agriniopk έγραψε:Δηλαδή υπάρχει χρώμα (χρώματα) και σε φιλμ που δεν έπρεπε να υπάρχει.
Εν ολίγης σε όλα τα φιλμ υπάρχουν όλα τα χρώματα.
Καθώς επίσης δεν κρατάει τη μάσκα σε κάποια σημεία.
Η διαδικασία που ακολουθώ (και δεν έχω σωστά αρχεία) είναι από το δικό του αρχείο που είναι σε corel κάνω εξαγωγής σε eps.
Τα αρχεία σε μορφή eps πάνε στο rip και εκεί σκάει το πρόβλημα
Φίλε agriniopk,
Κάποια ερωτήματα που μου ήρθαν στο μυαλό.
1) Δοκίμασες να κάνεις preview τους διαχωρισμούς στο corel ΠΡΙΝ κάνεις export σε EPS; Εαν το έκανες και στην οθόνη φαίνονται να χωρίζονται κανονικά πήγαινε στο 2
2) Δοκίμασες να τυπώσεις σε κάποιον Inkjet τους διαχωρισμούς σαν soft proof; Εαν δεν έχεις Inkjet πήγαινε στο 3
3) Δοκίμασε να εκτυπώσεις τους διαχωρισμούς σε pdf και δες από εκεί τι γίνεται. Εαν στο pdf φαίνονται οι διαχωρισμοί κανονικά, πήγαινε στο 4.
4) Μήπως υπάρχουν γραφικά σε RGB και για κάποιο λόγο φρικάρει το RIP; Εαν όλα είναι CMYK πήγαινε στο 5.
5) Μήπως έχεις επιλεγμένη έκδοση postscript που δεν υποστηρίζει το RIP; Εαν όχι πήγαινε στο 6.
6) Μήπως τυπώνεις με process color (CMYK), ο πελάτης έχει τα χρώματα σε PANTONE ή οποιαδήποτε άλλη παλέτα spot color και ΔΕΝ έχεις τσεκαρισμένη την επιλογή convert spot colors to process; Εάν τα χρώματα και οι παλέτες είναι σωστά πήγαινε στο 7.
7) Μήπως ο πελάτης έκανε "πατάτα" και έβαλε overprint στα διάφορα αντικείμενα έτσι ώστε όλα πατάνε πάνω στα άλλα; Εαν ναί ΞΕτσεκάρισε το preserve document overprint settings και εαν η μακέτα έχει πολύ κείμενο σε φόντο, τσεκάρισε το always overprint black. Εαν όλα τα overprint είναι ΟΚ πήγαινε στο 8.

Μήπως ενεργοποίησες από λάθος το auto-spreading και του έδωσες καμια τρελή τιμή ώστε κάθε χρώμα απλώνει παντού; Εαν δεν δουλεύει ούτε αυτό πήγαινε στο 9.
9) Ζήτα από τον πελάτη να σου στείλε τη μακέτα σε EPS ή PDF με τις ρυθμίσεις που εσύ χρησιμοποιείς.
Εαν δεν είναι τίποτα από όλα αυτά, πάρε μια καραμπίνα, σφήνωσε μέσα ότι χρωμαλίνες έχεις πρόχειρες και πήγαινε στον πελάτη και δείξε τον τι σημαίνει "Διαχωρισμός Χρωμάτων"
