υποστηρικτές” σε διάφορους και μάλλον στην Apple-, κάτι του διόρθωσε μετά… κι ένα δεύτερο email είχε και παπάκι apple.com μέσα στη διεύθυνση του τύπου για να μη νομίζει ο Μήτσος… Και αυτός ο τύπος στο 0800 που κανείς δεν ξέρει που βρίσκεται λέμε, αλλά ίσως είναι και κρυμένος στα υπόγεια της iSQUARE A.E., είπε στο Μήτσο “αγνόησε το πρώτο email”, “εγώ είμαι η Apple“! Και είπε η φωνή από το υπερπέραν, ότι η Apple δεν επιστρέφει λεφτά και μηχανήματα αλλά οk, να το εξετάσουμε “κάπως, μήπως.., να δούμε τι θα πει και η iSQUARE” …αλλά “πρέπει να βρεις τους Ιρλανδούς” ρε Μήτσο.

Τα πήρε και ο Μήτσος και πήγε στο Συνήγορο του Καταναλωτή, Ανεξάρτητη Αρχή της Ελληνικής Δημοκρατίας.

Του είπαν εκεί ότι τον δουλεύουν κανονικά όλοι οι προηγούμενοι, γιατί ο νόμος είναι σαφέστατος. Τα μετέφερε αυτά o Μήτσος έξαλλος στις ευγενικές κυρίες της iSQUARE A.E., που ξαναπήραν τηλέφωνο να μάθουν αν τα είπε ωραία με τον τύπο του 00800 το πρωί… (μήπως και τον είχε πείσει ο τύπος να το βουλώσει επιτέλους;;).

Λέει ο Μήτσος στις κυρίες, βρε… ο 00800 δεν μου απέκλεισε ότι θα βρω το δίκιο μου! Κάτι τα έχασαν αυτές στο τηλέφωνο, κάτι θυμήθηκαν ότι για όλα φταίει ο ίδιος ο Μήτσος που δεν πήγε στον λιανέμπορα, όπου το αγόρασε, αλλά πήγε στο εξουσιοδοτημένο κέντρο τεχνικής υποστήριξης της Apple στην Αθήνα.. και να τώρα.. θάλασσα τα έκανε! Μα στο εξουσιοδοτημένο κέντρο της Apple πήγες; Τι δουλειά έχει το εξουσιοδοτημένο κέντρο τεχνικής υποστήριξης με βλάβες βρε παιδί μου; ε; Τι κι αν τα είπε στον λιανέμπορα (καταστήματα Public) και αυτό του είχε ήδη εξήγησει ότι ουδεμία σχέση έχει.

Τους είπε ο Μήτσος ότι τα κάρφωσε όλα στην Ανεξάρτητη Αρχή, αλλά η κυρία εξήγησε του Μήτσου ότι η Ανεξάρτητη Αρχή θα κάνει μήνες να τους ενοχλήσει! “έχουν εμπειρία” παιδί μου!!! Μπουχαχα! Ξέρουν ότι πρόκειται για το δημόσιο και δεν τρομάζει η Apple αγόρι μου. Βρε ακόμα να καταλάβεις τι εστί Apple έτσι;;

Βρε σαν δεν ντρέπεστε λίγο, λαμόγια. Εξώδικα τώρα ο Μήτσος, καταγγελίες, δελτία τύπου, γιατί ο μικρός Μήτσος θύμωσε και τα πήρε κράνα που εδώ στην Ελλαδίτσα μας περνάνε για κορόϊδα. Κατάλαβες Apple;;; iΧΑΣΟΥ Αpple.

Αν και αμφιβάλλουμε ότι η ίδια η Apple γνωρίζει το ελληνικό μπάχαλο που συνδέεται με το όνομά της εδώ. Θα το μάθει όμως.

Αυτό φυσικά ήταν μόνο η αρχή!. Τα υπόλοιπα διαβάστε τα εδώ: http://elawyer.blogspot.com/2010/12/200000-blogger.html
Επίσης: http://arkoudos.com/blog/?p=2518
Άβαταρ μέλους
unholy
Junior Member
 
Posts: 473
Εγγραφή: 22.05.07, 4:24 pm
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό spilios » 30.12.10, 2:16 pm

MacPro 12-Core Intel Xeon - MacPro 6-Core Intel Xeon - MacBook Pro - nikon D800
Άβαταρ μέλους
spilios
Junior Member
 
Posts: 483
Εγγραφή: 21.11.05, 2:08 pm
Τοποθεσία: Lykouria

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό zoridesign » 30.12.10, 2:21 pm

Μιλησα με άνθρωπο που εμπιστευομαι, και μου ειπε πως τα πραγματα δεν γιναν ακριβως έτσι.
Σε καθε περίπτωση, όποιος εφταιξε ας πληρωσει. Αλλα θα επισημανω ότι πρόβλημα που ειχα με άλλη εταιρια, με ενα mail στα κεντρικα, λύθηκε το πρόβλημα με την μία... :superman:
Ζούμε σε εποχές μάταιων επιδόσεων
Άβαταρ μέλους
zoridesign
Old Member
 
Posts: 1030
Εγγραφή: 16.08.07, 4:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό unholy » 30.12.10, 7:36 pm

spilios έγραψε:http://www.vcdc.gr/forum/viewtopic.php?f=42&t=20058
:whistle :whistle :whistle

Εχμμ, καλα δεν το πρόσεξα :P
Άβαταρ μέλους
unholy
Junior Member
 
Posts: 473
Εγγραφή: 22.05.07, 4:24 pm
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό isikol » 30.12.10, 11:51 pm

Τοσα χρόνια που φωνάζω θα με έχετε περάσει για ψυχοπαθή...

η ψυχοπάθεια που έχω είναι οτι δεν διανοούμαι να πληρώνω κάτι ακριβότερα απο ένα άλλο το οποίο είναι ίδιο και να ΕΞΑΡΤΑΜΑΙ αποκλειστικά ΑΠΟ ΕΝΑΝ!!!! :evil:

Τα PC δεν τα αλλάζω ακριβώς γι αυτο!!! Γιατι δεν λειτουργούν ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΆ!!!

Zoridesign πές μου σε παρακαλώ οτι την διαβεβαίωση δεν την πήρες απο τον κοινό μας φίλο! :|
http://isikol.deviantart.com
--------------------
(my personal gallery)
Άβαταρ μέλους
isikol
Master Member
 
Posts: 5138
Εγγραφή: 15.06.06, 3:41 pm
Τοποθεσία: Daily Planet - στο υπόγειο με την Lois...

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό pagou » 31.12.10, 12:46 am

isikol έγραψε:... η ψυχοπάθεια που έχω ....
:whistle :whistle :whistle
Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do. iAsimov
Gournis.
Άβαταρ μέλους
pagou
Old Member
 
Posts: 1937
Εγγραφή: 04.01.09, 3:54 pm
Τοποθεσία: Κατω Αδης

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό mariner » 31.12.10, 9:36 am

isikol έγραψε:Τοσα χρόνια που φωνάζω θα με έχετε περάσει για ψυχοπαθή...

η ψυχοπάθεια που έχω είναι οτι δεν διανοούμαι να πληρώνω κάτι ακριβότερα απο ένα άλλο το οποίο είναι ίδιο και να ΕΞΑΡΤΑΜΑΙ αποκλειστικά ΑΠΟ ΕΝΑΝ!!!! :evil:

Τα PC δεν τα αλλάζω ακριβώς γι αυτο!!! Γιατι δεν λειτουργούν ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΆ!!!

Zoridesign πές μου σε παρακαλώ οτι την διαβεβαίωση δεν την πήρες απο τον κοινό μας φίλο! :|

Την ίδια ακριβώς ψυχοπάθεια έχω από το 1990... ανίατη!!!
Χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά.
Άβαταρ μέλους
mariner
Senior Member
 
Posts: 569
Εγγραφή: 22.03.07, 3:37 pm
Τοποθεσία: κότερο

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό cpulse » 31.12.10, 12:48 pm

Το γυρίσατε σε linux δηλαδή. Μπράβο από εμένα! :p
/* code == fun */
Άβαταρ μέλους
cpulse
Senior Member
 
Posts: 848
Εγγραφή: 03.04.06, 11:42 pm

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό zoridesign » 31.12.10, 5:19 pm

@isi, οχι φιλε. Πάντως εγω αν ειχα την επιχείρηση (πραγμα απίθανο) αν ηταν δικαιολογημένη αρκετά η οργή του, θα προτιμούσα να του κάνω δωρο ενα mac pro και μια οθόνη 27 ιντων, παρα αυτο που γίνεται...
By the way το service οχι της systemgraph, δεν ειναι καλό. Απλα όμως δεν το χρειάζεσαι. Μετα απο 8 mac πιστεψε με... καλημερα καλη χρονια. May the force be with us!!!! :superman:
Ζούμε σε εποχές μάταιων επιδόσεων
Άβαταρ μέλους
zoridesign
Old Member
 
Posts: 1030
Εγγραφή: 16.08.07, 4:34 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 31.12.10, 8:07 pm

Tώρα που αυτός ο "μαγκας" θα σκάσει 100 χιλιαρικακια για συκοφαντική δυσφήμιση,
για 2 πράγματα ειμαι σιγουρος:
1. Οτι την επόμενη φορά θα ναι πιο ευγενικός και πιο προσεκτικος.
2. Οτι το εχει ηδη μετανιωσει.

Πολυ απλά πηγε για μαλλι και βγηκε γουλί. 8)
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό pagou » 31.12.10, 8:23 pm

panevan έγραψε:Tώρα που αυτός ο "μαγκας" θα σκάσει 100 χιλιαρικακια για συκοφαντική δυσφήμιση,
για 2 πράγματα ειμαι σιγουρος:
1. Οτι την επόμενη φορά θα ναι πιο ευγενικός και πιο προσεκτικος.
2. Οτι το εχει ηδη μετανιωσει.

Πολυ απλά πηγε για μαλλι και βγηκε γουλί. 8)


στις χιλιαδες ειδικότητες που εχει ο σημερινος γραφιστας ( πριν τα 25 ειναι: προγραμματιστης, λογιστης, γραμματεα με τυφλο, δημοσιογραφος, φωτογραφος, εκδοτης, τυπογραφος) ασ μην προσθεσουμε αυτη του εισαγγελλεα. δεν προλαβαίνω και αλλο διαβασμα.
Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do. iAsimov
Gournis.
Άβαταρ μέλους
pagou
Old Member
 
Posts: 1937
Εγγραφή: 04.01.09, 3:54 pm
Τοποθεσία: Κατω Αδης

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό kinq1 » 01.01.11, 6:46 pm

Σιγά μη τα σκάσει. Αφού δεν υπάρχει συκοφαντική δυσφήμηση.
Λες/γράφεις κάτι κακό για κάποιον: απλή δυσφήμηση.
Λές/γράφεις κάτι κακό για κάποιον και είναι και ψέμματα: συκοφαντική δυσφήμηση.

Ο τύπος από ό,τι είπε, δεν πήγε μόνος στο μαγαζί να κάνει φασαρία. Έχει και μάρτυρα. Αρα ό,τι είπε είναι αλήθεια, άρα δεν υπάρχει συκοφαντική δυσφήμηση.
Άβαταρ μέλους
kinq1
Member
 
Posts: 78
Εγγραφή: 25.10.07, 12:31 am
Τοποθεσία: Athens

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό Dark3go » 03.01.11, 1:00 pm

Κατ αρχήν Καλή χρονιά σε όλους με καλές και πολλές δουλειές, και λιγότερη ανεργία, τα άλλα έπονται.

Διάβασα μεσες-άκρες, και είμαι με τη πλευρά του πελάτη.
Μόνο που το τραγικό του λάθος κατ εμε ήταν ότι το άφησε για επισκευή. Εγώ αν έπαιρνα καινούριο μηχάνημα και παρουσίαζε το οποιοδήποτε πρόβλημα και ειδικά στην οθόνη, θα ζητούσα κατ ευθείαν αντικατάσταση κολλώντας τους την εγγύηση στη μάπα, και με σηκωμένο τον κόκορα του Smith&Wesson.

Δεν επιτρέπεται να παίρνεις κάτι "κούτα" και να παίζει το οποιοδήποτε fail.

Όσον αφορά την εταιρία, κάτι είπε για μονοπώλια κάποιος, να πώ ότι ντάξ, σιγά τα μονοπώλια. Μακ, πουλάει ακόμα και η Ηλεκτραγορά Καλλιθέας, το Μινιόν, ο Κατράντζος, και το ράδιο Κατουμά, που σημαίνει, χέστηκε η Φατμέ στο Γενι Τζαμί!

Κλασική περιπτωση, ελληνικής λαμογιάς και σταρχιδισμού καταστήματος! Η φάση είναι ότι την εν λόγω εταιρία, δε τη συμφέρει να κάνει τέτοιες μλκιες, γιατί υποτίθεται συνεργάζεται με πελάτες που δεν αγοράζουν τους Μακ, ως γκάτζετς, αλλά ώς εργαλεία και υποτίθεται παρέχουν υπηρεσίες, πίπες και κλαρίνα, και δε θα της άρεσε καθόλου οι διαφημιστικές να αγοράζουν Μάκς, απ τον Κωτσόβολο πχ., που συναδελφος μου, έχει πάρει απο εκεί έναν μια χαρά Μακ, με καλό διακανωνισμό και τα τιαύτα.

Ας το ξανασκεφτούν κι ας δώσουν στον ανθρωπο ένα καλό μηχάνημα γιατί αγοράζεις απ αυτους γιατί έχουν υποτίθεται ένα καλύτερο know how, απ τα πολυκαταστήματα και ότι ξέρουν τις ανάγκες σου ως επαγγελματία και όχι ως νεόπλουτου που είδε τον Μακ στη συνέντευξη του Γιωργάκη και καύλωσε και πήγε και πηρε την άλλη μέρα κι αυτός.

Όσο αφορά τα Μακ μην αρχίζετε τώρα η PCάκηδες την ίδια βιόλα, για να μη σας βάλω να θυμηθείτε τις ουρές στο Πλαίσιο με τα PC παραμάσχαλα, και τα αυλάκια που ανοίγατε όλοι στη Στουρνάρη πάνω κάτω απ το 93 και δώθε!

Αντε, είναι και η πρώτη μου μέρα στη δουλειά σήμερα και θα φάτε τίποτα μπουνιές...:D
The Rime of the Ancient Mariner!
Άβαταρ μέλους
Dark3go
Old Member
 
Posts: 1125
Εγγραφή: 10.01.07, 5:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 03.01.11, 1:23 pm

Eγω παίδες το χω αλλιώς στο μυαλό μου το πράμα:

Tουτεστιν, μπαινει ο καρντασης την 1η φορα στη systemgraph με τον ιμακ παραμασχαλα και λεει ευγενικός "μου το φτιανετε"? "Ναι" λενε αυτοι και του το παιρνουν. "Ενταξει" σκεφτεται αυτος "δεν χρειαστηκε να γαμωσταυρισω".
Μολις το ξαναλειτουργει φτιαγμενο υποτιθεται και το ξαναβλεπει χαλασμενο σκεφτεται ο τεραστιος "Τωρα θα τους πηδηξω" και ξαναπαει Μεσογειων "φτιαγμενος".. Εκει -φανταζομαι- θα μπηκε μεσα με υφος Μάκη Ψωμιάδη οταν ειχε την ΑΕΚ και ετρωγαν 3αρες απο τον γαυρο καθε φορα (ασχετο) και θα τους ειπε "Αγαπούλες, δωστε αλλο imac μην σας αυτωσω τον απαυτο". Πρεπει λοιπον να τα πηραν κι οι υπάλληλοι και του παν "παρε φορα.."

Καπως ετσι πρεπει να γινε το πράμα που λετε. Το βλέπω και στο φλυτζανι.
Γι' αυτο οπως λεει κι ο Ιsi τερμα τα Mac. Aπο δω και περα θα υπολογιζω με άβακα.

Happy New Year! :)
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό Dark3go » 03.01.11, 1:39 pm

Panevan, το σκεπτικό μου απ τν άλλη λέει, ότι αν δε ξέρω να φτιάξω κάτι δε το ακουμπάω, αγορίνα. Να νύψουν τας χείρας των, και να τον στείλουν πακέτο στο Public για αντικατάσταση. Αν είχαμε την τεχνογνωσία στην Ελλάδα να φτιάχνουμε iMac, θα είχαμε και σπίτι στο διάστημα. Ειδικά η οθόνες δεν είναι κάτι απλό ας πούμε σα να αλλάζεις λάστιχα σε ποδήλατο! Γι αυτό λέω ότι ο τύπος έκανε μεγάλη μλκια που το πήγε για επισκευή λες και είναι τρακτέρ και μεγάλη ανευθυνότητα της System Graph που το ανέλαβε και το έκανε χειρότερο.
The Rime of the Ancient Mariner!
Άβαταρ μέλους
Dark3go
Old Member
 
Posts: 1125
Εγγραφή: 10.01.07, 5:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό ΚΛΗΜΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ » 03.01.11, 1:53 pm

Καλησπέρα και καλή χρονιά
τζάμπα κουβέντα κάνετε, πιστεύει κανείς ότι θα του αντικαταστήσουν
έτσι εύκολα ένα προβληματικό μηχάνημα;
Δεν υπάρχει περίπτωση να βγάλει εύκολα άκρη.
Εάν το αγόραζε από τη systemgraph θα ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα.
ΚΛΗΜΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ
Old Member
 
Posts: 1425
Εγγραφή: 09.02.06, 8:53 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό isikol » 03.01.11, 2:03 pm

panevan έγραψε:Μολις το ξαναλειτουργει φτιαγμενο υποτιθεται και το ξαναβλεπει χαλασμενο σκεφτεται ο τεραστιος "Τωρα θα τους πηδηξω" και ξαναπαει Μεσογειων "φτιαγμενος"..


Πάνε δέν είσαι δίκαιος φίλε...

εσυ έτσι θα σκεφτόσουν?

δηλαδή θα αντιδρούσες διαφορετικά? περιμένεις να σου έχουν φτιάξει το μηχάνημα και συνεχίζει να είναι χαλασμένο και όλα οκ?

Νταξ ρε παδιά, εχω καταλάβει οτι μερικοί απο εσάς έχετε ανάγει τα Μακ σε κάποιο νέο είδους θρησκείας αλλα τι ****φανατίλα είναι αυτη?

Σε λίγα χρόνια θα σας τα δίνουν να τα συναρμολογήσετε μόνοι σας και πάλι θα αυτα θα υποστηρίζετε.... :roll:

συμφωνω οτι είναι μηχανήματα όλα και χαλάνε αλλα εδω μιλάμε για ένα πρόβλημα που το έχουν ταυτόχρονα πάρα πολλοί χρήστες...

αν ήταν αυτοκίνητο θα το έιχαν κάνει ανάκληση!
http://isikol.deviantart.com
--------------------
(my personal gallery)
Άβαταρ μέλους
isikol
Master Member
 
Posts: 5138
Εγγραφή: 15.06.06, 3:41 pm
Τοποθεσία: Daily Planet - στο υπόγειο με την Lois...

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 03.01.11, 2:12 pm

Ιsi διαβασε εδω τα σχολια καποιας Ελένης απο ενα blog για το ιδιο θεμα:

Η systemgraph είναι επισκευαστικό κεντρο.
ΔΕΝ είναι αντιπροσωπεία. Επομένως δεν έχει καμιά δουλειά να αλλάξει το μηχάνημα.
Δεν αρνήθηκε την επισκευή. Την αντικατάσταση αρνήθηκε. Δηλαδή όποιος έχει μια Mercedes με ένα πρόβλημα, πάει σε όποιο (εξουσιοδοτημένο) συνεργείο βρει μπροστά του και ζητά αντικατάσταση? Και αν δεν του κάνουν το χατήρι, βγαίνει και βρίζει “λαμόγια”, “απατεώνες”, “iΧάσου”, “SystemGapha”…
Επειδή η systemgraph δεν μπορούσε να βρίσει, έκανε αγωγή. Λογικό.
Με κίνδυνο να θεωρηθώ “εγκάθετη”, η εν λόγω εταιρία έχει το καλύτερο όνομα στην αγορά της Apple.
Άλλωστε αν είναι τόσο προφανής η αδικία, θα φανεί στο δικαστήριο.


Μάλλον, λοιπον, εγώ είμαι λιιιιγο πιο δικαιος.

Μηδενί δίκην δικάσεις πριν αμφοίν μύθον ακούσεις. (το πα και το αρχαίο μου. Τι ωραια που τα λεω ρε σεις το 2011...) 8)
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό isikol » 03.01.11, 2:16 pm

panevan έγραψε:Ιsi διαβασε εδω τα σχολια καποιας Ελένης απο ενα blog για το ιδιο θεμα:

Η systemgraph είναι επισκευαστικό κεντρο.
ΔΕΝ είναι αντιπροσωπεία. Επομένως δεν έχει καμιά δουλειά να αλλάξει το μηχάνημα.
Δεν αρνήθηκε την επισκευή. Την αντικατάσταση αρνήθηκε. Δηλαδή όποιος έχει μια Mercedes με ένα πρόβλημα, πάει σε όποιο (εξουσιοδοτημένο) συνεργείο βρει μπροστά του και ζητά αντικατάσταση? Και αν δεν του κάνουν το χατήρι, βγαίνει και βρίζει “λαμόγια”, “απατεώνες”, “iΧάσου”, “SystemGapha”…
Επειδή η systemgraph δεν μπορούσε να βρίσει, έκανε αγωγή. Λογικό.
Με κίνδυνο να θεωρηθώ “εγκάθετη”, η εν λόγω εταιρία έχει το καλύτερο όνομα στην αγορά της Apple.
Άλλωστε αν είναι τόσο προφανής η αδικία, θα φανεί στο δικαστήριο.


Μάλλον, λοιπον, εγώ είμαι λιιιιγο πιο δικαιος.

Μηδενί δίκην δικάσεις πριν αμφοίν μύθον ακούσεις. (το πα και το αρχαίο μου. Τι ωραια που τα λεω ρε σεις το 2011...) 8)


Πάνε μου εγω δεν τα έχω με την systemgraph...

τα έχω με την υποστήριξη της apple στην Ελλάδα...

Θεωρώντας οτι βγάζουν τέλεια μηχανήματα έχουν μηδενικό after sales support Και γι αυτο όλη η φασαρία...

είναι σαν να πάρεις rolls royce στην Ελλάδα...service Που?

Βασικά πιστεύω οτι όλοι οι μακάδες θα έπρεπε να φτιάχνατε ένα είδος "κινηματος" και να στέλνατε μια επιστολή σην apple γι αυτα που γίνονται στην Ελλάδα..

Η όλη φασαρία που δημιουργήθηκε απο τον τυπάκο που κατηγορείται οτι δεν το χειρίστηκε σωστά ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΣΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ... :wink:

Σκεφτείτε το και θα δείτε οτι έχω λίιιιγο δίκο... :)
http://isikol.deviantart.com
--------------------
(my personal gallery)
Άβαταρ μέλους
isikol
Master Member
 
Posts: 5138
Εγγραφή: 15.06.06, 3:41 pm
Τοποθεσία: Daily Planet - στο υπόγειο με την Lois...

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό ΚΛΗΜΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ » 03.01.11, 2:19 pm

Isikol δεν είναι θέμα φανατίλας είναι θέμα εμπειρίας,
τα δουλεύω 17 χρόνια τα mac και ποτέ δεν είχα πρόβλημα, ούτε με το service,
γιατί επέλεγα εταιρίες και μηχανήματα που δεν είχαν προβλήματα.

Όταν θέλεις να αγοράσεις ένα νέο μηχάνημα δεν κάνεις μια έρευνα αγοράς;
Σίγουρα κάνεις, λοιπόν όταν ακούς και διαβάζεις για ένα μηχάνημα με τόσα προβλήματα
δεν πας να το αγοράσεις έτσι απλά και να πετάξεις 2000€.
ΚΛΗΜΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ
Old Member
 
Posts: 1425
Εγγραφή: 09.02.06, 8:53 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Επόμενο

Επιστροφή στο IX.II Υλισμικό (Hardware)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων

cron