Βεβαίωση παρακράτησης φόρου(μ)

Υποχρεώσεις και δικαιώματα στην αγορά εργασίας. Ζητήματα πνευματικών δικαιωμάτων.

Βεβαίωση παρακράτησης φόρου(μ)

Δημοσίευσηαπό dps12 » 25.04.06, 12:49 pm

Εδώ και 2 μήνες περίπου προσπαθώ να πάρω βεβαίωση παρακράτησης φόρου από τον λογιστή ενός πελάτη μου. Με διάφορες δικαιολογίες με καθυστερεί και αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να χάσω την αρχική προθεσμία κατάθεσης φορολογικών δηλώσεων. Τώρα, θα την υποβάλω μαζί με τους μισθωτούς αφού κάνω κοινή με την γυναίκα μου. Το βασικό πρόβλημα είναι ότι κατά την γνώμη του (του λογιστή) πρέπει να πάω εγώ στον πελάτη να μου την υπογράψει, πράγμα αδύνατο αλλά και όχι νομότυπο. Ο νόμος προβλέπει ότι ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να το κάνει και να το στείλει με πρωτότυπη υπογραφή και σφραγίδα της εταιρίας. Όμως αυτοί έχουν διαφορετική άποψη, και φτάνω σε σημείο να σκεφτώ ότι ενώ παρακράτησαν από μένα το 20% εκείνοι ΔΕΝ το απέδωσαν ως όφειλαν. Η εταιρία που έχει αναλάβει τα λογιστικά του πελάτη μου είναι Α.Ε. (αφού και ο πελάτης είναι Α.Ε) που σημαίνει ότι έχει δικαίωμα να αναλάβει εταιρίες μεγαθήρια, και ερωτώ : πως είναι δυνατόν μια τέτοια λογιστική εταιρία να κάνει τέτοιες ψιλικατζίδικες απατεωνίτσες που εκτός του ότι χαλάει την εικόνα της, κινδυνεύει και με κυρώσεις (όπως και ο πελάτης). Τόσο μεγάλο βίσμα έχουν ή μήπως νομίζουν ότι θα περάσει στο ντούκου. Μέχρι που φτάνει επιτέλους η σαπίλα του συστήματος που τους επιτρέπει να σκέφτονται έτσι?

Τελικά, αυτό το μέτρο της παρακράτησης φόρου από τον τζίρο (προσέξτε, από τον τζίρο) ποιο στόχο εχει? Τι στιγμή μάλιστα που κανείς δεν διασφαλίζει τον γραφίστα ότι μετά από 1 χρόνο (κυριολεκτικά) θα του επιστραφεί το 20%
dps12
Old Member
 
Posts: 1084
Εγγραφή: 07.07.05, 1:45 pm

Δημοσίευσηαπό kassavetis » 25.04.06, 2:59 pm

Φίλε dps, καλημέρα και χρόνια πολλά.

Έχεις απόλυτο δίκιο, φίλε, σε όλα όσα λες.
Ο μόνος τρόπος να ξεμπερδέψεις με αυτές τις άθλιες παρακρατήσεις
είναι να αλλάξεις τη μορφή της φορολογικής σου κατηγορίας.

Σταματάς να είσαι Ελεύθερος Επαγγελματίας με Δελτίο Παροχής Υπηρεσίων
(όπου ισχύει παρακράτηση 20% επί του καθαρού τζίρου, με ευθύνη του πελάτη)
και γίνεσαι Εμπορική Προσωπική Επιχείρηση Παροχής Υπηρεσιών
με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, και όχι δελτίο,
όπου έχεις μόνο ΦΠΑ και προκαταβολή φόρου 8%
(μόνο όμως στα τιμολόγια προς το δημόσιο, και όχι σε αυτά προς ιδιώτες
και για ποσά -αν θυμάμαι καλά το ποσό- άνω των 500 ευρώ)...
Ευάγγελος Κασσαβέτης
Άβαταρ μέλους
kassavetis
Old Member
 
Posts: 1024
Εγγραφή: 03.03.06, 11:08 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό patounik » 25.04.06, 3:09 pm

kassavetis έγραψε:(μόνο όμως στα τιμολόγια προς το δημόσιο, και όχι σε αυτά προς ιδιώτες
και για ποσά -αν θυμάμαι καλά το ποσό- άνω των 500 ευρώ)...


και τις εν λόγω βεβαιώσεις παρακράτησης φόρου το δημόσιο στις στέλνει δι' αλληλογραφίας στην έδρα σου και δεν τρέχεις να κηνυγάς τον κάθε Α.Ε.τονύχη φοροδιαφυγά!

Το ποσό ήταν πάνω από 100.000 δρχ κάποτες (όταν είχα το γραφείο)... Τώρα με το € δεν ξέρω...
Ντεν έκω υπογκραφή καρντιά μου.
Άβαταρ μέλους
patounik
Site Admin
 
Posts: 1436
Εγγραφή: 25.02.04, 12:26 am
Τοποθεσία: Νέα Ορεστιάδα Έβρου

Δημοσίευσηαπό dps12 » 25.04.06, 3:51 pm

Καλησπέρα παιδιά και χρόνια πολλά

Συμφωνώ Βαγγέλη, αυτό είναι μια λύση που όμως δεν την έχω ψάξει και δε σου κρύβω ότι τέτοιου είδους τρίπλες με φοβίζουν λίγο.
Όμως δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό που λειτουργούν κάποιοι. Βάζουν παντελόνι τον παρακρατηθέντα φόρο με κίνδυνο να πληρώσουν υπέρογκο πρόστιμο. Γιατί αν γίνει μια καταγγελία –που θα γίνει*- η εφορία θα τους ψάξει μέχρι και τις κάλτσες. Και αυτό γιατί σίγουρα δεν θα είμαι η μοναδική περίπτωση, θα το έχουν κάνει κι αλλού. Να λοιπόν πως βαράνε κανόνια σε μια μέρα και πως μένουν άνεργοι στα καλά καθούμενα δεκάδες άνθρωποι

*συμφώνησα με τον δικό μου λογιστή να βάλουμε στη δήλωση αντίγραφο του ΔΠΥ που αναγράφεται η παρακράτηση και μία Υπέυθυνη Δήλωση δική μου ότι πράγματι μου παρακρατήθηκε το 20%. Στην εφορία θα το ελέγξουν (αφού πρέπει να μου επιστραφούν χρήματα) θα δουν ότι ο τύπος δεν το έχει δηλώσει στις περσινές προσωρινές δηλώσεις του και...θα αρχίσει το πανηγύρι

Για να δούμε, θα έχει πλάκα από εδώ και πέρα και ας το χάσω το ποσοστό.
dps12
Old Member
 
Posts: 1084
Εγγραφή: 07.07.05, 1:45 pm

Δημοσίευσηαπό manos » 26.04.06, 1:19 pm

kassavetis έγραψε:...και γίνεσαι Εμπορική Προσωπική Επιχείρηση Παροχής Υπηρεσιών
με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, και όχι δελτίο...


αυτό βέβαια μόνο στην περίπτωση που απασχολείς (με έμμισθη σχέση) εξειδικευμένο προσωπικό...
manos
Member
 
Posts: 15
Εγγραφή: 09.07.05, 11:27 am

Δημοσίευσηαπό kassavetis » 26.04.06, 2:18 pm

manos έγραψε:
kassavetis έγραψε:...και γίνεσαι Εμπορική Προσωπική Επιχείρηση Παροχής Υπηρεσιών
με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ, και όχι δελτίο...


αυτό βέβαια μόνο στην περίπτωση που απασχολείς (με έμμισθη σχέση) εξειδικευμένο προσωπικό...


Όχι απαραίτητα, φίλε Μάνο.

Αρκεί να κρατάς βιβλία Β' κατηγορίας (έσοδα-έξοδα)
και να πραγματοποιείς δαπάνες για λογαριασμό του πελάτη
(πχ φωτογραφήσεις, μεταφράσεις, εκτυπώσεις, κι ό,τι άλλο κολλάει,
από τρίτους προμηθευτές, που τις χρεώνεις τελικά εσύ).
Επίσης, με τον τρόπο αυτό, εκδίδεις και κανονικά
δελτία αποστολής-τιμολόγια πώλησης αγαθών,
και όχι μόνο παροχής...
Ευάγγελος Κασσαβέτης
Άβαταρ μέλους
kassavetis
Old Member
 
Posts: 1024
Εγγραφή: 03.03.06, 11:08 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό notis » 26.04.06, 2:19 pm

manos έγραψε:αυτό βέβαια μόνο στην περίπτωση που απασχολείς (με έμμισθη σχέση) εξειδικευμένο προσωπικό...


Δεν το καταλαβα αυτο!
Εγω κοβω τιμολογια ΠΥ χωρις να απασχολω εμμισθο προσωπικο!
Και φυσικα δεν εχω δελτια παροχης και τετοιες μπουρδες :wink:
Άβαταρ μέλους
notis
Master Admin
 
Posts: 3697
Εγγραφή: 23.02.04, 1:36 pm
Τοποθεσία: Corinth

Δημοσίευσηαπό manos » 26.04.06, 11:57 pm

manos έγραψε:αυτό βέβαια μόνο στην περίπτωση που απασχολείς (με έμμισθη σχέση) εξειδικευμένο προσωπικό...


kassavetis έγραψε:Όχι απαραίτητα, φίλε Μάνο.
Αρκεί να κρατάς βιβλία Β' κατηγορίας (έσοδα-έξοδα)
και να πραγματοποιείς δαπάνες για λογαριασμό του πελάτη
(πχ φωτογραφήσεις, μεταφράσεις, εκτυπώσεις, κι ό,τι άλλο κολλάει,
από τρίτους προμηθευτές, που τις χρεώνεις τελικά εσύ).
Επίσης, με τον τρόπο αυτό, εκδίδεις και κανονικά
δελτία αποστολής-τιμολόγια πώλησης αγαθών,
και όχι μόνο παροχής...


notis έγραψε:Δεν το καταλαβα αυτο!
Εγω κοβω τιμολογια ΠΥ χωρις να απασχολω εμμισθο προσωπικο!
Και φυσικα δεν εχω δελτια παροχης και τετοιες μπουρδες


Φίλοι kassavetis και Notis
Ως γνωστόν, στο περίφημο ελληνικό φορο(μη)λογικό σύστημα (παγκόσμια πατέντα), μπορεί ο κάθε λογιστής (και το χειρότερο: o κάθε ελεγκτής) να δίνει τη δική του ερμηνεία...
Είμαι σίγουρος ότι αν και τα υπόλοιπα μέλη του vcdc ρωτήσουν τους λογιστές τους για την έκδοση στοιχείων παροχής υπηρεσιών, θα κάνουμε μια ωραία συλλογή από μαργαριτάρια...

Πάντως, επειδή το θέμα είναι ενδιαφέρον, αν υπάρχουν κάποιες τεκμηριωμένες απόψεις, θα ήταν ενδιαφέρον να τις δούμε εδώ.
manos
Member
 
Posts: 15
Εγγραφή: 09.07.05, 11:27 am

Δημοσίευσηαπό kassavetis » 27.04.06, 4:41 am

Εκείνο που μπορώ τεκμηριωμένα να πω από την πλευρά μου,
είναι ότι λειτουργώ από το 1991 με ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
και τότε (που ήμουν μόνος κι έρημος)
και σήμερα (που απασχολώ τρία ακόμη άτομα ...με βούλα).
Επίσης, συνήθως κόβω ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΠΩΛΗΣΗΣ
γιατί έχω αρκετές δαπάνες σε τρίτους προμηθευτές για κάθε δουλειά,
ώστε να υπερβαίνουν το 70% του συνόλου (!) όπως ορίζει ο νόμος,
και η παροχή να «υποτάσσεται» στην πώληση!
Σήμερα, άλλωστε, δεν φορολογείται διαφορετικά η πώληση με την παροχή,
στα βιβλιά Β κατηγορίας, για εμπορικές επιχειρήσεις...
Πρόκειται για νόμιμο κέρδος (προστιθέμενη αξία)
για την οποία πληρώνω ατελείωτο ΦΠΑ μόνιμα...

ΑΛΛΑ, ΟΧΙ ΔΕΛΤΙΟ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΛΕΟΣ....
Δεν κάνουμε ...ιδιαίτερα μαθήματα... Ούτε είμαστε «τσαντάκηδες»... Εικόνα

Τέλος, έχω ήδη υποστεί έλεγχο ΣΔΟΕ δύο φορές,
και οι τύποι δεν είχαν κανένα πρόβλημα...
Ευάγγελος Κασσαβέτης
Άβαταρ μέλους
kassavetis
Old Member
 
Posts: 1024
Εγγραφή: 03.03.06, 11:08 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό kassavetis » 27.04.06, 4:58 am

dps12 έγραψε:...Συμφωνώ Βαγγέλη, αυτό είναι μια λύση που όμως δεν την έχω ψάξει και δε σου κρύβω ότι τέτοιου είδους τρίπλες με φοβίζουν λίγο. ...


ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΒΟΣ!

Είναι καθαρό, τίμιο και απόλυτα νόμιμο και η μόνη λύση.
Πληρώνεις βέβαια ΦΠΑ, αλλά, αλοίμονο, κάπως θα σου τα πάρουν...

Άλλαξέ το, φίλε, θα νιώθεις σα να έχεις ...περίπτερο που πουλάει τσίχλες... Εικόνα
(σε σχέση με τις φορολογικές σκοτούρες εννοώ, όχι για τη δουλειά...)
Ευάγγελος Κασσαβέτης
Άβαταρ μέλους
kassavetis
Old Member
 
Posts: 1024
Εγγραφή: 03.03.06, 11:08 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Γραφειοκρατία

Δημοσίευσηαπό onart » 27.04.06, 7:47 am

Καλημέρα,

συμφωνώ με όσα λέει ο Βαγγέλης. Και εγώ εξ' αρχής έχω Τιμολόγιο Παροχής Υπηρεσιών, κρατάω βιβλία Β' κατηγορίας και έχω και Τιμολόγιο Πώλησης. Δεν υπάρχει δέσμευση να έχεις υπαλλήλους. Πληρώνω αρκετό ΦΠΑ. Έχω υπ' όψιν μου οτι σε κάθε τιμολόγιο που κόβω, λόγω του συνολικού μου τζίρου, η εφορία θα μου πάρει στο τέλος το 40%. Και φροντίζω να εμφανίζω πολλά έξοδα, κυρίως για αγορές παγίων στοιχείων, για να ισοφαρίζω αυτή τη κατάσταση. Τελευταία έμαθα και το φροντίζω, οι αγορές παγίων στοιχείων να γίνονται στην αρχή κάθε χρόνου για να πετυχαίνω το μεγαλύτερο ποσοστό προσμέτρησής τους στα έξοδα της επιχείρησης.
Πάνω απ' όλα χρειάζεται να έχεις ικανό φοροτεχνικό, που να σου θυμίζει κάθε τρίμηνο που βρίσκεσαι και τι θα πρέπει να κάνεις. Αυτό για μένα είναι το σημαντικότερο.
Δελτίο Παροχής Υπηρεσιών πάντως, ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ. Είναι 100% λάθος.

Thanks, Dennis
"Work of art" is not exactly an "object", but rather "part of a communication system."
--Lawrence Alloway--
onart
Junior Member
 
Posts: 439
Εγγραφή: 13.07.05, 8:18 am
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Δημοσίευσηαπό chryssa » 27.04.06, 9:39 am

Παιδες πολυ ενδιαφεροντα ολα αυτα που λετε....

Δεν εχω καταλαβει κατι (το σαββατο παω για εναρξη επαγγελματος στον λογιστη μου και το θεμα με καθηλωσε καμποσο)

Ειναι χειροτερο το δελτιο παροχης υπηρεσιων απο πια αποψη?

Περαν του γεγονοτος δηλαδη που συνεβει στον φιλτατο dps.

Ειναι αλλη διαδικασια το τιμολογιο?

Σας ευχαριστω πολυ!!!!!!
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
Albert Einstein

http://www.gchryssa.com/
Άβαταρ μέλους
chryssa
Senior Member
 
Posts: 646
Εγγραφή: 26.01.06, 8:51 pm

Γραφειοκρατίας συνέχεια...

Δημοσίευσηαπό manos » 27.04.06, 10:44 am

ΘΕΜΑ ΠΡΩΤΟ
ΠΟΙΟΙ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ; ΚΑΙ ΤΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΔΙΔΟΥN;


(Αντιγράφω από την ιστοσελίδα των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών)
_________________________________________________________-
Ποιοί θεωρούνται ελεύθεροι επαγγελματίες;Ως ελεύθεροι επαγγελματίες θεωρούνται οι ασκούντες ελευθέριο επάγγελμα, κατονομαζόμενο στο άρθρο 48 παρ. 1 του Ν.2238/1994 και οι οποίοι φορολογούνται στη Ζ-1 πηγή εισοδήματος. (Άρθρο 48 παρ. 1: Εισόδημα από υπηρεσίες ελευθερίων επαγγελμάτων είναι οι αμοιβές από την άσκηση του ελευθέριου επαγγέλματος του ιατρού, οδοντιάτρου, κτηνιάτρου, φυσιοθεραπευτή, βιολόγου, ψυχολόγου, μαίας, δικηγόρου, δικολάβου, συμβολαιογράφου, άμισθου υποθηκοφύλακα, δικαστικού επιμελητή, αρχιτέκτονα, μηχανικού, τοπογράφου, χημικού, γεωπόνου, γεωλόγου, δασολόγου, ωκεανογράφου, σχεδιαστή, δημοσιογράφου, συγγραφέα, διερμηνέα, ξεναγού, μεταφραστή, καθηγητή ή δασκάλου, καλλιτέχνη γλύπτη ή ζωγράφου ή σκιτσογράφου ή χαράκτη, ηθοποιού, εκτελεστή μουσικών έργων ή μουσουργού, καλλιτεχνών των κέντρων διασκέδασης, χορευτή, χορογράφου, σκηνοθέτη, σκηνογράφου, ενδυματολόγου, διακοσμητή, οικονομολόγου, αναλυτή, προγραμματιστή, ερευνητή ή συμβούλου επιχειρήσεων, λογιστή ή φοροτέχνη, αναλογιστή, κοινωνιολόγου και εμπειρογνώμονα).
Ποια στοιχεία πρέπει να εκδίδουν;
Όσον αφορά τα στοιχεία τα οποία πρέπει να εκδίδουν οι ως άνω επιτηδευματίες, αυτοί εκδίδουν Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών (ΑΠΥ) σε κάθε περίπτωση, δηλαδή και στη περίπτωση παροχής υπηρεσιών προς επιτηδευματίες.

(Πηγή: Ιστσελίδα KEΠ, ορίστε το αντίστοιχο link)
http://www.kep.gov.gr/categories/forologia/forologia_eisodimatos/1622.asp
__________________________________________________________


ΘΕΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ?


(Αντιγραφή από την ΕΡΜΗΝΕΙΑ του ΚΒΣ / ΤΖΙΜΑΣ-ΜΑΡΙΝΑΚΗΣ /
Ασκηση ελευθερίου επαγγέλματος από εταιρίες - εκδιδόμενα στοιχεία-Χρόνος έκδοσης )

Ο.Ε. & Ε.Ε.
... Οι προσωπικές εταιρίες (Ο.Ε. & Ε.Ε.), στις περιπτώσεις που ασκούν δραστηριότητα που κατονομάζεται ως ελευθέριο επάγγγελμα (άρθρο 48§1 ν. 2238/94), θεωρείται ότι αποκτούν εισόδημα από ελευθέριο επάγγελμα (Ζ-1 πηγής) - Σ.τ.Ε. 2662/70, Γνωμ. 362/74 Ν.Σ.Κ. - και συνεπώς εκδίδουν σε κάθε περίπτωση Α.Π.Υ. κατά την είσπραξη.
Επισημαίνεται όμως ότι ανάλογα με τον τρόπο άσκησης της δραστηριότητας (π.χ. χρησιμοποίηση επιστημονικού προσωπικού για την παροχή των υπηρεσιών κ.λπ.) είναι δυνατόν το εισόδημα από την άσκηση ελευθερίου επαγγέλματος από Ο.Ε. ή Ε.Ε., να χαρακτηρισθεί ως εισόδημα από εμπορικές επιχειρήσεις (Δ' πηγής), οπότε κατά περίπτωση, εκδίδονται Τ.Π.Υ. ή Α.Π.Υ., ανάλογα αν οι υπηρεσίες παρέχονται σε επιτηδευματίες ή ιδιώτες, στο χρόνο που ορίζεται στο άρθρο 12§15 του Κ.Β.Σ. ...

(Πηγή: taxheaven.gr)
http://www.taxheaven.gr/acforum/lofiversion/index.php?t4788.html
_____________________________________________________


(Αντιγραφή από την ΕΡΜΗΝΕΙΑ του ΚΒΣ / Σταματόπουλου-Καραβοκύρη /
Εταιρεία ή ατομική επιχείρηση με αντικείμενο εργασιών ελεύθερου επαγγελματία.)

... Αντίθετα οι Ο.Ε. και Ε.Ε. όταν έχουν ως αντικείμενο εργασιών ελευθέριο επάγγελμα, το εισόδημα που αποκτούν θεωρείται ότι προέρχεται από ελευθέρια επαγγέλματα (ΣτΕ 2662Π0. Εγκ. ΠΟΛ. 321/`8-12`-70 – Ν.Σ.Κ. 362Π4) και ως εκ τούτου εκδίδουν σε κάθε περίπτωση Α.Π.Υ. κατά την είσπραξη, όπως ορίζεται το άρθρο 13§2 του Κ.Β.Σ.
Στην περίπτωση που οι υπηρεσίες προσφέρονται μέσω υπαλλήλων (επιστημονικού προσωπικού) και η υπόψη εταιρεία αποκτά το χαρακτήρα οργανωμένης κερδοσκοπικής μονάδας, τότε το εισόδημα θεωρείται Δ' πηγής και εκδίδονται πλέον Α.Π.Υ. προς τους ιδιώτες και τιμολόγια προς τους επιτηδευματίες, Δημόσιο κλπ., κατά το χρόνο προσφοράς των υπηρεσιών και όχι κατά το χρόνο της είσπραξης των αμοιβών. Επίσης οι Ο.Ε. και Ε.Ε. που ασκούν ελευθέριο επάγγελμα τηρούν βιβλίο εσόδων - εξόδων ανεξαρτήτως ύψους ακαθαρίστων εσόδων (Άρθρο 4§3α Κ.Β.Σ.), αντίθετα όταν το εισόδημα χαρακτηρίζεται από εμπορικές επιχειρήσεις (Δ' πηγής) εντάσσονται σε κατηγορία βιβλίων ανάλογα με το τζίρο τους. Σχετ. Εγγ. 1019012/139/`10-3`-1998.
Αναλογικά τα ίδια ισχύουν και για οργανωμένες ατομικές επιχειρήσεις που προσφέρουν τις υπηρεσίες μέσω εξειδικευμένου επιστημονικού προσωπικού.

(Πηγή: taxheaven.gr)
http://www.taxheaven.gr/acforum/lofiversion/index.php?t4788.html

___________________________________________________________

Πριν κάνετε οποιαδήποτε ενέργεια, συμβουλευτείτε το φαρμακοποιό σας... εεε... το λογιστή σας ήθελα να πω! Mάνος.
manos
Member
 
Posts: 15
Εγγραφή: 09.07.05, 11:27 am

Δημοσίευσηαπό chryssa » 27.04.06, 10:48 am

Ευχαριστω πολυ.. παω να το διαβασω αναλυτικοτερα!!!!!
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
Albert Einstein

http://www.gchryssa.com/
Άβαταρ μέλους
chryssa
Senior Member
 
Posts: 646
Εγγραφή: 26.01.06, 8:51 pm

Δημοσίευσηαπό dps12 » 27.04.06, 4:42 pm

Τώρα μπερδεύτηκα εντελώς.

Εκ παραδρομής έγραψα ότι έχω Δελτίο Π.Υ. λάθος, Τιμολόγιο Π.Υ. είναι, επίσης έχω και τιμολόγιο Πώλησης που μου χρειάστηκε μερικές φορές. Όμως από κει και πέρα έχω μπερδευτεί με αυτά που λέτε. Ας πούμε, Α.Π.Υ δεν έχω κόψει ποτέ ούτε μου ζητήθηκε από κανέναν (έχω όμως μπλοκ Εικόνα). Μάλλον όλα αυτά έχουν να κάνουν με τους κωδικούς που είμαστε δηλωμένοι στην εφορία. Και βγάζω αυτό το συμπέρασμα γιατί βλέπω ότι, ας πούμε, με τον Βαγγέλη έχω τις ίδιες μορφές παραστατικών όμως διαφορετική χρήση...

...ποτέ δεν κατάλαβα τα λογιστικά.
:cry: :cry:
dps12
Old Member
 
Posts: 1084
Εγγραφή: 07.07.05, 1:45 pm

Δημοσίευσηαπό alexandra » 27.04.06, 5:29 pm

dps12 έγραψε:...ποτέ δεν κατάλαβα τα λογιστικά.
:cry: :cry:


me too dps... :evil:

*ας το καλο εχασα και την προθεσμια υποβολης του ΦΠΑ μου και πρεπει να παω απο την εφορια αυριο μιας και ηλεκτρονικα δεν μπορω να την υποβαλω... :cry: τα μισω τα λογιστικα τα μισω.... τα μισω.... τα μισω.... τα μισω....
http://www.twomatch.gr

++live for design and design for life++
Άβαταρ μέλους
alexandra
Site Admin
 
Posts: 3513
Εγγραφή: 26.07.04, 11:49 am
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευσηαπό chryssa » 27.04.06, 5:31 pm

alexandra έγραψε:
dps12 έγραψε:...ποτέ δεν κατάλαβα τα λογιστικά.
:cry: :cry:


me too dps... :evil:

*ας το καλο εχασα και την προθεσμια υποβολης του ΦΠΑ μου και πρεπει να παω απο την εφορια αυριο μιας και ηλεκτρονικα δεν μπορω να την υποβαλω... :cry: τα μισω τα λογιστικα τα μισω.... τα μισω.... τα μισω.... τα μισω....



((((πατ πατ πατ)))))) Τουλαχιστον ξερεις οτι δεν εισαι μονη σου.... Και εγω τα μισω!!!!!
"Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere."
Albert Einstein

http://www.gchryssa.com/
Άβαταρ μέλους
chryssa
Senior Member
 
Posts: 646
Εγγραφή: 26.01.06, 8:51 pm

Δημοσίευσηαπό kassavetis » 27.04.06, 10:04 pm

dps12 έγραψε:Τώρα μπερδεύτηκα εντελώς.......
...Μάλλον όλα αυτά έχουν να κάνουν με τους κωδικούς που είμαστε δηλωμένοι στην εφορία. Και βγάζω αυτό το συμπέρασμα γιατί βλέπω ότι, ας πούμε, με τον Βαγγέλη έχω τις ίδιες μορφές παραστατικών όμως διαφορετική χρήση...

...ποτέ δεν κατάλαβα τα λογιστικά.
:cry: :cry:


Όντως φίλε. Εκεί ξεκινάει το πρόβλημα. Στους κωδικούς.
Ο καθένας από μας, θα μπορούσε (ως άτομο ή ως εταιρεία)
να δηλώσει στην έναρξή του ως αντικείμενο:

1. Σχεδιαστής (διακοσμητής κ.λπ.)
2. Δημιουργικό γραφείο
3. Διαφημιστικό γραφείο
4. Γραφικές Τέχνες
5. Εκδόσεις
6...... 7...... 8...... όρεξη να έχουμε...
ή και συνδυασμούς των παραπάνω...

και, παρόλα αυτά, να κάνει σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις,
την ίδια επί της ουσίας δουλειά :!:

Αφού εκδίδεις Τιμολόγια, το μόνο που με προβληματίζει στην περίπτωσή σου
είναι η παρακράτηση 20% από ιδιώτη.
Αυτό νομίζω ότι ισχύει μόνο για τα Α.Π.Δ. (κοινώς δελτία).

Και, όπως λέει ο Dennis, είναι όλα θέμα λογιστή.
Γιατί έχει δίκιο ο Μάνος για το «φορο-μη-λογικό» μας σύστημα :wink:

Ελπίζω να βρεις άκρη, και, κυρίως, σου εύχομαι
να μην ανακαλύψεις ξαφνικά, ότι επί αρκετά χρόνια
πλήρωνες παραπάνω φόρο από ό,τι έπρεπε...
Ευάγγελος Κασσαβέτης
Άβαταρ μέλους
kassavetis
Old Member
 
Posts: 1024
Εγγραφή: 03.03.06, 11:08 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό CaptainMorgan » 03.11.06, 7:42 pm

Tι απέγινε βρε παιδιά με αυτό το ζήτημα....; :roll:
Το βλέπω παρατημένο εδώ και μήνες χωρίς να έχει καταλήξει κάπου με βεβαιότητα.
Έχουμε κανένα νέο ;
dps τι έκανες τελικά ;

Και μια άσχετη : "Εμπορική Προσωπική Επιχείρηση Παροχής Υπηρεσιών¨
που λέει ο Κασσαβέτης, με έδρα το σπίτι, μπορεί να υπάρξει...;
Εντάξει, θα ρωτήσω λογιστή τις επόμενες μέρες, αλλά λέω μήπως μέχρι τότε έχουμε καμιά ιδέα... :roll:
Άβαταρ μέλους
CaptainMorgan
Member
 
Posts: 35
Εγγραφή: 05.09.06, 6:51 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο

Δημοσίευσηαπό BlackAdder » 04.11.06, 12:02 am

Μην ξύνετε πληγές τώρα.
Το εκκαθαριστικό μου ήρθε πριν απο λίγες μολις μέρες, αλλά δεν μου επέστρεψαν, ακόμα, την παρακράτηση που έγινε.

Γιατί; Ξεπέρνα τα 1500 και πρέπει να γίνει έλεγχος απο την αρμόδια και καλά ΔΟΥ.

Δηλαδή σου κάνουν παρακράτηση και την παίρνεις πίσω μετά απο 1 με 2 χρόνια.

Ωραία πράγματα.
Α ρε αθάνατη Ελλάδα...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
BlackAdder
Junior Member
 
Posts: 262
Εγγραφή: 12.02.06, 6:18 pm

Επόμενο

Επιστροφή στο IΙI.II Εργασιακά - Ασφαλιστικά - Πνευμ. Δικαιώματα

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 0 επισκέπτες

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων

cron