Ούτε εγώ το βρήκα το pdf...
Όντως είναι παράλογη η διάρκεια του διαγωνισμού.
8 μέρες για brand study και identity;
Το εξίσου περίεργο είναι το εξής:
Πριν από δυο εβδομάδες μίλησα με μια γνωστή μου που δουλεύει σε κάποια μεγάλη διαφημιστική εταιρεία (δε θυμάμαι όνομα). Μου είπε λοιπόν ότι έχουν αναλάβει την εφαρμογή της εταιρικής ταυτότητας της Νέας Ολυμπιακής στα αεροσκάφη.
Και ερωτώ: Πώς γίνεται να εφαρμόζεται η εταιρική ταυτότητα στα αεροσκάφη και μετά από 2 εβδομάδες να προκηρύσσεται διαγωνισμός για τη σχεδίαση του λογοτύπου;
Το πιθανότερο που μπορεί να συμβαίνει, κατά τη γνώμη μου, είναι να ανατέθηκε ο σχεδιασμός σε κάποια εταιρεία και το αποτέλεσμα να μην ικανοποίησε τη MIG. Οπότε, προκηρύσσουμε ένα διαγωνισμό-αγώνα δρόμου 100m διάρκειας 8 ημερών, με κόστος που σίγουρα θα είναι μικρότερο σε σχέση με την ανάθεση σε εταιρεία, και έχουμε να διαλέξουμε ανάμεσα σε 450 χιλιάδες λογότυπα. Σωστά;
Εγώ σκέφτομαι να συμμετάσχω, αλλά πιο πολύ για την εμπειρία και το αποτέλεσμα για μένα. Αφήστε που είμαι λίγο δύσπιστος σε τέτοιου μεγέθους διαγωνισμούς...