font management

Τυπογραφία, Γραμματογραφία, Στοιχειοχύτευση, Letterpress, Χαρακτική, Βιβλίο, Γραμματοσειρές.

font management

Δημοσίευσηαπό yn » 18.10.07, 12:36 pm

Είμαι καινούργια, γι αυτό και σας χαιρετώ όλους, είμαι και "άσχετη" κάπως σε τέτοια θέματα, οπότε ζητώ την κατανόησή σας.
Θα ήθελα να μου πείτε, εάν υπάρχει δυνατότητα στο suitcase for windows να ομαδοποιήσω τις open type γραμματοσειρές που θέλω ώστε μόνον αυτές να "διαβάζει" ή να βλέπω στο indesign CS3, για να μην χάνομαι κάθε φορά στην πληθώρα των γραμματοσειρών;
Φυσικά θέλω να υπάρχουν στο windows system όλες οι γραμματοσειρές ώστε να λειτουργούν σωστά τα υπόλοιπα στο "πι-σι" μου...!
Και εάν ναι, μου λέτε σας παρακαλώ και τον τρόπο; Θα με υποχρεώνατε, στ'αλήθεια!

Ό,τι προαιρείσθε, απαντήσθε!
Ευχαριστώ
yn
Member

Δημοσίευσηαπό joan_of_art » 18.10.07, 5:54 pm

εαν καταλαβα καλα ενοεις πως θα ξεχωριζεις τις γραμματοσειρες που διαβαζει το indesign photoshop κτλ χωρις να σβησεις τις αλλες και να μην μπερδευεσαι. Εγω χρησιμοποιω ενα ενα απλο προγραμματακι AMP Font viewer το οποιο μου δειχνει αν ειναι open tytpe η οτι αλλο & πληκτρολογεις και το κειμενο και σου κανει preview. Επισεις νομιζω πως υπαρχουν προγραμματα κυριως για mac που σε βοηθουν να διαχειριστεις τις γραμματοσειρες.
Πρεπει να εχει ξανασυζητηθει εδω πιο παλια καπου το ειχα δει. Ισως καποιος μπορει να σου δειξει ακριβως το link.
Ελπιζω να σε βοηθησα.
joan_of_art
Member

Δημοσίευσηαπό hakkinen » 24.11.07, 4:51 pm

Είπα να βάλω εδώ την απορία μου για να μην ανοίξω νέο θέμα. Πριν κάποιο διάστημα έκανα format στο pc μου και τα έστησα όλα από την αρχή. Έχω αποκτήσει όμως ένα πρόβλημα που δεν είχα παλιότερα. Κάθε φορά που εγκαθιστώ κάποια καινούρια γραμματοσειρά μέσω του Bit Stream Navigator (που χρησιμοποιούσα απροβλημάτιστα τα προηγούμενα χρόνια) φαίνεται να απεγκαθίστανται η ήδη εγκατεστημένες από τα Windows γραμματοσειρές. Αν όχι όλες τουλάχιστον οι βασικές (Arial, Verdana κτλ)