service, τα νευρα μου

Θέματα σχετικά με Microsoft Windows και τα PC.

service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό snb21srf » 08.09.11, 5:14 pm

Παιδια καλησπερα,
Θα μπω αμεσως στο θεμα μηπως και καποιοw εχει παρομοια εμπειρια και μπορει να βοηθησει.
Αγορασα ενα λαπτοπ toshiba πριν 9 μηνες το οποιο εχει εγγυηση 4 χρονια .
Την πρωτη μερα οταν εστηνα πρωτη φορα το λειτουργικο μου εβγαλε μπλε οθονη αλλα επειδη δεν το ξαναεκανε δεν εδωσα σημασια.
Τον ιουνιο αρχισε να βγαζει συνεχεια μπλε οθονες και ετσι το πηγα στο service απο τοτε και μεχι σημερα το pc ειναι για φτιαξιμο και εχουνε αλλαξει 3-4 φορες to board τον επεξεργαστη και τις RAM.
Τωρα το λαπτοπ ειναι Αθηνα ενω αρχικα ηταν στο σερβις στη θεσ/νικη.
Σημερα τσακωθηκα μαζι τους και τους ζηταω να αντικαταστησουν το λαπτοπ με ενα αλλο ή να μου δωσουν τα χρηματα μου πισω σας αποζημιωση που 2,5 μηνες τωρα δεν εχω τον υπολογιστη μου και αυτοι λενε πως δεν μπορει να γινει τιποτα απο τα δυο και πως θα πρεπει να περιμενω να το φτιαξουν κτλ κτλ .
Και ρωταω τωρα εγω τι πρεπει να κανω ?
να κανω το χαζο και να περιμενω ?
Να κανω αγωγη?
Προς το παρων εχω στειλει email με το προβλημα μου σε ολα τα κεντρικα της toshiba ανα τον κοσμο.
Ειχε κανεις αλλος τετοιο προβλημαγια να προτρεινει κατι?
Thanks
I See Your Fears
snb21srf
Member
 
Posts: 171
Εγγραφή: 17.12.08, 10:56 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό theoasim » 08.09.11, 5:44 pm

Καλησπέρα,

στείλε πάλι e-mail στα κεντρικά της εταιρείας ή ακόμα και στην εταιρεία στο εξωτερικό να τους γκαζώσει.

Εάν τελικά σου δώσουν τα λεφτά πίσω, τότε πολύ πιθανόν να πάρεις ένα μέρος των χρημάτων από την αγοραστική αξία. (το είχα πάθει σε μια οθόνη).

Κοίταξαν τον σκληρό δίσκο θα bad sectors?
eArtboard blog | The Creative blog
theoasim
Master Member
 
Posts: 2854
Εγγραφή: 18.02.09, 2:46 pm
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό snb21srf » 08.09.11, 5:59 pm

theoasim έγραψε:Καλησπέρα,

στείλε πάλι e-mail στα κεντρικά της εταιρείας ή ακόμα και στην εταιρεία στο εξωτερικό να τους γκαζώσει.

Εάν τελικά σου δώσουν τα λεφτά πίσω, τότε πολύ πιθανόν να πάρεις ένα μέρος των χρημάτων από την αγοραστική αξία. (το είχα πάθει σε μια οθόνη).

Κοίταξαν τον σκληρό δίσκο θα bad sectors?


email εχω στειλει στα κεντρικα στο εξωτερικο.
Το δισκο δεν νομιζω να τον ειδανε γιατι δεν μου ειπαν κατι τετοι.
Πριν λιγο με πηραν τηλεφωνο και ειπαν πως αλλαζουν παλι μητρικη επεξεργαστη και μνημες και πως τωρα θα δουλεψει αλλα τι να το κανω ?
ειναι δυνατων να κανουν 2,5 μηνες για να τον φτιαξουν? αν τον φτιαξουν τελικα.
Ασε που δεν αναγνωριζουν τις προσπαθειες επισκευης εδω στη θεσ/νικη και ο χρονος επισκευης γι αυτους μετραει απο οταν παραλαβαν αυτοι το λαπτον ασχετα με το αν η επισκευη εδω γινοταν απο εξουσιοδοτημενο τεχνικο.
Μας αξιζουν πολυ περισσοτερα απο οσα παθαμε σαν χωρα.
Ισως τωρα που σφιγγουν σιγα σιγα οι κ@λοι να μαθουμε να ειμαστε πιο σωστοι επαγγελματιες.
I See Your Fears
snb21srf
Member
 
Posts: 171
Εγγραφή: 17.12.08, 10:56 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό theoasim » 08.09.11, 6:37 pm

Απ' ότι βλέπεις είναι δυνατόν να θέλουν 2.5 μήνες να το φτιάξουν εάν έχουν πολλά για επισκευή αλλά εάν είχαν ιδέα τότε δεν θα το έστελναν Αθήνα. το πρώτο που κοιτάς σε τέτοιες περιπτώσεις μπλε οθόνης είναι η μνήμη και ο δίσκος που είναι τα πιο εύκολα και πολύ πιθανόν να οφείλεται απο αυτά η εμφάνιση της μπλε οθόνης.
eArtboard blog | The Creative blog
theoasim
Master Member
 
Posts: 2854
Εγγραφή: 18.02.09, 2:46 pm
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό theoasim » 08.09.11, 6:40 pm

Άσε που δεν ξέρεις εάν όντως το έχουν στείλει Αθήνα ή εάν όντως έχουν όλα αυτά 3 φορές. Τα αλλάξαν 1 φορά είδαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτά οπότε τι ήθελαν και τα άλλαξαν 3 φορές; Λες και 3 φορές ίσως έτυχε να είναι ελαττωματική η μητρική, η μνήμη και ο επεξεργαστής. Υπάρχουν πολύ αξιόπιστα διαγνωστικά προγράμματα ακόμα και για την μνήμη σε περιβάλλον DOS απο δισκέττα.
eArtboard blog | The Creative blog
theoasim
Master Member
 
Posts: 2854
Εγγραφή: 18.02.09, 2:46 pm
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό theoasim » 08.09.11, 6:40 pm

Άσε που δεν ξέρεις εάν όντως το έχουν στείλει Αθήνα ή εάν όντως έχουν όλα αυτά 3 φορές. Τα αλλάξαν 1 φορά είδαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα σε αυτά οπότε τι ήθελαν και τα άλλαξαν 3 φορές; Λες και 3 φορές ίσως έτυχε να είναι ελαττωματική η μητρική, η μνήμη και ο επεξεργαστής. Υπάρχουν πολύ αξιόπιστα διαγνωστικά προγράμματα ακόμα και για την μνήμη σε περιβάλλον DOS απο δισκέττα.
eArtboard blog | The Creative blog
theoasim
Master Member
 
Posts: 2854
Εγγραφή: 18.02.09, 2:46 pm
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό snb21srf » 08.09.11, 6:53 pm

Η αθηνα το εχει παρει γιατι μιλαω και μαζι τους .
Το λαπτοπ ολο αυτο τον καιρο το εχω παρει 3 φορες και υποτιθεται το ειχαν φτιαξει αλλα καθε φορα μετα απο μερικες μερες εβγαζε παλι προβλημα και τους το εδινα παλι πισω.
Η αθηνα σημερα μου ειπε πως την πρωτη φορα που το πηραν αυτοι αλλαξαν μονο μητρικη και τωρα θα αλλαξουν και επεξεργαστη και μνημες.
Το πιο κουφο ειναι οτι αυτοι λεει δεν βλεπουν καποιο προβλημα αλλα θα κανουν τις αλλαγες για να ευχαριστησουν τον πελετη λες και μου κανουν χαρη.και οταν τους ειπα πως εγω μπορει να ειμαι παραξενος και να βλεπω μπλε οθονες χωρις να υπαρχουν αλλα πως εξηγουν οτι οι τεχνικοι στη θεσσαλονικη βλεπουν το προβλημα μου ειπαν οτι δεν εχουν καμια ευθυνη για το τι λενε στη θεσσαλονικη αλλα εχουν ευθυνη για αυτα που λενε και κανουν αυτοι.
Μηπως ειμαι ελεφαντας και ολο αυτο τον καιρο νομιζω οτι δεν ειμαι??? :wall
I See Your Fears
snb21srf
Member
 
Posts: 171
Εγγραφή: 17.12.08, 10:56 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό theoasim » 08.09.11, 7:23 pm

Είνα να μην σου τύχει αλλιώς δεν βρίσκεις άρκη ούτε και εδώ στην Γερμανία. Μου έχει τύχει όπως έχω πει με οθόνη 500 ευρώ και έχασα λεφτά και απο πάνω επειδή δεν μπορούσαν να την φτιάξουν και δεν μου έδιναν καινούργια. :wink: Γι΄αυτό να μην λέμε μόνο για την Ελλάδα. :wink:
eArtboard blog | The Creative blog
theoasim
Master Member
 
Posts: 2854
Εγγραφή: 18.02.09, 2:46 pm
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό heinrich » 08.09.11, 9:42 pm

στειλτο στην systemgraph
"What is elegance? Soap and water!" Cecil Beaton
Άβαταρ μέλους
heinrich
Old Member
 
Posts: 1213
Εγγραφή: 27.03.07, 11:28 am
Τοποθεσία: Aθήνα

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό isikol » 08.09.11, 10:25 pm

αν το πήρες πριν 9 μηνες τότε έχεις εγγύηση "ότι κι αν συμβεί"...σωστά?

αυτο με τα 4 χρόνια πώς το κατάφερες?
http://isikol.deviantart.com
--------------------
(my personal gallery)
Άβαταρ μέλους
isikol
Master Member
 
Posts: 5138
Εγγραφή: 15.06.06, 3:41 pm
Τοποθεσία: Daily Planet - στο υπόγειο με την Lois...

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό snb21srf » 08.09.11, 11:15 pm

isikol έγραψε:αν το πήρες πριν 9 μηνες τότε έχεις εγγύηση "ότι κι αν συμβεί"...σωστά?

αυτο με τα 4 χρόνια πώς το κατάφερες?

Σωστα αλλα νομιζω οτι 2,5 μηνες ειναι πολυ μεγαλο διαστημα για επισκευη.
Ο βασικος λογος που το πηρα ηταν οτι ειχε 4 χρονια εγγυηση και μονο το πλαισιο εδινε τοση εγγυηση για το συγκεκριμενο μοντελο και μιας και ηταν περιπου αυτο που ηθελα μου φανηκε ευκαιρια αν σκεφτεις οτι το προηγουμενο που ειχα με 2 χρονια εγγυηση μου κουνησε το μαντιλι 4 μηνες αφου ελειξε η εγγυηση.
Δεν ξερω ισως δεν μου παει η χρονια του 11,απο την αρχη του χρονου 3 pc μου χαλασανε και μου βγαλαν το λαδι για να δουλεψουν.
Για να επιστρεψω στο θεμα ασχετα με το αν θα το φτιαξουν τελικα η οχι θεωρω απαραδεκτο να καθυστερουν τοσο πολυ και μαλιστα στην ουσια να μην ξερουν τι να φτιαξουν αλλα να δοκιμαζουν ανταλακτικα και οτι κατσει .
Κριμα γιατι ειχα ακουσει καλα λογια για τη συγκεκριμενη εταιρια αλλα τελικα μαπα το καρπουζι.
I See Your Fears
snb21srf
Member
 
Posts: 171
Εγγραφή: 17.12.08, 10:56 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό isikol » 08.09.11, 11:20 pm

δεν με κατάλαβες μάλλον....

η εγγύηση ότι κι αν συμβεί σημαίνει οτι τους το δίνεις πίσω και σου δίνουν άλλο...
http://isikol.deviantart.com
--------------------
(my personal gallery)
Άβαταρ μέλους
isikol
Master Member
 
Posts: 5138
Εγγραφή: 15.06.06, 3:41 pm
Τοποθεσία: Daily Planet - στο υπόγειο με την Lois...

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό theoasim » 08.09.11, 11:33 pm

Ισίδωρε έτσι νόμιζα και εγώ για μια οθόνη που είχα. έτσι έγραφε στην εγγύηση αυτό που λες αλλά μου είπαν ότι ισχύουν πρώτα οι νόμοι της κάθε χώρας και μετά του κατασκευαστή. :wink: Και έτσι την πάτησα. :wall
eArtboard blog | The Creative blog
theoasim
Master Member
 
Posts: 2854
Εγγραφή: 18.02.09, 2:46 pm
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό snb21srf » 08.09.11, 11:33 pm

isikol έγραψε:δεν με κατάλαβες μάλλον....

η εγγύηση ότι κι αν συμβεί σημαίνει οτι τους το δίνεις πίσω και σου δίνουν άλλο...


Τους το ειπα αυτο και ειπανε πως αντικατασταση κανουν μονο αν παρουσιασει προβλημα στις πρωτες 15 μερες .
Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις η εγγυηση σημαινει πως θα το επισκευασουν.
Στο μονο που ελπιζω πλεον ειναι μηπως γινει κατι με τα mail που εστειλα στο εξωτερικο γιατι οι δικοι μας εχουνε βαλει την κασετα να παιζει και δεν ακουνε τιποτα.
Να σκεφτεις εχω ζητησει ποσες φορες να μιλισω με καποιον υπευθυνο της εταιριας και δεν μου δινουν κανεναν.
snb21srf
Member
 
Posts: 171
Εγγραφή: 17.12.08, 10:56 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό mari0s » 08.09.11, 11:59 pm

Συγνώμη...αλλα σου έχουν κρατήσει το λάπτοπ 2.5 μήνες για επισκευή?
Αν μου το στείλεις θα στο φτιάξω ποιο γρήγορα. Δεν εχω ιδέα απο τεχνικά αλλα θα το ψάξω στο youtube και του :silenced ποιό γρήγορα απο 2.5 μήνες θα κάνω σίγουρα.

snb21srf έγραψε:Κριμα γιατι ειχα ακουσει καλα λογια για τη συγκεκριμενη εταιρια αλλα τελικα μαπα το καρπουζι.


Δεν ονομάζεις την εταιρεία? Θα τους στείλω και γω mail και θα τους πώ οτι είναι gtp.

p.s στείλε σε pm το όνομα τους γιατί δεν είναι πρέπον να γίνει public δυσφήμιση.

Isi...κρατίεμαι τόσο καιρό ρε φίλε...κρατιέμαι...ξέρεις εσύ :P
"Λεφτά υπάρχουν… Ο Τσακ Νόρις ξέρει πού βρίσκονται!"
Άβαταρ μέλους
mari0s
Old Member
 
Posts: 1719
Εγγραφή: 04.11.08, 3:17 pm
Τοποθεσία: 'Ανω - Γλυφάδα

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό theoasim » 09.09.11, 1:03 am

χαχαχα Μάαααριε. :dance εμ έτσι όπως συμπεριφέρονται μερικές εταιρείες έτσι πρέπει να λέμε. Γι΄αυτό τον λόγο έμαθα πάρα πολλά απο τεχνικά θέματα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
eArtboard blog | The Creative blog
theoasim
Master Member
 
Posts: 2854
Εγγραφή: 18.02.09, 2:46 pm
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό theoasim » 09.09.11, 1:03 am

χαχαχα Μάαααριε. :dance εμ έτσι όπως συμπεριφέρονται μερικές εταιρείες έτσι πρέπει να λέμε. Γι΄αυτό τον λόγο έμαθα πάρα πολλά απο τεχνικά θέματα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.
eArtboard blog | The Creative blog
theoasim
Master Member
 
Posts: 2854
Εγγραφή: 18.02.09, 2:46 pm
Τοποθεσία: Αίγιο

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό snb21srf » 09.09.11, 7:42 am

theoasim έγραψε: Γι΄αυτό τον λόγο έμαθα πάρα πολλά απο τεχνικά θέματα και έχω το κεφάλι μου ήσυχο.


Για το παλιο μου λαπτοπ μου ζητουσαν (άλλη εταιρια ) 450 ευρω και το εφτιαξα μονος μου με 70 αλλα το καινουριο δεν με παιρνει να του βαλω χερι.
Οσο για την εταιρια που ρωταει ο Μαριος?Μια ειναι, δεν υπαρχει αλλος αντιπροσωπος της toshiba.
Aλλα το θεμα δεν ειναι η συγκεκριμενη εταιρια, το θεμα ειναι πως οσες φορες χρειαζομαστε κατι θα προσπαθησουν να μας δουλεψουν με χιλιους δυο τροπους.
Πριν απο λιγο καιρο μου χαλασε ενα desktop και το πηγα σε μια απο τις μεγαλυτερες αλυσιδες καταστηματων.Δεν θυμαμαι ποσο μου ειπαν οτι κοστιζε η επισκευη αλλα σιγουρα τοσο που κοστιζε δεν συνεφερε.
Τυχαια μιλοντας με ενα φιλο μου λεει οτι στο καταστημα εκεινο δουλευει ενας πρωην υπαλληλος του και τον παιρνει τηλεφωνο εκεινη τι στιγμη.
Το κοστος επισκευης επεσε κατω απο τα 100 ευρω.
Ακομα και σε τετοιες περιπτωσεις θελει να εχεις βισμα ρε γαμωτο :evil:
I See Your Fears
snb21srf
Member
 
Posts: 171
Εγγραφή: 17.12.08, 10:56 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό unholy » 09.09.11, 9:57 am

Πρώτη φορά ακούω για laptop της Toshiba να έχει τέτοια προβλήματα! Μάλλον είσαι γκαντέμης! Όπως και να έχει, αν δεν βγάλεις άκρη, μπορείς να απευθυνθείς και στο ΙΝΚΑ
Άβαταρ μέλους
unholy
Junior Member
 
Posts: 473
Εγγραφή: 22.05.07, 4:24 pm
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: service, τα νευρα μου

Δημοσίευσηαπό snb21srf » 09.09.11, 10:16 am

unholy έγραψε:Πρώτη φορά ακούω για laptop της Toshiba να έχει τέτοια προβλήματα! Μάλλον είσαι γκαντέμης! Όπως και να έχει, αν δεν βγάλεις άκρη, μπορείς να απευθυνθείς και στο ΙΝΚΑ


Ασε σου λεω το 2011 ολα τα pc τα εχουν βαλει μαζι μου .
Πριν λιγους μηνες παλευα να βρω γιατι οταν εκλεινα το pc (desktop) μου εβγαζε μπλε οθονη, μονο οταν το εκλεινα.
Αν το αφηνα ανοιχτο 2 μηνες δεν ειχε προβλημα αλλα οταν θα πηγαινα να το κλεισω...

Με την ευκαιρια να ρωτησω, εχει καταφερει κανεις κατι με το ΙΝΚΑ?
I See Your Fears
snb21srf
Member
 
Posts: 171
Εγγραφή: 17.12.08, 10:56 am
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Επόμενο

Επιστροφή στο VIII.III Windows & Pc

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων