Σχολή για 3D animation...

Προγράμματα μοντελοποίησης και κίνησης που κυκλοφορούν (ή κυκλοφορούσαν στην αγορά).

Σχολή για 3D animation...

Δημοσίευσηαπό Desade » 11.09.09, 11:41 am

Καλημέρα!
Ψάχνω πληροφορίες για δύο απο τις σχολές που βρήκα για 3D ANIMATION.
Ξέρω οτι στην Έλλαδα δεν θα βρω καθηγήτες που να γνωρίζουν το αντικείμενο πραγματικά κάλα αλλα επειδή είμαι εντελως άσχετη στον τομέα αυτό, έχω πάρει την άποφασή μου να πάω σε κάποια σχολή.Έκανα την έρευνα μου και η μια σχόλη που βρήκα έχει μια ειδικότητα που με ενδιαφέρει περισσότερο : COMPUTER GRAPHICS + MULTIMEDIA(συνδοιάζει 3d animation+ web design), αλλά τη σχολή ΟΡΝΕΡΑΚΗ δεν την εχω ακούσει ποτέ και ουτε κατάφερα να μαθω κανένα σχόλιο γι΄αυτη.
Οι άλλες σχολές ειναι η ΑΚΤΟ(6700 το χρόνο???εγκεφαλικό)
και η INTERGRAPHICS.
Αν ξέρετε κατι παραπάνω για το επίπεδο των σχολων αυτών(ποιες έχουν καθηγητές με στοιχειώδεις τουλάχιστον γνώσεις και εξόπλισμο) θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα,γιατί είμαι στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού και η προσωπική μου έρευνα δεν με βοηθάει οσο περίμενα.
Ευχαριστώ!!!
Desade
Member

Re: Σχολή για 3D animation...

Δημοσίευσηαπό Dimitris » 11.09.09, 2:07 pm