Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δελτία τύπου, ανακοινώσεις, εμπορικές παρουσιάσεις, προσφορές υλισμικού.

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 03.01.11, 2:22 pm

Ισιδωρε φιλε μου, ισως να χεις δικιο σ΄αυτο το θεμα της εξυπηρετησης της Apple.
Oμως αυτο ειναι αααααλλο :P θεμα.

Εδω συζηταμε για το ποιος εχει δικιο στη συγκεκριμενη περιπτωση της διενεξης μεταξυ της Systemgraph και του πελάτη της. Και νομιζω οτι η Systemgraph έχει λιιιιιίγο πιο δικιο. :lol:
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 03.01.11, 2:23 pm

MR BLUE EYES - MR BLUE EYES!!!

:D
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό ΚΛΗΜΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ » 03.01.11, 2:24 pm

Και κάτι ακόμα
η systemgraph είναι επισκευαστικό κέντρο και έχει την υποχρέωση να επισκευάσει
σωστά το μηχάνημα, εάν δε μπορεί να επισκευαστεί πρέπει να ενημερωθεί
ο πελάτης και η εταιρία (public) για να του το αντικαταστήσουν.

Ακόμα και όταν υπήρχε η rainbow υπήρχε και rainbow services που ήταν υπεύθυνη
για τις επισκευές, εάν κάτι δε μπορούσε να επισκευαστεί την αντικατάσταση την
έκανε η rainbow.
ΚΛΗΜΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ
Old Member
 
Posts: 1425
Εγγραφή: 09.02.06, 8:53 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 03.01.11, 2:31 pm

ΚΛΗΜΗΣ ΣΥΜΕΩΝΙΔΗΣ έγραψε:Και κάτι ακόμα
η systemgraph είναι επισκευαστικό κέντρο και έχει την υποχρέωση να επισκευάσει
σωστά το μηχάνημα, εάν δε μπορεί να επισκευαστεί πρέπει να ενημερωθεί
ο πελάτης και η εταιρία (public) για να του το αντικαταστήσουν.

Ακόμα και όταν υπήρχε η rainbow υπήρχε και rainbow services που ήταν υπεύθυνη
για τις επισκευές, εάν κάτι δε μπορούσε να επισκευαστεί την αντικατάσταση την
έκανε η rainbow.


Εδώ ομως φιλε Κλημη υπαρχει ενα κενο ενημερωσης.

Δηλαδη ποιος ξερει πραγματικα τι συνεβη, τι εφτιαξε η systemgraph, τι δεν εφτιαξε κλπ.
Μπορει οντως να ειχε προβλημα η οθονη, να την επισκευασαν και υστερα να του εβγαλε υγρασια (κατι που δεν φτιαχνεται - απλώς σκουπιζεται. Το επαθε κι ο δικος μου προσφατα). Αυτος (ο κατοχος) να μην το ηξερε, να εκνευριστηκε, να ξαναπηγε, να εβρισε, ο υπαλληλος να αντεδρασε χωρις να τον ξαναδει και παει λεγοντας...

Γι' αυτο και εμεις, οι απ' εξω, επειδη δεν εχουμε κατι καλυτερο να κανουμε σημερα, σχολιαζουμε μονο τα δεδομενα: Πελατης - systemgraph - επισκευη - Πελατης - systemgraph - βρισιμο - Αγωγη.

Δικαιο μου ακουγεται. Για τα υπολοιπα στο δικαστηριο.
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό Dark3go » 03.01.11, 2:52 pm

Νταξ, και επειδή το τελευταίο κατάστημα στη Στουρνάρη δεν πουλάει ποντίκια Apple,
"ααα, τα Μακ είναι για τον πόιτσο...." καλό επιχείρημα ρε Ισίδωρε...έλα τώρα, ας είμαστε αντικειμενικοί ρε ψηλέ...χρησιμοποίησε επιχειρήματα του επιπέδου σου.

ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ οι διαφημιστικές δουλεύουν σε Μακ και δεν είναι τυχαίο, συν άλλους τόσους freelancers...επιτέλους δηλ., ποιοι ειναι οι φανατίλες, εμείς ή εσείς? Παγκοσμίως η Apple πουλάει κομπιούτερς και high tech γκατζετιές αναγνωρισμένα πλήρως απ το αγοραστικό κοινο του είδους, και σεις κάνετε σα γκόμενες που τις πας για φαγητό σε ταβέρνα και διαμαρτύρονται γιατί δεν έχουν σαλάτα του Καίσαρα και καλύτερα να πάμε στα goody's!

Νταξ, ο Unholy δε τον ξέρω, αλλά φάνηκε καθαρά το αντιΜακ υφάκι στο πόστ του, και πόσο κομπλέξας είναι, αλλά και συ τώρα...ντροπή!
The Rime of the Ancient Mariner!
Άβαταρ μέλους
Dark3go
Old Member
 
Posts: 1125
Εγγραφή: 10.01.07, 5:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό vpapadopoulos » 03.01.11, 3:00 pm

Καλησπέρα και καλή χρονιά!

**Με ουδετερότητα και μη ανάγκη εμπλοκής στη μάχη PC-MAC**

1. Και σε αυτή την περίπτωση βλέπουμε ό,τι ισχύει για την πλειονότητα των εταιριών (αλλοδαπών και μη) που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα. Κακό και ελλιπές after sales service (computer & customer-wise) και ακόμα χειρότερη πολιτική επικοινωνίας.
2. Καινούργιο προϊόν που δεν είναι άριστο, πρέπει άμεσα να αντικαθίσταται με νέο.
3. Από όλο αυτό το post και τα άλλα σχετικά σε αυτό το forum και τα άλλα websites, ποιός νομίζετε ότι βγαίνει ξεκάθαρα χαμένος?

Καλή συνέχεια
Άβαταρ μέλους
vpapadopoulos
Senior Member
 
Posts: 673
Εγγραφή: 06.07.09, 2:45 pm

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό isikol » 03.01.11, 3:03 pm

Δημήτρη δέν ξεκινάω άλλη μια "φασαρία" μεταξύ mac και pc..είναι απίστευτο χάσιμο χρόνου... :)

αμα θες πάμε για καφέ μια μέρα να τα πούμε εκεί...
(και σου φέρνω και τον Τσέβη για backup... :P )
http://isikol.deviantart.com
--------------------
(my personal gallery)
Άβαταρ μέλους
isikol
Master Member
 
Posts: 5138
Εγγραφή: 15.06.06, 3:41 pm
Τοποθεσία: Daily Planet - στο υπόγειο με την Lois...

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό Dark3go » 03.01.11, 3:25 pm

χεχε, και δε πάμε... :D
The Rime of the Ancient Mariner!
Άβαταρ μέλους
Dark3go
Old Member
 
Posts: 1125
Εγγραφή: 10.01.07, 5:31 pm
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό pagou » 03.01.11, 3:38 pm

εαν ομως σας χρεωσουν το καφε 9 ευρω και δεν εχουν κουπες να δω εαν θα αναθεωρηθη η αποψη για την ελειψη mouse. :P
Those people who think they know everything are a great annoyance to those of us who do. iAsimov
Gournis.
Άβαταρ μέλους
pagou
Old Member
 
Posts: 1937
Εγγραφή: 04.01.09, 3:54 pm
Τοποθεσία: Κατω Αδης

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό penlix » 03.01.11, 7:43 pm

panevan έγραψε:Δηλαδη ποιος ξερει πραγματικα τι συνεβη, τι εφτιαξε η systemgraph, τι δεν εφτιαξε κλπ.


Πειράζει που δεν με ενδιαφέρει όμως τι ακριβώς συμβαίνει και πως ακριβώς παρεξηγήθηκε ο καθένας;

Με ενδιαφέρει να με βάζουν πάνω από όλα, ή τουλάχιστον να με κάνουν να νομίζω οτι έτσι έγινε. Να πιστεύω στο τέλος της μέρας οτι έκαναν όλα όσα μπορούσαν για να είμαι ευχαριστημένος.

Θα αναφέρω μια ιστορία, κατά την οποία δεν είχα δίκιο, αλλά το κατάστημα με έκανε να πιστέψω τόσο πολύ σε αυτούς που θα έκανα τον evangelist τους για πάντα..

Παρήγγειλα 3 items από την Αμερική, από ένα κατάστημα (www.shopbop.com), το οποίο προσέφερε δωρεάν UPS service σε όλο το κόσμο. Αφού τα πράγματα έφτασαν στην Ελλάδα, το τελωνείο τα σταμάτησε και λόγω του υψηλού κόστους τους (350$) μας ζήτησαν ένα αρκετά μεγάλο ποσό για να τα εκτελωνίσουν, γύρω στο 30% της αρχικής αξίας. Η UPS μας ρώτησε τι θέλουμε να κάνει, να επιστρέψει τα πράγματα (με δικό μας κόστος) ή να τα εκτελωνίσει; Εμείς καλέσαμε στο κατάστημα, για να δοκιμάσουμε να ελαχιστοποιήσουμε τη χασούρα, εξηγώντας για το επιπλέον κόστος εκτελωνισμού που αντιμετωπίζαμε. Η κοπέλα στο τηλέφωνο ήταν φυσικά ευγενέστατη, αλλά πέρα από αυτό η κουβέντα έκλεισε διαβεβαιώνοντάς μας οτι θα δεχθούν τα πράγματα πίσω, με δικό τους κόστος και θα μας επιστραφεί όλο το ποσό. Όπως και έγινε.

Πως συγκρίνω τις δυο περιπτώσεις; Το Shopbop.com "βγήκε από το δρόμο του", έκανε αυτό το extra κάτι πληρώνοντας το κόστος της χασούρας. Βοήθησε παραδειγματικά εμένα σαν πελάτη να γίνω fan τους (ακόμα και με την προοπτική φυσικά, οτι μπορεί να μην αγόραζα ξανα από αυτούς, λόγω αυτών των τελών εκτελωνισμού). Η Systemgraph με την αρχική στάση της με κάνει να πιστεύω οτι δεν έκανε τα πάντα για να ευχαριστήσει τον πελάτη της. Με την αγωγή μετά (για 200.000, είμαστε σοβαροι;;) με κάνει να πιστεύω οτι ξέφυγε τελείως από κάθε customer service κανόνα που (θα έπρεπε να) έχουν στα βιβλία τους τέτοιες εταιρίες...

Κάθε μέρα το θέμα μεγαλώνει πάντως, και η φήμη τους χειροτερεύει διεθνώς. Το έχουν καταλάβει άραγε;

http://twitter.com/#!/search/systemgraph
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 04.01.11, 11:01 am

Ok ρε συ. Τι συγκρίνεις τώρα; Νομιζεις οτι τα μεγεθη ειναι συγκρίσιμα;
Και επίσης πώς να κάνεις το κατι παραπάνω σ' ενα ανθρωπο που -οπως ο ιδιος γραφει αν δεν απατώμαι- βριζει και απειλει κατα πρόσωπο;

Το χουν γράψει. Το χουν ξαναγράψει. Το χουν χιλιοπει. Ειναι γεγονος:
Στην ελληνικη επιχειρηση το μονο που λειπει ειναι η οργάνωση.
Και οποιος διαφωνει με το "μονο" αν το καλοσκεφτει θα δει οτι ετσι ειναι.

Αλλα δεν διαφωνουμε καπου. Μακαρι να ταν ετσι οι υπηρεσιες σε ολους τους τομείς που ακομα και στις καφετεριες να υπήρχε μια ψηλή ξανθια αλά Πετρούλα εξω απο το WC να σου ανοιγει την πορτα για να κατουρησεις..
Κι εγω το θέλω. Ομως...
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό penlix » 04.01.11, 11:19 am

panevan έγραψε:Ok ρε συ. Τι συγκρίνεις τώρα; Νομιζεις οτι τα μεγεθη ειναι συγκρίσιμα;


Εδώ βασικά διαφωνούμε μόνο. Γιατί έχω αποφασίσει πλέον οτι δεν θα με κάνουν να πιστεύω οτι πρέπει διαχωρίζω το κάθετι σε "αξίζει/δεν αξίζει το κόπο". Από Αθήνα μέχρι το πιο απομακρυσμένο χωριό ή μέχρι Αμερική, online/offline, από γιατρό μέχρι μάστορα, από πινέζα μέχρι αυτοκίνητο.. Αν δεν ζητάς το άψογο customer service από όλους, δεν θα μάθουν ποτέ να στο προσφέρουν, πάντα και στο 100%, χωρίς εξαιρέσεις..

Ξέρεις που ξεκινάει συνήθως το θέμα στην Ελλάδα; Όταν αναφέρεις τις λέξεις "είμαι πολυ δυσαρεστημένος με την εταιρία/δουλειά σας". Εκεί ο άλλος πιθανότατα να το πάρει προσωπικά και να σε αντιμετωπίσει χειρότερα μετά. Ενώ θα έπρεπε να σε πάρει από το χέρι και να σε βοηθήσει.

Τέλοσπάντων, διάβασες πως απάντησαν χθες μέσω twitter η System;
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 04.01.11, 11:31 am

Ρε φιλε το ψαχνω αλλα δε το χω με το twitter.. :roll:

Μπορεις να το αντιγράψεις εδώ;
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό penlix » 04.01.11, 11:43 am

Γιατι δεν ασχολείσαι, να ξέρεις πως δουλεύει και αυτό.

Μπορεί να θέλεις να κάνεις και log-in, αλλά απλά ψάχνεις για #systemgraph και στα βγάζει: http://twitter.com/#!/search/systemgraph
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 04.01.11, 11:54 am

penlix έγραψε:Γιατι δεν ασχολείσαι, να ξέρεις πως δουλεύει και αυτό.

Μπορεί να θέλεις να κάνεις και log-in, αλλά απλά ψάχνεις για #systemgraph και στα βγάζει: http://twitter.com/#!/search/systemgraph


Με ποσα ν' ασχοληθω πια ρε φιλε; :P
Οκ, αυτα τα διάβασα. Eχει γινει γνωστό διεθνώς το θέμα.
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό penlix » 04.01.11, 12:08 pm

Αυτά ανανεώνονται συνεχώς. Tuaw, Techeye κ.α. προστέθηκαν χθες το βράδυ, plus το γεγονός οτι ο Συνήγορος του Καταναλωτή κάλεσε τα μέρη για εξώδικη επίλυση..

Και επι τη ευκαιρία, δες ολόκληρο το παρακάτω video, μέχρι το τέλος, θα δεις πως μια άλλη εταιρία χρησιμοποίησε το ίδιο μέσο, το οποίο κοντεύει να καταστρέψει τη φήμη της System, προς όφελος της...

http://creativity-online.com/news/klm-surprise/147967
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό panevan » 04.01.11, 12:15 pm

Πολύ καλή ιδεα πράγματι!
Εντάξει δεν θα διαφωνησω. Είναι θέμα παιδείας και νοοτροπίας το πως θα αντιμετωπισεις τον αλλον. Και στην Ελλαδα -ως γνωστόν- πάσχουμε.
Άβαταρ μέλους
panevan
Master Member
 
Posts: 2427
Εγγραφή: 11.07.05, 9:49 am

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό cpulse » 04.01.11, 3:59 pm

Ωραία είναι αυτά φτάνει να μην πέσουν σε κανένα μουρλό σαν κι εμένα. Μπορεί να τρωγε και χαστούκι αυτή αμα μάθαινα οτι κάθεται και με παρακολουθεί απλά και μόνο για να μου κάνει δημόσιες σχέσεις. :twisted:

Σχετικά με το περιστατικό, έχει τύχει να πρέπει να αντιμετωπίσω ανθρώπους που έρχονται με πάρα πολύ κακές διαθέσεις, με βρίσιμο και με άλλα άσχημα για να απαιτήσουν. Η αντιμετώπιση μου βέβαια δεν θα έφτανε στη μήνυση, αλλά ούτε και το ξεβράκωμα. Νομίζω υπάρχει μια συμπεριφορά που πίσω της κρύβει δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα. Μπορεί κάποιος να έρθει τσαντισμένος απλά και μόνο επειδή έχει μεγαλώσει με τη φιλοσοφία του μάγκα, αλλά μπορεί και να ρθει επίτηδες για να λασπώσει επειδή κάποιος τον πλήρωσε να το κάνει ή για οποιοδήποτε άλλο τέτοιο λόγο. Αν ήρθε για να λασπώσει τότε η μήνυση είναι λίγη. Διαφορετικά, μάλλον συμφωνώ με τον φίλτατο πενλίκιο. Το θέμα όμως είναι με ποιο τρόπο διαχωρίζεις τον ένα από τον άλλο.
/* code == fun */
Άβαταρ μέλους
cpulse
Senior Member
 
Posts: 848
Εγγραφή: 03.04.06, 11:42 pm

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό penlix » 04.01.11, 4:14 pm

cpulse έγραψε:Ωραία είναι αυτά φτάνει να μην πέσουν σε κανένα μουρλό σαν κι εμένα. Μπορεί να τρωγε και χαστούκι αυτή αμα μάθαινα οτι κάθεται και με παρακολουθεί απλά και μόνο για να μου κάνει δημόσιες σχέσεις. :twisted:


Σιγά Conan. Εγώ προσωπικά σε ξέρω τι καλό παιδί είσαι, που το πολύ να κοκκίνιζες και να έλεγες και κανα ευχαριστώ :)
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm

Re: Και κερατάς και δαρμένος! (an imac story)

Δημοσίευσηαπό cpulse » 04.01.11, 4:17 pm

Όχι.. βγάζω κέρατα άμα χρειαστεί! Λεκτικό χαστούκι θα το τρωγε 100%. Πραγματικό δεν ξέρω. Είναι και ομορφούλα βέβαια.. αν καταλάβαινα οτι τις αρέσουν τέτοια θα το ριχνα κι αυτό :mrgreen:
/* code == fun */
Άβαταρ μέλους
cpulse
Senior Member
 
Posts: 848
Εγγραφή: 03.04.06, 11:42 pm

ΠροηγούμενηΕπόμενο

Επιστροφή στο IX.II Υλισμικό (Hardware)

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων

cron