Μικρό Αφιέρωμα στην Psygnosis

Game modding, retro gaming remakes, character design, worldcrafting - παρουσίαση και σχολιασμός videogames !

Μικρό Αφιέρωμα στην Psygnosis

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 28.11.05, 4:29 pm

Εικόνα
Το Logo της εταιρείας

Καταρχήν για όσους δεν το γνωρίζουν, πρίν την εποχή των PC games με τις θηριώδεις GPUs και τις παιχνιδομηχανές με τα dedicated chipsets, υπήρξε η θρυλική, πλέον, εποχή των οικιακών υπολογιστών-γνωστοί και ως Home computers. Ειδικά με την έλευση των 2 , ίσως αντιπροσωπευτικότερων, δειγμάτων της εποχής, της Commodore Amiga 500 και του Atari ST&STE, άνοιξε μαι καινούργια εποχή για τα παιχνίδια σε υπολογιστές.

Ο λόγος ήταν απλός. Και τα 2 μηχανήματα χρησιμοποιούσαν 16μπιτους επεξεργαστές της Motorola (σειρά 68ΧΧΧ), μπορούσαν να απεικονίσουν μέχρι και 256 χρώματα ταυτόχρονα στην οθόνη και να παίξουν πολυκάναλο sampled ήχο. Κατ'ουσίαν ήταν οι πρώτοι πολυμεσικοί υπολογιστές άν και η έλλειψη μονάδας CD-ROM και η αδυναμία αναπαραγωγής βίντεο-καθαρά λόγω χωρητικότητας των μέσων της εποχής-έμελε να δώσει αυτή την ονομασία στα PC πολύ αργότερα.

Αυτή ακριβώς ήταν η ευκαιρία που έψαχναν διάφοροι δημιουργικοί άνθρωποι της εποχής (μέσα δεκαετίας 1980), για να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους στον χώρο του game design.

Η εταιρεία που άφησε το σημάδι της ήταν η PYGNOSIS και λιγότερο η θυγατρική της PSYCLAPSE, πνευματικό τέκνο του Ian Hetherington. Έχει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα για εμάς τους γραφίστες, το γεγονός ότι το εικονογραφικό κομμάτι αλλά και το in-game art της PSYGNOSIS ήταν πραγματικά μοναδικό για τα δεδομένα της εποχής.

Εικόνα
Εικόνα
Shadow of the Beast 1 & 2 Box Art

Πιο συγκεκριμένα ο Ηetherington ήταν ήδη "μπλεγμένος" με τον χώρο των computer games καθώς ήταν ο διευθυντής της εταιρείας IMAGINE. Έχοντας κατά νου τη δημιουργία μιας νέας πνοής στο χώρο, δημιούργησε το 1984 την PSYGNOSIS, με καλλιτεχνικό διευθηντή τον Roger Dean, ο οποίος μεταξύ άλλων είχε δημιουργήσει το λογότυπο των YES και βέβαια το εκπληκτικό sleeve για τον δίκο των Pink Floyd "Us and Them"!!

Το εντελώς εικονογραφικό λογότυπο του Dean, με την μεταλλική κουκουβάγια να ίπταται πάνω από τα τεχνο-ψυχεδελικά, χρωμιομένα γράμματα του λογοτύπου, δημιουργεί την ίδια, εκπληκτική αίσθηση της μοναδικότητας των παιχνιδιών της εταιρείας του Liverpool. Ο χρωματικός συνδυασμός, που παράγεται θυμίζει το σούρουπο-αλλά όχι απαραίτητα το γήινο.Οι λέξεις "μυστήριο", "φόβος", "άγνωστο", "εκκεντρικός" είναι το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό. Και σιγουρα, οι μοναδικές εικονογραφήσεις (box covers) δεν αφήναν περιθώρια στους πιτσιρικάδες για δεύτερη σκέψη. "Το μέλλον ΤΩΡΑ".

Ήταν τέτοια η Απήχηση μάλιστα του λογοτύπου, στο target group της εποχής, που η PSYGNOSIS δημιούργησε το παιχνίδι Agony, με πρωταγωνιστή την κουκουβάγια του Roger(!!!)

Εικόνα
Το εξώφυλλο του Αgony

Δυστυχώς όλα τα ωραία πράγματα έχουν ένα τέλος και έτσι το 1998 η Εidos Interactive εξαγόρασε το Ευρωπαϊκό κομμάτι της Psygnosis και με συνοπτικές διαδικασίες συγχωνεύθηκε στα 989 Studios της Sony. Όχι όμως πρίν αφήσει το στίγμα της. Ο κατάλογος των παιχνιδιών μεγάλος :

Baal
Stryx
Nevermind
Interface
Shadow of the Beast
Infestation
Lemmings (και όλη τη σειρά που τα ακολούθησε)
Barbarian
WRC-2001
Formula 1-1995
Wipeout & Wipeout 2097
Destruction Derby
Discworld 2
G-Police
Colony Wars.


Και πολλά άλλα, πραγματικά κομψοτεχνήματα της εποχής που αξιοποιούσαν και την παραμικρή ρανίδα υπολογστικής ισχύς, όχι θυσία στο
βωμό του κέρδους αλλά της δημιουργικότητας!!

Εικόνα
Tο Wipeout δημιούργησε αίσθηση ΚΑΙ με τα εκπληκτικά φουτουριστικά graphics του. Σας θυμίζει κάτι;;;
Τελευταία επεξεργασία από sokalegga και 28.11.05, 4:49 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 28.11.05, 4:47 pm

Το domain name "psygnosis" είναι κατοχυρωμένο στην Sony (playstation Europe)....
Τουλάχιστον μπορείτε να δείτε το εξαιρετικά ενδιαφέρον-από απόψεως εικαστικού υλικού-προσωπικό site του Κου Dean:
http://www.rogerdean.com/
Τελευταία επεξεργασία από sokalegga και 28.11.05, 4:53 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό an1m8or » 28.11.05, 4:51 pm

τι μας θυμίζεις τώρα!!!

Psygnosis presentsssssss....

A DMA Design gameeeeee.....


Blooooooooooooood Mooooooooney

YEAH!
an1m8or
Old Member
 
Posts: 1892
Εγγραφή: 07.07.05, 1:45 pm
Τοποθεσία: A city called Athens in a country called Greece on a planet we call Earth.In other words I DONT KNOW

Δημοσίευσηαπό tsevis » 28.11.05, 6:01 pm

Τα συγχαρητήριά μου στο Γιάννη!
Ακόμη ένα χρήσιμο και όμορφο άρθρο!
Μπράβο!

Χ.
******************************
Good design = Good business
******************************
We'll always be together
Together in Electric Dreams
Άβαταρ μέλους
tsevis
Master Member
 
Posts: 6735
Εγγραφή: 26.04.04, 11:27 pm
Τοποθεσία: Pacific Ocean! (in my dreams)

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 28.11.05, 6:39 pm

Αντώνη και Χάρη ευχαριστώ!!

Να και ένα screengrab από το Agony:
Εικόνα
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό Mahadeva » 28.11.05, 9:08 pm

Διαμαρτύρομαι.
Τώρα άντε να ψάχνω τον emulator και τα roms της Amiga .
Τι αναμνήσεις από την παιδική μας ηλικία. Τι παιχνιδαρες.
Τη μουσική του agony την θυμόσαστε; Πραγματικά απίστευτη
Boom Shankar
Άβαταρ μέλους
Mahadeva
Member
 
Posts: 112
Εγγραφή: 21.11.05, 10:42 am
Τοποθεσία: SC - Athens

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 28.11.05, 9:11 pm

για δες εδώ φίλτατε:
http://perso.wanadoo.fr/dazeland/Agonymod.zip

modaki τρελλόοοο....
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό Mahadeva » 28.11.05, 9:28 pm

Με πιο πρόγραμμα ανοίγουν τα mod αρχεία ;
Boom Shankar
Άβαταρ μέλους
Mahadeva
Member
 
Posts: 112
Εγγραφή: 21.11.05, 10:42 am
Τοποθεσία: SC - Athens

Δημοσίευσηαπό vagdesign » 28.11.05, 11:26 pm

Γιάννη με έκανες κουρέλι..... μου θύμισες τις ένδοξες μέρες του 87-88...άχ.... Amiga500, Amiga500+, Amiga2000....... τί ωραία που ήταν τότε... :)
Άβαταρ μέλους
vagdesign
Senior Member
 
Posts: 806
Εγγραφή: 23.07.05, 5:39 pm
Τοποθεσία: Ηράκλειο Κρήτης

Δημοσίευσηαπό TaGGeR » 29.11.05, 12:38 am

Καλή και άγια η psygnosis, αλλά το kick off της Amiga και του Atari (Atari είχα εγώ και Amiga ο κολλητός και κάναμε κόντρες μία σπίτι του και μία σπίτι μου) δεν το ξεπερνάει κανένας...αααααχ....


ΤΡΟΜΕΡΗ μουσική το Agony.....το έλιωνε ο αδερφός μου κι εγώ καθόμουν και άκουγα τη μουσική...
..::Color&Code::..
Άβαταρ μέλους
TaGGeR
Member
 
Posts: 219
Εγγραφή: 10.08.05, 8:07 pm
Τοποθεσία: West Attika

Δημοσίευσηαπό xalia » 29.11.05, 1:01 am

amiga emulator http://www.winuae.net/
είχα κάποτε την Α600 :cry:
2 win the game
u have 2 know the game
Άβαταρ μέλους
xalia
Member
 
Posts: 82
Εγγραφή: 17.10.05, 9:51 pm
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευσηαπό tsevis » 29.11.05, 1:10 am

Πρώτη μου αγάπη η Amiga 1000.

Deluxe Paint, DeluxeMusic, Imagine3D...

Ενα βράδυ ολόκληρο για ένα rendering 800 x 600!

X.
******************************
Good design = Good business
******************************
We'll always be together
Together in Electric Dreams
Άβαταρ μέλους
tsevis
Master Member
 
Posts: 6735
Εγγραφή: 26.04.04, 11:27 pm
Τοποθεσία: Pacific Ocean! (in my dreams)

Δημοσίευσηαπό Mahadeva » 29.11.05, 9:26 am

Ποιος θυμάται τα ιστορικά flashback , another world, super frog , sensible soccer, desert strike, goldex axe…. Τι να θυμηθούμε … Τα demos που απλά ήταν καταπληκτικά…
Δεν πρόκειται να ξεχάσω τους ομηρικούς καβγάδες στα δίπλα και τετραπλά πρωταθλήματα στο sensible… Κάθε πρωί μαζευόμασταν και παίζαμε, το μεσημέρι δεν μιλάγαμε ο ένας στον άλλον, και το απόγευμα ξαναπαίζαμε … :P
α ρε θρυλική amiga 500 και μετά το θρυλικό chipset AGA της 1200
Boom Shankar
Άβαταρ μέλους
Mahadeva
Member
 
Posts: 112
Εγγραφή: 21.11.05, 10:42 am
Τοποθεσία: SC - Athens

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 29.11.05, 9:31 am

Eγω έχω (κάπου...) μια Amiga 600 αλλά με *%^&$#νο τροφοδοτικό...Πρέπει να αγοράσω καινούργιο...Δεν την έχω δουλέψει ποτέ, γιατί ήταν δωρεά ενός φίλου μου (περί το 2001), που πέταγε "άχρηστα πράγματα" από το ντουλάπι του...
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό nicholas_s » 08.12.05, 4:59 pm

Πες τα ρε Γιαννη, η οπως λενε: "Για να θυμουνται οι παλιοι και να μαθαινουν οι νεοι..."

Η Psygnosis εγινε πραγματικα η εταιρια-ομπρελα για παιχνιδια που θα θεωρουνταν σε αρκετες περιπτωσεις "αιρετικα" για την εποχη. Βεβαια η αληθεια ειναι οτι δεν ειχε αρχισει να διαφαινεται ακομα η "ξεραϊλα" που εμελε να πιασει στη βιομηχανια των video games 10 περιπου χρονια αργοτερα, (nowdays...) που τα παιχνιδια ειναι σεχδον ολα παρομοια - ατιμο middleware! - αλλα ακομα και τοτε οι πραγματικα πρωτοτυπες ιδεες ξεχωριζαν σαν τον πιστο αναμεσα στους παπαδες...

Αν μου επιτρεπετε μερικες παρατηρησεις:

- Η Amiga - σε αντιθεση με τον AtariST - ειχε hardware blitter, δηλ ειχε "dedicated chip" για γρηγορη μεταφορα τμηματων μνημης στην video memory της, κατι που απολαμβαναν για πολυ καιρο *μονο* τα coin-ops! Με αλλα λογια μπορουσε να κανει "σεξι" πραγματα οπως color-keying για πλακα... Ο Atari βεβαια ειχε καλυτερο chipset για ηχο, and the battle raged on...

- Για την ακριβεια η Α500 ειχε Motorola 68000 (16bit) στα 7,4 mhz (!!! - ενω ο Atari ετρεχε - νομιζω - στα 10) και καμποσα εξειδικευμενα οπως τον (Fat) Angus για gfx, την Paula για ηχο κλπ. Η Α1200 ειχε εναν 32-bit 68020 στα 14,κατι mhz με floating point (!!) και το περιβοητο AGA chipset για gfx

- Η Α500 ειχε παλετα 4096 χρωματων απο τα οποια μπορουσε να εχει σε real-time 32 και με μια "χακερια" αλλα 32 - που ομως ηταν κατ ουσιαν τα half-bright των προηγουμενων. Υπηρχε και το HAM mode που πρεπει να ηταν καποιου τυπου RGB και μπορουσε να αποδωσει 256 on screen, αλλα οσοι το εχουν δουλεψει στο Deluxe Paint 4 που το εκανε expose, ξερουν για τι ταχυτητα μιλαμε. Impossible για παιχνιδια!

- Απ'οτι φαινεται η DMA design και η Reflections ηταν απο τα αγαπημενα παιδια της Psygnosis! B.t.w, το Agony ηταν επισης "εξωτερικη" παραγωγη καποιας ομαδας που δεν ξανακουσα ποτε, της Art & Magic (δε λες τιποτα!)

- Αναρωτηθηκατε ποτε γιατι τα 2 πρωτα Beast ειναι τοσο ΑΠΑΝΘΡΩΠΑ δυσκολα; Η Reflections ηταν ομαδα απο demomakers, και δεν ειχαν ιδεα απο gameplay! Τα παιχνιδια ειναι απαραμιλλα τεχνικως, αλλα ηταν κλασικο το φαινομενο να αγοραζεις το παιχνιδι και μετα να ψαχνεις το cheat για να θαυμασεις την ομορφια του...

- Ενα παιχνιδι που "ξεφυγε" ειναι το Hired Guns της DMA, το οποιο ειχε τη φοβερη καινοτομια να χωριζεται η οθονη στα 4 και να μπορουν να παιξουν μεχρι 4 human players, σε real-time - και φυσικα να "βγαλουν τα ματια τους" με ultra high-tech οπλα, πολλααααα χρονια πριν καθε "Arena" και "Tournament"!!!

- Παρατηρηστε λιγο το screenshot του Agony και θα καταλαβετε τι αντιμετωπισαν τα παιδια! Η κουκουβαγια και καποια αντιπαλα πυρα εχουν fixed λιγα χρωματα σε ολες τις πιστες. Οι αντιπαλοι εχουν αναγκαστικα την ιδια παλετα με το Background (παραλλαγη - και λουφα :)) Μιλαμε για περιορισμους, οχι αηδιες!

Συγχαρητηρια σε οσους διαβασαν μεχρι εδω!
Αυτα τα "ολιγα", talk to ya soon guys!
"The Living close the eyes of the Dead, but it is the Dead who open the eyes of the Living"
Άβαταρ μέλους
nicholas_s
Member
 
Posts: 8
Εγγραφή: 10.11.05, 2:22 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 08.12.05, 5:42 pm

Ο nicholas_s είναι πολυαγαπημένος μου φίλος και game developer (με περγαμηνές, τίτλους) κλπ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΕΠΙΣΗΜΑ από το κράτος, φοβερός σκιτσογράφος, λάτρης της τέχνης ειw άπασαν μορφή, πάαρρα πολύ καλό παιδί-αλλά δεσμευμένος sorry bakourogirls-που οι γνώσεις του επάνω σε μηχανές γραφικών 3Δ και 2Δ, καθώς και προγραμματισμό computer graphics εν γένει είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ.

*Τα λέω για να σε καλοπιάσω μπας και γράψεις και εσυ κανένα σχετικό άρθρο

*Μάζεψε όλους τους συναδέλφους σου ωρέ και γράφτους εδω επαέ!!
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό nicholas_s » 08.12.05, 6:51 pm

Ευχαριστω για τα διαπιστευτηρια βρε! :)

First things first: Ο Γιαννης σαφως υπερβαλλει για τα σχετικα με 'μενα, αλλα σιγουρα οτιδηποτε γυρω απο 2D - 3D real time gfx, game engines και σχετικη τεχνολογια ειναι ο αγαπημενος μου τομεας και μεγαλο μου "κολλημα"! (δηλ. αναβουμε κερακι στον Carmack και τον Sweeney κτλ)

Ανταποδιδω λοιπον με ενα fact:
Ο Γιαννης εκτος απο εξαιρετικος φιλος (of da best!) ειναι και αξιωματικα ο art director σε οτι "μαγειρευω", καθ'οτι ειναι ενα εργαστηριο μονος του: art, sprites, textures, 3D modelling, creative debating, Cthulhu worshipping, sci-fi exploring, και γενικα γονιμη συζητηση επι παντος επιστητου!

Thanx man!

Καποια στιγμη θα γραψω κι εγω κατι (when the Stars are Right) - αν και θα προσπαθησω να στειλω μερικα screenshots αντ' αυτου! (χεχε)

Μιας και το ανεφερες, αμφιβαλλω αν υπαρχουν κοριτσια που ΔΕΝ θεωρουν τους programmers "περιεργους"
Go ahead, I dare you to prove me wrong !!!
...για στατιστικους βεβαια λογους (ε, να μην κανουμε και μια πλακα ;))!

See ya soon enough!

p.s. Εχω συανδελφους programmers, αλλα δε νομιζω οτι καιγονται ιδιαιτερα για την Black Art of Game Creation!
"The Living close the eyes of the Dead, but it is the Dead who open the eyes of the Living"
Άβαταρ μέλους
nicholas_s
Member
 
Posts: 8
Εγγραφή: 10.11.05, 2:22 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό nicholas_s » 08.12.05, 6:56 pm

Και μην ξεχνατε:

"Μπορει να εχω λιγοτερα μαλλια να λουζω,
εχω ομως περισσοτερο προσωπο να πλενω..."

Τι Κομφουκιος και αηδιες!
"The Living close the eyes of the Dead, but it is the Dead who open the eyes of the Living"
Άβαταρ μέλους
nicholas_s
Member
 
Posts: 8
Εγγραφή: 10.11.05, 2:22 pm
Τοποθεσία: Ηρακλειο Κρητης

Δημοσίευσηαπό sokalegga » 09.12.05, 9:09 am

Cthulhu worshipping


Μην τα γράφεις αυτά δημόσια, γιατί θα μας κάψουν στην πυρά!!

Περιγραφή vcdc κατά H.P.Lovecraft.

"Και τότε το είδα...το ανίερο μιάσμα με τα χιλιάδες εκτρωματικά κεφάλια, το σπέρμα του διαδικτύου...Μια άμορφη μάζα με χρώματα που δεν μπορούν να περιγραφούν από τον ταπεινό συγγραφέα!! Θεέ μου συστρέφονταν και μετασχηματίζονταν συνεχώς σε μια κακοφωνία σχημάτων, που όμοια της δεν μπορεί να φανταστεί ανθρώπινος νους...Οι γωνιές!! Όλες οι γωνίες ήταν λάθος!! Οι άμοιροι σπάμερζ που προσπάθησαν να περάσουν την πύλη εξαφανίστκαν μονομιάς μέσα στη μη ευκλέιδια γεωμετρία του πράγματος που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!
Άχ...φιλέσπλαχνε Θεέ...Η μουσική από τα χιλιάδες modemus piestienius και τα Routeras fastis!! Ακόμα βουίζει στο κεφάλι μου..."
Υou Can Do Anything You Want As Long As It Makes Sense
Άβαταρ μέλους
sokalegga
Master Member
 
Posts: 3251
Εγγραφή: 22.07.04, 2:50 pm
Τοποθεσία: Τρίπολη

Δημοσίευσηαπό peri » 09.12.05, 2:40 pm

sokalegga έγραψε:
Cthulhu worshipping


Μην τα γράφεις αυτά δημόσια, γιατί θα μας κάψουν στην πυρά!!

Περιγραφή vcdc κατά H.P.Lovecraft.

"Και τότε το είδα...το ανίερο μιάσμα με τα χιλιάδες εκτρωματικά κεφάλια, το σπέρμα του διαδικτύου...Μια άμορφη μάζα με χρώματα που δεν μπορούν να περιγραφούν από τον ταπεινό συγγραφέα!! Θεέ μου συστρέφονταν και μετασχηματίζονταν συνεχώς σε μια κακοφωνία σχημάτων, που όμοια της δεν μπορεί να φανταστεί ανθρώπινος νους...Οι γωνιές!! Όλες οι γωνίες ήταν λάθος!! Οι άμοιροι σπάμερζ που προσπάθησαν να περάσουν την πύλη εξαφανίστκαν μονομιάς μέσα στη μη ευκλέιδια γεωμετρία του πράγματος που ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ!!!!
Άχ...φιλέσπλαχνε Θεέ...Η μουσική από τα χιλιάδες modemus piestienius και τα Routeras fastis!! Ακόμα βουίζει στο κεφάλι μου..."


αποσπάσματα απο το ακατανόμαστο "The Color out of cyber-space"?

Happy to see Lovecraft fans here!
Άβαταρ μέλους
peri
Member
 
Posts: 132
Εγγραφή: 07.07.05, 4:41 pm
Τοποθεσία: New City

Επόμενο

Επιστροφή στο V.IV Game Design & Games

Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση : Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 1 επισκέπτης

Visual Communication Designers Club

Το Visual Communication Designers Club, το μεγαλύτερο Ελληνικό online design forum, αποτελεί μια Ελληνική κοινότητα σχεδιαστών οπτικής επικοινωνίας, υπό την ευρύτερη έννοια του όρου, θέλοντας να συμπεριλάβει στα μέλη της κάθε ειδικότητα και βαθμίδα όσων σπουδάζουν ή εργάζονται στον χώρο της επικοινωνίας, έντυπης, διαδικτυακής, τρισδιάστατης ή εφαρμογών πολυμέσων

cron