πως θα φανει πιο ρεαλιστικο...

Προγράμματα μοντελοποίησης και κίνησης που κυκλοφορούν (ή κυκλοφορούσαν στην αγορά).

πως θα φανει πιο ρεαλιστικο...

Δημοσίευσηαπό panagiotis_t » 26.11.07, 10:58 pm

καλησπερα σε ολους..!!
ηθελα να ρωτησω πως αυτη η φοτο θα μπορουσε να φαινετε πιο ρεαλιστικη..?
την εχω κανει στο archicad αλλα παντα περνει την μορφη "cartoon"

οτιδιποτε θα αλλαζατε (σε θεμα φωτορεαλισμου) θα ηθελα να μο το πειτε..

μην υπολογισεται το "καψιμο" στο δαπεδο...

thank u προκαταβολικα..

[url]Εικόνα[/url]
Άβαταρ μέλους
panagiotis_t
Member
 
Posts: 37
Εγγραφή: 01.11.07, 9:49 pm
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό Rising Angel » 27.11.07, 1:23 pm

μ'αρέσει πάρα πολύ...
το μοναδικό πράγμα που θα έκανα αν έπρεπε να το παρουσιάσω (έχω κάνει αρκετά τέτοια λόγο δουλειάς) είναι να το κάνω έτσι:

Εικόνα

αν σου κάνει σου λέω τι έχω κάνει...
μην σε πρήζω άσκοπα...
мЄšŧåŔĭă ° яЇşĩиĝ ÅņģęŁ
Άβαταρ μέλους
Rising Angel
Junior Member
 
Posts: 264
Εγγραφή: 13.06.06, 7:19 pm
Τοποθεσία: Honolalaou

!

Δημοσίευσηαπό Prof_Numberless » 27.11.07, 2:39 pm

Παναγιώτη δν ξέρω αν το υποστηρίζει το προγραμμα που δουλεύεις,αλλα δοκιμασες να αλλάξεις Renderer?

Μετά αν θες να γίνει (γενικά) κατι ρεαλιστικο δινεις σημασια στο φωτισμό στα materials κλπ...

Rising angel...εσυ μαλλον εκανες editing στην εικονα με φιλτρα...
αυτο ομως δν ειναι απολυτως σωστο,γτ ο φιλος μπορει να θελει να το παρουσιασει animated!
HELP ME!!!
Prof_Numberless
Member
 
Posts: 43
Εγγραφή: 21.11.07, 4:55 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Re: !

Δημοσίευσηαπό Rising Angel » 27.11.07, 2:51 pm

Prof_Numberless έγραψε:Παναγιώτη δν ξέρω αν το υποστηρίζει το προγραμμα που δουλεύεις,αλλα δοκιμασες να αλλάξεις Renderer?

Μετά αν θες να γίνει (γενικά) κατι ρεαλιστικο δινεις σημασια στο φωτισμό στα materials κλπ...

Rising angel...εσυ μαλλον εκανες editing στην εικονα με φιλτρα...
αυτο ομως δν ειναι απολυτως σωστο,γτ ο φιλος μπορει να θελει να το παρουσιασει animated!


Α μαλιστα...
sorry!

:D
мЄšŧåŔĭă ° яЇşĩиĝ ÅņģęŁ
Άβαταρ μέλους
Rising Angel
Junior Member
 
Posts: 264
Εγγραφή: 13.06.06, 7:19 pm
Τοποθεσία: Honolalaou

Δημοσίευσηαπό panagiotis_t » 27.11.07, 3:45 pm

ευχαριστω και τους δυο... η αληθεια ειναι οτι σημερα εμαθα πως πρεπει να χρησιμοποιεις μεγαλης αναλυσης textures (πραγμα που δεν το εκανα)...οσο για τον φωτισμο εχω πολυ δουλεια μπροστα μου,σχεδον δεν ξερω καθολου να τον χρησιμοποιω σωστα..αν ξερει καποιος κατι ή να με παραπεμψει καπου δεν θα με χαλουσε καθολου να μου το ελεγε.. :D

οσο για αλλαγη του render δεν νομιζω να γινεται ή μπορει κ να μην το ξερω, θα το ψαξω...
Άβαταρ μέλους
panagiotis_t
Member
 
Posts: 37
Εγγραφή: 01.11.07, 9:49 pm
Τοποθεσία: rodos

!

Δημοσίευσηαπό Prof_Numberless » 27.11.07, 4:00 pm

Θα σου ελεγα να ασχοληθεις με 3d max αλλα δν ξερω κατα ποσο θα σε βοηθησει ,απο αρχιτεκτονικης πλευρας...
παντως θα μπορουσες με καποιο τροπο να κανεις εξπορτ το προτζεκτ σου σαν μοντελο,αν γινεται και να του κανεις texturing,lighting k render στο 3d max.. Smile
HELP ME!!!
Prof_Numberless
Member
 
Posts: 43
Εγγραφή: 21.11.07, 4:55 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό Ch3 » 27.11.07, 4:00 pm

Παναγιώτη, δεν ξέρω τι δυνατότητες έχει το archicad στο rendering, αλλά μπορώ να σου πω γενικά τι μπορούν να κάνουν ένα το rendering λίγο πιο ρεαλιστικό.

Πρώτα απ' όλα δες εάν μπορείς να κάνεις render με ambient occlusion. Ένα τέτοιο pass συνήθως μπορείς να ενσωματώσεις στον shader μέσα στο πρόγραμμά σου, ή αλλιώς να το κάνεις multiply στο photoshop πάνω από το υπόλοιπο rendering. Βοηθάει πάρα πολύ στο να αναδείξει τις λεπτομέρειες και κυρίως τον όγκο των αντικειμένων.

Γενικά στην εικόνα σου λείπουν οι μαλακές σκιές. Σε ένα δωμάτιο, υπάρχουν τα βασικά φώτα που δημιουργούν πολύ κοφτές σκιές, αλλά και ένας δεύτερος φωτισμός που δημιουργείτε από την αντανάκλαση του φωτός σε όλες τις επιφάνειες. Για παράδειγμα, το πάτωμα γύρω από τα ροζ κουτιά πρέπει να πάρει ελάχιστα το χρώμα τους. Πέρα από το να χρησιμοποιήσεις global illumination, μπορείς να το καταφέρεις βάζοντας area lights με πολύ χαμηλές τιμές και αρκετά απότομο fall off σε τοίχους και αντικείμενα.

Κάτι άλλο που μπορείς να κοιτάξεις είναι να βάλεις textures στε όλες τις επιφάνιες. Όσο καθαρό και είναι ένα δωμάτιο, πάντα έχουν κάποια σημάδια και ατέλειες οι τοίχοι και τα ράφια. Και πέρα από textures στο χρώμα (diffuse color) του shader, καλό είναι να βάλεις textures στο specular και bump για να δημιουργήσεις περισσότερη λεπτομέρεια στις υφές των αντικειμένων Πρόσεξε για παράδειγμα ένα γυαλιστερό ξύλο κόντρα στο φως και δες τι λεπτομέρειες βλέπεις. Εάν προσθέσεις λοιπόν όλα αυτά στο 3D, εκεί που η εικόνα σου καίγεται, θα πρέπει να δεις κάποιες λεπτομέρειες του ξύλου όπου και θα το κάνουν να φαίνεται πιο ρεαλιστικό.

Ελπίζω να βοήθησα.
Άβαταρ μέλους
Ch3
Senior Member
 
Posts: 541
Εγγραφή: 24.12.05, 6:00 pm
Τοποθεσία: Vancouver

Δημοσίευσηαπό panagiotis_t » 27.11.07, 4:23 pm

φιλε Prof_Numberless η αληθεια ειναι οτι 3d max κανει πολυ καλυτερη δουλεια αλλα δεν εχω καθολου το χρονο τωρα να ασχοληθω και με αυτο..το εχω βαλει στο προγραμμα παντως...

Γενικά στην εικόνα σου λείπουν οι μαλακές σκιές. Σε ένα δωμάτιο, υπάρχουν τα βασικά φώτα που δημιουργούν πολύ κοφτές σκιές, αλλά και ένας δεύτερος φωτισμός που δημιουργείτε από την αντανάκλαση του φωτός σε όλες τις επιφάνειες. Για παράδειγμα, το πάτωμα γύρω από τα ροζ κουτιά πρέπει να πάρει ελάχιστα το χρώμα τους. Πέρα από το να χρησιμοποιήσεις global illumination, μπορείς να το καταφέρεις βάζοντας area lights με πολύ χαμηλές τιμές και αρκετά απότομο fall off σε τοίχους και αντικείμενα.


η Μ*λ*κ*ς σκιες πραγματικα μου λειπουν....θα προσπαθησω να κανω τις κινησεις που μου ειπατε κ καλη μου επιτυχια.... :lol:

thank u...!!
Άβαταρ μέλους
panagiotis_t
Member
 
Posts: 37
Εγγραφή: 01.11.07, 9:49 pm
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό Arty2 » 27.11.07, 6:15 pm

Επίσης, bump maps, και πρόσεξε και την υφή των υλικών. Φαίνοντα μη ρεαλιστικά-πλαστικά επειδή ανακλούν το φώς με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.
Και μην ανυσηχείς, ακόμα και αν δεν ειναι φωτορεαλιστικά, render σαν αυτό αποδίδουν μια χαρά και τον χώρο, και τα υλικά, και το φωτισμό. Θα πρότεινα φωτορεαλιστικά υψηλού επιπέδου μόνο σε τελική παρουσίαση, αν πας σε κάποιον κάτι καλογιαλυσμένο δυσκολα θα επικεντρωθεί στα πραγματικά προβήματα της σύνθεσής σου, που σκοπός είναι να λυθούν.
Άβαταρ μέλους
Arty2
Member
 
Posts: 233
Εγγραφή: 17.05.07, 7:35 pm

Δημοσίευσηαπό Fotis3d » 28.11.07, 9:38 am

για ποιο ρεαλιστικα αποτελεσματα θες GI . To archicad δε νομιζω οτι εχει . :wink:
Άβαταρ μέλους
Fotis3d
Junior Member
 
Posts: 325
Εγγραφή: 13.09.06, 2:42 pm

Δημοσίευσηαπό panagiotis_t » 29.11.07, 3:18 pm

sorry παιδεσ που ξαναεπανερχομαι αλλα θα ηθελα να μου πειτε αν υπαρχει περιπτωση να γινει ακομα ποιο ρεαλιστικο απο αυτο με προγραμμα το archicad 11...? γινεται ή τζαμπα κουραζομαι....τα εχω δοκιμασει ολα (περιπου) κ δεν μπορω να δω καλυτερο αποτελεσμα απο αυτο.....
παλι φαινεται σαν "cartoon"


ααα και κατι αλλο τι εννουσες Fotis3d οτι θελω GI ? τι ειναι αυτο..?

[url]Εικόνα[/url]
Άβαταρ μέλους
panagiotis_t
Member
 
Posts: 37
Εγγραφή: 01.11.07, 9:49 pm
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό Prof_Numberless » 29.11.07, 4:26 pm

Παντως Παναγιωτη αν χρησιμοποιησεις 3ds max σε συνδιασμο με v ray(renderer) κ τα materials του,κανει στην κυριοεξια θαυματα...
θα τα βγαζεις απιστευτα ρεαλιστικα..
HELP ME!!!
Prof_Numberless
Member
 
Posts: 43
Εγγραφή: 21.11.07, 4:55 pm
Τοποθεσία: ΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ

Δημοσίευσηαπό panagiotis_t » 29.11.07, 5:06 pm

ναι ρε γαμ..το το ξερω οτι θα κανει καλυτερη δουλεια αλλα δεν εχω το χρονο να ασχοληθω με αυτα τα προγραμματα τωρα...
Άβαταρ μέλους
panagiotis_t
Member
 
Posts: 37
Εγγραφή: 01.11.07, 9:49 pm
Τοποθεσία: rodos

Δημοσίευσηαπό Fotis3d » 29.11.07, 7:22 pm

βαλε στο google Global Illumination για να δεις τι ειναι GI . Δεν παιζει ομως να το κανεις με Archicad . δε νομιζω οτι εχει .
Άβαταρ μέλους
Fotis3d
Junior Member
 
Posts: 325
Εγγραφή: 13.09.06, 2:42 pm

Δημοσίευσηαπό panagiotis_t » 29.11.07, 9:18 pm

ναι οντως φαινεται πιο ρεαλιστικο....thank u Fotis για την ενημερωση

δεν εχει κατι τετοιο το archicad οντως....
Άβαταρ μέλους
panagiotis_t
Member
 
Posts: 37
Εγγραφή: 01.11.07, 9:49 pm
Τοποθεσία: rodos


Επιστροφή στο V.I 3D modelling & animation

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων

cron