Επαγγελματική Κάρτα Φυσιοθεραπείας.

Παρουσιάστε στο φόρουμ το Portfolio σας, ή ζητήστε την άποψη / κριτική για μια εργασία σας.

Επαγγελματική Κάρτα Φυσιοθεραπείας.

Δημοσίευσηαπό ALR » 19.09.06, 8:46 pm

Αρχικά να ευχαριστήσω τον Γρηγόρη (oris_z), για το λογότυπο φυσιοθεραπείας που μου έστειλε.

Η τελική επιλογή του Πελάτη είναι αυτή :
Εικόνα

Θα ήθελα να μου πείτε τι γνώμη σας και επίσης θα ήθελα να μου πείτε έναν τρόπο ώστε οι υπηρεσίες που αναγράφονται δεξιά, να φαίνονται πιο καθαρά.

Δεν μπορώ να αλλάξω τη δομή , ούτε το σχέδιο της κάρτας μιας , αφού άρεσε έτσι όπως είναι, κάτι που μου κάνει τη ζωή πολύ πιο δύσκολη στο να βρώ τρόπο για πιο καθαρά γράμματα. Δεν μου έρχεται τίποτα και απελπίζομαι. :roll:

Ένας εναλλακτικός τρόπος που δεν θέλω να χρησιμοποιήσω είναι αυτός:
Εικόνα

Παρεμβαίνοντας όμως στο σχέδιο της κάρτας.
Έχετε καμιά ιδέα; :cry:
Άβαταρ μέλους
ALR
Junior Member
 
Posts: 403
Εγγραφή: 01.08.06, 2:07 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό zelda » 19.09.06, 8:56 pm

επειδη και εσενα δεν σου αρεσει, και ειναι λογικοτατοο, και εφοσον οι πελατες δεν εχουν προβλημα μην βασανιζεις αλλο το μυαλο σου και να την αφησεις οπως ειναι!

μια καρτα ειναι σιγα!!!
δεν θελω να πω λεπτομεριες γιατι δεν μου αρεσει να μιλαω σκληρα για δουλειες αλλων συναδελφων
ειδικα οταν, οπως στην προκεμενη περιπτωση μαλλον ο πελατης ηταν ο δημιουργος!!

φιλικααααααααα
zelda
:D
Mama, just killed a man
-------------------------------------------------------------------------------
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zelda
Old Member
 
Posts: 1488
Εγγραφή: 24.09.05, 7:31 pm
Τοποθεσία: In the Mouth of Madness

Δημοσίευσηαπό LNinio » 19.09.06, 9:16 pm

Αυτό που μπορώ να σκεφτώ τώρα είναι δοκιμάσεις να βάλεις ένα μικρο stroke στα γράμματα, σε μαύρο χρώμα, για να τονιστούν και να καθαρίσουν λίγο από το background.
Η άλλη λύση είναι να την κάνεις διπλής όψεος και να γράψεις τις πληροφορίες στην άλλη πλευρά.

Όπως και να έχει, η συγκεκριμένη κάρτα είναι πακτωμένη με πληροφορίες και δεν έχει ένα ξεκάθαρο μύνημα. Πολλές πληροφορίες μαζί, δεν είναι και οτι καλύτερο. Less is more! :wink:

Δοκίμασε τα, μπορεί να βγάλεις κάτι
Άβαταρ μέλους
LNinio
Old Member
 
Posts: 1333
Εγγραφή: 03.04.06, 1:32 pm
Τοποθεσία: Area 52

Δημοσίευσηαπό LNinio » 19.09.06, 9:21 pm

Sorry για το διπλό post
Επίσης οι 3 καταγεγραμένες προσφερόμενες υπηρεσίες δεξιά (χειρομάλαξη, αποκατάσταση κλπ) δεν διαχωρίζονται με κάποιο τρόπο. Οι γραμμές ισαπέχουν και το μάτι δεν ξεχωρίζει, οπτικά, οτι είναι 3 διαφορετικά πράγματα. Δικίμασε να αφήσεις ένα ικανό περιθώριο ανάμεσα στις 3 ή βρες καποιο τρόπο να τονίσεις την διαφορετικότητα τους (πχ με κάποιο σημαδάκι... εικόνα... στοιχείο... ή οτι άλλο θέλεις πριν τις 3 προτάσεις κλπ κλπ) :wink:
Άβαταρ μέλους
LNinio
Old Member
 
Posts: 1333
Εγγραφή: 03.04.06, 1:32 pm
Τοποθεσία: Area 52

Δημοσίευσηαπό penlix » 19.09.06, 9:32 pm

Πολύ busy όμως, και σηματάκι, και ανθρωπάκι, και σύννεφα, και ουρανός και πράσινο, και γράμματα και τίτλοι και σκιές..


Όπως είπε η Zelda, τύπωσέ την και πήγαινε για την επόμενη. Σκέψου οτι μπορείς να την δείχνεις σε μελλοντικούς πελάτες σου όταν σου ζητάν κάτι ανάλογο και να εξηγείς με εικόνα πως το σχέδιο που προτείνουν μπορεί να ναι υπερφορτωμένο.

Καλή συνέχεια!
Άβαταρ μέλους
penlix
Adminilicious
 
Posts: 10260
Εγγραφή: 26.02.04, 3:50 pm

Δημοσίευσηαπό ALR » 19.09.06, 9:38 pm

LNinio πολύ καλή παρατήρηση για το σημαδάκι. Θα δώ τι μπορώ να κάνω. Όσο για το Stroke , το δοκίμασα αλλά δεν φαίνεται τόσο όμορφα..
Όσο για τις πληροφορίες, το ξέρω ότι είναι too much αλλά όπως είπα και στην αρχή, είναι επιλογή του Πελάτη και δεν μπορώ να αφαιρέσω τίποτα. Αυτές οι πληροφορίες πρέπει να χωρέσουνε σε μια επαγγελματική κάρτα 1 όψης όσο το δυνατόν καθαρότερα και καλύτερα γίνεται.

Δυστυχώς, νομίζω ότι το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε σε αυτή τη περίπτωση είναι να εκθέσουμε την άποψη μας και να την στηρίξουμε με σωστά και σαφής επιχειρήματα, αλλά σε καμία περίπτωση δε μπορούμε να την επιβάλλουμε.

Zelda: Μπορείς να γίνεις λίγο πιο ξεκάθαρη;

δεν θελω να πω λεπτομεριες γιατι δεν μου αρεσει να μιλαω σκληρα για δουλειες αλλων συναδελφων
ειδικα οταν, οπως στην προκεμενη περιπτωση μαλλον ο πελατης ηταν ο δημιουργος!!

Κάθε γνώμη και άποψη είναι καλοδεχούμενη, αλλά το τελευταίο σχόλιο σου με κάνει να πιστεύω πως νομίζεις ότι είμαι Φυσιοθεραπευτής! :lol:
Άβαταρ μέλους
ALR
Junior Member
 
Posts: 403
Εγγραφή: 01.08.06, 2:07 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό ALR » 19.09.06, 9:44 pm

penlix έγραψε:Πολύ busy όμως, και σηματάκι, και ανθρωπάκι, και σύννεφα, και ουρανός και πράσινο, και γράμματα και τίτλοι και σκιές..


Όπως είπε η Zelda, τύπωσέ την και πήγαινε για την επόμενη. Σκέψου οτι μπορείς να την δείχνεις σε μελλοντικούς πελάτες σου όταν σου ζητάν κάτι ανάλογο και να εξηγείς με εικόνα πως το σχέδιο που προτείνουν μπορεί να ναι υπερφορτωμένο.

Καλή συνέχεια!


Όπως αναφέρεται στην κάρτα έχουμε 2 πελάτες ουσιαστικά σε 1.

Άντρας: "Θέλω κάτι σαν λογότυπο , αθλητή κτλ.." , "Πρέπει να υπάρχει το λογότυπο της φυσιοθεραπείας",

Γυναίκα: "Θέλω ένα background, κάτι με θάλασσα, ουρανό, λίγο πράσινο, να είναι ζωντανή η κάρτα!"

Μαζί: Αυτές οι πληροφορίες πρέπει όπωσδήποτε να αναγράφονται.

Εντάξει, εγώ το καταλαβαίνω ότι αυτό δεν είναι επαγγελματική κάρτα, αλλά ουσιαστικά διαφημιστικό φυλλάδιο στο μέγεθος επαγγελματικής κάρτας, αλλά τι να κάνω ; Μπορώ να κάνω διαφορετικά; :(
Άβαταρ μέλους
ALR
Junior Member
 
Posts: 403
Εγγραφή: 01.08.06, 2:07 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό onart » 19.09.06, 9:51 pm

Συμβουλή ψυχοθεραπείας για τέτοιες περιπτώσεις:

Από τη στιγμή που έχεις αποφασίσει να προχωρήσεις την όλη διαδικασία με το "δημιουργικό" του πελάτη σου, προχωράς στη λύση που σου προτείνει η Zelda.

Για δική σου ευχαρίστηση και μόνο, φτιάχνεις μια κάρτα έτσι όπως θεωρείς εσύ οτι θα πρέπει να είναι σωστή. Την αποθηκεύεις μαζί με την υπόλοιπη δουλειά. Να είσαι σίγουρος οτι κάποια στιγμή θα αποδειχτεί χρησιμότατος ο επιπλέον χρόνος που "έχασες" για να σχεδιάσεις την δική σου άποψη.
Με λίγα λόγια, υπάρχουν στιγμές που με κάποιες δουλειές καίμε κάποια κύτταρά μας. Για να μην οδηγηθούμε σε γεροντική άνοια, ας τα αντικαταστούμε με νεώτερα στην καμμένη θέση τους.

Καλή συνέχεια,
Dennis
"Work of art" is not exactly an "object", but rather "part of a communication system."
--Lawrence Alloway--
onart
Junior Member
 
Posts: 439
Εγγραφή: 13.07.05, 8:18 am
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Δημοσίευσηαπό ALR » 19.09.06, 10:09 pm

Κοίταξε, η άποψη του πελάτη στην προκειμένη περίπτωση είναι εν μέρη σωστή, γιατί πρέπει να αναφέρονται οι υπηρεσίες που προσφέρει.
Στο συγκεκριμένο επάγγελμα, υπάρχουν πολλές υποειδικότητες και ανάλογα με τα λεφτά που έχεις επενδύσει, έχεις τα κατάλληλα μηχανήματα και αφού τα έχεις, καλό είναι να τα διαφημίσεις .
Απλώς ήθελε μια δεύτερη όψη η κάρτα.

Την άποψη μου, την σχεδίασα ήδη και ήταν από τα πρώτα προσχέδια που του έδωσα για να επιλέξει αλλά δεν είχε καλή τύχη.

Anyway, νομίζω ότι θα ακολουθήσω την συμβουλή σας ( δεν έχω κ πολλές επιλογές άλλωστε ) και θα την στείλω έτσι όπως έχει για εκτύπωση.
Άβαταρ μέλους
ALR
Junior Member
 
Posts: 403
Εγγραφή: 01.08.06, 2:07 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό onart » 19.09.06, 10:24 pm

ALR έγραψε:Κοίταξε, η άποψη του πελάτη στην προκειμένη περίπτωση είναι εν μέρη σωστή, γιατί πρέπει να αναφέρονται οι υπηρεσίες που προσφέρει.
Στο συγκεκριμένο επάγγελμα, υπάρχουν πολλές υποειδικότητες και ανάλογα με τα λεφτά που έχεις επενδύσει, έχεις τα κατάλληλα μηχανήματα και αφού τα έχεις, καλό είναι να τα διαφημίσεις .
Απλώς ήθελε μια δεύτερη όψη η κάρτα.


Κατά τη γνώμη μου η άποψη του πελάτη σου είναι ολοκληρωτικά λάθος.
Μια επαγγελματική κάρτα, τμήμα μιας εταιρικής ταυτότητας, ουσιαστικό σκοπό έχει να επικοινωνεί κατά κύριο λόγο τα εξής:
- Την ονομασία της επιχείρησης, βλέπε logo
- Το όνομα του ιδιοκτήτη της επιχείρησης ή άλλου στελέχους της
- Την ιδιότητά του μέσα στην επιχείρηση
- Διευθύνσεις και τηλέφωνα για πραγματοποίηση επικοινωνίας
Όλα τα υπόλοιπα ανήκουν σε άλλη εφαρμογή ή εφαρμογές.
Αναρωτιέμαι πώς και δεν αποφάσισε να ενσωματώσει και το τιμολόγιό του μέσα στην κάρτα.
Όσο για τα χρήματα που έχει επενδύσει για τον εξοπλισμό του, πολύ καλά έχει κάνει και αλλοίμονο αν δεν το έκανε. Αυτά όμως θα πρέπει να τα επικοινωνήσει σε ένα φυλλάδιο, αν θέλει να ενημερώνει σωστά τους υποψήφιους πελάτες του.
Η κάρτα λοιπόν σε καμμία περίπτωση δεν εξυπηρετεί αυτό που θα έπρεπε.
Εξυπηρετεί μόνο στο να προστεθεί ακόμη μία κάρτα στις ατελείωτες απαράδεκτες κάρτες που υφίστανται στην αγορά και εσένα στο να χάνεις τη δυνατότητα να την εντάξεις μέσα στις δουλειές που θα ήθελες να είχες κάνει και να τις δείχνεις.
Και βέβαια ΔΕΝ χρειαζόταν απλώς και δεύτερη όψη.

Thanks,
Dennis
"Work of art" is not exactly an "object", but rather "part of a communication system."
--Lawrence Alloway--
onart
Junior Member
 
Posts: 439
Εγγραφή: 13.07.05, 8:18 am
Τοποθεσία: Νέα Σμύρνη

Δημοσίευσηαπό zelda » 19.09.06, 10:44 pm

ALR Φυσιοθεραπευτής?? οχιιιιι καλεε
απλα η καρτουλα δεν θελει διορθωσεις.... γιατι δεν ειναι καρτα...
:)
ελπιζω να μην με παρεξηγησεις.. μαλλον οι πελατες πρεπει να παρεξηγηθουν..

φιλικαααααα
zelda
:D
Mama, just killed a man
-------------------------------------------------------------------------------
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zelda
Old Member
 
Posts: 1488
Εγγραφή: 24.09.05, 7:31 pm
Τοποθεσία: In the Mouth of Madness

Δημοσίευσηαπό ALR » 19.09.06, 10:51 pm

Συμφωνώ με την άποψη σου περί κάρτας.

Σχετικά με το προτελευταίο σου σχόλιο, κερδίζω κάτι, όπως είπε και ο
penlix
Σκέψου οτι μπορείς να την δείχνεις σε μελλοντικούς πελάτες σου όταν σου ζητάν κάτι ανάλογο και να εξηγείς με εικόνα πως το σχέδιο που προτείνουν μπορεί να ναι υπερφορτωμένο.


Για το τελευταίο σχόλιο, νομίζω ότι μια δεύτερη όψη θα άδειαζε την μπροστινή , και θα είχε όσο χώρο χρειάζεται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες.
Σχετικά με τις πληροφορίες δηλαδή, μια δεύτερη όψη θα μου έλυνε τα χέρια και τα μόνα προβλήματα που θα απέμεναν θα ήταν του υπερβολικού της χαρακτήρα ( ουρανός,πράσινο,2 logo)

Ευχαριστώ.
Άβαταρ μέλους
ALR
Junior Member
 
Posts: 403
Εγγραφή: 01.08.06, 2:07 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό joe » 19.09.06, 10:57 pm

συμφωνω με την Καντυ εεεε... Ζελντα :D

Εχει ξεφυγει κατα πολυ πλεον απο αυτο που ειναι η καρτα και εχει μπει στα χωραφια της μπροσουρας. Μην σε απασχολει αλλο στειλτο να παει στο καλο... Παμε για αλλα..
Παντως θα ειχε ενδιαφερον να δουμε την δικη σου προταση προς τον πελατη πριν τις παρεμβασεις του. Τα before and after ειναι το συναρπαστικοτερο κομματι της δουλειας μας :lol:
Sailor on the seas of fate

“I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.”
Άβαταρ μέλους
joe
Old Member
 
Posts: 1505
Εγγραφή: 08.07.05, 9:49 am
Τοποθεσία: Mordor

Δημοσίευσηαπό ALR » 19.09.06, 11:02 pm

Συγνώμη για τα συνεχόμενα posts αλλά έχω μια απορία.

Το ζητούμενο δεν είναι να είναι ο κάθε πελάτης ευχαριστημένος ;

Δεν πρέπει ο κάθε πελάτης να αντιμετωπίζεται ξεχωριστά;

Ως οφείλουμε τον ενημερώνουμε για τα standards , τα σωστά, τα λάθος, τα πρότυπα. Από κει και πέρα, ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστή προσωπικότητα και νομίζω αν θέλει ένα flyer σε διάσταση επαγγελματικής κάρτας γιατί νομίζει ότι έτσι θα λειτουργήσει καλύτερα, είναι δικαίωμα του, όσο σίγουροι κι αν είμαστε ότι ΔΕΝ θα εξυπηρετήσει τον σκοπό που έχει.

Εμείς νομίζω, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε , είναι να δημιουργήσουμε όσο καλύτερα γίνεται αυτό που μας ζητειται, ώστε να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες, όσο διαφορετικοί και αν είναι.

Λάθος ;
Άβαταρ μέλους
ALR
Junior Member
 
Posts: 403
Εγγραφή: 01.08.06, 2:07 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό ALR » 20.09.06, 12:04 am

Η δική μου πρόταση :
Εικόνα

Πχ, δε θα έβαζα το που τελείωσα, και αν ήθελα να αναφέρονται υπηρεσίες, θα τις έβαζα σε δεύτερη όψη. Απλώς, όταν πήγα με την πρόταση μου, δεν γνώριζα τίποτα, παρά μόνο τα στοιχεία.
Άβαταρ μέλους
ALR
Junior Member
 
Posts: 403
Εγγραφή: 01.08.06, 2:07 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Δημοσίευσηαπό joe » 20.09.06, 12:15 am

ALR έγραψε:Συγνώμη για τα συνεχόμενα posts αλλά έχω μια απορία.

Το ζητούμενο δεν είναι να είναι ο κάθε πελάτης ευχαριστημένος ;

Δεν πρέπει ο κάθε πελάτης να αντιμετωπίζεται ξεχωριστά;

Ως οφείλουμε τον ενημερώνουμε για τα standards , τα σωστά, τα λάθος, τα πρότυπα. Από κει και πέρα, ο κάθε άνθρωπος είναι ξεχωριστή προσωπικότητα και νομίζω αν θέλει ένα flyer σε διάσταση επαγγελματικής κάρτας γιατί νομίζει ότι έτσι θα λειτουργήσει καλύτερα, είναι δικαίωμα του, όσο σίγουροι κι αν είμαστε ότι ΔΕΝ θα εξυπηρετήσει τον σκοπό που έχει.

Εμείς νομίζω, το καλύτερο που έχουμε να κάνουμε , είναι να δημιουργήσουμε όσο καλύτερα γίνεται αυτό που μας ζητειται, ώστε να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες, όσο διαφορετικοί και αν είναι.

Λάθος ;


Αυτο ειναι ενα διαφορετικο θεμα συζητησης αλλα οκ. Κοιταξε. Οι δουλειες για μενα χωριζονται σε δυο κατηγοριες.
Αυτες που σε ιντριγκαρουν, εχεις μια καλη επικοινωνια με τον πελατη και βαζεις ενα κομματι του εαυτου σου και αυτες που δεν υπαρχει καλη επικοινωνια με τον πελατη ως προς τα στανταρντς που πρεπει να εχει μια σωστη δουλεια, που παιζουν διαφορα περιεργα απο γουστα μεχρι συμπεριφορες μεχρι πληρωμες και τις κανεις διεκπεραιωτικα μονο και μονο για να εισπραξεις ενα ποσο.
Μην τρελαθουμε πολυ σπανια διωχνεις πελατη απλα επειδη υπαρχει διασταση αποψεων. Εκτος και αν εισαι ο σουπερ γουαου σχεδιαστης που παρακαλανε αλλα δεν ξερω κανενα προσωπικα ακομη. Απο την πρωτη κατηγορια μπαινουν οι δουλειες στο φακελο απο την δευτερη τα προσχεδια.

Αν ο πελατης θελει και αφου τον ενημερωσω για το τι πρεπει να γινει κανονικα το κανω και κανελλι με βουλες. Ο πελατης ειναι ευχαριστημενος απο τη δουλεια εγω οχι. Αλλη μια δουλεια για το ντουλαπι και παμε παρακατω ελπιζοντας σε καλυτερα. Εμεις απο την μια ειμαστε νοικιασμενοι καλλιτεχνες (στην παρεα χρησιμοποιω πιο hardcore φραση) αλλα απο την αλλη θελουμε να θρεψουμε και την ματαιοδοξια και εγωισμο που a priori πρεπει να εχει ενας που κανει καλλιτεχνικη δουλεια. Οποτε οταν ερθει ενας πελατης/εργοδοτης/κτλ δειχνουμε τα γουαου και τα διεκπεραιωτικα τα σπρωχνουμε κατω απο το χαλακι.
Sailor on the seas of fate

“I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by.”
Άβαταρ μέλους
joe
Old Member
 
Posts: 1505
Εγγραφή: 08.07.05, 9:49 am
Τοποθεσία: Mordor

Δημοσίευσηαπό IzyRider » 20.09.06, 9:04 am

Αν και με κάλυψε ο onart -και με το παραπάνω- επίτρεψέ και σε μένα να πω τη γνώμη μου.
ALR έγραψε:Συγνώμη για τα συνεχόμενα posts αλλά έχω μια απορία.

Το ζητούμενο δεν είναι να είναι ο κάθε πελάτης ευχαριστημένος ;
...
Λάθος ;

Λάθος... απλά...

Φαντάσου, να πας στο γιατρό, και αφού του περιγράψεις τα συμπτώματα, να αρχίσεις να του περιγράφεις και την ενδεικνυόμενη θεραπεία.
Ή -ακόμα καλύτερα- να πας για φυσιοθεραπείες στην εν λόγω πελάτισσα, και να αρχίσεις εσύ να τις δίνεις οδηγίες για το πώς, πού και πότε θα γίνουν οι φυσιοθεραπείες...

Πιστεύεις ότι θα το δεχόταν αυτό η πελάτισσά σου ?
Και αν το δεχόταν η ίδια, εσύ θα δεχόσουν να συνεργάζεσαι με έναν επαγγελματία ο οποίος κάνει ό,τι του υποδεικνύουν οι άλλοι και όχι το επάγγελμά του, κάνοντας εκπτώσεις στην ποιότητα της προσφερόμενης υπηρεσίας ?

Πολύ φοβάμαι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση, εσύ έχασες την αξιοπιστία σου και μια δουλειά από το portfolio σου, ενώ η πελάτισσά σου νομίζει ότι είναι ευχαριστημένη, έχοντας μια κακή επικοινωνιακά και σχεδιαστικά κάρτα.

Πάντως, κάθε εμπόδιο για καλό. Εύχομαι η συγκεκριμένη εργασία να χρησιμεύσει ως "μάθημα" για την αντιμετώπιση των ανηλειμένων εργασιών και των πελατών σου στο μέλλον.

Καλή συνέχεια σε όλους ! :D

Υ.Γ. Ένα μικρό tip...
Συνήθως, όταν αναλαμβάνεις μια εργασία, δε δουλεύεις για τον πελάτη σου, αλλά για τους πελάτες του πελάτη σου... :wink:
Σκέψου, ΠΡΙΝ μιλήσεις... Μετά, είναι αργά...

Α! ναι... υπάρχει και το:
Οι άδειοι τενεκέδες κάνουν περισσότερο θόρυβο...
IzyRider
Site Admin
 
Posts: 1127
Εγγραφή: 24.02.04, 9:51 am
Τοποθεσία: Athens - Hellas

Δημοσίευσηαπό zelda » 20.09.06, 10:20 am

IzyRider συμφωνω, το εχω σκεφτει και εγω ετσι!

κατι ακομα..

δεν ειμαστε πωλητριες-πωλητριες, ειμαστε οι desginers-στηλιστες!
πρωτα σχεδιαζουμε και μετα πουλαμε!
πρεπει να κανουμε και λιγο την πωλητρια-πωλητη, αλλα μεχρι εκει!
εξολοκληρου η δουλεια του γραφιστα ειναι το design!
απλα πρεπει να εκπαιδευσουμε τον αμαθητο και τον επιπολαιο ελληνα πελατη, και οχι να μας "σερνει" εκεινος..

:D
Mama, just killed a man
-------------------------------------------------------------------------------
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
zelda
Old Member
 
Posts: 1488
Εγγραφή: 24.09.05, 7:31 pm
Τοποθεσία: In the Mouth of Madness

Δημοσίευσηαπό b-positive » 20.09.06, 10:46 am

Να πω και εγώ κατι τις. Πράγματα που αληθινά πιστεύω.


Αυτή η κάρτα δεν με πείθει ούτε για μια στιγμή.
Εαν την έβλεπα θα την πέταγα. Αυτή την κάρτα μπορεί να την κάνει όποιος ξέρει photoshop και "μαγεύει" με τα φίλτρα.

Υπευθυνος για αυτό είναι ο σχεδιαστής και όχι ο πελάτης. Ο πελάτης είναι γιατρός, δεν σχεδιάζει, θεραπεύει.
Ο σχεδιαστής σχεδιάζει, εκπαιδεύει τον πελάτη. Δουλεύει σοβαρά και δεν κάνει "ξεπέτες". Είναι επαγγελματίας. Εάν ο πελάτης βάζει "χέρι" στην δουλεία, και δεν καταλαβαίνει τα επιχηρήματα του σχεδιαστή, τότε καλό είναι να πάει κάπου αλλού. Υπάρχουν πολλόι συνάδελφοι εκεί έξω.

Ακόμα δεν καταλαβαίνω γιατί δεν σχεδιάζουμε/τυπώνουμε μόνο σε 2 πλευρές και τέλος. Τα στοιχεία είναι πλέον πολλά.
Εδώ κάναμε μια μικρή καταχώρηση έτοιμη για Ιατρικο περιοδικο.

Αυτά τα λίγα, συγνώμη για το ύφος αλλά το ίδιο θα έπρεπε να έχεις και εσύ.
Άβαταρ μέλους
b-positive
Old Member
 
Posts: 1228
Εγγραφή: 19.07.05, 4:19 pm
Τοποθεσία: athens

Δημοσίευσηαπό ALR » 20.09.06, 1:18 pm

Σας ευχαριστώ. Πραγματικά για μένα όλα αυτά είναι εμπειρίες και οι απόψεις σας υπερπολύτιμες.
Μερικές από αυτές δε , είναι αυτό που θα ήθελα και θέλω να κάνω, όπως αυτή του b-positive, αλλά πρέπει νομίζω να δούμε και ποια άποψη έχουμε την δυνατότητα να υλοποιήσουμε και ποια ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

Όπως είπε και ο joe στο τελευταίο του Post, δύσκολα διώχνεις τον πελάτη.
Θα μου άρεζε πολύ να του πώ, "Κοίταξε, δεν θα μου πείς πως να κάνω τη δουλειά μου, αυτή η κάρτα είναι flyer" , αλλά έτσι χάνω έναν πελάτη ο οποίος είναι κάτι παραπάνω από μια επαγγελματική κάρτα.
Δεν είναι τόσο τα λεφτά που χάνεις, αλλά ο κακός λόγος που διαδίδεται πολύ εύκολα.( πχ Κακή συνεργασία)
Γενικώς δεν είναι του στύλ μου να αντιδικώ, απλώς να επιδικνύω , τα όσα γνωρίζω τουλάχιστον.

IzyRider, το παράδειγμα αυτό δεν είναι ακριβώς σωστό.
Όταν πηγαίνεις στον Γιατρό , ιδίως για κάτι σοβαρό, αφήνεσαι κυριολεκτικά στα χέρια του, ελπίζεις και προσεύχεσαι να σε κάνει/γίνεις καλά και δεν έχεις καμία μα καμία διάθεση να τον εμποδίσεις ή να του υποδείξεις,γιατί ξέρεις ότι αν κάτι πάει στραβά την έβαψες.
Plus , όλοι ξέρουν παραδοσιακά πόσο εξιδεικευμένο και δύσκολο επάγγελμα είναι , πόσα έτη σπουδών και πόσο περίφανοι είναι οι γονείς και συγγενείς.

Στην αντίθετη περίπτωση δεν δίνουν όλοι την αντίστοιχη βαρύτητα στην γραφιστική και σκέψου ότι είμαστε στην Ελλάδα με τις κλασσικές καλλιτεχνικές ανησυχίες του κάθε συνανθρώπου μας που θέλει να γίνει ζωγράφος, συγγραφέας , ποιητής και τραγουδιστής.
Όλοι έχουν κάτι να προσθέσουν και κάτι να υποδείξουν, ιδίως όταν πρόκειται για κάτι δικό τους.
Λίγοι είναι αυτοί που θα αφήσουν στον γραφίστα να κάνει τη δουλειά όπως ξέρει εκείνος και αυτοί είτε δεν θα έχουν τον απαιτούμενο χρόνο είτε θα είναι από τους λίγους σωστούς πελάτες.

Και κάτι τελευταίο. Όταν διαθέτεις το δημιουργικό γραφείο στο κέντρο της πόλης και μπαίνει ο πελάτης , τότε έχεις μεγαλύτερη άνεση , οικονομική και όχι μόνο, να πείς ποιο απαιτητικά τι χρειάζεται και τι ΔΕΝ θα μπεί από τις ιδέες του πελάτη.
Όταν είσαι στην αρχή, χωρίς αυτές τις ανέσεις και "ψάχνεις" τους πελάτες σου, τότε τα πράγματα είναι διαφορετικά, και λογικά όσοι ξεκίνησαν έτσι με καταλαβαίνουν.

Είναι αλήθεια ότι η συγκεκριμένη δουλειά αποτελεί μάθημα τόσο για εμένα, όσο και για τους μελλοντικούς μου πελάτες (το ελπίζω).
Στο portfolio θα μπούνε τα δικά μου προσχέδια (13 τον αριθμό) αλλά και η τελική κάρτα ώς δείγμα και ας το εκλάβει ο κάθε πελάτης όπως θέλει.

ΥΓ: IzyRider , ευχαριστώ πολύ για το TIP και όλους σας για τις πολύτιμες απόψεις.
Άβαταρ μέλους
ALR
Junior Member
 
Posts: 403
Εγγραφή: 01.08.06, 2:07 pm
Τοποθεσία: Thessaloniki

Επόμενο

Επιστροφή στο IΙI.V Κριτική, Feedback & Portfolio

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων